• MRT 2021
  • MRT 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIV851FC5E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Guido 16-09-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettige bediening snelle opwarming goed schoon te houden

g**n@g**l.com 11-09-2022

Een klein min puntje

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

Wij zijn uiterst tevreden over onze Bosch inductie kookplaat .
Alleen heb ik 1 min puntje en dat is als ik de Buster aanzet van mijn linker onderste pit en ik zet de pit er boven aan dan valt mijn Buster weg en gaat hij naar 9 .
Nu is mijn vraag is dit bij iedereen zo ,of heb ik iets aparts .
Met vriendelijke groet Gerard

Pluspunten

• Makelijk schoon te maken
  • Snel warm

Minpunten

• Buster valt weg bij 2 pitten tegelijk

Esther 23-08-2022

Met Bosch gaan we helemaal los. Geweldig product!!

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi product. Snel verzonden en netjes verpakt. Fijn om mee te werken

ck velde 15-08-2022

gebruiksgemak

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima apparaat. snel heet en makkelijk te doceren
heer makkelijk met schoon maken

Maartjen 28-07-2022

Prima inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat ziet er mooi uit met een schuin afgewerkte facetrand. Het display is duidelijk met genoeg warmtemogelijkheden en een snelle opwarming.

M.G.M. Geelen 21-07-2022

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De zones liggen ver uitgeklaard waardoor de pannen alle ruimte hebben. Hetbis fijn dat alle zones met een timer afzonderlijk kunnen worden ingesteld.

Serie 6 PIV851FC5E 22-06-2022

Aanrader

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zijn net verhuisd en inmiddels is dit 2e inductieplaat. Begrijpelijke bediening en volop power.

h**g@g**l.com 02-06-2022

Prima koop!!

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

Veelzijdige inductiekookplaat gekocht voor een zeer scherpe prijs!
Zeer vlotte afhandeling van de bestelling. Bezorging door Dynalogic gebeurde stipt op de afgesproken tijd door een zeer vriendelijke medewerker!

Bienenmann 02-06-2022

Prima

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De plaat werkt prima zo als verwacht omdat we al eerder zo een inductie kookplaat hebben gehad van Bosch maar dan een iets kleinere .

V Beelen 01-06-2022

Kookt erg fijn!

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk de ruimte om goed de pannen kwijt te kunnen. Verhoogt het kookplezier!

Anoniem 28-05-2022

Uitmuntend

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede opvolger van onze 16 jaar oude inductie kookplaat

g**n@g**l.com 21-05-2022

Te laat gekocht

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

Wij hebben de bosch kookplaat gekocht ,omdat wij de uitslag van de beoordeling heel interessant vonden om als BEST beoordeelde uit de test te komen .
Wij zijn ontzettend tevreden over de inductie kookplaat ,heel makkelijk schoon te maken en met een beetje Dr prupper gaat hij blinken als een spiegel .
Het is voor ons een helle fijne verbetering in de keuken ,en ik raad het zelfs mijn vrienden aan .

Pluspunten

• Mooi en makkelijk schoon te houden
  • Na even wennen is het een genot om te koken

h**e@h**l.com 05-05-2022

Bevalt zeer goed kunnen makkelijk 5 pannen tegelijk op

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

Voor de eerste keer inductie koken wat een heerlijkheid het eten is zo klaar,eieren koken klokje erbij aan zetten en hij gaat vanzelf uit. Na 40 jaar op gas gekookt te hebben wil ik niet weer terug.

Pluspunten

• Snel koken
  • Ruim genoeg voor 5 pannen

Minpunten

• Heb ik niet

RidderA 03-05-2022

Prima inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze inductiekookplaat heeft 5 pitten. Heel fijn. De verdeling zit heel handig dus echt ruimte genoeg ook voor grote pannen. Gebruiksgemak is ook prima. En het ideale natuurlijk van een inductiekooplaat is dat het ideaal schoon te maken is.

sfjboom 06-04-2022

Top kookplaat !

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

Eindelijk een kookplaat die elegant, snel en hygiënisch is ! Bovendien is het koken op deze plaat een waar genot en dat allemaal nog voor de maaltijd. Super ruim, met plaats voor elke pan. Een top product van BOSCH.

Pluspunten

• elegant
  • ruim
  • snel

Hetty 06-04-2022

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed werkende fijne kookplaat. Makkelijk in onderhoud.

john 04-04-2022

groot oppervlak booster geweldig

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Grrot oppervlak voor grote pannen, makkelijk te reinigen, booster werkt geweldig vooral als je ah wokken bent

Fam Kleine 27-03-2022

Inductiekookplaat in onze nieuwe keuken

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kookplaat doet het prima en heeft diverse mogelijkheden. Het eten is erg snel klaar. Ook de mogelijkheid om iets warm te houden door deze op een lage stand te zetten. Ook het reinigen van de kookplaat is gemakkelijk. De booster functie werkt ook goed
Wij bevelen deze kookplaat aan bij vrienden/familie/collegas/buren

Anton 12-03-2022

Beter, best, bosch.

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werk prima, snel, en makkelijk te bedienen

Pedong 20-02-2022

Geweldig

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Groot verschil als je gas gewend bent, ideaal deze kookplaat, een aanrader