Philips HD7546/20 - Reviews

Type
filterzetter
Soorten koffie
koffie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 180 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

rutger13 30-08-2014

6,6
Na 1 jaar blijft de koffie niet langer dan een uurtje meer warm in de kan. Na 3 jaar defect. Openschroeven leert dat het element lek is door galvanische corrosie: er zit op de bodem een nutteloos staalplaatje tegen het aluminium geschroefd. Dit lijkt bewust gedaan om na een aantal jaren een lek te veroorzaken.

Jan de Koffiekan 18-01-2014

6,4
Hoewel tevreden over het gebruik en bedieningsgemak, moet mij van het hart dat de smaak van de koffie wordt overheerst door een penetrante en vrij bittere kunststof / PTFE smaak die zelfs je tong doet prikkelen. Tijdens het stoken van de koffie ruik je eveneens het plastic door de koffiedampen heen. Apparaat nu een paar weken in bezit en hierin komt weinig verandering. Kan niet gezond zijn....

snoepen 10-10-2013

4,2
Helemaal blij waren wij met dit koffiezetapparaat...Koffie blijft warm en lekker.
Na twee jaar begint het apparaat ondanks regelmatig ontkalken, te lekken, van kwaad tot erger, het lijken de Nicuragua Falls wel.
En dat voor een gerenomeerd merk....
Contact opgenomen met Philips, maar meer dan een kortingsbon geven van 20 % doen ze dus niet.Terwijl meerder mensen het probleem hebben, lijkt het op een productiefout.
Schandalig dus, ze kunnen er beter van maken: 'plens and plens', aangezien onze waterkoker, tevens van Philips, ook na anderhalf jaar richting grofvuil kon om dezelfde reden.

roel49 07-02-2014

roel49

Wij hebben exact dezelfde ervaring met deze koffiezetter van Philips. Elke maand ontkalkt, maar hij lekt binnen twee jaar als een gieter.
Het vorige apparaat (zelfde type) kon ook binnen twee jaar richting vuilstort, met hetzelfde euvel...
Goed reclame voor Philips koffiezetters...

Nick 29-07-2017

Waarschuwing bij lekkage

Wij hebben er twee, even oud ongeveer. (uiteraard net buiten garantie defect, hoe kunnen ze het zo maken! De één is (nog) oke de ander zo lek als een gieter. Uit elkaar gehaald, element helemaal verroest, inclusief de schroefjes, beugel doorgeroest. (ijzer op aluminium, lekker slim ontwerp) De schakelaar op het element is door de waterval geoxideerd en werkt niet of soms weer wel. Levens gevaarlijk apparaat made in China. Bedankt voor het geproduceerde afval meneer Philips! Dit product zou uit de handel genomen moeten worden! Levensduur veel te kort.

Pluspunten

• rvs thermo kan werkt perfect
  • DE koffie smaakt prima
  • mooi design

Minpunten

• gaat net buiten garantie stuk
  • moeite van reparatie niet waard
  • geen waterkoker versie passend bij de koffiezetter

peterwoody 22-02-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Dit is het beste koffiezetapparaat wat ik ooit heb gehad en ik ben een echte koffieleut,nu al meer dan 2 jaar in gebruik.
Hij zet echt lekkere hete koffie, hij schakelt meteen uit als de koffie is doorgelopen(energiezuinig) en vangt het op een een prima thermos koffiekan.Ik gebruik hem op een schakelklok zodat als ik s morgens op sta de koffie al lekker klaar staat.
Dit is nu echt een bijna perfect product .
Een klein minpuntje is, als je schenkt blijft er vaak een druppeltje aan de kan hangen zodat je ooit een vlekje op je tafel hebt.

marijke018 02-12-2012

6,8
ik dacht ik koop een goed nederlands product, want philips staat toch goed bekend. En in het begin was het een ideaal apparaat, lekkere koffie, makkelijk in gebruik. Vooral de thermoskan eronder was ik heel blij mee. Maar nu is sinds kort het waterreservoir gaan lekken, zelfs bij 4 of 6 kopjes koffie lekt er water aan de onderkant van het apparaat. Heel jammer.
de slogan van philips : lets make things better kunnen ze nu beter veranderen in : lets make things wetter.
natuurlijk is de garantie termijn weer net verlopen en zit ik nu met te sterke koffie omdat het water eruit lekt en een nat aanrecht. jammer.

Officiele reactie van Philips Nederland 06-12-2012

Goedendag Marijke018,

Wat vervelend te lezen dat uw HD7546 is gaan lekken.

Philips geeft twee jaar fabrieksgarantie op de HD7546. Wanneer uw apparaat hier nog binnen valt kunt u contact met Philips opnemen.
Buiten de garantietermijn kunt u terug naar de winkel waar u het apparaat gekocht heeft.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Philips Webcare

forno 24-01-2013

6,2
Wij hebben dit koffiezetapparaat amper een jaar en hij is kapot. Begon met kleine lekkages tot aan grote lekkages. Dat is blijkbaar een ontwerpfout want dat overkomt meer mensen, lees ik hier. Nu is er iets intern doorgebrand want hij reageert niet meer op de aan/uit knop. Wij dachten voor 50 EUR een kwalitatief goed apparaat te hebben gekocht. Helaas.

Ben de bon natuurlijk kwijt. Ga morgen eens bellen of ik hem nog kan laten repareren onder garantie. Anders is het exit Philips.

Kwaliteit van de koffie en snelheid van het apparaat zijn prima. Maar als hij het niet doet heb je er niets aan.

Officiele reactie van Philips Nederland 29-01-2013

Beste Forno,

Uit uw review begrijp ik dat u niet geheel tevreden bent over uw koffiezetapparaat. Ik vind het jammer om te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat u een dergelijk euvel ervaart met het apparaat, ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is. Zodra u niet meer in het bezit bent van een aankoopbewijs, kunnen we aan de hand van het serienummer bepalen of het apparaat binnen de garantie valt. U heeft 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat.

Als blijkt dat het apparaat binnen de garantie valt, zullen we overgaan tot het vergeven van een nieuw exemplaar (mits deze op voorraad zijn). Ik ga ervan uit dat u reeds contact met onze klantenservice heeft gehad en dat met u de mogelijkheden zijn doorgesproken.

Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u contact met ons opnemen.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgende telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

Philips Webcare

cobi58 22-02-2013

Je bent "de bon natuurlijk kwijt"? Van aankopen met één of twee jaar garantie bewaar ik de bon altijd gedurende zeker 5 jaar. Ook na de garantie kun je daar soms nog wel iets aan hebben.
Beetje dom om de bon weg te gooien.
volgende keer bewaren dus.

SanderL 18-11-2017

korte levensduur

We hebben dit koffieapparaat anderhalf jaar in gebruik gehad. Apparaat lekt nu op het aanrecht en daarom gebruiken we hem niet meer. We hebben hem gekregen als cadeau en helaas geen aankoopbon. Jammer dat de levensduur zo kort was, want de koffie smaakte prima.

Wouter 13-11-2017

Erg onhandig

Ik gebruik het niet meer, omdat het gebruiken niet gewoon kan.
De thermoskan Kun je niet er in of uit halen zonder dat je het apparaat moet vast houden, zo stroef gaat dat. De aan knop bedienen is van het zelfde laken een pak.
Als je die in probeerd te drukken verplaatst het apparaat i.p.v. de knop in te drukken.
2 kopjes koffie zetten Kun je niet aflezen.
Volgens mij is het zo ongelooflijk dom als je een product niet test

Minpunten

• Slecht te gebruiken
  • Slechtste bedienen

norien 26-10-2016

een minpunt, na een tijd gaat het koffiezetapparaat lekken

voor de 3e keer ditzelfde apparaat gekocht, de vorige 2 kregen na ongeveer 2a3 jaar lekkage, ieder keer net buiten de garantie

Marretje60 20-01-2016

Goed apparaat met een minpuntje

De eerste brachten we de volgende dag al terug naar de winkel omdat de koffie niet warm bleef. Een andere gekregen die we al een hele tijd in bezit hebben. De koffie blijft er goed heet in zonder smaakverlies. Alleen is het nu zo dat hij steeds na druppelt als je koffie inschenkt, het vervelende is dat die druppels op je tafel vallen.
Mijn tante heeft precies zo'n zelfde apparaat en ook hetzelfde probleem. Het probleem is niet de schenktuit maar de koffie komt ergens onder de rand vandaan en loopt ook langs de pot. We gebruiken nu de Senseo als we samen zijn en dit apparaat alleen nog beperkt tot verjaardagen vanwege de ergernis.

Slecht40 08-01-2015

Super slecht!

Wat een vreselijke miskoop! De koffie is na 10 niet warm meer.....zelfs de melkpoeder smelt dan niet meer.....moet eerst de thermoskan en m'n koffiekop goed voorverwarmen met heet water ,wil de koffie enigszins op temperatuur zijn.....sterke afrader ..NIET kopen !!!

Wijnand Klaver 04-12-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Heb hem nu 4 jaar. Werkt nog steeds prima. Koffie lang genoeg heet. Zet nooit meer dan 3 bekers. Daarna eventueel weer opnieuw.
Alleen het plaatje, waar de kan op moet, beschadigt, door het inschuiven van de kan.

msb3 07-10-2014

in dubio

De koffie die hiermee te zetten is, is heerlijk. Echter: wij hadden er twee, een thuis en een op de werkplek van mijn vrouw. Beiden zijn na 2,5 - 3 jaar kapot. Het euvel in beide gevallen: een doorgeroest verwarmingselement waardoor er regelmatig water lekte, ook langs de elektrische unit. Wat mij betreft is deze korte levensduur niet echt voorbeeld van 'sustainable design', ik verwacht meer van een dergelijk duur apparaat van een gerenommeerd merk.

Leonietje 29-11-2013

Voldoet aan de verwachtingen

Zie de samenvatting hierboven.
Paar keer ondervonden, dat koffiezakjes naar binnen klapten waardoor (een deel van) de koffie a.h.w. te weinig werd afgetrokken en de totale kan bestond uit 'slappe bakkies'. Wij moesten erop oefenen, dat zakjes voldoende stevig in de trechter kwamen en bleven zítten.

roos127 23-02-2013

Geen aanrader

Ook ik heb last van lekkage,maar ben daar al helemaal aan gewend.Weet gewoon dat, als ik koffie heb gezet eerst de onderkant van de kan droog moet maken en het plaatje voordat ik koffie in ga schenken.Maar kan sinds kort geen volle kannen meer zetten ivm het handvat dat blijkbaar niet meer goed aansluit.Door het condens bij het koffie zetten komt er bruine vloeistof uit het handvat lekken.Dus blijf aan het schoonmaken.....

Erik W 16-02-2013

Tot nu toe erg tevreden over deze Philips.
- Goed hete koffie (was bij onze vorige Philips niet zo)
- Schakelt automatisch uit als koffiezetten klaar is.
- thermoskan houd het goed heet (heb een test gedaan: half kan koffie een uur laten staan en dan drinken, was nog verrassend heet).
Baalde wel: had hem bet gekocht, en een week later bij dezelfde winkel in de aanbieding, maar das dan pech.

MA1984 03-01-2013

Op zich prima, maar lekkage is een bekend en niet zelf op te lossen probleem

Ik was aanvankelijk enthousiast over het apparaat. We hebben hem zelf en ook vervolgens ook cadeau gedaan aan mijn schoonouders. Bij hen lekte het apparaat meteen al en bij ons lekt het apparaat nu al na iets meer dan een jaar gebruik. Wij hebben hem weer gekregen van mijn ouders als cadeau dus de bon hebben we helaas niet meer. Balen, want was zeker toen best een prijzig apparaat.

nazeria 01-01-2013

niet tevreden

Als je de dop met het erop draaien iets scheeft houdt, blijft hij klem zitten. Dit is nu al een aantal keren gebeurd en nu is de dop dus gebroken. En nergens kan ik vinden waar ik een nieuwe dop kan kopen. Een hele nieuwe kan is niet nodig.

Verder blijft de koffie niet echt lang warm, vind ik.

Het vullen van het waterreservoir is lastig te zien, omdat de deksel helemaal naar voren klapt en je dan niet goed kan zien hoe ver je bent.

Visje 01-12-2012

Dit product is niet geschikt voor gezinnen

Alhoewel de koffie die er in wordt gezet van goede kwaliteit is, wordt de koffie bij kleine hoeveelheden snel lauw. Bij 6 à 8 kopjes is de hoeveelheid koffie beter instaat om de warmte langer te behouden. Maar als je 's morgens twee kopjes koffie nodig hebt is het tweede kopje na 15 minuten niet meer warm. Je moet dus op tempo koffie drinken.