De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF890ZT op Kieskeurig.nl.

a**s@g**l.com 19-05-2022

zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

De 3e Etna plaat die we hebben aangeschaft.
Na 2x een gasplaat nu over op inductie. We zijn zeer tevreden. Het is even puzzelen op de hoogte van de pit, omdat we gas gewend waren, maar ook dat heb je snel door.
Wij zochten nadrukkelijk voor een 2 fase kookplaat van 90 cm en 5 pitten, daar zijn er niet veel van. Dus we zijn erg blij met deze.

Pluspunten

• prijs
  • 2 fase
  • indeling kookplaten
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 20-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat leuk dat jij opnieuw voor ETNA hebt gekozen!
De overstap van gas naar inductie is natuurlijk even wennen, goed om te horen dat het zo goed bevalt!

Wij wensen jou nog heel veel kookplezier toe!

Ellen

r**s@g**l.com 19-05-2022

Wat een fantastische mooie grote strakke kookplaat.

Eenvoudig te installeren, strip tegen het vuil plakken, stekker aansluiten en klaar voor gebruik.
Voor het aansluiten vd perilex stekker had ik wel wat hulp nodig, want elektrische schema’s dat is niet helemaal mijn ding en ik dacht het gaat mij niet gebeuren dat dit fout gaat.

Ik heb járen alleen maar op gas gekookt en vind/vond dat altijd wel wat hebben op een grote 5 pits gasfornuis lekker bakken en braden. En was eigenlijk van mening dat gas fijn koken was. Tot ik de eerste keer bij mijn vriendin een paar jaar geleden met inductie te maken kreeg. Aanvankelijk was ik toch wel wat sceptisch, maar al héél snel (zo goed als direct) was ik om. De snelheid van opwarmen en de gelijkmatigheid van het opwarmen vd pannen… echt super.

Bij de overgang van gas naar inductie was ik door de grote vd nis in het granieten keukenblad was ik bebonden aan een grote inductie kookplaat. Na enig speurwerk deze kookplaat gevonden welke mij direct aansprak vwb functies, uiterlijk, design, combi zone en de grootste kookzone rechts (vind ik persoonlijk erg handig). De nis moest nog 1cm breder gemaakt worden, maar dat heb ik professioneel op laten lossen.

Na de bestelling heeft het uiteindelijk 6 weken geduurd voor de plaat binnen was, doordat er een leveringsprobleem was mbt de chips die er in zitten. Dat is “overmacht” is niet anders, maar ben echt blij dat ik hem gisteren kon ophalen en heb ‘m gelijk geïnstalleerd en in gebruik genomen.
Wat een weelde! Pannetjes er op, slides zijn echt fijn en makkelijk te bedienen. Timer fuctie echt handig. Lekker pruttelen en klaar en de kookplaat koelt redelijk snel af vind ik.

De kookplaat laat zich super eenvoudig bedienen en heeft een snelle pandetectie. Wat is snel en/of sneller, dat weet ik niet precies, maar lijkt mij niet echt nuttig of extra handig of een pan nu binnen 1 of 1,4 sec gedetecteerd wordt… het is gewoon snel en de betreffende kookzone licht op. De boost functie zit aan het einde vd slide (schuifregelaar), die gaat na max 5min automatisch over op niveau 9 (handig)
De bridge-inductiezone heb ik nog niet gebruikt, maar laat zich makkelijk inschakelen. De 2x 8-hoekvormige zones maken een perfecte bridge zone, met een groot oppervlak. Ik moet nog wel op zoek naar een goede grillplaat voor deze bridge zone.
Pauze functie lijkt me ook handig.
Als je na het aanzetten de plaat niet gebruikt gaat deze na een aantal seconden ook weer uit.
De lock fuchtie is even wennen maar uiteindelijk toch handig en werkt die super. Veilheid voor alles.

Kortom na 2 dagen nu al dik tevreden over deze KIF890ZT inductiekookplaat van ETNA en weet zeker dat het een aanwinst is en blijft in de keuken en heeft kookplezier naar een next level brengt.

Oh ja, en na gebruik (dat was bij gas wel anders) dan is het een doekje er over met reinigingsmiddel een klaar… klaar voor de volgende kook uitspatting.

Ennuh, niet vergeten de kookplaat te registreren, dan krijg je nl 3jaar extra garantie van ETNA.

Pluspunten:
Indeling vd zones, grootste rechts,
bridge zone;
Eenvoudige bediening,
makkelijk schoon te maken;
Mooi, groot en strak design;
Een klein oplichtend aan/uit puntje; GÉÉN GAS

Minpunten:
Nog niet gevonden
Officiele reactie van Atag 20-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat een uitgebreide review heb je geschreven, bedankt hiervoor!
Wat fijn om te lezen dat de overstap van gas naar inductie zo goed verlopen is.
Een kleine aanpassing in het blad en het aansluiten laten doen is erg slim van je! Dit kan soms nog best ingewikkeld zijn en voor een professional is dit een fluitje van een cent.

Natuurlijk is voor het eerst koken op inductie altijd even wennen, fijn dat jij hier al wat ervaring mee had dankzij jouw vriendin.

Wij zijn natuurlijk ontzettend blij dat jij voor ETNA gekozen hebt.
Wij hebben bij de ontwikkeling van de kookplaat natuurlijk goed nagedacht over de bediening. Wij wilden natuurlijk zo veel mogelijk functies, maar ook een makkelijke bediening zodat iedereen met dit toestel kan werken. Erg leuk dat jij de bediening ook zo handig vindt.

Na het koken alles weer lekker snel schoon is natuurlijk ook mooi meegenomen.
Kortom, wij wensen jou nog heel veel kook- en bakplezier toe van jouw aankoop.

Ellen

Eric 17-05-2022

Erg goede ervaringen

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Het koken met deze kookplaat bevalt ons erg goed. De overstap van gas naar inductie was even wennen maar uiteindelijk zijn we blij dat we de overstap hebben gemaakt! De royale afmetingen van deze kookplaat (voor ons geen keuze omdat onze oude gaskookplaat ook 90cm breed was en we dus vastzaten aan een grote inbouwmaat ) maakt dat er veel (grote) pannen tegelijk op de kookplaat kunnen staan. De handige functies (pauze, warmhoud, timer, boost etc.) leren we steeds meer waarderen en de bediening is erg intuïtief. Kortom wij zijn zeer tevreden gebruikers van deze kookplaat. Uiteraard kunnen na iets meer dan een jaar gebruik nog niet echt iets zeggen over de duurzaamheid maar gezien onze ervaringen tot nu toe denken wij dat we er nog heel lang plezier van gaan hebben!

Pluspunten

• intuïtieve bediening
  • ideale afmetingen
  • mooi design
  • veel mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 18-05-2022

Beste Eric,

Dank je wel voor deze uitgebreide review.
Wat fijn te lezen dat je de inductiekookplaat al een jaar in gebruik hebt en je er erg goede ervaringen mee hebt. Het design zo mooi vindt en de extra functies van de kookplaat zo waardeert.
Wij wensen je nog vele jaren kookplezier!

Chantal Wecare ETNA

e**e@h**l.com 15-05-2022

Bevalt erg goed en simpel te installeren

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Onze gas kookplaat vervangen door de granieten blad passen niet alle kookplaten er in
Daarnaast ook geen 3 fase aansluiting in huis

Mooie van deze plaat is dat we op 1 fase nu kunnen koken op een grote plaat 90 CM zonder het hele huis kwa elektra om te bouwen en ook het blad hoefde niet et worden aangepast
Alles heerlijk schoon te maken en 2 zones voor een grillpan te koppelen
Werkt allemaal erg intuitief

Pluspunten

• kan op 1 fase stopcontact
  • zones te koppelen
  • rustig design
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 16-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank u wel voor deze mooie en uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft bij uw overstap van gas naar inductie koken en wij deze overstap op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.

Robert Los 08-05-2022

Wat een fantastische mooie grote strakke kookplaat

Wat een fantastische mooie grote strakke kookplaat.

Pauze functie lijkt me ook handig.

Pluspunten

• Indeling vd zones, grootste rechts, bridge zone
  • Eenvoudige bediening, makkelijk schoon te maken
  • Mooi, groot en strak design
  • Een klein oplichtend aan/uit puntje
  • GÉÉN GAS

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 10-05-2022

Beste Robert Los,

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om deze mooie uitgebreide review te schrijven. Het doet ons goed om te lezen dat je zo dik tevreden bent en de kookplaat een aanwinst is in de keuken.

Wij wensen je veel "next level" kookplezier toe.

r**7@g**l.com 06-05-2022

Wacht niet te lang

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Dit hadden we al 5jr. eerder moeten doen.
het is een mooi doordacht apparaat en van alle gemakken voorzien.
Alle zones reageren vrij vlot en hebben ook een boost functie.
We kunnen zelfs 2 zones koppelen om er vervolgens een grillplaat op te leggen.
En zeker net zo belangrijk...makkelijk schoon te maken en de keuken ziet er opgeruimder uit.
Over de rest kunnen we nog niets zeggen, daar is het nog te vroeg voor.
Maar wat we nu gebruikt hebben functioneert geweldig.

Pluspunten

• Alles is snel aan de kook
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Gebruik de juiste pannen
  • Zat geen snoer en stekker, samen ( 30,-) bij

Officiele reactie van Atag 09-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de de mogelijkheden en werking van de inductiekookplaat.

r**7@o**k.com 30-04-2022

mooie inductie plaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

mooi strak design , eenvoudig te installeren en eenvoudige bediening , dun in de dikte van het werkblad , kortom mooie inductiekookplaat

Pluspunten

• mooi design
  • makelijke installatie

Minpunten

• nog geen

Officiele reactie van Atag 02-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de uitstraling en gebruiksgemak van de inductiekookplaat.

j**n@h**l.com 10-04-2022

Etna inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

De inductie plaat bied ruimte voor 5 grote pannen . Ideaal dat als je pan groter is de warmte mee gaat . Het apparaat houdt bij waar je pan op staat en zorgt dat hij overal verwarmt wordt .

Normale pannen die we hadden voor aardappelen etc doen het prima op de inductie .

Kwaliteit en prijs verhouding super goed voor elkaar . Echt mijn nummer 1

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Eten snel warm

Officiele reactie van Atag 11-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor deze review. Wat een mooi cijfer heeft deze inductiekookplaat gekregen. Fijn te lezen dat de kookplaat voldoende ruimte heeft. Veel kookplezier gewenst!

e**n@h**l.com 20-03-2022

Inductiekookplaat van Etna is een topaankoop

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Het uiterlijk is zeer strak en mooi. Gebruiksgemak is eenvoudig. Binnen 2 dagen hadden we het koken op deze inductiekookplaat onder knie. De boostfunctie is geweldig. Eenvoudig schoon te maken. Bovendien duurzaam omdat we niet meer op gas hoeven te kopen. Met ondersteuning van onze zonnepanelen de volgende stap naar duurzaamheid gezet. Kortom erg blij met deze aankoop.
EdV

Pluspunten

• Boostfunctie is top
  • Eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 21-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze beoordeling en het mooie cijfer. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de inductiekookplaat.

Maurice 045 01-03-2022

Premium design inductie kookplaat!

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Na decennia lang op gas gekookt te hebben, zijn we nu dan overgestapt op elektrisch koken. Na veel onderzoek en verschillende merken met elkaar te hebben vergeleken, hebben we gekozen voor de ETNA KIF890ZT. Aan de ene kant vanwege het strakke premium design en functionaliteit van deze inductie kookplaat, aan de andere kant was onze oude gaskookplaat ook van ETNA en daar waren wij dik tevreden over.

Wij hebben de ETNA KIF890ZT nu een paar weken in gebruik en hij bevalt uitstekend! Groot voordeel van deze plaat is dat hij geschikt is voor elke soort elektro-aansluiting. Van de 1x230V tot 3 fase Perilex. De plaat ziet er overdag prachtig uit. Een klein minuscuul rood ledje laat zien waar je de plaat moet aanzetten. De pan detectie werkt feilloos. Zodra je een voor inductie geschikte pan op de kookzone plaatst licht deze in het bedieningspaneel automatisch op. Middels een swipe-beweging stel je het gewenste energieniveau in.

De plaat is met 90 cm lekker breed, dus je hebt genoeg ruimte om 5 grote en middelgrote pannen neer te zetten zonder dat ze tegen elkaar opstaan. Hou er wel rekening mee dat je de nis (het gat in het aanrecht) behoorlijk stuk breder moet maken. Onze oude gaskookplaat was ongeveer 72 cm breed, maar toch moest er nog een aardig stuk uit het blad gezaagd worden.

De twee zones aan de linkerkant zijn achthoekig en kunnen aan elkaar gekoppeld worden zodat je een grote rechthoekige kookzone krijgt waar met gemak een grote grillplaat op past. Tijdens het koken wordt de plaat rond de pan een beetje warm. Dit komt natuurlijk door de warmteoverdracht van de pan tijdens het kookproces. Je kunt echter gerust je hand naast een pan op de plaat leggen tijdens het koken van een eitje. Je voelt dan de warmte die de pan afgeeft. Na het koken geeft de plaat middels een indicatie op het display aan of deze nog te warm is om schoongemaakt te kunnen worden. Is de plaat afgekoeld, dan is deze ook zo schoon. Met een beetje afwasmiddel op een zacht vochtig doekje veeg je de plaat zo schoon.

De overgang en het wennen van koken op gas naar koken op inductie was binnen een paar dagen gedaan. Als je eenmaal in de gaten hebt hoe je met de temperatuur sliders de juiste temperatuur kan selecteren en middels de booster functie snel water aan de kook brengt, wil je helemaal niet meer terug naar het "koken op gas" tijdperk. Verder voordeel: onze pannen die we jaren op de gaskookplaat hebben gebruikt, werken zonder problemen op deze kookplaat. Konden we toch weer wat geld in de beurs houden omdat we geen nieuwe pannen hoefden te kopen.

Om zo lang mogelijk te kunnen genieten van een inductiekookplaat zonder (gebruiks) krasjes, hebben we wel een set inductie beschermers gekocht. Deze leg je tijdens het koken tussen de pan en de kookplaat. Deze beschermers zorgen ervoor dat de pan niet verschuift tijdens het roeren en er dus geen krasjes op de plaat achterblijven. Het was even zoeken naar beschermers met de juiste afmetingen vanwege de grootste zone (27 cm) die de KIF890ZT heeft. Uiteindelijk hebben we ze gevonden. De inductiebeschermers van Combekk zijn zeer aan te bevelen op deze fantastische kookplaat. Waarschijnlijk zijn andere merken net zo goed, maar let op dat de inductiebeschermer tegen temperaturen van minimaal 200°C kan.

We hebben nog niet alle functies geprobeerd en uitgetest. We weten ook dat we bepaalde functies ook nooit zullen gaan gebruiken, maar voor nu vinden wij de KIF890ZT een eyecatcher in de keuken. Strak in design, met dat kleine rode ledje, als hij niet in gebruik is en gebruiksvriendelijk tijdens het koken. Voor ons een echte aanrader!

Pluspunten

• Met 90 cm lekker breed.
  • Premium design
  • Zeer accurate pan detectie
  • Geschikt voor alle soorten elektro aansluitingen
  • Genoeg ruimte voor grote pannen

Officiele reactie van Atag 04-03-2022

Beste Maurice,

Wow, bedankt voor deze mooie uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de inductiekookplaat en we jouw overstap van gas naar inductie koken positief hebben kunnen beïnvloeden.
We wensen je nog veel plezier met het ontdekken van alle mogelijkheden van de inductiekookplaat.

huijgens 18-02-2022

goede prijs kwalitet verhouding

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

ook wij zijn sinds kort na getwijfel van gas naar een 2 fase kookplaat overgestapt, ook vanwege het dure gas, wij zijn erg tevreden met de kookplaat, wel even bijblijven op de hoogste stand, want het kookt in no time over, even wennen maar werkt echt goed,

echter vinden wij wel dat deze een soort fluittoon heeft met koken?

verder erg tevreden

Pluspunten

• makkelijk schoonhouden, makkelijke bediening
  • kookt snel, strak design

Minpunten

• fluittoon met koker

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste heer / mevrouw Huijgens,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen bij uw overstap van gas naar inductie koken en wij dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden. De fluittoon die u hoort tijdens het koken is normaal bij inductie koken, dit komt door het magnetische veld tussen uw pan en de inductiekookplaat.

Adrie 10-01-2022

Kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Goede kookplaat. regeert goed en makkelijk schoon te houden. Grote pit rechts is in ons geval top

Pluspunten

• grote pit rechts
  • makkelijk schoon maken
  • ruime plaat

Officiele reactie van Atag 13-01-2022

Beste Adrie,
Bedankt voor deze review. Goed te lezen dat u zo tevreden bent over deze ruime inductiekookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier!

Jaap O 09-01-2022

Top plaat.

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Wij heb de kookplaat als vervanging can gas op 2 fasen.
Voor ons een verademing. Eindelijk meerdere grote pannen tegelijk, goede warmte veredeling over de hele bodem van de pan, makkelijk schoon te maken etc. Alleen maar voordelen ten opzichte van gas. Ik was altijd in de veronderstelling dat gas het best afstelt, maar deze plaat overtreft echt de verwachtingen. Wij gaan niet meer terug.

Pluspunten

• Schoonmaken
  • Warmte verdeling over boden pan
  • Timer functies
  • Precieze temperatuur

Minpunten

• Bediening mag wat moderner
  • Pieper van de wekker is wat zacht

Officiele reactie van Atag 10-01-2022

Beste Jaap,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA heeft gekozen bij uw overstap van gas naar inductie koken en dat wij dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden. Wat leuk om te lezen dat de inductiekookplaat boven verwachting werkt.

Pieter en Ineke 06-01-2022

Blij mee.

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Mooie strakke plaat, handig en logisch in gebruik, voor zover we hem nu hebben kunnen proberen. Ook een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• prijs / kwaliteit
  • mooi van design

Minpunten

• nog geen

Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste Pieter en Ineke,

Hartelijk bedankt voor de moeite en tijd die je hebt genomen om een review te geven over de KIF890ZT.
We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.

Veel plezier met jouw nieuwe aankoop!

Niki Webcareteam ETNA

w**l@l**s.nl 24-12-2021

prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Mooie kookplaat met eenvoudige bediening. Aansluiten was goed te doen maar de aanwijzingen in de handleiding waren verwarrender dan de aanwijzingen op de kookplaat zelf. Bruggetjes voor doorverbindingen waren netjes meegeleverd.

Aan/uit knop moet je 1 seconde indrukken. Dat zal beveiliging zijn een heel klein beetje vervelend is het wel.
Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de installatie, design en de eenvoudige bediening.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

p**r@c**o.nl 22-12-2021

strakke plaat voor een nette prijs

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

mooie strakke kookplaat met handige toepassingen. Omdat de kookplaat 90cm breed is heb je voldoende kookgelegenheid. Gekocht omdat we minder gas willen gaan gebruiken. Overgang van gas naar stroom is wel even wennen.

Pluspunten

• strakke plaat
  • makkelijk in gebruik
  • veel kookruimte
  • koppelen van kookzones is een plus.

Minpunten

• nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen. Hartelijk dank hiervoor. Fijn dat je zo tevreden bent met het design, de handige toepassingen en het gebruiksgemak van de KIF890ZT.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

h**1@k**l.nl 17-12-2021

bevalt zeker, fijne inductie om mee te werken

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Wat een geweldige kookplaat is deze toch, veel ruimte tussen de pannen, herkenning van een kookzone als je de pan er op zet, voor ons is deze een top product

Pluspunten

• schakeld automatisch uit
  • pan herkenning
  • Timmer
  • lekker groot
  • veel ruimte tussen de pannen

Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je enthousiaste review.
Het is heerlijk om te lezen dat je het een top product vindt en dat het een fijne kookplaat is om mee te werken.

Ik wens je veel kookplezier toe!

Groet Heidi

m**1@k**l.nl 15-12-2021

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Fantastische kookplaat. Prettige bedieningen en voldoet ruim aan de door ons gestelde eisen.

Pluspunten

• snel warm
  • eenvoudige bediening

Officiele reactie van Atag 16-12-2021

Hallo,

Bedankt voor je enthousiaste review.
Wat fijn dat je de juiste kookplaat hebt gevonden.

Veel kookplezier.

Groet Heidi

p**s@w**s.nl 16-11-2021

Veelzijdige, grote inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Mooie grote inductiekookplaat met veel mogelijkheden; zoals het combineren van 2 zones tot 1 grote zone voor o.a. een grillplaat; warmhoudfunctie (zowel automatisch als handmatig).

Pluspunten

• grootte
  • veelzijdig

Officiele reactie van Atag 17-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de veelzijdigheid van deze inductiekookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier!

t**s@l**e.nl 08-10-2021

van gas naar inductie met een bedienings-hobbeltje :)

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Inductie koken is nieuw voor ons. Na enig zoekwerk en opstellen van eisen; 1 was de nismaat in ons granieten aanrechtblad ! vond ik deze inductie kookplaat. Geschikt voor 1/2en 3 fase en met goede reviews. De plaat ziet er mooi uit en ligt prachtig in /op ons aanrechtblad dat verder geen aanpassingen vergde. Dan het aansluiten. FF zelf doen dacht ik maar uiteindelijk toch met elektricien. Alles volgens de regels en wat nu , apparaat gaat mooi aan, alles werkt maar hij kookt niet. Avondje zoeken en na doorvragen door elektricien blijkt... Ik heb na aansluiten even gespeeld met de bediening. Ik wilde checken of idd de af-fabriek vermogens instelling 7400 W was.....Ik heb daarbij ws een verkeerd menu proberen te veranderen want na lang zoeken en meten viel ons bij opstarten op dat het display begon met de letters dE ! We vonden in de gebruiksaanwijzing dat dit de demo mode betreft. Nu er nog uitkomen. Dit staat niet in de gebruiksaanwijzing! wellicht een tip voor jullie ETNA om te vertellen dat je via het zelfde menu om het vermogen in te stellen deze instelling kunt veranderen maar dan in menu optie 6
Opgelucht eerst ketel water opgezet en daarna de koekenpan voor een welverdiend gebakken ei :) Wow dat gaat idd rap. Even erbij blijven voor het beste resultaat. Kortom wij zijn tevreden en gaan ons verder bekwamen in het koken op inductie. 1e indruk uitstekend

Pluspunten

• vormgeving
  • bedien gemak
  • nismaat
  • geen kit of schroeven nodig bij installatie
  • automatische vermogensreductie

Minpunten

• gebruiksaanwijzing niet volledig
  • glasplaat zie je erg snel vingerafdrukken

Officiele reactie van Atag 11-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw mooie en uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat u voor uw eerste inductiekookplaat voor ETNA heeft gekozen. Na wat obstakels is het dan gelukkig toch gelukt om dat lekkere eitje klaar te maken😉. Bedankt voor uw feedback betreffende de DEMO stand en de handleiding, wij hebben dit bij de afdeling neergelegd zodat zij kunnen kijken naar verbeteringen voor de handleiding.
Wij wensen u nog jaren kookplezier toe.

Groet,