ETNA KIF670DS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF670DS op Kieskeurig.nl.

PWF 17-02-2021

Gebruik van de ETNA KIF670DS inductie kookplaat.

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Dat onze keuze is gevallen op de Etna KIF670DS heeft te maken met de volgende punten.
Ten eerste vonden de matte kleur prachtig om te zien.
ten tweede de flexibele kookzone vonden we ook erg handig.
ten derde was ook de nis ruimte bepalend voor onze keuze.
ten vierde dat de kookplaat ook op verschillende fase kookgroep kon worden aangesloten.
ten vijfde spraak de prijs voor al deze mogelijkheden erg aan.

Het gebruik van de kookplaat met de tiptoetsen is erg eenvoudig.

Wat we minder vonden was b.v. dat plus en de min op het bedieningspaneel niet verlicht zijn daar de kleur ook donker is.
Vervolgens tijden het koken van eieren b.v. op een zo laag mogelijk stand geeft de kookplaat telkens een impuls waardoor
het water dan wel kookt en dan weer even niet, vervolgens hoor je de eieren weer even rammelen in de pan en dan weer even niet.

Verder zij we erg tevreden met de inductieplaat

Pluspunten

• flexibele kookzone
  • nis ruimte
  • Bediening
  • Mattekleur
  • verschillende fase kookgroep

Minpunten

• Plus en Min op het paneel zijn niet verlicht
  • Bij lage stand wel koken niet koken

Officiele reactie van Atag 18-02-2021

Beste PWF,

Bedankt voor het plaatsen van deze zeer uitgebreide en mooie review
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Via deze link zouden wij u willen verwijzen naar onze site. Hier staan allerlei weetjes en tips.

We wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Paula 04-02-2021

Prachtig mat zwart

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooi groot en de mat zwart is echt een plaatje voor het oog. De doorslag van onze aankoop was de functies die erop zitten zoals bridge, kookwekker per kookzone, boost per kookzone en standaard inbouwmaat en toch een groter kookvlak. Hiervoor op gas gekookt. Inductie is dan even wennen maar zeker boven verwachting. Super snel warm en de warm houdt functie is ook echt ideaal. Staat er opeens iemand aan de deur dan druk je op pauzeren toets zo brand er niets aan. kortom zeer tevreden.

• Groot kookoppervlak
  • Beschikbare functies
  • Automatische opwarmfunctie

Officiele reactie van Atag 05-02-2021

Beste Paula,

Bedankt voor deze mooie review. Een plaatje voor het oog; kijk dat lezen wij natuurlijk graag. Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de verschillende functies van de KIF670DS en het koken op inductie zo goed bevalt.

Wij wensen je veel kookplezier toe

Met vriendelijke groet, Femke

A.Woud 03-02-2021

Mooi formaat en luxe uitstraling door matte uitvoering

Product gekocht omdat;
- Toepasbaar is voor huidige 1-fase aansluiting en voor eventuele toekomstige 2-fase aansluiting.
- Formaat plaat geeft door rechthoekige vorm meer ruimte voor de pannen terwijl inbouwmaat in gat van voormalige
gaskookplaat past.
- Luxe uitstraling v/h matte oppervlak (neigt naar grijs) in vergelijk met gladde look voormalige zwarte glaskookplaat.
- Minimale indicatie en opdrukken zoals pancirkel/logo zichtbaar oftewel een rustige uitstraling.
- Vele functies/beveiliging belangrijkste droogkookbeveiliging, panherkenning en aut. uitschakelen.

Pluspunten

• Rustige geheel en mooie kleur
  • Veiligheidsfuncties
  • Prijs/uitstraling, kwaliteit zal de tijd leren
  • Goed en snel schoon te maken.
  • Goede handleiding/insteltips voor eerste gebruik.

Minpunten

• Geen (eventueel los) snoer voor 1-fase.
  • Geen 2-fase snoer ivm stekker/kennis is prima.

Officiele reactie van Atag 04-02-2021

Beste heer/mevrouw Woud,

Bedankt dat je voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Wij waarderen het dat je als klant de tijd genomen hebt om de KIF670DS te beoordelen. Heel veel kookplezier.

Victor 28-01-2021

Mooie en luxe inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooie en luxe inductiekookplaat die net even wat meer ruimte geeft rondom de pannen. De antraciet kleurt net even wat beter bij onze keuken en biedt erg veel extra opties.

Pluspunten

• breder dan de standaard 60cm
  • ontdooifunctie
  • gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 29-01-2021

Beste Victor,

Bedankt dat je voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons. Wat betreft de hoge piep, de inductiestromen veroorzaken trillingen in de panbodem. Je hoort dit bijvoorbeeld aan een brommend of hoog zoemend geluid of een hoge pieptoon. Dit is de normale werking van de kookplaat. Het geluid verdwijnt als je de pan van de kookzone haalt. Probeer eens andere pannen van bijvoorbeeld gietijzer of aluminium die geschikt zijn voor inductie.

Aluminium pannen
Aluminium pannen maken minder geluid en ze zijn lager in prijs. Bij deze pannen hangt het vermogen sterk af van de diameter van de panbodem en de kookzone.

Gietijzeren pannen
Pannen van gietijzer zorgen voor een gelijkmatige warmte verdeling en maken geen tot weinig geluid. Deze pannen zijn hoger in prijs.

Veel kookplezier.

Mike Brookes 05-01-2021

keuken

Super mooie inductie.
Extra gekozen voor de mat kleur ziet heel mooi uit.
Fijn dat je 2 kookzones kan koppelen voor een grilplaat.

Pluspunten

• kleur mat
  • kookzones koppelen

Officiele reactie van Atag 07-01-2021

Beste Mike,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel kookplezier!

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

familie van der Zijl 02-01-2021

Een geweldig mooi sieraad voor onze keuken!

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Allereerst natuurlijk de prijs en kwaliteit verhouding. Je krijgt veel waar voor zo'n mooie Inductie kookplaat. Wat ook zwaar mee telde was dat Etna een zeer vertrouwde merk is. Dan weet je dat je goed zit. We zijn van gas naar Inductie overgestapt omdat wij er zulke goede berichten over hoorden. In begin is het wel even wennen en deze tijd hebben we ons zelf gegund maar we willen niet meer terug! We gaan er vanuit dat wij hier nog jaren plezier van hebben. Het is heerlijk koken!

Pluspunten

• snelheid van koken.
  • Overzichtelijk en makkelijk bediening.

Officiele reactie van Atag 04-01-2021

Beste fam. Van der Zijl,
Dank u wel voor het schrijven van deze review. Overstappen van gas naar koken op inductie is altijd even wennen. Maar fijn om te horen dat u niet meer anders zou wensen.
Wij wensen u heel veel kookplezier!
Chantal webcare ETNA

Inductieplaat 15-10-2020

Ziet er "gelikt"uit

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Inductieplaat is wat breder als de standaard uitvoering maar past wel gewoon in de bestaande nismaat, dus super bij vervanging van bestaande inductieplaat, en meer ruimte voor je pannen.

Pluspunten

• meer ruimte voor je pannen
  • ook afwijkende pan vormen mogelijk

Officiele reactie van Atag 16-10-2020

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat deze inductie zo goed bevalt ook door o.a de extra ruimte voor uw pannen .Wij wensen u nog veel kookplezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Fam. Koster 31-07-2020

Prima kookplaat met mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooie strakke kookplaat, we hebben gekozen voor de matte uitvoering. Deze is wat breder dan de vorige die we hadde, dus ook meer ruimte voor de pannen. Kookvelden met voldoende vermogen en een gevoelige en veelzijdige bediening. We zijn er content mee en eten er lekker van.

Pluspunten

• gevoelige bediening
  • uitstekend vermogen

Officiele reactie van Atag 03-08-2020

Beste Fam. Koster,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Jullie mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Wensen jullie veel kook ( en eet ;-) ) plezier toe.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Sonja 15-07-2020

Mijn wens

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Na bijna 50 jaar getrouwd en op gas koken,hebben we de ETNA inductie plaat gekozen.van het gebruiks gemak,ging ik uit me dak.en dan NOOIT meer roosters en pitten schuren maar,warme doek erover en klaar.
Een zeer tevreden kookster

Pluspunten

• Gemak
  • Simpel
  • Snel

Officiele reactie van Atag 16-07-2020

Beste Sonja,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Leuk om te lezen dat je zeer tevreden bent. Na het koken, de kookplaat schoonmaken is nu zo gebeurt! Geen pannendragers, branderdeksels en branderkelken meer. Heerlijk toch?
Veel plezier en gebruiksgemak van de KIF670DS.

Ruud de Groot 22-05-2020

Werkt super snel

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Prima inductie-kookplaat die handig te bedienen is en allerlei programma's erop heeft die supersnel werken, een echte aanrader voor een mooie prijs.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • snelle werking en makkelijk schoon te houden
  • een prima kwaliteit voor een mooie prijs

Officiele reactie van Atag 25-05-2020

Beste Ruud,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat deze kookplaat helemaal naar je verwachtingen is
Veel kookplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula

Overdevest 05-05-2020

Strakke kookplaat met leuke opties

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooie strakke donkergrijze kookplaat. Voldoende opties. Geruisloos koken. Prijs zeer redelijk voor de.geboden opties. Makkelijk te installeren.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Prijs kwaliteit verhouding