ETNA KIF670DS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF670DS op Kieskeurig.nl.

Ted 07-08-2021

Goede inductieplaat, fijn in gebruik.

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Prima kookplaat, zeker na de ervaringen met de vorige. Heldere toetsen, beter gelokaliseerd, veel ruimte door de 70cm breedte passend in 60 cm kastje, goed regelbaar. Heel makkelijk schoon te maken door het speciale oppervlak. Meestal is een stuk keukenrol genoeg om de plaat schoon te poetsen. Soms een enkel plekje met een nat doekje om een aangekoekt restje te verwijderen en daarna keukenrol.

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken
  • Lekker ruim

Officiele reactie van Atag 09-08-2021

Beste Ted,

Wat leuk dat je moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen. Dank je wel hiervoor. Wat goed om te lezen dat je zo te tevreden met je kookplaat.

We wensen je nog veel kookplezier toe.

Groet, Marijke Webcareteam ETNA

Zoutje 25-05-2021

Helaas continu fout codes

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

In november 2020 gekocht en inmiddels is er al 2x een monteur geweest. Nu voor de derde keer weer melding gemaakt. Continu hetzelfde probleem waardoor ik maar de helft van mijn kookplaat kan gebruiken wat niet te doen is met een gezin. Hopelijk besluiten ze een nieuwe te plaatsen en anders geld terug.
De kookplaat zelf als die werkt is top.

• Gebruik gemak
  • Service monteur

Minpunten

• Fout codes

Officiele reactie van Atag 26-05-2021

Beste heer/mevrouw,
Vervelend om te lezen dat uw inductiekookplaat opnieuw een defect heeft. Goed dat hiervoor al een servicebezoek gepland staat. Wij gaan ervan uit dat alles naar tevredenheid zal worden opgelost.
Chantal webcareteam ETNA

A.Woud 24-05-2021

Mooie inductieplaat met 'luxe' matte uitstraling.

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Inductieplaat inmiddels enkele maanden naar volle tevredenheid in gebruik;

-Eenvoudig schoon te maken.
- Timer functie ideaal voor pasta gerechten.
- Aangesloten op 1 fase, geen problemen mits niet alle 4 'pitten' op vol vermogen moeten dat
automatisch begrensd. Is eenmaal bij testen voorgekomen niet bij dagelijks gebruik.
- Blijft een mooie (rustige) uitstraling en past goed bij de keuken.

Pluspunten

• Zie eerste review na enkele weken gebruik.
  • Aanvullend dit review na enkele maanden gebruik.
  • Duurzaamheid nog niets over te zeggen, lijkt goed.

Minpunten

• Geen noemenswaardige
  • punten.

Officiele reactie van Atag 26-05-2021

Beste heer/mevrouw Woud,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u na enkele maanden gebruik nog steeds tevreden bent over deze inductiekookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal webcareteam ETNA

FvK 11-05-2021

Fijne functies

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Op zoek naar een goede inductie kookplaat met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb uiteindelijk deze gekozen voor de opties voor een goede prijs/kwaliteit

Pluspunten

• Warmhoud/smelt functie
  • Boost
  • Flex zones

Minpunten

• Geen goede indicatie waar de pan kan staan

Officiele reactie van Atag 12-05-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze mooie review te plaatsen. Hartelijk dank hiervoor.
Fijn om te lezen dat de inductiekookplaat aan je wensen voldoet.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Y. Kempf 03-05-2021

Handige mooie matte inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Overgestapt van gas naar inductie. Helemaal tevreden! Deze mat-grijze plaat staat ook nog eens heel mooi in onze keuken. Makkelijk in bediening (vooraf de handleiding lezen zorgt ervoor dat je alle functies kunt gebruiken). De mogelijkheid om twee kookzones te koppelen, zodat er één grote ontstaat, is erg handig.

Pluspunten

• Makkelijke bediening met tiptoetsen
  • Mooie mat-grijze uitstraling
  • Past in een standaard uitsparing
  • Supermakkelijk te reinigen

Minpunten

• Geen gevonden

Officiele reactie van Atag 04-05-2021

Beste heer/mevrouw Kempf,

Bedankt voor deze enthousiaste review met mooie reviewscore. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, het gebruiksgemak en het koken op de inductie zo goed bevalt.

Wij wensen je veel kookplezier toe!

mjj smits 13-04-2021

mooie kookplaat makelijk te bedienen

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

het werkt zoals de verwachting was, de bediening is gemakkelijk en goed schoon te maken, goed instructieboekje

Pluspunten

• lekker ruim voor de pannen
  • makkelijk schoon te maken

Officiele reactie van Atag 15-04-2021

Beste heer/mevrouw Smits.

Bedankt voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat deze inductie kookplaat aan uw verwachting voldoet.
Wij wensen u nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

PWF 17-02-2021

Gebruik van de ETNA KIF670DS inductie kookplaat.

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Dat onze keuze is gevallen op de Etna KIF670DS heeft te maken met de volgende punten.
Ten eerste vonden de matte kleur prachtig om te zien.
ten tweede de flexibele kookzone vonden we ook erg handig.
ten derde was ook de nis ruimte bepalend voor onze keuze.
ten vierde dat de kookplaat ook op verschillende fase kookgroep kon worden aangesloten.
ten vijfde spraak de prijs voor al deze mogelijkheden erg aan.

Het gebruik van de kookplaat met de tiptoetsen is erg eenvoudig.

Wat we minder vonden was b.v. dat plus en de min op het bedieningspaneel niet verlicht zijn daar de kleur ook donker is.
Vervolgens tijden het koken van eieren b.v. op een zo laag mogelijk stand geeft de kookplaat telkens een impuls waardoor
het water dan wel kookt en dan weer even niet, vervolgens hoor je de eieren weer even rammelen in de pan en dan weer even niet.

Verder zij we erg tevreden met de inductieplaat

Pluspunten

• flexibele kookzone
  • nis ruimte
  • Bediening
  • Mattekleur
  • verschillende fase kookgroep

Minpunten

• Plus en Min op het paneel zijn niet verlicht
  • Bij lage stand wel koken niet koken

Officiele reactie van Atag 18-02-2021

Beste PWF,

Bedankt voor het plaatsen van deze zeer uitgebreide en mooie review
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Via deze link zouden wij u willen verwijzen naar onze site. Hier staan allerlei weetjes en tips.

We wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Paula 04-02-2021

Prachtig mat zwart

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooi groot en de mat zwart is echt een plaatje voor het oog. De doorslag van onze aankoop was de functies die erop zitten zoals bridge, kookwekker per kookzone, boost per kookzone en standaard inbouwmaat en toch een groter kookvlak. Hiervoor op gas gekookt. Inductie is dan even wennen maar zeker boven verwachting. Super snel warm en de warm houdt functie is ook echt ideaal. Staat er opeens iemand aan de deur dan druk je op pauzeren toets zo brand er niets aan. kortom zeer tevreden.

• Groot kookoppervlak
  • Beschikbare functies
  • Automatische opwarmfunctie

Officiele reactie van Atag 05-02-2021

Beste Paula,

Bedankt voor deze mooie review. Een plaatje voor het oog; kijk dat lezen wij natuurlijk graag. Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de verschillende functies van de KIF670DS en het koken op inductie zo goed bevalt.

Wij wensen je veel kookplezier toe

A.Woud 03-02-2021

Mooi formaat en luxe uitstraling door matte uitvoering

Product gekocht omdat;
- Toepasbaar is voor huidige 1-fase aansluiting en voor eventuele toekomstige 2-fase aansluiting.
- Formaat plaat geeft door rechthoekige vorm meer ruimte voor de pannen terwijl inbouwmaat in gat van voormalige
gaskookplaat past.
- Luxe uitstraling v/h matte oppervlak (neigt naar grijs) in vergelijk met gladde look voormalige zwarte glaskookplaat.
- Minimale indicatie en opdrukken zoals pancirkel/logo zichtbaar oftewel een rustige uitstraling.
- Vele functies/beveiliging belangrijkste droogkookbeveiliging, panherkenning en aut. uitschakelen.

Pluspunten

• Rustige geheel en mooie kleur
  • Veiligheidsfuncties
  • Prijs/uitstraling, kwaliteit zal de tijd leren
  • Goed en snel schoon te maken.
  • Goede handleiding/insteltips voor eerste gebruik.

Minpunten

• Geen (eventueel los) snoer voor 1-fase.
  • Geen 2-fase snoer ivm stekker/kennis is prima.

Officiele reactie van Atag 04-02-2021

Beste heer/mevrouw Woud,

Bedankt dat je voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Wij waarderen het dat je als klant de tijd genomen hebt om de KIF670DS te beoordelen. Heel veel kookplezier.

Victor 28-01-2021

Mooie en luxe inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooie en luxe inductiekookplaat die net even wat meer ruimte geeft rondom de pannen. De antraciet kleurt net even wat beter bij onze keuken en biedt erg veel extra opties.

Pluspunten

• breder dan de standaard 60cm
  • ontdooifunctie
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• bij hoog vernogen nog wel hoge piep

Officiele reactie van Atag 29-01-2021

Beste Victor,

Bedankt dat je voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons. Wat betreft de hoge piep, de inductiestromen veroorzaken trillingen in de panbodem. Je hoort dit bijvoorbeeld aan een brommend of hoog zoemend geluid of een hoge pieptoon. Dit is de normale werking van de kookplaat. Het geluid verdwijnt als je de pan van de kookzone haalt. Probeer eens andere pannen van bijvoorbeeld gietijzer of aluminium die geschikt zijn voor inductie.

Aluminium pannen
Aluminium pannen maken minder geluid en ze zijn lager in prijs. Bij deze pannen hangt het vermogen sterk af van de diameter van de panbodem en de kookzone.

Gietijzeren pannen
Pannen van gietijzer zorgen voor een gelijkmatige warmte verdeling en maken geen tot weinig geluid. Deze pannen zijn hoger in prijs.

Veel kookplezier.

Mike Brookes 05-01-2021

keuken

Super mooie inductie.
Extra gekozen voor de mat kleur ziet heel mooi uit.
Fijn dat je 2 kookzones kan koppelen voor een grilplaat.

Pluspunten

• kleur mat
  • kookzones koppelen

Minpunten

• nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 07-01-2021

Beste Mike,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel kookplezier!

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

familie van der Zijl 02-01-2021

Een geweldig mooi sieraad voor onze keuken!

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Allereerst natuurlijk de prijs en kwaliteit verhouding. Je krijgt veel waar voor zo'n mooie Inductie kookplaat. Wat ook zwaar mee telde was dat Etna een zeer vertrouwde merk is. Dan weet je dat je goed zit. We zijn van gas naar Inductie overgestapt omdat wij er zulke goede berichten over hoorden. In begin is het wel even wennen en deze tijd hebben we ons zelf gegund maar we willen niet meer terug! We gaan er vanuit dat wij hier nog jaren plezier van hebben. Het is heerlijk koken!

Pluspunten

• snelheid van koken.
  • Overzichtelijk en makkelijk bediening.

Minpunten

• Nier te bedenken.

Officiele reactie van Atag 04-01-2021

Beste fam. Van der Zijl,
Dank u wel voor het schrijven van deze review. Overstappen van gas naar koken op inductie is altijd even wennen. Maar fijn om te horen dat u niet meer anders zou wensen.
Wij wensen u heel veel kookplezier!
Chantal webcare ETNA

Inductieplaat 15-10-2020

Ziet er "gelikt"uit

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Inductieplaat is wat breder als de standaard uitvoering maar past wel gewoon in de bestaande nismaat, dus super bij vervanging van bestaande inductieplaat, en meer ruimte voor je pannen.

Pluspunten

• meer ruimte voor je pannen
  • ook afwijkende pan vormen mogelijk

Officiele reactie van Atag 16-10-2020

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat deze inductie zo goed bevalt ook door o.a de extra ruimte voor uw pannen .Wij wensen u nog veel kookplezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Fam. Koster 31-07-2020

Prima kookplaat met mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooie strakke kookplaat, we hebben gekozen voor de matte uitvoering. Deze is wat breder dan de vorige die we hadde, dus ook meer ruimte voor de pannen. Kookvelden met voldoende vermogen en een gevoelige en veelzijdige bediening. We zijn er content mee en eten er lekker van.

Pluspunten

• gevoelige bediening
  • uitstekend vermogen

Officiele reactie van Atag 03-08-2020

Beste Fam. Koster,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Jullie mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Wensen jullie veel kook ( en eet ;-) ) plezier toe.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Sonja 15-07-2020

Mijn wens

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Na bijna 50 jaar getrouwd en op gas koken,hebben we de ETNA inductie plaat gekozen.van het gebruiks gemak,ging ik uit me dak.en dan NOOIT meer roosters en pitten schuren maar,warme doek erover en klaar.
Een zeer tevreden kookster

Pluspunten

• Gemak
  • Simpel
  • Snel

Officiele reactie van Atag 16-07-2020

Beste Sonja,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Leuk om te lezen dat je zeer tevreden bent. Na het koken, de kookplaat schoonmaken is nu zo gebeurt! Geen pannendragers, branderdeksels en branderkelken meer. Heerlijk toch?
Veel plezier en gebruiksgemak van de KIF670DS.

Ruud de Groot 22-05-2020

Werkt super snel

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Prima inductie-kookplaat die handig te bedienen is en allerlei programma's erop heeft die supersnel werken, een echte aanrader voor een mooie prijs.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • snelle werking en makkelijk schoon te houden
  • een prima kwaliteit voor een mooie prijs

Officiele reactie van Atag 25-05-2020

Beste Ruud,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat deze kookplaat helemaal naar je verwachtingen is
Veel kookplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula

Overdevest 05-05-2020

Strakke kookplaat met leuke opties

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooie strakke donkergrijze kookplaat. Voldoende opties. Geruisloos koken. Prijs zeer redelijk voor de.geboden opties. Makkelijk te installeren.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Nog geen gevonden