• MRT 2021
  • MRT 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIV851FC5E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maartjen 28-07-2022

Prima inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat ziet er mooi uit met een schuin afgewerkte facetrand. Het display is duidelijk met genoeg warmtemogelijkheden en een snelle opwarming.

M.G.M. Geelen 21-07-2022

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De zones liggen ver uitgeklaard waardoor de pannen alle ruimte hebben. Hetbis fijn dat alle zones met een timer afzonderlijk kunnen worden ingesteld.

Serie 6 PIV851FC5E 22-06-2022

Aanrader

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zijn net verhuisd en inmiddels is dit 2e inductieplaat. Begrijpelijke bediening en volop power.

h**g@g**l.com 02-06-2022

Prima koop!!

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

Veelzijdige inductiekookplaat gekocht voor een zeer scherpe prijs!
Zeer vlotte afhandeling van de bestelling. Bezorging door Dynalogic gebeurde stipt op de afgesproken tijd door een zeer vriendelijke medewerker!

Bienenmann 02-06-2022

Prima

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De plaat werkt prima zo als verwacht omdat we al eerder zo een inductie kookplaat hebben gehad van Bosch maar dan een iets kleinere .

V Beelen 01-06-2022

Kookt erg fijn!

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk de ruimte om goed de pannen kwijt te kunnen. Verhoogt het kookplezier!

Anoniem 28-05-2022

Uitmuntend

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede opvolger van onze 16 jaar oude inductie kookplaat

g**n@g**l.com 21-05-2022

Te laat gekocht

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

Wij hebben de bosch kookplaat gekocht ,omdat wij de uitslag van de beoordeling heel interessant vonden om als BEST beoordeelde uit de test te komen .
Wij zijn ontzettend tevreden over de inductie kookplaat ,heel makkelijk schoon te maken en met een beetje Dr prupper gaat hij blinken als een spiegel .
Het is voor ons een helle fijne verbetering in de keuken ,en ik raad het zelfs mijn vrienden aan .

Pluspunten

• Mooi en makkelijk schoon te houden
  • Na even wennen is het een genot om te koken

h**e@h**l.com 05-05-2022

Bevalt zeer goed kunnen makkelijk 5 pannen tegelijk op

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

Voor de eerste keer inductie koken wat een heerlijkheid het eten is zo klaar,eieren koken klokje erbij aan zetten en hij gaat vanzelf uit. Na 40 jaar op gas gekookt te hebben wil ik niet weer terug.

Pluspunten

• Snel koken
  • Ruim genoeg voor 5 pannen

Minpunten

• Heb ik niet

RidderA 03-05-2022

Prima inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze inductiekookplaat heeft 5 pitten. Heel fijn. De verdeling zit heel handig dus echt ruimte genoeg ook voor grote pannen. Gebruiksgemak is ook prima. En het ideale natuurlijk van een inductiekooplaat is dat het ideaal schoon te maken is.

sfjboom 06-04-2022

Top kookplaat !

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

Eindelijk een kookplaat die elegant, snel en hygiënisch is ! Bovendien is het koken op deze plaat een waar genot en dat allemaal nog voor de maaltijd. Super ruim, met plaats voor elke pan. Een top product van BOSCH.

Pluspunten

• elegant
  • ruim
  • snel

Hetty 06-04-2022

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed werkende fijne kookplaat. Makkelijk in onderhoud.

john 04-04-2022

groot oppervlak booster geweldig

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Grrot oppervlak voor grote pannen, makkelijk te reinigen, booster werkt geweldig vooral als je ah wokken bent

Fam Kleine 27-03-2022

Inductiekookplaat in onze nieuwe keuken

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kookplaat doet het prima en heeft diverse mogelijkheden. Het eten is erg snel klaar. Ook de mogelijkheid om iets warm te houden door deze op een lage stand te zetten. Ook het reinigen van de kookplaat is gemakkelijk. De booster functie werkt ook goed
Wij bevelen deze kookplaat aan bij vrienden/familie/collegas/buren

Anton 12-03-2022

Beter, best, bosch.

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werk prima, snel, en makkelijk te bedienen

Pedong 20-02-2022

Geweldig

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Groot verschil als je gas gewend bent, ideaal deze kookplaat, een aanrader

j**n@h**e.nl 03-02-2022

Prima 5-pits inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

De inductiekookplaat doet wat hij moet doen. Ik had hiervoor een kookplaat met 5 pitten, die gebruik maakte van 3 fasen. Deze maakt gebruik van 2 fasen, waardoor het even wennen was aan de kookstanden (0-9). De kookplaat heeft een handige boost-functie en beschikt over een timer, die je per pit kunt instellen. Prima 5-pits inductiekookplaat tegen een schappelijke prijs. Ik ben er tevreden mee.

Pluspunten

• 5 pits inductie
  • Eenvoudig aan te sluiten
  • Eenvoudige bediening
  • Boost functie

Minpunten

• Vermogen is minder dan mijn vorige inductieplaat

Michel 02-02-2022

Topapparaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze vorige inductiekookplaat was ook een Bosch...18 jaar meegegaan...aldaar onze keuze op deze Bosch ..ook hier weer zeer tevreden over...bosch doet wat het zegt!

Gerard en Wies 31-01-2022

Fijnste aankoop van de laatste jaren

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

Een indicatie kookplaat aanschaffen hadden wij jaren eerder moeten doen wat een kook genod is het .en het reinigen is een fluitje van een cent .
We zijn er super blij mee

Pluspunten

• Mooi
  • Makelijk te reinigen
  • Veel plaats ook voor grote pannen

Simon Deurloo 25-01-2022

Eerste ervaring met inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koken werkt fijn en accuraat. Pitten geven ruim voldoende vermogen, ik kan er makkelijk mee wokken of de wadjang op kwijt. Er is genoeg ruimte voor alle pannen. Ik vind het schoonmaken minder eenvoudig dan ik had verwacht maar misschien moet ik daar nog handiger in worden.