ETNA KIS670ZT - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIS670ZT op Kieskeurig.nl.

Rob 18-06-2020

Koken is een genot geworden

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

We hebben dit gekocht,omdat hij gewoon in het stopcontact kan,geen aparte stroom voorziening nodig.Mijn vrouw kan haar geluk niet op, makkelijk en snel in gebruik,geen gekloot met schoonmaken,top, en zeer gemakkelijk te bedienen

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Snel in gebruik
  • Mooie vormgeving
  • En geen gevaar met gas meer,we zijn 70 plus

Minpunten

Officiele reactie van Atag 19-06-2020

Beste Rob,
Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel het gebruiksgemak als het design van deze inductiekookplaat. ”Mijn vrouw kan haar geluk niet op”, dat lezen wij natuurlijk graag.
Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier kookplezier.
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

sibo 19-05-2020

hele mooie grote kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

ik heb voor deze kookplaat gekozen omdat je meer ruimte hebt om te koken en ook omdat je groepen kunt koppelen en dan ook gril/bakplaten kan gebruiken.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • mooi groot kookgedeelte
  • makkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 20-05-2020

Beste Sibo,

Bedankt voor je mooie beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat deze kookplaat aan al jouw verwachtingen voldoet.
Wij wensen je veel kook plezier toe.

Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Y. Willemse 03-05-2020

Wow, plug & cook!!!

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Onze gaskookplaat was aan vervanging toe en met onze zonnepanelen op het dak wilden we deze energie benutten in plaats van 'extra' gas verbruiken. Inductie moest het worden, maar het liefst zo een mooie brede. We schrokken dat we in de meterkast aanpassingen moesten doen en onze bestaande nis in het keukenblad voldeed niet aan de brede wensen, totdat we bij de mooie inductieplaten van Etna uitkwamen. En met de plug & cook hoefden we bijna geen consessies en veranderingen te doen. Het was even spannend of we met 1 fase echt de inductie ervaring zouden beleven. En ja, voor ons is het echt helemaal prima. De power is echt genoeg voor een normaal huishouden. We zijn verliefd op het strakke design van Etna. De enige concessie die we hebben gedaan is dat deze 1 fase kookplaat niet is uitgevoerd met een flexzone en die matte uitvoering is ook wel gaaf. Daar tegenover staat dan wel weer een gunstigere prijskaartje. Can't have it all! De toekomst zal het leren :-)

Pluspunten

• Plug & Cook
  • Meer dan genoeg vermogen

Minpunten

• flexzone was leuk geweest

Officiele reactie van Atag 04-05-2020

Beste Y. Willemse,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie, uitgebreide en positieve review. Dit is waar wij het voor doen, producten ontwikkelen waar de consumenten blij van worden. Zo te lezen is dat gelukt.
Heel veel kookplezier van deze mooie inductiekookplaat.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA