De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun ThermoScan 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,5

Een mail 03-01-2024

Onbetrouwbare thermometer

Geschreven voor: Braun ThermoScan 3

In 5 minuten tijd 3 keer een ander resultaat. Ik was niet ziek, maar had zogenaamd 38 graden. Nog eens en ik had 37 graden, daarna 37,6. Totaal onbetrouwbaar dus.

Minpunten

• Meet temperatuur niet goed

ETP 22-05-2022

Prima oorthermometer!

Geschreven voor: Braun ThermoScan 3

Deze Braun thermometer net aangeschaft. Binnen het gezin uitgeprobeerd. Je moet even wennen met zo'n thermometer, maar hij geeft prima de temperatuur aan. En het is bekend dat een rectale thermometer nauwkeuriger is. Maar het is helemaal niet zo belangrijk wat de exacte temperatuur is. De een is bij 38,5 nog aardig fit terwijl de ander erg ziek is. Het is meer een indicatie. En links en rechts verschilt ook. Niet blind varen op een getal.

Dus prima oorthermometer.

fds 07-12-2021

erg slecht

Geschreven voor: Braun ThermoScan 3

Ik vind het een erg slechte thermometer. Geeft regelmatig 1 tot 1,5 graad te hoog aan, als ik uit ga van de hoogste gemeten temperatuur. Na 4 keer achter elkaar meten varieert het tot 3 graden, met allemaal verschillende temperaturen

Minpunten

• is 1 tot 1,5 graad te hoog
  • varieert sterk van 36,5 tot 39,5 in 1 meting
  • bij kinderen moeilijk goed in het oor te krijgen

Anoniem 06-12-2020

Zeer slecht

Geschreven voor: Braun ThermoScan 3

Wijkt enorm af idd ook bij linker en rechter oor.
Rectaal gewoon in orde met de oor thermometer scheelt het gewoon een graad.

Jammer genoeg gebruiken bedrijven dit ook bij de poort vanwege Corona waarop je dan naar huis wordt gestuurd.

Minpunten

• Niet accuraat
  • Slecht
  • Slecht

Willyn 08-05-2020

Zeer slecht

Geschreven voor: Braun ThermoScan 3

Tijdens ziekte zeer onnauwkeurige meter. Soms wel 2 punten verschil. Heb een nieuwe andere gekocht echter de batterij(met moeite) uitgehaald en weggegooid.

Martijn 19-03-2020

Prima oorthermometer

Geschreven voor: Braun ThermoScan 3

Bij de Etos gekocht, fijne oorthermometer welke nauwkeurig de tempratuur aangeeft.
Heb geen last van afwijkingen en herken mij dan ook niet in de andere reviews.
Fijn ook dat er verschillende hoesjes bij zitten zodat je altijd hygiënisch bezig blijft.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Nauwkeurig
  • hygiënisch

Roger 25-01-2020

Teveel verschil in temperaruur

Geschreven voor: Braun ThermoScan 3

Oor thermometer welke onnauwkeurig meet!
Sinds 2 maanden deze oorthermometer aangeschaft. Helaas is er een te groot verschil in temperatuur. Rectaal meten blijft het betrouwbaarste.
Voorbeeld: oorthermometer geeft 40.4 Celsius aan en rectaal 39.2 Dat scheelt ruim een graad..... Ook bij meerdere metingen wordt er steeds een andere waarde gemeten..

Minpunten

• Teveel verschil in temperatuur

dekeizerin 15-10-2018

zeer slecht

Geschreven voor: Braun ThermoScan 3

deze thermometer gekocht nadat mijn vorige Braun stuk ging, wat een waardeloos ding.
Metingen in het linker of rechteroor wijken gigantisch af.
Niet kopen zeg ik.

Bonder 28-08-2018

Goed leesbaar venster

Geschreven voor: Braun ThermoScan 3

Geeft steeds een andere veel te hoge temperatuur aan, vergeleken met thermometer bij huisarts en in ziekenhuis 1- 1,5 graad te hoog en ook nog wisselend.

Pluspunten

• goed leesbaar

Minpunten

• erg inaccuraat

Ed 25-02-2018

Goed bij juist gebruik

Geschreven voor: Braun ThermoScan 3

Nu een aantal maanden in gebruik en onlangs vergeleken met een huisartsen thermometer. De afwijking bleef steeds beperkt van -0,2°C tot -0,3°C. Je moet deze wel erg precies en goed in het oor inbrengen om een betrouwbare meting te krijgen. De afleesbaarheid is prima en de verdere bediening simpel en gemakkelijk. Wel even de handleiding lezen om te weten wat de mogelijkheden zijn. Degelijkheid zal geen probleem zijn bij Braun. Wel even uitkijken waar je hem koopt want de prijs kan behoorlijk verschillend zijn.

Pluspunten

• Behoorlijk nauwkeurig
  • Gemakkelijk te hanteren
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Moet erg precies in het oor voor goede meting
  • Gebruiksgemak door bovenstaande minder

Krully 22-02-2018

Geeft onnauwkeurig temperatuur aan

Geschreven voor: Braun ThermoScan 3

Echte miskoop helaas, vanmorgen weer 5 metingen bij mijn dochtertje gedaan en 5 x een andere temperatuur. Wisselde van 39,5 tot 38,1 in 5 min. Zou de kalibratie niet goed zijn gegaan in de fabriek?
Met jonge kinderen wil gewoon snel de goede temperatuur meten. Dit werkt niet zo, had wat anders verwacht voor die prijs....

Minpunten

• Geeft steeds andere temperatuur
  • Te duur wat je ervoor krijgt.