Inventum IKG6023GRVS - Reviews

Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKG6023GRVS op Kieskeurig.nl.

J.Bouwer 18-05-2020

eenvoudig maar voldoende

Geschreven voor: Inventum IKG6023GRVS

omdat onze inbouwoven stuk was en de originele niet meer te koop was, moesten we een nieuwe inbouwoven en daardoor ook een nieuwe gaskookplaat. handig in gebruik met het vonksysteem, maar je moet wel de bedieningsknop een poosje ingedrukt houden als het vuur aangesprongen is, anders gaat het vuur gelijk weer uit. Ook oppassen dat je het materiaal niet krast, het rvs is wel erg gevoelig. Maar verder wel goed schoon te maken met een sopje en een doekje. de gietijzeren pannendrager is degelijk en mooi hoog. dat ziet er mooi strak uit.

Monique 28-04-2020

Prettig in gebruik. Mooie uitstraling

Geschreven voor: Inventum IKG6023GRVS

Overgestapt van een 5 pits naar een 4 pits gaskookplaat.
Eindelijk kunnen mijn pannen weer ruim naast elkaar gebruikt worden.
Mooie uitstraling, prettig in gebruik en goed schoon te maken

Femke 26-05-2019

Strakke robuuste veilige gaskookplaat

Geschreven voor: Inventum IKG6023GRVS

Een nette kookplaat, met goed werkende vlambeveiliging (wat voor ons een must was want onze vorige kookplaat viel wel eens uit, zelf getest en na een paar seconden ging de gastoevoer dicht). De pandragers zijn robuust en de pannen hebben een goed oppervlakte om stabiel op te staan. Het Rvs oogt mooi en strak, ik vind het persoonlijk lastiger om mooi schoon te maken door de 'vegen' maar wellicht nog even een handigheidje daarin vinden. Kortom; voor deze prijs een zeer mooie robuuste en veilige gaskookplaat.

Pluspunten

• veilig
  • robuust
  • mooi design

Minpunten

• lastiger schoonmaken voor het oog

leemkuil 05-03-2019

gastoestel

Geschreven voor: Inventum IKG6023GRVS

wij waren toe aan een andere gastoestel en wij kwamen bij deze uit qua uitstraling en gemak en prijs verhouding

sjanie Spronkers 19-02-2019

IKG6023GRV

Geschreven voor: Inventum IKG6023GRVS

Ik zocht een stoer model gaskookplaat bij mijn nieuwe betonlook KEUKEN. In het gebruik ook prettig om te koken.