ETNA KIF890ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF890ZT op Kieskeurig.nl.

Monica Mertens 08-04-2021

Mooie duidelijke inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Prachtige plaat en makkelijk in gebruik. Vind het alleen jammer dat je de binnenkant ziet van bovenaf.
Ik heb er ook een grote grillplaat bij gekocht.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.

Minpunten

• Je ziet de hele inbouw van binnen.

Officiele reactie van Atag 09-04-2021

Beste Monica,

Bedankt voor de review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren.
Jouw score van 8 geeft aan dat er nog ruimte voor verbetering is. We streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken.

Heel veel kook en grill plezier.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Pepijn van der Lee 08-03-2021

Grote kookplaat met veel opties

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Door verduurzaming van de woning wilde ik over op inductie alleen hield de prijs mij tegen. Menige 90cm inductiekookplaat kookplaat is ruim boven de €1000 daarnaast moest ik een verzwaring in huis laten doen ivm 3 fase. DAT HOEFT DUS NIET met deze ETNA, je kan kiezen om op 2 of 3 fase aan te sluiten. Ik heb hem op 2 fase aangesloten en hij kookt echt fantastisch! Hij warmt snel op. Wat nog meer fijn is, de timer die per kookvlak aangaat zodra je de pan aanzet. Je kan dus zo zien hoelang je groenten al op staan. Ook 2 zones die je aan elkaar kan koppel zijn ideaal, hier kan ik goed mijn vispan op kwijt. Wil nog de grillplaat aanschaffen van ETNA.
Het is echt een plaatje in de keuken!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Heeft alles binnen een mum van tijd warm
  • Aansluitmogelijkheden
  • 5 kookvlakken
  • flexibelkookvlak

Nienke 18-02-2021

Top inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Hele fijne inductieplaat: handig in gebruik en een prachtig design. Verschillende panformaten passen er op en hij warmt snel en goed op. Aanrader!

• Warmt goed op
  • Passend voor diverse afmetingen van pannen
Officiele reactie van Atag 19-02-2021

Beste Nienke,

Wat leuk dat je de moeite neemt om het plaatsen van deze enthousiaste review, hartelijk dank hiervoor.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de inductiekookplaat.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Erik B. 24-12-2020

Werkt goed, uitstraling waardeloos

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Sinds 18 december heb ik een ETNA KIF890ZT inductie kookplaat. De kookplaat werkt goed en de bediening is erg handig. Maar het ontwerp/design is dramatisch voor een kookplaat van bijna 1300 euro. Door het ontbreken van een coating onder de plaat kijk je zo in de kookplaat en zie je de volledige binnenkant inclusief de kabels, aansluitingen en schroeven. Volgens ETNA / ATAG is dit een toesteleigenschap, volgens mij gewoon een productfout.

Pluspunten

• Werkt zoals het hoort
  • Fijne bediening

Minpunten

• Coating onder glasplaat ontbreekt
  • Je ziet kabels in het apparaat
  • Slecht ontwerp

Officiele reactie van Atag 28-12-2020

Beste Erik,

Bedankt voor je bericht. Het is een kenmerk van inductie, dat door weerkaatsing van bijvoorbeeld spotjes op het aluminum onderbak het tot resultaat kan leiden dat de binnenkant van de kookplaat te zien is. Wat jammer dat het product niet aan je verwachtingen voldoet. Wij adviseren je om contact op te nemen met de verkopende partij.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.