Bosch TKA6A043 - Reviews

filterzetter
Ingebouwd display

Jan Dirk 01-10-2017

Slecht apparaat

Apparaat retour leverancier i.v.m. waterlekkage en ander merk gekocht.
Gelezen reviews gaven ook al lekkage aan.

Jan 06-09-2017

Lekkere koffie maar condensdruppels

Na paar dagen wat water op aanrecht. Blijkt dat er condensdruppels via de linkerpoot uit de onderkant van het apparaat komen. Na een week ging het ontkalklampje al branden. Een reeds gebruikt exemplaar? Omgeruild voor het laatste (winkel)exemplaar. Na 2 dagen weer waterdruppels uit de linkeronderkant en apparaat schakelt na 20 minuten uit i.p.v. de 30 minuten fabrieksinstelling (tijd overigens makkelijk zelf aan te passen). Weer een gebruikte of is er toch meer aan de hand? Gebruikt of niet, het probleem met de waterdruppels lijkt structureel en puur daarom een onvoldoende. Koffie is op aromastand nl. echt lekker.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • instelbare auto-off

Minpunten

• lekt druppels op aanrecht

Erick Determann 27-09-2018

Makkelijk te bedienen koffiezetapparaat

Met een duidelijke omschrijving is het apparaat zeer makkelijk te bedienen.
En wat het belangrijkste is: met de aroma-knop kan je de smaak van je koffie meer activeren. Een waar pluspunt omdat wij graag de koffieboon zelf willen proeven. Zoals koffie ook hoort te smaken.
Wij ervaren gelijk het verschil met andere koffiezet apparaten en zijn blij met de aanschaf van deze Bosch koffiezetapparaat. Met de prijs-kwaliteitsverhouding verdient deze een aanbeveling!

Pluspunten

• Loopt goed door
  • Aroma+ knop
  • anti-kalk systeem
  • kom kan in de vaatwasser
  • door afneembaar waterreservoir makkelijk te vullen

HesselAS 02-08-2018

Prima koffiezetter

Na 10 maanden gebruik van de TKA6A04 zijn we nog steeds tevreden met de koffiezetter. Vooral de engineering maakt de koffiezetter bijzonder: het koffiefilter is gemakkelijk te verwijderen en het losse waterreservoir is handig voor het bijvullen - dat voorkomt mogelijke verontreinigingen bij het gebruik van de koffiekan voor het bijvullen.
Er is wel een minpunt in de materiaalkeuze: de inkt op het waterreservoir is niet slijtvast en laat los. Het reservoir is ca. 8 maanden geleden door Bosch vervangen, maar ook het nieuwe exemplaar begint slijtplekken te vertonen. Daardoor worden de maatstreepjes moeilijker leesbaar. Het zou handiger zijn om de maatstreepjes op te spuiten of in te graveren, zoals soms bij gewone maatbekers gebeurt.

Arjan 13-03-2018

Erg praktisch apparaat

Nu sinds augustus in gebruik; erg prettig in gebruik en lekkere koffie.
Verder geen overbodige functies en knoppen.
Erg blij mee...