Braun Thermoscan irt3030we ex - Reviews

LCD-display
Inclusief batterij

Ed 25-02-2018

Goed bij juist gebruik

Nu een aantal maanden in gebruik en onlangs vergeleken met een huisartsen thermometer. De afwijking bleef steeds beperkt van -0,2°C tot -0,3°C. Je moet deze wel erg precies en goed in het oor inbrengen om een betrouwbare meting te krijgen. De afleesbaarheid is prima en de verdere bediening simpel en gemakkelijk. Wel even de handleiding lezen om te weten wat de mogelijkheden zijn. Degelijkheid zal geen probleem zijn bij Braun. Wel even uitkijken waar je hem koopt want de prijs kan behoorlijk verschillend zijn.

Pluspunten

• Behoorlijk nauwkeurig
  • Gemakkelijk te hanteren
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Moet erg precies in het oor voor goede meting
  • Gebruiksgemak door bovenstaande minder
Geschreven voor: Braun Thermoscan irt3030we ex

Krully 22-02-2018

Geeft onnauwkeurig temperatuur aan

Echte miskoop helaas, vanmorgen weer 5 metingen bij mijn dochtertje gedaan en 5 x een andere temperatuur. Wisselde van 39,5 tot 38,1 in 5 min. Zou de kalibratie niet goed zijn gegaan in de fabriek?
Met jonge kinderen wil gewoon snel de goede temperatuur meten. Dit werkt niet zo, had wat anders verwacht voor die prijs....

Minpunten

• Geeft steeds andere temperatuur
  • Te duur wat je ervoor krijgt.
Geschreven voor: Braun Thermoscan irt3030we ex