Krups XN9201 Vertuo Pop Coconut White XN9201 koffiecupmachine - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups XN9201 Vertuo Pop Coconut White XN9201 koffiecupmachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Noa_koffielover 07-11-2023

Heerlijke koffie met dit super apparaat

Toen ik het apparaat binnenkreeg werd ik enorm verrast over de inhoud. Niet alleen kreeg ik een mooi Nespresso apparaat. Ook kreeg er nog 2 mooie glazen koffiemokken én bijhorende lepeltjes bij! Tevens was er een testpakketje met een aantal heerlijke koffies bij.
Super uitgerust pakket dus! Ik ben meer dan tevreden gesteld door de levering.
Dan ben ik nog niet begonnen over het assortiment, deze is bijna eindeloos en hieruit kiezen blijft elke keer moeilijk! Ik ga zelf het volledige assortiment proberen af te gaan. En één voor één ga ik elke smaak proberen!!
Met de feestdagen in het vizier, kies ik direct voor een heerlijke latte. Dat je zonder problemen kan maken met dit geweldige apparaat!

Pluspunten

• omvang
  • kleuren die je kan kiezen

Minpunten

• korte kabel

charlottemmy 06-11-2023

Een super fijn koffiezetapparaat, voor een hele goede prijs! De vorm van het koffieapparaat is mooi en niet te groot, waardoor die goed in elke keuken past. Handig dat je ook een app hebt om te koppelen aan dit koffieapparaat; waardoor je handige meldingen krijgt. Water is makkelijk te vervangen en misschien wel het aller belangrijkste: de koffie smaakt goed; heel goed! Enige nadeel is dat deze nieuwe cups alleen nog bij Nespresso verkrijgbaar zijn en niet in bijvoorbeeld supermarkten. Desondanks; heel tevreden en zeker een aanrader!

Pluspunten

• Goede koffie
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede koffie
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Cups alleen bij Nespresso verkrijgbaar
  • Cups alleen bij Nespresso verkrijgbaar

Moorz4 02-11-2023

Hip en betaalbaar apparaat voor een snelle, lekkere koffie

De Krups Vertuo POP is een compact apparaat met een waterreservoir dat netjes achterop verstopt zit, zodat het niet opvalt. Het reservoir is makkelijk van het apparaat af te halen en weer terug te zetten. Het is niet heel groot, dus moet wel snel bijgevuld worden.
De machine is in verschillende hippe kleuren verkrijgbaar en mooi vormgegeven. Bovendien kun je alerts krijgen via de app, wat ik een leuk extraatje vind.
De cups zijn er voor 4 verschillende kopgroottes en hebben een barcode zodat het apparaat precies weet hoeveel water er bij moet. Jammer wel dat de Vertuo cups niet in de supermarkt verkrijgbaar zijn, maar tot nu toe alleen bij Nespresso zelf.
Al met al lekkere koffie met 1 druk op de knop. En dan ook nog tegen een zeer betaalbare prijs.

Pluspunten

• betaalbaar
  • eenvoudig te bedienen

Minpunten

• cups alleen verkrijgbaar bij Nespresso
  • relatief klein reservoir

t**************@g******** 01-11-2023
Erg enthousiast over dit apparaat. De koffie is heerlijk en goed warm. Er is genoeg keuze in de smaken. De opwarmtijd van het apparaat is 30 ongeveer 30 seconden. Twee kleine puntjes zijn dat het water reservoir wat klein is, je moet deze dus voor 3 kopjes koffie tussendoor bijvullen en de cups zijn nog niet overal te koop en wat aan de prijzige kant.

nibab 23-10-2023

Super compacte koffieapparaat

Wij zijn erg blij met onze nieuwe koffieapparaat.
De machine doet zijn werk goed en je hebt ruime keus aan koffie capsules van espresso tot een grote kop koffie van 250 ml. Ook is de machine snel warm voor gebruik. De watertank is niet heel groot, dus hou wel altijd in de gaten of er genoeg water in zit. Al met al zijn wij zeer tevreden.

Pluspunten

• Compact
  • Snel warm

Minpunten

• Kleine watertank