Russell Hobbs 24020-56 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs 24020-56 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Jan 19-07-2020

Desing is mooi, maar zou deze niet weer kopen.

Geschreven voor: Russell Hobbs 24020-56

In tegenstelling tot mijn eerdere review zouden wij dit koffiezetapparaat niet weer aanschaffen. Het design is mooi, maar het gebruik van de thermoskan valt behoorlijk tegen. Dit komt voornamelijk omdat bij het schenken van het water in het apparaat er vaak water naast gaat. Ook het water voor de laatste 2 koppen gaat er zeer moeizaam uit. Je moet de kan bijna op z'n kop houden. Dit geldt ook voor het schenken van de koffie; vaak gaat er koffie naast en bij het inschenken van de laatste 2 koppen moet je het deksel eraf halen anders krijg je de koffie er niet uit. Jammer.

Pluspunten

• design

Minpunten

• slecht schenken van de thermoskan

Jan 31-03-2020

Mooie vormgeving.

Geschreven voor: Russell Hobbs 24020-56

Koffiezetapparaat gekocht om het design en om de positieve reviews m.b.t. de warmhoudtijd en dat klopt inderdaad. Het schenken van de laatste twee koppen gaat moeizaam. Zeker bij de laatste kop moet het apparaat op z'n kop worden gehouden en dat valt tegen. Ook is de bodem van de thermoskan na het koffiezetten erg warm en dat is vreemd.

Pluspunten

• koffie blijft lang warm in de thermoskan.
  • mooi design.

Minpunten

• bodem is thermoskan wordt erg warm.
  • laatste koppen koffie schenken.

ellen 04-11-2018

thermoskan nieuw sproeisysteem

Geschreven voor: Russell Hobbs 24020-56

simpel snel lekker meer mot het niet zijn en das het beste alleen schrok ik van de onderkant van de kan die was warm aan de buiten kant

Pluspunten

• snel
  • mooi

Minpunten

• geen

Karel 27-10-2018

Mooi apparaat Roestvrij Staal en gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Russell Hobbs 24020-56

Op zoek naar een nieuw koffiezet apparaat met Roestvrij staal en een gemakkelijke bedieningsknop. Voelt als kwaliteit aan en oogt ook zo. Thermoskan om de koffie lang vers te houden, genieten.

Pluspunten

• Roestvrij staal
  • Bedieningsknop