De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KG875RVSA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

w*******@h********** 31-05-2023

Bevalt uitstekend, makkelijk in gebruik !

Geschreven voor: ETNA KG875RVSA

fantastisch apparaat, keurig model, makkelijk in gebruik en heel goed aangesloten door monteur Westerhof van Expert in Marum. Echt een aanrader !

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • modern model

Minpunten

• geen
  • geen

Officiele reactie van Atag 01-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met de kookplaat! De installatie is netjes verzorgd door onze dealer en het gebruik bevalt gelukkig goed.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel plezier van de kookplaat!

Mark 22-03-2023

Waardeloos product

Geschreven voor: ETNA KG875RVSA

Deze kookplaat nu sinds augustus 2022 in ons bezit. Plaat ziet er heel netjes uit, maar we hebben nu al voor de tweede keer een niet functionerende thermokoppel. Het lijkt wel een maandagmorgen product, alleen maar gedoe zo.
Koop je een vijfpitter voor het gemak, kan je er nog steeds maar vier gebruiken...

Pluspunten

• vijf pitten
  • voldoende ruimte
  • zware wokbrander

Minpunten

• slechte thermokoppels
  • slechte garantie

Officiele reactie van Atag 23-03-2023

Beste Mark,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de kookplaat en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

o*************@g******** 21-01-2023

Garantievoorwaarden goed doornemen

Geschreven voor: ETNA KG875RVSA

Een week geleden mijn product in de winkel aangeschaft (gaskookplaat). Bij installeren bleek vanuit fabriek een fout. Meteen product geregistreerd, en klacht gemeld. Dit op advies van verkoper. Nu een week later is mijn product nog niet vervangen/gerepareerd. Product te mooi om terug te brengen maar garantie laat wel iets te wensen overlaat (nieuw product i.p.v. reparatie. Tot nu toe alleen nog naar mogen kijken maar nog niet kunnen gebruiken.

Officiele reactie van Atag 23-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de kookplaat en onze service tot nu toe zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

n******@g******** 24-02-2022

Fornuis

Geschreven voor: ETNA KG875RVSA

Prachtig uitziend fornuis. Even wennen dat je gasknop even vast moeten houden tot ie doorbrand. Altijd een 5 pits gehad maar daar zat de wokbrander in het midden. Bij deze ideaal dat ie rechts zit.

Officiele reactie van Atag 25-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review. Wanneer u de vlam ontsteekt, is het advies de knop een aantal seconden ingedrukt te houden. Zo blijft de vlam branden als de knop wordt losgelaten. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de positie van de wokbrander. Veel kookplezier gewenst!
Chantal Webcarteam ETNA

Annemarie 23-11-2019

Gaskookplaat met wokbrander

Geschreven voor: ETNA KG875RVSA

Fijne gaskookplaat met wokbrander. Handige pannendragers.
Mooi design. Makkelijk schoon te houden en gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• Wokbrander
  • Diagonaal dus geen hoofd stoten
Officiele reactie van Atag 25-11-2019

Beste Annemarie,

Bedankt voor ook deze review. Veel kookplezier.
Samen met de AD590RVS zal dit prachtg staan ;-)

Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA