Krups Aroma Partner KM760D filterkoffiezetapparaat zwart, zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Aroma Partner KM760D filterkoffiezetapparaat zwart, zilver op Kieskeurig.nl.

s**s@t**t.nl 15-06-2021

Het is een mooi koffiezetapparaat . De knop aan de zijkant daar kan je de hoeveelheid instellen de filter kan er makkelijk in en uit gehaald worden . Het is wel jammer dat het geen melk opschuim functie heeft . Maar er zit ook een opbergvak aan de bovenkant waar je een pak of half pak gemalen koffie in kan bewaren . Dus dan kan je hem bijna meteen gebruiken alleen een koffiefilter er in en water en dan aan de knop aan de zijkant naar beneden duwen . En klaar ben je j. Je kan ook de tijd instellen wanneer je de koffie klaar wil hebben . Dus een mooi koffiezetapparaat die ook nog eens supper makkelijk is

innc 15-06-2021

leuk, maar niet voor mij

Geschreven voor: Krups Aroma Partner KM760D filterkoffiezetapparaat zwart, zilver

Het apparaat is heel eenvoudig in te stellen en te gebruiken, wat een pluspunt is! Het staat ook heel mooi in de keuken door het nette en strakke design. Na de eerste test bleek de koffie echter wat slap te zijn (op maximale sterkte), wat een beetje jammer is. Hierna toch handmatig het aantal schepjes en hoeveelheid water bediend (wat dus ook mogelijk is, nog een pluspunt!). Alsnog bleef de koffie slapjes. Na wat verdere tests, gerealiseerd dat de drupgaten veel groter zijn dan bij een standaard filterautomaat. Dit betekent dus dat het water sneller eruit loopt en verklaart waarom de koffie slapjes is ten opzichte van een gewoon apparaat. De Krups is dus helaas niks voor mij. Voor de rest is het een goed product met hele leuke extra functies. Raad ik het aan? Ja, tenzij je sterke koffie gewend bent.

NathalieJ4 10-06-2021

Mooi apparaat, zet heerlijke koffie

Een prachtig design, snel en lekkere koffie. Handig dat je de koffie (een heel pak) boven in luchtvrij kan bewaren. Daardoor geen geknoei met koffie over je aanrecht. Je stelt super snel het aantal kopjes in (natuurlijk afhankelijk van hoeveel water je in het apparaat hebt gedaan), stelt de sterkte (1, 2 of 3) in en met de hendel laat je het filter met de juiste hoeveelheid koffie vollopen. Super handig.
Uitgestelde start is even gedoe om onder de knie te krijgen maar werkt verder wel prima.
Enige maar ook wel grote nadeel aan dit apparaat vind ik dat hij na 30 minuten al uitschakelt. Ik heb er maar een losse thermoskan bij gekocht.

• Gemak
  • Pieptoon wanneer koffie klaar is

Minpunten

• Slaat na 30 minuten uit

Eyla 10-06-2021

Aroma goed

Een mooi design. De handleiding was heel makkelijk te begrijpen. Echter vind ik de apparaat niet heel stabiel staan op mijn keukenblad. Misschien komt het door het lichte materiaal dat is gebruikt. Het zetten van een kopje koffie is heel eenvoudig en binnen no-time konden we genieten van een heerlijke kop filterkoffie. Het hendeltje is handig en natuurlijk ook de storage gedeelte. Echter vind ik de sterkte van de koffie tegenvallen. Normaal regel je dat zelf en nu met een knopje. Al met al is het gebruiksvriendelijke koffieautomaat, die de koffie ook uitstekend warm houdt.

Patricia 09-06-2021

Wat een fijn apparaat!

Wij hebben de Krups Aroma Partner nu een week in gebruik. Wij zijn zeer tevreden met deze machine. De koffie kan je in de bovenkant van het apparaat doen, dit sluit vervolgens af met een goed deksel. Hierdoor blijft de filtermaling lekker vers en heb je dus geen separate bewaarbus meer nodig. Vervolgens selecteer je op het mooie display van de machine het aantal kopjes dat je zojuist aan water in de machine hebt gedaan. Daarna kan je nog de sterkte van de koffie bepalen door een handige toetst met 1,2 of 3 koffieboontjes. Hoe meer boontjes je selecteert des te sterker zal je koffie worden gezet. Daarna doe je het hendeltje aan de zijkant van de machine naar beneden en de machine strooit vervolgens automatisch de juiste hoeveelheid filtermaling in het filter, dit is echt enorm handig. Je drukt vervolgens op start en je koffie is binnen een mum van tijd gezet. De machine loopt lekker vlot door en geeft een geluidssignaal wanneer de koffie klaar is om te schenken. Helemaal top! Daarna blijft de plaat nog 30 minuten warm, daarna zal de machine zichzelf uitschakelen. De koffie is heerlijk, ik kan niet anders zeggen. De machine werkt perfect en is lekker vlot. Ook kan je een timer instellen zodat de machine zelf de koffie zet zodra de timer afloopt. Erg fijne functie van deze Krups machine. Het is een erg mooie machine om te zien en hij zet heerlijke koffie, ik kan iedereen deze fijne machine adviseren!

Pluspunten

• Prima koffie
  • Timerfunctie

BartTilburg 09-06-2021

Geweldig fijne koffiemachine

Geweldig fijne koffiemachine, ik heb deze nu bijna twee weken in bezit en ben er super blij mee. De timerfunctie is echt geweldig, ‘s-ochtends als ik opsta wordt de koffie automatisch gezet door deze Krups machine. Zo is het wel heel erg relaxed wakker worden met de geur van verse koffie. Met tal van cup-machines op de markt is een ouderwetse bak met filterkoffie toch eigenlijk stiekem gewoon weer het lekkerste. Geen gezeur met cups, deze machine heeft een eigen vershoudbak geïntegreerd. Ideaal natuurlijk, zo blijft de koffie lekker lang vers. Ook kan je aangeven hoe sterk de koffie moet worden gezet en met 1 druk op de knop komt er de juiste hoeveelheid koffiepoeder uit het apparaat. Het apparaat is een aanwinst voor de keuken, een prachtig RVS design is een lust voor het oog. Ook de tijdsaanduiding op het display is erg fijn, zo heb je altijd een klokje in de keuken, handig! Kortom, erg fijne machine, echt een aanrader voor iedereen die van heerlijke verse koffie houdt.

Pluspunten

• timerfunctie
  • vershoudbak koffie

Jouke 06-06-2021

Mooi apparaat maar niet mijn ding

Een mooi koffiezet apparaat met een handige functie om je snelfiltermaling bovenin te bewaren. De timer functie die erop zit maakt het ook makkelijk om je bakkie klaar te hebben staan op het moment dat jij het wilt.
Ik heb lang moeten kijken wat de juiste hoeveelheid koffie was om een lekkere kop koffie te krijgen. Wanneer ik twee koppen koffie ging zetten deed ik er filtermaling voor 4 koppen in. Dit omdat de koffie anders niet sterk genoeg was. Ik heb dit geprobeerd met diverse verschillende koffie dus aan de koffie lag het niet.
De koffie komt via rechts het filter in waardoor er een klein hoopje ontstaat en deze was soms nog gewoon droog, dit omdat links het water het filter invalt en daar ontstond juist weer een gat in de filtermaling.

• timer functie
  • bewaren van filtermaling

Minpunten

• Filtermaling komt op een hoopje in filter
  • Sterkte van de koffie is lastig te bepalen

m**y@g**l.com 05-06-2021

Prima apparaat, met goede warme koffie

Het is een mooi apparaat om te zien, en het vershoudbakje bovenop houdt de koffie goed vers. Het instellen is makkelijk, alleen had ik verwacht dat als je 2 kopjes aangeeft, dat hij dan ook 2 kopjes water en 2 koffie zou snappen. Dat is niet zo, je moet wel de juiste hoeveelheid water toevoegen want hij gebruikt al het water wat je erin doet.
Het lijkt er ook op of hij meer koffie verbruikt als ons vorige apparaat. Na een half uur moet je de koffie op hebben anders gaat hij uit en wordt de koffie koud.
Je kunt zelf de sterkte van de koffie bepalen, wat fijn is. En hij piept als de koffie klaar is. De koffie is goed warm en het apparaat is goed schoon te houden.

Pluspunten

• Temperatuur koffie
  • Koffiebakje

Minpunten

• Na half uur automatisch uit
  • Meer werk als normaal

Chandan 05-06-2021

Luxe koffiezetapparaat

Bij het uitpakken van deze koffiezetter dacht ik “wauw “ erg groot.
Heb inmiddels mijn eerste bakkies genoten en zeer gebruiksvriendelijk apparaat
Lekkere verse koffie en opvallend snel klaar.
Instelbaar voor het aantal kopjes dat je op dat moment nodig hebt met afgemeten sterkte knop.
Je doet aan de bovenkant in 1 keer een pak koffie in de goed afsluitbare houder en je hebt er geen omkijken naar.
Prachtig uiterlijk met timer zodat je wakker wordt met de geur van verse koffie.
Minpuntje voor mij is dat de koffiezetter na 30 minuten uitschakelt.

Pluspunten

• Timer
  • Snel klaar

Minpunten

• Na 30 min schakelt apparaat uit

e**a@h**l.com 05-06-2021

Lekkere koffie uit een mooi apparaat

De Aroma Partner van Krups is een mooi apparaat wat lekkere koffie zet. Je kan zelf de koffiesterkte instellen. Erg handig is het grote reservoir bovenop waar je ongeveer 400 gram koffie in kan bewaren. Ondanks de duidelijke aanwijzing is het wel een gepruts om de uitgestelde starttijd te programmeren. het water reservoir zit achteraan het apparaat en omdat hij bij ons in een hoekje van het aanrecht staat, is dit niet handig. Een nadelige bijkomstigheid is ook, dat als je per ongeluk te veel water in het reservoir hebt gedaan je dit er met geen mogelijkheid meer uitkrijgt, juist omdat dat handige koffiereservoir bovenop je apparaat zit....Daarbij vind ik het jammer dat het apparaat na 30 minuten automatisch uitgeschakeld wordt waardoor het warmhoudplaatje ook uitschakelt.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • mooi design
  • koffie reservoir
  • uitgesteld koffie zetten
  • koffiesterkte zelf bepalen

Minpunten

• behoorlijk groot
  • prutsen om uitgestelde koffie te zetten
  • apparaat gaat na 30 minuten uit

emstelon 03-06-2021

Mooi design koffiezetapparaat

Het heeft een mooi design, is licht, maar wel tamelijk groot, Wat mij verder opvalt is dat het Koffiezetapparaat niet stabiel staat. Je kan het apparaat laten "wippen" door op de bovenkant, aan de voorkant en achter het apparaat omlaag te drukken. Hierdoor merk je dat die niet op de 4 rubberen dopjes staan. Aan de onderkant zitten aan de zijkanten rechthoekige strips, en deze raken de aanrecht . Dus ik weet niet of dit normaal is, hebben andere testers dit probleem ook. Even navragen of dit normaal is of toch een productiefout. De 1e getapte koffie duurde even, want ik had steeds teveel water in het reservoir. Ik wilde koffie zetten met gebruik van het magazijn met gemalen koffie. Ik was eerst een beetje naïef door te denken als ik voor 2 kopjes koffie instel, je dan voor 2 kopjes koffie in het filter krijgt en voor 2 kopjes water. Dat laatste gaat dus niet op. 2 x geprobeerd, 2x teveel water!? Ligt dat aan de instellingen? Heb ik daar wat gemist? Nee hoor, het is geen koffieautomaat. Een ezel stoot zich geen 3 keer tegen dezelfde steen. Na dit eindelijk door te hebben echte koffie gemaakt, en ik ben niet ontevreden, De koffie smaakt prima. Ik drink normaal koffie uit een koffiebonen automaat, maar de filterkoffie wordt gezonder geacht en is handiger bij verjaardagen. Je kunt op 2 manieren de koffie in het koffiefilter doen, nl via het programma met aantal ingegeven koppen koffie. Dan de hendel rechts bedienen totdat de hoeveelheid koffie automatisch wordt toegediend of gewoon met schepje in filter doen. 2 kopjes is minimaal. Maar persoonlijk vind ik dit apparaat niet geschikt voor 2 kopjes, als je de koffie na automatische dosering niet goed verdeeld, krijg je een slap bakkie koffie. Ik vind de koffie met de automatische dosering sowieso te slap. Stel meer kopjes in om enigszins lekkere koffie te krijgen, Verder kan je de koffiezetapparaat ook zo instellen dat op een bepaalde tijd de koffie automatisch wordt gezet. Helaas heb ik nog steeds geen reactie ontvangen van Krups inzake klacht onstabiele koffiezetapparaat. Hierdoor ben ik geneigd om deze koffiezetapparaat niet aan te bevelen.

Pluspunten

• koffiereservoir
  • automatische dosering koffie
  • schakelt automatisch uit
  • uitstelbare starttijd

Minpunten

• instabiel
  • slechte klantenservice

heavenonearth7 02-06-2021

Handig apparaat en lekkere koffie

Meteen de functie timer gebruikt zodat ik de volgende dag heerlijke koffie klaar had staan toen de wekker ging. Het apparaat is wel groot dus je hebt wel wat ruimte nodig maar hij staat echt supergaaf. De koffie kan je na eigen wens op sterkte instellen wat echt een pré is! Schoonmaken en ook ontkalken is echt super eenvoudig. Dit apparaat is echt aan iedereen aan te raden!