De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KG859RVSA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Phien 29-01-2024

Product bevalt

Geschreven voor: ETNA KG859RVSA

Ik heb de kookplaat 1,5 maand. Het functioneert en staat goed. Ik krijg de vonkontsteking niet altijd meteen aan. Lijkt een kwestie van behendigheid. Op de wat ruwe zwarte gietijzeren pannendragers en branders kunnen pluisjes zichtbaar achterblijven na het afnemen met een doek, misschien afhankelijk van de stof. De vangschaal is van RVS, dus vlekgevoelig.

Pluspunten

• Vonkontsteking

Minpunten

• Pluisgevoelige gietijzeren pandragers
  • Vlekgevoelige RVS

webcare-7 31-01-2024

Beste Phien,

Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat de kookplaat zo goed bevalt.

Wanneer de klacht betreft de vonkontsteking blijft of erger wordt adviseren wij u aan om contact op te nemen met onze serviceafdeling via (088) 882 18 03. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:30 tot 17:30 uur en op zaterdag van 09:30 tot 13:30 uur.

In de onderstaande link vindt schoonmaaktips betreft het schoonmaken van RVS.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Mared 25-10-2023

product bevalt goed.

Geschreven voor: ETNA KG859RVSA

prima kwaliteit/prijsverhouding. Zeer goede service van Atag. Alleen jammer de grootste pit links voor zit, had die liever naar achteren gehad.

Pluspunten

• werkt prima

Minpunten

• grootste pit zit links voor

webcare-7 31-01-2024

Beste Mared,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de prijs- kwaliteitverhouding.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

marian 05-08-2023

Goede gaskookplaat

Geschreven voor: ETNA KG859RVSA

Ik heb deze gaskookplaat pas 2 weken in mijn bezit , maar ben er nu al tevreden mee.
De automatische vlamontsteker was voor mij de reden om dit product te kopen.
Dat vind ik heel veilig , geen ontsteking en vlam dan ook geen gas, En als je hebt gekookt en je draait het uit dan hoor je ook een klik dat dat het gas uit is.
Makkelijk schoon te houden , wel met een microvezeldoekje en wat afwasmiddel mooi blinkend schoon .
En het heeft een mooie prijs kwaiteitsverhouding.

Officiele reactie van Atag 07-08-2023

Beste Marian,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw gaskookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

Ben 01-07-2022

Veilige keuze voor redelijke prijs

Geschreven voor: ETNA KG859RVSA

Netjes uitziende gaskookplaat. Stevige gietijzeren pannendragers voor goede ondersteuning pannen, beter dan bij goedkopere modellen. Voldoende ruimte voor grote pannen. Prima keuze voor mensen die nog koken op gas.

Officiele reactie van Atag 04-07-2022

Beste Ben,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de uitstraling en werking van de gaskookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

Cire 30-01-2022

Mooi, uitstekend en veilig

Geschreven voor: ETNA KG859RVSA

Mooie,uitstekende en veilige gaskookplaat. Kookplaat heeft voldoende ruimte voor meerdere grote pannen tegelijk.
Kookplaat is makkelijk schoon te maken.
Vonk-onsteking is in de gasknoppen geintergreerd. Het gas stroomt echter alleen weg als de vonkontsteking wordt geactiveerd.
Dus geen vonk, geen gas. Wel zo veilig.

Paar dagen in bezit en erg te vreden.

Pluspunten

• veel ruimte voor pannen
  • veilig
  • makkelijk schoonmaken

Officiele reactie van Atag 01-02-2022

Beste Cire,

Hartelijk dank voor deze enthousiaste feedback met mooie review score. Een 10, daar zijn wij natuurlijk erg blij mee! Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en het gebruiksgemak.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Webcareteam ETNA

David 30-11-2021

prima kookplaat voor mooie prijs.

Geschreven voor: ETNA KG859RVSA

Mooie kookplaat die alles doet wat nodig is voor een zeer acceptabele prijs,en gekocht omdat merk Etna overal goed getest/beoordeeld wordt .

Pluspunten

• Doet wat het moet doen voor goede prijs.

Officiele reactie van Atag 01-12-2021

Beste David,

Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn dat deze gaskookplaat van ETNA goed bevalt! Wij wensen je veel (kook)plezier van deze aankoop.

Met vriendelijk groet, Claudia
Webcareteam ETNA.