ETNA KGG860ZTA - Reviews

Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw
Pandragers
geëmailleerd gietijzer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KGG860ZTA op Kieskeurig.nl.

Paul van Grevenhof 02-09-2020

Geweldig mooie gaskookplaat.

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

Geweldig mooie gaskookplaat, met een stoere branders, veel ruimte en een glazen onderplaat die super mooi oogt en makkelijk is schoon te maken. Al ruim dertig jaar een tevreden Etna klant! De prijs kwaliteit verhouding is onverslaanbaar bij Etna.

Pluspunten

• Mooi.
  • Ruim.

Minpunten

• Geen.

Officiele reactie van Atag 03-09-2020

Beste Paul,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen met het plaatsen van deze fantastische review en voor het vertrouwen die je laat blijken door wederom te kiezen voor ETNA apparatuur. We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. Wij wensen je veel kookplezier toe.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Huib 12-08-2020

vervanging oude ATAG

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

De keuze heb ik gemaakt aan de hand van een geprint overzicht dat ATAG van vijf modellen, in mijn aanrecht passende alternatieve kookplaten, stuurde. Waarschuwing: uit deze informatie had ik niet gezien dat het een kookplaat met hoge pandragers betrof. Verrassing bij het uitpakken, wij waren vlakke pandragers gewend. Het koken gaat echter goed alleen 'tikken' de pitten alvorens het ontsteken enige seconden.

Pluspunten

• maten identiek met oude kookplaat

Minpunten

• gasaansluiting zit anders dan op de oude kookplaat

Officiele reactie van Atag 13-08-2020

Beste Huib,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen voor deze beoordeling en feedback is altijd welkom. Fijn dat in de basis de kookplaat goed bevalt en wij wensen je nog veel kookplezier met deze aankoop. Mochten er vragen zijn of onduidelijkheden mag je uiteraard altijd even contact opnemen.

Claudia
Webcare ETNA.

Lodewijk 12-10-2019

Mooie praktische kookplaat

Geschreven voor: ETNA KGG860ZTA

De branders van de kookplaat zitten goed verdeeld zodat je prima twee koekenpannen tegelijk naast elkaar kan gebruiken. Ook zijn de pannenhouders lekker robuust van gietijzer zodat ook de zwaardere pan prima neergezet kunnen worden. De glasplaat is makkelijk schoon te houden en de bedieningsknoppen zitten vooraan zodat ze eenvoudig te bereiken zijn. Al om al een prima kookplaat!

Pluspunten

• Afstand tussen de branders
  • Stevige pannenhouders

Minpunten

• niet gevonden

Officiele reactie van Atag 15-10-2019

Beste Lodewijk,
Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen, dankjewel!
Wij wensen je veel kookplezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA