De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF680DS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

ikke 14-10-2021

Toppertje!!

Geschreven voor: ETNA KIF680DS

Kookplaat aangeschaft ivm defect raken van onze vorige.
Plaat doet alles wat je mag verwachten plus een beetje extra.
Vooral de warmhoud en smeltfunctie is erg handig.
De plaat is erg stil en ook lekker snel (wij hebben hem op 2x230v aangesloten),geen vervelende zoem en piepgeluiden.
De plaat is lekker ruim opgezet zodat ook de wat grotere pannen gemakkelijk passen.
Ook is de plaat gemakkelijk te installeren / aan te sluiten want er zit een duidelijke uitgebreide handleiding bij.
Het matte oppervlak heeft een mooie luxe uitstraling,vooral in ons zwarte aanrechtblad en is gemakkelijk te reinigen.
De 3 jaar extra garantie is een mooi extraatje,kost niets alleen even registreren bij Etna.
Kortom dit is een aanrader!!

Pluspunten

• Lekker snel en zeer stil
  • Smelt en Warmhoudfunctie
  • Genoeg ruimte voor grote pannen.
  • Bridgefunctie voor bv Grillplaat
  • Duidelijke (nederlandse)beschrijving

Officiele reactie van Atag 15-10-2021

Beste Ikke,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze uitgebreide review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de vormgeving, eenvoudige installatie, gebruiksgemak en onze garantievoorwaarden.

Wij wensen je veel kookplezier met deze “topper”.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Daliyakhs@gmail.com 11-07-2021

Good quality price ratio

Geschreven voor: ETNA KIF680DS

Arrived the next day after purchase, very easy to install - we did it ourselves. The hob is beautiful, easy to clean, matte looks nice too. Very comfortable for cooking aeveral things at the same time, there is timer and several other functions we havemt yet explored. Can highly recommend!

Officiele reactie van Atag 12-07-2021

Dear Daliyakhs,

We are happy to read that you are so satisfied. Thank you for choosing our beautiful brand ETNA. We wish you a lot of cooking pleasure.

Regards, Alice webcare team ETNA

Alies 19-05-2021

Prima inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KIF680DS

Prima inductieplaat, makkelijk te installeren en te bedienen met een strak design! Een goede aanschaf wat mij betreft.

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Officiele reactie van Atag 20-05-2021

Beste Alies,

Bedankt voor je mooie beoordeling en wat fijn dat deze inductiekookplaat zo goed bevalt! Wij wensen je nog vele jaren kookplezier met deze aankoop toe.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Elle 16-11-2020

Zeer fraaie inductie kookplaat makkelijk te bedienen

Geschreven voor: ETNA KIF680DS

Mooie strakke design inductiekookplaat.
Onderscheid zich door de mooie matte uitstraling.
Makkelijk te bedienen werkt fantastisch.

• Makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 17-11-2020

Beste Elle,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat deze kookplaat helemaal naar wens is.

We hopen dat je heel veel en lang (kook) plezier zult beleven van deze kookplaat.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

William 12-10-2020

Mooi design

Geschreven voor: ETNA KIF680DS

mooi design, makkelijk te installeren en uitgebreide bedieningsmogelijkheden maar toch eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • simpel te bedienen

Officiele reactie van Atag 13-10-2020

Beste William,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de eenvoudige installatie, het design en het gebruiksgemak. Heel veel kookplezier!

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA