Braun Koffiezetter KF7125BK - Reviews

• Slecht

Fam. de Beer 16-04-2018

Mooi design maar niet gebruiksvriendelijk

Apparaat gekocht nav positieve recensie in het AD. Mooi design maar niet echt gebruiksvriendelijk. Water in het apparaat gieten is bijna niet te doen met de grote kan. Moeilijk om vast te stellen hoeveel water voor hoeveel kopjes. Binnenin het waterreservoir zitten groene blokjes, die geven het waterpeil aan. Je moet wel goed kijken om het te zien. Inschenken van de koffie lukt nooit zonder knoeien, erg vervelend. We hebben het apparaat nog niet zo lang en nu al brand het ontkalken lampje. Al met al een tegenvaller.

Pluspunten

• Koffie blijft lang warm

Minpunten

• Knoeikan
  • Waterreservoir
Geschreven voor: Braun Koffiezetter KF7125BK

monica elsinghorst 21-08-2018

grote kan

Ik heb dit product gekozen omdat het een grote kan heeft.
Echter heeft dit apparaat rededelijk wat nadelen.
Het waterreservoir vullen is onhandig omdat de klep in de weg zit. je kunt de kan niet leegschenken.
Je ziet aan de buitenkant niet hoeveel kopjes je zet hiervoor moet je in het reservoir kijken wat moeilijk en slecht te zien is.
En ergernis top 1 is dat de kan niet goed schenkt het is een geknoei om de koffie in je kopje te krijgen.
Dit apparaat is echt geen aanrader

Pluspunten

• koffie is goed warm

Minpunten

• hoeveelheid kopjes aanduiding
  • vullen van waterreservoir
  • kan schenkt slecht
Geschreven voor: Braun Koffiezetter KF7125BK