Philips HD7546/20 zwart - Reviews

koffie
Apparaat type
half automatisch
  • Best Reviewed 4 keer sep 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 102 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7546/20 zwart op Kieskeurig.nl.

rutger13 30-08-2014

6,6
Na 1 jaar blijft de koffie niet langer dan een uurtje meer warm in de kan. Na 3 jaar defect. Openschroeven leert dat het element lek is door galvanische corrosie: er zit op de bodem een nutteloos staalplaatje tegen het aluminium geschroefd. Dit lijkt bewust gedaan om na een aantal jaren een lek te veroorzaken.

Jan de Koffiekan 18-01-2014

6,4
Hoewel tevreden over het gebruik en bedieningsgemak, moet mij van het hart dat de smaak van de koffie wordt overheerst door een penetrante en vrij bittere kunststof / PTFE smaak die zelfs je tong doet prikkelen. Tijdens het stoken van de koffie ruik je eveneens het plastic door de koffiedampen heen. Apparaat nu een paar weken in bezit en hierin komt weinig verandering. Kan niet gezond zijn....

snoepen 10-10-2013

4,2
Helemaal blij waren wij met dit koffiezetapparaat...Koffie blijft warm en lekker.
Na twee jaar begint het apparaat ondanks regelmatig ontkalken, te lekken, van kwaad tot erger, het lijken de Nicuragua Falls wel.
En dat voor een gerenomeerd merk....
Contact opgenomen met Philips, maar meer dan een kortingsbon geven van 20 % doen ze dus niet.Terwijl meerder mensen het probleem hebben, lijkt het op een productiefout.
Schandalig dus, ze kunnen er beter van maken: 'plens and plens', aangezien onze waterkoker, tevens van Philips, ook na anderhalf jaar richting grofvuil kon om dezelfde reden.

roel49 07-02-2014

roel49

Wij hebben exact dezelfde ervaring met deze koffiezetter van Philips. Elke maand ontkalkt, maar hij lekt binnen twee jaar als een gieter.
Het vorige apparaat (zelfde type) kon ook binnen twee jaar richting vuilstort, met hetzelfde euvel...
Goed reclame voor Philips koffiezetters...

Nick 29-07-2017

Waarschuwing bij lekkage

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Wij hebben er twee, even oud ongeveer. (uiteraard net buiten garantie defect, hoe kunnen ze het zo maken! De één is (nog) oke de ander zo lek als een gieter. Uit elkaar gehaald, element helemaal verroest, inclusief de schroefjes, beugel doorgeroest. (ijzer op aluminium, lekker slim ontwerp) De schakelaar op het element is door de waterval geoxideerd en werkt niet of soms weer wel. Levens gevaarlijk apparaat made in China. Bedankt voor het geproduceerde afval meneer Philips! Dit product zou uit de handel genomen moeten worden! Levensduur veel te kort.

Pluspunten

• rvs thermo kan werkt perfect
  • DE koffie smaakt prima
  • mooi design

Minpunten

• gaat net buiten garantie stuk
  • moeite van reparatie niet waard
  • geen waterkoker versie passend bij de koffiezetter

peterwoody 22-02-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Dit is het beste koffiezetapparaat wat ik ooit heb gehad en ik ben een echte koffieleut,nu al meer dan 2 jaar in gebruik.
Hij zet echt lekkere hete koffie, hij schakelt meteen uit als de koffie is doorgelopen(energiezuinig) en vangt het op een een prima thermos koffiekan.Ik gebruik hem op een schakelklok zodat als ik s morgens op sta de koffie al lekker klaar staat.
Dit is nu echt een bijna perfect product .
Een klein minpuntje is, als je schenkt blijft er vaak een druppeltje aan de kan hangen zodat je ooit een vlekje op je tafel hebt.

forno 24-01-2013

6,2
Wij hebben dit koffiezetapparaat amper een jaar en hij is kapot. Begon met kleine lekkages tot aan grote lekkages. Dat is blijkbaar een ontwerpfout want dat overkomt meer mensen, lees ik hier. Nu is er iets intern doorgebrand want hij reageert niet meer op de aan/uit knop. Wij dachten voor 50 EUR een kwalitatief goed apparaat te hebben gekocht. Helaas.

Ben de bon natuurlijk kwijt. Ga morgen eens bellen of ik hem nog kan laten repareren onder garantie. Anders is het exit Philips.

Kwaliteit van de koffie en snelheid van het apparaat zijn prima. Maar als hij het niet doet heb je er niets aan.

Officiele reactie van Philips Nederland 29-01-2013

Beste Forno,

Uit uw review begrijp ik dat u niet geheel tevreden bent over uw koffiezetapparaat. Ik vind het jammer om te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat u een dergelijk euvel ervaart met het apparaat, ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is. Zodra u niet meer in het bezit bent van een aankoopbewijs, kunnen we aan de hand van het serienummer bepalen of het apparaat binnen de garantie valt. U heeft 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat.

Als blijkt dat het apparaat binnen de garantie valt, zullen we overgaan tot het vergeven van een nieuw exemplaar (mits deze op voorraad zijn). Ik ga ervan uit dat u reeds contact met onze klantenservice heeft gehad en dat met u de mogelijkheden zijn doorgesproken.

Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u contact met ons opnemen.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgende telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

cobi58 22-02-2013

Je bent "de bon natuurlijk kwijt"? Van aankopen met één of twee jaar garantie bewaar ik de bon altijd gedurende zeker 5 jaar. Ook na de garantie kun je daar soms nog wel iets aan hebben.
Beetje dom om de bon weg te gooien.
volgende keer bewaren dus.

marijke018 02-12-2012

6,8
ik dacht ik koop een goed nederlands product, want philips staat toch goed bekend. En in het begin was het een ideaal apparaat, lekkere koffie, makkelijk in gebruik. Vooral de thermoskan eronder was ik heel blij mee. Maar nu is sinds kort het waterreservoir gaan lekken, zelfs bij 4 of 6 kopjes koffie lekt er water aan de onderkant van het apparaat. Heel jammer.
de slogan van philips : lets make things better kunnen ze nu beter veranderen in : lets make things wetter.
natuurlijk is de garantie termijn weer net verlopen en zit ik nu met te sterke koffie omdat het water eruit lekt en een nat aanrecht. jammer.

Officiele reactie van Philips Nederland 06-12-2012

Goedendag Marijke018,

Wat vervelend te lezen dat uw HD7546 is gaan lekken.

Philips geeft twee jaar fabrieksgarantie op de HD7546. Wanneer uw apparaat hier nog binnen valt kunt u contact met Philips opnemen.
Buiten de garantietermijn kunt u terug naar de winkel waar u het apparaat gekocht heeft.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Wouter 13-11-2017

Erg onhandig

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Ik gebruik het niet meer, omdat het gebruiken niet gewoon kan.
De thermoskan Kun je niet er in of uit halen zonder dat je het apparaat moet vast houden, zo stroef gaat dat. De aan knop bedienen is van het zelfde laken een pak.
Als je die in probeerd te drukken verplaatst het apparaat i.p.v. de knop in te drukken.
2 kopjes koffie zetten Kun je niet aflezen.
Volgens mij is het zo ongelooflijk dom als je een product niet test

Minpunten

• Slecht te gebruiken
  • Slechtste bedienen

Wijnand Klaver 04-12-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Heb hem nu 4 jaar. Werkt nog steeds prima. Koffie lang genoeg heet. Zet nooit meer dan 3 bekers. Daarna eventueel weer opnieuw.
Alleen het plaatje, waar de kan op moet, beschadigt, door het inschuiven van de kan.

Erik W 16-02-2013

Tot nu toe erg tevreden over deze Philips.
- Goed hete koffie (was bij onze vorige Philips niet zo)
- Schakelt automatisch uit als koffiezetten klaar is.
- thermoskan houd het goed heet (heb een test gedaan: half kan koffie een uur laten staan en dan drinken, was nog verrassend heet).
Baalde wel: had hem bet gekocht, en een week later bij dezelfde winkel in de aanbieding, maar das dan pech.

wijnands 30-11-2012

6,2
En ook de mijne is na een jaar of 3 gaan lekken. Heb helaas de bon niet meer. Beetje jammer, je komt er zelf niet bij om het te maken. Ik vind dat ik van een koffiezet apparaat meer mag verwachten dan dit.

De idioot korte levensduur terzijde is het op zich een goed apparaat. Koffie is goed heet blijf lekker warm, vrijwel alles is goed schoon te maken alleen de deksel van de thermos is wat lastig.

Eiegenaardigheidje is dat als je 'm per vergissing aan zet je je 'm vervolgens niet kan uit zetten.

Voor mijn nieuwe maar weer bij Braun kijken denk ik.

Officiele reactie van Philips Nederland 05-12-2012

Goedendag Wijnands,

Wat vervelend te lezen dat uw HD7546 is gaan lekken buiten de tweejarige fabrieksgarantie van Philips.
Ik vind het wel fijn om te horen dat het model verder goed bevallen is.
Buiten de tweejarige fabrieksgarantie moet ik u verwijzen naar de winkel voor eventuele verdere garantie.

Mocht u vragen hebben dan kunt u natuurlijk altijd weer contact met Philips opnemen.

Officiele reactie van Philips Nederland 03-12-2014

Beste wijnands,

Bedankt voor uw review. U krijgt twee garantie bij uw koffieapparaat. Als het apparaat nog onder garantie valt, wil ik u aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice dan kunnen we de schakelaar voor u herstellen.

Interessante feedback over de schakelaar ook. Ik begrijp dat dit voor irritatie kan zorgen. Ik geef dit zeker door aan het development team.

aarten 22-08-2012

6,8
Wij hebben dit app naar volle tevredenheid gehad. Toen lag er een dag wat druppels onder het app. Toen weer een poosje niet en toen ging het intensiever lekken.De bon opgezocht en ja hoor de garantie was net een week verstreken. Toch naar Blokker gegaan en verkoper zei we gaan hem onder garantie opsturen naar Philips. Na 4 welen kwam hij retour met de mededeling; Buiten garantie reparatie is niet op economisch verantwoorde wijze te herstellen wij sturen u derhalve dit app ongeprepareerd retour terug. Het app bleek niet los gehaald te zijn maar omdat de garantie met 1 week verstreken was wordt er gewoon niet na gekeken!! Het app was geheel schoon geen kalk wij hebben een ontkalk app in huis dit is gewoon niet van nieuw te onderscheiden maar dan toch niet repareren. Een zeer slechte SERVICE van PHILIPS maar dat zal wel komen omdat ze toch wel verkopen. Maar nogmaals het app was goed maar ging wel lekken een mikpunt. Thijs Aarten uit Zwolle

Officiele reactie van Philips Nederland 10-09-2012

Beste heer. mevrouw Aarten, vervelend! Zoals Blokker aangeeft geeft Philips 2 volledige jaren garantie op uw koffiezetapparaat.

Opsturen na deze periode is mogelijk, maar voor de kosten van Blokker cq uzelf en in overleg. Vervelend dat dit niet duidelijk is besproken met u.

Indien Blokker na deze 2 jaar volledige Philips garantie een coulance had willen toepassen kan dit uiteraard met u worden overlegd.

Henk 21-02-2021

Sissende nageluiden

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Geeft na een aantal weken irritante harde sissende nageluiden. Dit duurt tot wel 4 minuten nadat de koffie klaar is. Gemeld bij de winkel en gelijk een nieuwe gekregen. Na een aantal weken precies hetzelfde.

Minpunten

• Harde sissende nageluiden
  • tot wel 4 minuten nadat de koffie klaar is

WBeve 09-02-2021

Prima koffie zetter

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Koffie zetter werkt uitstekend, is een vervanging voor de oude koffiezetter die na vele jaren trouwe dienst begon te lekken. Koffie blijft heerlijk warm in de kan.

Henry-Pierre 21-01-2021

Loterij

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Het koffiezetapparaat zou zich zelf uit moeten schakelen. Helaas doet hij dat af en toe wel en af en toe niet, dan schakelt hij niet uit. Het blijft oppassen met het apparaat.

Esther 19-12-2020

Philips HD7546/20

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Zet goeie koffie, en blijft heet in de thermoskan. Handig op het aanrecht, neemt niet veel ruimte in.
Mooi om te zien. Genoeg koffie voor visite.

Tom0mie 23-10-2020

Lekkere en warme koffie :)

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Koffie apparaat ziet er mooi uit in mijn strakke keuken.
Koffie smaakt goed (maar dat zal ook afhankelijk zijn hoe je hem zet). De thermoskan houd de koffie lang warm en persoonlijk vindt ik het erg fijn dat er geen warm houd plaat in zit dus nadat je koffie klaar is staat je machine ook meteen uit is.
Alleen jammer dat er op de site staat dat je de de maalgraad kan instellen echter zit er geen knop op om deze koffie sterkte in te stellen.
Wat een klein nadeel is van een thermos kan is dat je niet kan zien hoeveel water je in je kan hebt gedaan om je machine te vullen.

Traas 03-10-2020

Prima koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Na jarenlang (6 jaar?) gebruik gemaakt te hebben van de voorganger HD7545 van dit koffiezetapparaat maar eens een nieuwe aangeschaft. Het oude apparaat voldeed altijd prima, maar begon nu kuren te vertonen. Af en toe liep de koffie niet meer de kan in, maar over het aanrecht. En de binnenkant van de kan was niet meer schoon te krijgen door de vele aanslag.
Maar al met al toch heel tevreden, dus ongeveer hetzelfde apparaat gekocht. Wel een nieuwer type dat er nog mooier uitziet in de titaniumkleur.
Enige duidelijk verschil is dat er nu een aan- uitknop op zit. Eigenlijk overbodig omdat het apparaat zichzelf uitschakelt als de koffie klaar is.

Pipo en ??? 28-09-2020

Prima

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een heerlijke koffiezetter, loopt snel door en de koffie blijft erg lang warm.

Wouter 22-09-2020

Doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: Philips HD7546/20 zwart

Dit koffiezetapparaat doet precies wat hij moet doen: lekkere koffie zetten en deze warmhouden in de thermoskan. De koffie is snel klaar en het apparaat schakelt automatisch uit zodra deze klaar is. Het stijlvolle apparaat is ook nog eens eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Blijft lang warm
  • Eenvoudig te reinigen
  • Schakelt automatisch uit