Philips Senseo Maestro CSA260/10 SPRANKELEND WIT - Reviews

• Best Reviewed aug 2023
  • Test panel 9 aug 2023
Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo Maestro CSA260/10 SPRANKELEND WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lekker hoor. 21-04-2024

Beste Senseo ooit

Ik gebruik deze nieuwe Senseo CSA260/10 nu al een tijdje en heb nog niet eerder zo een goede Senseo gehad.
Met de drie instellingen voor de hoeveelheid water kan je de intensiteit prima regelen en heb ik in de middelste stand i.c.m. Senseo gold koffiepads een heerlijke koffie.

Ook voor het energie verbruik en gemak, dat hij pas aangaat zodra je hem aanzet en meteen na het zetten weer uitgaat is slim gedaan.

Kortom, bijzonder tevreden.

Pluspunten

• keuze mogelijkheid intensiteit
  • water hoeveelheid te programmeren
  • energie zuinig
  • mooi strak model

Minpunten

• geen

m*********@g******** 20-04-2024

Super Senseo designvol Senseo apparaat!

Super senseo apparaat, prachtig rood design, makkelijk bedienbaar en zet zichzelf direct uit en overheerlijke koffie. Echt een aanrader en zo ontzettend blij mee!!!

Pluspunten

• Designvol
  • Makkelijk bedienbaar
  • Zet zichzelf uit
  • Mooie kleur donkerrood
  • Zelf ontkalkingsprogramma

b************@o********** 18-04-2024

Ik heb hiervoor een ander apparaat... En dacht nooit dat ik een Senseo apparaat zou kopen.
Maar de koffie smaakt echt wonderbaarlijk lekker.. echt romig goede schuimkraag drinkt soepel en lekker weg... Ik zeg tegen een ieder die twijfelde welke koffiezetapparaat te kopen: stop met zoeken.. de Senseo apparaat en de koffiepads werken en smaken voortreffelijk.. en het Senseo apparaat is zeer makkelijk te bedienen zeer klantvriendelijk... Dus mensen kopen.....

l**********@h********** 14-04-2024

Super je hoeft niet verder te zoeken.

Dit is een hele goede koop, zelfs de sterke is aan te passen.
En een druk op de knop, voor 1 of 2 koppen en de machine
Gaat automatisch uit.
Een sterke aanrader.

Pluspunten

• Alles gaat automatisch
  • Naar sterkte aan te passen

l**************@c******** 02-02-2024

Uitstekende Senseo apparaat

Het is in een woord een fantastische koffiemachine en energie zuinig ., en zet heerlijke koffie. Helaas jammer dat de water tank
Had van mij wel wat groter gemogen. Want zet best veel koffie per dag maar echt een aanrader.

Pluspunten

• Werkt fantastisch en heerlijk heet bakkie kofgie

Renate 31-01-2024

Mooie senseo

Mooi apraat doet het echt goed ben er erg blij mee met de aankopen is echt een goede aankoop

Pluspunten

• Doet het prima
  • Geeft goeie koffie

Lisette 24-01-2024

Heerlijke koffie

Ik ben weer super blij met mijn nieuwe senseo, ik koop altijd een senseo omdat ik vind dat deze toch de lekkerste koffie zet :) ik zou hem iedereen aanraden ! Koffie met een heerlijk schuimlaagje !!

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Altijd een lekker schuimlaagje

a*************@h********** 24-01-2024

Senseo select

Met dit senseo apparaat krijg je heerlijke koffie, doet wat het moet doen. Wij zijn er zeer tevreden over en dus zeker een aanrader.

Pluspunten

• Goede koffie
  • Niet duur

Minpunten

• Maakt iets meer geluid

Gerrit Groenendijk 21-01-2024

Prima product

Uitstekende koffie pad machine, simpel in gebruik en makkelijk te onderhouden.
Geeft een uitstekende kop koffie.

Pluspunten

• Gebruiks gemak
  • Makkelijk schoon te maken etc
  • Geeft een prima kop koffie

w*******@g******** 14-01-2024

Fijn apparaat

Mooi apparaat en is simpel te bedienen. Koffie smaakt prima. Koffie is snel gezet. Ook makelijk in onderhoud

Pluspunten

• Snel
  • Compact

o*********@g******** 11-01-2024

Beproef het verschil!

Ten opzichte van onze vorige standaard Senseo heeft dit apparaat toch duidelijk een aantal pluspunten. Zo bestaat de mogelijkheid om een keus te maken uit 3 verschillende koffiesterktes. Voorts is een belangrijk pluspunt dat het apparaat na gebruik automatisch uitschakelt. Een ander praktisch punt is dat het waterreservoir beduidend groter is dan van het standaard apparaat.

Pluspunten

• 3 verschillende koffiesterktes
  • apparaat schakelt automatisch uit
  • groot waterreservoir

Minpunten

• tot dusver niet aangetroffen

k*********@g******** 22-11-2023

Slechte koop geweest
Koffie is te koud, niet lekker

Schenkt heel wisselende bakjes dan weer vol de volgende kop weer half vol

Beslist geen aanrader

liever een Quattro 26-10-2023

Geen briljant product

Geen fijn apparaat, als je deze wilt bijvullen moet je 'm eerst helemaal naar voren halen.
Er zit geen handgreep in het reservoir, wat het er uit halen en vooral het terugzetten niet makkelijker opmaakt. Ook loopt 9 van de 10 keer het reservoir leeg als je deze er uithaalt, zodat de hele aanrecht
onder loopt.
Het bedieningspaneel is op zich wel oké, maar het feit dat het apparaat uit zichzelf uitschakelt is geen pluspunt.
Kortom de Quattro was handiger, ook al ging deze vrij snel kapot. (2jaar)
Ik hoop dan ook wel langer met deze te doen

s******@m****** 25-10-2023

Fijn en simpel apparaat lekkere koffie zet gemakkelijk heerlijk automatisch

d**a@o**k.com 18-10-2023

Super fijn apparaat, zet heerlijke Senseo koffie en de stand met automatisch koffie zetten is een super handige uitvinding !!!! Heel erg blij mee

Remco O. 06-08-2023

Geweldige veelzijdigheid en gebruiksgemak

We hebben de Philips Senseo Maestro CSA260 nu een paar weken in huis en zijn enorm onder de indruk van zijn prestaties. Dit koffieapparaat biedt een geweldige veelzijdigheid en gebruiksgemak, waardoor het een ideale keuze is voor verschillende koffieliefhebbers in ons huishouden.

Een van de grootste voordelen van dit apparaat is de mogelijkheid om gemakkelijk verschillende soorten koffie te zetten. Of je nu een Long Smooth, Intense of Espresso wilt, de Senseo Maestro kan het allemaal aan. Natuurlijk vereisen verschillende koffiesoorten ook specifieke koffiepads, maar dit is geen groot probleem omdat deze gemakkelijk verkrijgbaar zijn.

Wat ons echt aansprak, is de mogelijkheid om de sterkte van de koffie aan te passen. Hierdoor kunnen we elke kopje koffie perfect afstemmen op onze persoonlijke voorkeuren, wat een geweldige toevoeging is. Het resultaat is een heerlijk en op maat gemaakt kopje koffie, keer op keer.

Daarnaast heeft de Maestro een royale 1.2 liter watertank, waardoor het mogelijk is om meerdere kopjes koffie achter elkaar te zetten zonder voortdurend bij te vullen. Dit is vooral handig wanneer we gasten over de vloer hebben, omdat het apparaat hiermee moeiteloos aan onze behoeften voldoet.

Hoewel het waterreservoir in eerste instantie wat lastig uit het apparaat te krijgen was, merkten we dat dit na enige tijd makkelijker ging. Een kleinigheidje waar we gemakkelijk aan gewend raakten en nu geen probleem meer is.

Wat ons ook aangenaam verraste, was het feit dat de Maestro aanzienlijk stiller is dan onze vorige koffiezetapparaten. Dit is vooral 's ochtends of 's avonds laat erg prettig, wanneer we anderen in huis niet willen storen terwijl we van onze koffie genieten.

Samengevat, de Philips Senseo Maestro CSA260 heeft ons positief verrast met zijn veelzijdigheid, gebruiksgemak en stille werking. Als je op zoek bent naar een koffieapparaat dat je in staat stelt om verschillende soorten koffie te zetten, met aanpasbare sterkte en een ruime watertank, dan is de Senseo Maestro CSA260 een uitstekende keuze. Wij zijn er in ieder geval zeer tevreden mee!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Aanpasbare sterkte
  • Royale watertank
  • Stille werking

Minpunten

• Aparte koffiepads nodig
  • Watertank verwijderen kan lastig zijn

Andre-v-d-Weide 03-08-2023

Deze nieuwe senseo is echt een aanrader

Sinds een twee weken deze nieuwe versie van senseo pad apparaat in huis om te testen had de vorige versie ook met drie sterkte standen.
Maar deze nieuwe versie is beter .Er is een groter water reservoir echt een plus de vormgeving is mooier.
Maar ook de drie sterktes zijn afzonderlijk ook nog aan te passen aan je eigen wensen zodat voor iedereen zijn eigen sterte kan instellen en opslaan.
Ook een groot pluspunt van dit apparaat is dat hij echt een stuk stiller is als zijn voorganger.
Wat wel opviel dat er wat meer kracht op de klep moet voor het sluiten. Is voor mij geen probleem maar kan voor ouderen wel wat lastiger zijn.

Pluspunten

• Groter reservoir
  • Stiller
  • Aan te passen sterktes

Minpunten

• klep gaat wat zwaar dicht(Voor ouderen lastig)

Danique H 02-08-2023

Super SENSEO, zeker een aanrader!

Ik heb de SENSEO Maestro een aantal weken mogen testen en ik ben super tevreden over! Ik ben erg blij met dit koffiezetapparaat! Via de Intensity plus functie kan je eenvoudig kiezen tussen 3 verschillende heerlijke koffierecepten, zoals Long Smooth, Intense of Espresso. De SENSEO maakt een kopje koffie via de Koffieboost technologie. Zo verdeelt hij gelijkmatig het hete water over de koffiepads. De SENSEO heeft een groot waterreservoir van 1,2 liter waarmee je ruim voldoende kopjes koffie kan zetten achter elkaar, zonder het water bij te hoeven vullen. Wanneer je op de knop drukt voor een kopje koffie, gaat de machine aan en wanneer hij warm is zet het direct een kopje koffie. Op de SENSEO zit een indicatorlampje die aangeeft wanneer het apparaat ontkalkt moet worden, zo vergeet je dit dus nooit! De vorm van deze SENSEO Maestro vind ik erg fijn, hij past hiermee goed in een hoek of tegen de muur.

Pluspunten

• 3 verschillende standen
  • rustig in geluid
  • Compact design

m***************@g******** 01-08-2023

Goed koffiezetapparaat, maar niet bijzonder

Het apparaat heeft een erg mooi design, vooral vergeleken met een normale Senseo. Helaas is hij wel wat prijzig voor de kwaliteitsverhouding. Het is eigenlijk een normale Senseo, alleen hij kan dan wat meer soorten koffie produceren. De koffie is verder ook niet echt bijzonder, dus daarvoor hoef je het niet te doen. De mogelijkheid om verschillende soorten koffie te zetten is wel duidelijk, je kunt een groot, middel of klein kopje aantoetsen en ook kun je verschillende soorten padjes erin doen om ook verschillende soorten koffie te laten maken. Het apparaat is erg stil en ook erg snel klaar, dus dat zijn zeker wat voordelen erbij. Gebruiksaanwijzing is duidelijk, kortom mooi apparaat, maar wel wat prijzig.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Stil
  • Snel klaar

Minpunten

• Niet overdreven bijzonder
  • Je moet speciale padjes kopen voor speciale koffie

LeoCo 29-07-2023

Compact en veelzijdig

Bij ontvangst valt me meteen op hoe licht en klein dit koffiezetapparaat is. Het neemt dan ook weinig ruimte in op je aanrechtblad en is meteen klaar voor gebruik. Het doet wat het moet doen, simpel en snel een lekker kopje koffie zetten. De lekbak is een stuk groter dan voorheen en de stekker zit aan de zijkant zodat het apparaat tegen de muur aangeschoven kan worden.
De koffie is wat je van Douwe Egberts gewend bent, erg lekker en tegenwoordig ook nog veel keuze uit de vele koffie-variaties. Ik vindt dit dit een geweldige machine omdat je je bezoek verschillende smaken kunt aanbieden zoals cappuccino, latte, caramel en zelfs choco. Wat ikzelf nog mis is een houder waar je makkelijk je padshouder in kunt doen. Je hebt 1 voor 1 kops koffie en 1 voor 2 koppen koffie. Wel kun je de hoogte aanpassen aan de hoogte van je koffiekopje en kun je de sterkte en de hoeveelheid water instellen. Zodat je altijd je ideale kopje koffie hebt d.m.v. 1 druk op de knop.
Het is een prettige opvolger van de oude Senseo machine die niet op je aanrechtblad zou moeten ontbreken.

Pluspunten

• compact
  • mooi design
  • keuze uit vele soorten koffie

Minpunten

• deksel sluit zwaar

LeoCo 26-07-2023

Makkelijk, snel en compact.

De koffie is wat je van Douwe Egberts gewend bent, erg lekker en tegenwoordig ook nog veel keuze uit de vele koffie-variaties. Ik vindt dit dit een geweldige machine omdat je je bezoek verschillende smaken kunt aanbieden zoals cappuccino, latte, karamel en zelfs choco. Wat ikzelf nog mis is een houder waar je makkelijk je padshouder in kunt doen. Je hebt 1 voor 1 kops koffie en 1 voor 2 koppen koffie. Wel kun je de hoogte aanpassen aan de hoogte van je koffiekopje en kun je de sterkte en de hoeveelheid water instellen. Zodat je altijd je ideale kopje koffie hebt d.m.v. 1 druk op de knop.

Pluspunten

• compact
  • mooi design
  • eenvoudig schoonmaken
  • schakeld zichzelf uit

HaeMKa 25-05-2023

Goed degelijk mooi koffieapparaat

Mooi degelijk apparaat
Zeer makkelijk in gebruik
Duidelijke uitleg erbij
En belangrijkste,,, zet voldoende goede koffie per kop..
Hoeveelheid koffie is ook makkelijk instelbaar

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Degelijk
  • Erg makkelijk in gebruik
  • Hoeveelheid koffie instelbaar

Minpunten

• Nog niet gevonden tot op heden

d*************@h********* 04-05-2023

Senseo

Wij hebben deze Senseo gekocht omdat de vorige de geest gaf na een aantal jaar. Intensief gebruik, ook bij deze nieuwe, kan ie goed hebben. Geeft de hele dag heerlijke koffie en heeft een mooi design. Superblij mee!!

Pluspunten

• Design is mooi
  • Werkt heerlijk makkelijk

Minpunten

• Watertank is niet heel groot

Hertogjan 1953 18-04-2023

Fantastisch apparaat.

Wij gebruiken altijd al een Senseo koffieapparaat met de vele soorten pads, maar dit is wel het beste en mooiste apparaat tot nu toe. Je kan kiezen voor een gewoon kopje koffie of iets sterker of espresso.
Dit apparaat moet je kopen als je van Philips een Senseo apparaat wilt hebben en de prijs is het zeker waard. Bij BOL.COM gekocht voor 98 euro. Ik zou zeggen proost voor dit heerlijke kopje koffie.

Pluspunten

• keuze mogelijkheid
  • Mooi apparaat

Minpunten

• Zou ik niet weten

Danielle 29-01-2023

Heerlijke koffie van Senseo

Het is een mooi apparaat wat perfect past in mijn keuken. En de koffie is heerlijk. Via de website heb ik het gratis koffiepakket aangevraagd en snel binnen gekregen. Leuk om nieuwe smaken te proberen en de koffie smaakt prima.

Pluspunten

• 1 druk op de knop
  • Lekt niet zoals vorige machine
  • Perfecte koffie door afstemmen
  • Vorm van apparaat staat mooi