Philips CSA240 beige, grijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSA240 beige, grijs op Kieskeurig.nl.

7,1

i**2@o**k.com 17-06-2021

Onverwachte tegenvaller Philips!

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Onszelf een nieuw Senseo apparaat cadeau gedaan, de zoveelste al inmiddels. Eigenlijk nooit klachten gehad. Onze vorige was een quadrant. Dit nieuwe apparaat vond ik bij installeren een beetje,..” goedkoop”aandoen. Slap plastic bv. Echter na gebruik lekte het apparaat aan het tuit boven èn aan de onderkant. Alles nagelopen en meerdere keren geprobeerd maar, helaas.
Telkens een nat aanrecht. Retour gezonden dus. Nu opzoek naar een ander mooi model. Want mooi was deze dan weer wel

Pluspunten

Minpunten

• Apparaat lekt

bakkie leut 12-06-2021

Het is een geweldige senseo apparaat

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Met 1 druk op de knop zet hij een lekker kopje koffie en hij schakelt zich zelf weer uit als de koffie is gezet. Handig is dat je de schenktuit in hoogte kan verstellen en dat je de hoeveel- heid koffie kan instellen, van een volle bak tot een espresso

Arjen 11-06-2021

Nieuw apparaat lekt

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Nieuw apparaat lekt achter de tuit waardoor koffie langs de behuizing en langs de lekbak naar onder het apparaat stroomt. Na ieder kopje koffie een grotere plas. Lijkt matige bouwkwaliteit. 1e senseo in 20 jaar die helaas lekt.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Matige kwaliteit

lammert 08-06-2021

koffie is hhel goed

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

maar het vullen van de watertank is een ramp, tot je de juiste positie gevonden heb is het zoeken, en een waterbad.Maar zoals gezegd koffie is uitstekend.

Gossiepenco 31-05-2021

Nieuwe Senseo valt tegen.

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Wij ervaren dat deze Senseo lastiger is in gebruik dan de vorige( oude model). Bijvoorbeeld het waterreservoir is te glad. Al enkele malen bijna uit de vingers gegleden. De vorige had ribbeltjes. Bij het plaatsen van het waterreservoir loopt er vaak water uit het ventiel: dus vaak nat onder het toestel.

Bleijmas 21-05-2021

Prima Sensea Select

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Mooie Senseo Koffieapparaat, mooi design. Lekker koffie en fijn de 3 keuzes van diverse koffie types.

Hoofdzuster 17-05-2021

Elegant model

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Naast mooi en elegant is hij ook praktisch en weinig ruimte innemend.
Stroombesparend doordat de machine vanzelf uitgaat
Los lekbakje wat handig is als het geleegd moet worden
Drie sterktes van de koffie
Een ontkalkingslampje

Het enige wat minder prettig is, is het waterreservoir. Dit is glad, dus een oplettende handeling voor de eigenaar.
Wat dan wel weer handig is, de pakgripjes aan de zijkant, zo krijg je het er makkelijk uit om te vullen.

Verbruggenk 22-04-2021

Zeer fijne verbetering !

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Ik heb deze Senseo ondertussen al een paar weken in gebruik( deze bevalt me prima! Met zijn mooie design staat hij super mooi op ons aanrecht . Het grote voordeel van deze Senseo is dat je keuze hebt uit verschillende koffiesterktes. Ik verkies de middelste stand. Het toestel is ook direct gebruiksklaar. Je kan twee tassen tegelijkertijd zetten. Het toestel is zeer onderhoudsvriendelijk.
Nog een groot pluspunt is de verstelbare tuit, zowel een kleine tas als een grote tas past hier perfect onder zonder geknoei .

• Gebruiksklaar
  • Verschillende koffiesterktes
  • Twee tassen

Andre,1969 22-04-2021

Top Philips senseo machine beste tot nu toe

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Ik zal heel kort zijn, ik heb diverse apparaten sinds de senseo in 2001 op de markt kwam gehad, maar deze geeft pas echt een goed heet bakkie senseo, verder simpel in gebruik en ook in onderhoud.

Kaike 20-04-2021

Geweldige koffiepadapparaat

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

Sinds een paar dagen hebben wij de nieuwste koffiepadapparaat model CSA240/90 in gebruik.
De kopjes koffie smaken heerlijk en het apparaat is reuze handig. Je hoeft nu niet meer te wachten tot het water warm is. Je zet hem aan en de rest doet het apparaat zelf.
Schakelt ook automatisch uit. Wij zijn er blij mee. Het apparaat heeft een mooi design.

Morrisje 12-04-2021

Betrouwbaar & bekend

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb het geluk gehad om de Philips Senseo Select te mogen testen. Op zich is het een typische Senseo zoals we gewoon zijn, het schenkt je een romige lekkere koffie via koffiepads. Er zijn een aantal vernieuwingen aan dit model, je kan de intensiteit van je koffie aanpassen met behulp van een handig knopje. Alsook zie je duidelijk met oranje led verlichte knopjes als je voor 1 tas of 2 tassen koffie kiest. Je kan de koffietuit handig verstellen naar de grootte van je tas.
Wanneer je het deksel opent om de koffiepad in de houder te leggen blijft de houder goed zitten, vorige modellen kon dit wel eens los zitten, dit is een verbetering. Nadelen zijn er ook aan dit toestel, namelijk de bodemplaat waar je de tas plaatst, deze ligt gewoon los, gemiste kans om die vast te klikken op het toestel zelf. Ook vind ik het toestel nogal bombastisch voor hetgeen het maar is, kleurenkeuze en afwerking is mooi maar Het is nogal groot en in een kleine keuken kan dit tegen vallen. Daarentegen heb je wel veel volume qua water reservoir.

Twig 12-04-2021

Senseo select

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Leuk en makkelijk toestel. Snel koffie en je kan de sterkte van je koffie kiezen. Groter waterreservoir dan mijn vorig toestel. Ook handig dat je de tuit kan verschuiven mits ik veel verschillende kopjes in huis heb. De pads zijn ook wel goedkoper dan degene die ik nodig had bij mijn vorig toestel.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Lekkere koffie, sterkte kiezen

Hector10 12-04-2021

Een handig apparaat

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Senseo koffiepadmachine is intens en lekkere espresso-recepten. Met een heerlijk crémelaagje. Als je de Senseo aanzet heb je in geen tijd een lekker warme tas koffie. Gemakkelijk te gebruiken met bezoek twee kopjes koffie in één druk op de knop. Ruime keuze in de koffieblends.
Een aanrader.

fransja 11-04-2021

Mooie blikvanger in de keuken!

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooi strak design. Er zijn gerecyclede materialen gebruikt en de Senseo Select is een zuinig apparaat. Verder is het makkelijk in gebruik en heel prettig dat je de sterkte van de koffie kunt selecteren. Deze selectie is als standaard in te stellen met 1 knop.
De Senseo Select is stiller en sneller dan mijn oude Senseo. Ik heb meer keus om mijn koffie zo te maken als ik het graag wil hebben. Ik drink geen espresso maar wel fijn dat ik deze kan maken voor visite. De klassieke koffie en de intense koffie drink ik graag. Er zit een padhouder bij voor 1 kop en een voor 2 koppen koffie. Als de koffie klaar is gaat het apparaat automatisch uit. Het lekbakje zit er los bij en dat is makkelijk met schoonmaken.
Het waterreservoir is het enige nadeel van dit apparaat. Het glijdt gemakkelijk uit de vingers.
Maar ik zou dit apparaat zeker aanbevelen!

Verburg 09-04-2021

Simpel, chic en lekker makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Senseo Select werkt erg simpel en past precies bij mijn koffie consumptie. Wat ik fijn vind t.o.v. mijn vorige Senseo apparaat is dat deze zich voorverwarmd en meteen koffie zet om vervolgens weer meteen uit te gaan zonder onnodig opnieuw op te warmen. Verder staat het lekbakje los van het apparaat waardoor er geen onnodig geluid (trillingen) gemaakt wordt en wat erg makkelijk is voor schoonmaken. Er zijn 3 standen voor koffie sterkte waarvan ik er maar 2 gebruik maar ook dit is fijn om in te kunnen variëren. Al met al een fijn apparaat met een chic design.

Visserspoot 09-04-2021

Helemaal top

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekkere koffie en gemakkelijk. De verschillende functies zijn heel prettig

Debbie 09-04-2021

Mooi toestel maar niet heel praktisch

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Het waterreservoir is niet handig ontworpen. Er zit geen handgreep op waardoor je het moeilijk kan vasthouden als het vol water zit. Regelmatig knoeit er dan water.
Verder is het een mooi ontwerp. De koffie start automatisch te lopen na het aanzetten van het toestel. Enig nadeel hieraan: ook zonder koffiepad of zonder het deksel te sluiten loopt de koffie.

Nanie 08-04-2021

verschillende koffiesterktes en mooi design

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het geweldig dat ik nu super makkelijk verschillende koffiesterktes kan zetten. Ik gebruik voornamelijk de normale en sterke koffie. Een vooruitgang ten opzichte van mijn vorige Senseo is dat ik nu koffie kan zetten met 1 druk op de knop (niet eerst verwarmen en dan op de knop drukken om te zetten). Na het zetten van de koffie gaat het apparaat automatisch uit (ipv opnieuw te verwarmen), dit werkt dus energie besparend. De in hoogte verstelbare tuit is superhandig, ik kan hem instellen voor een espressokopje, maar ook voor een grote koffiemok, geen onnodig opspattende koffie dus. Ik vind het design van de Senseo mooi. Het enige nadeel vind ik dat het lekbakje los is, het staat wel over een deel van het apparaat heen, maar staat er niet strak aan vast, daardoor kan hij bewegen als je er tegen aankomt. Verder lijkt het lampje dat aangeeft wanneer ik het apparaat moet ontkalken me erg handig, maar ik heb het apparaat nog niet lang genoeg om te weten hoe goed dit werkt. Al met al ben in erg blij met dit apparaat.

Gyne 07-04-2021

Makkelijk lekkere koffie.

Geschreven voor: Philips CSA240 beige, grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met één druk op de knop koffie. Geweldig! Machine begint niet als er te weinig water is. Keuze uit meerdere soorten koffie. Geen onderhoud noodzakelijk. Lekker makkelijk koffie maken dus.

Nanda 07-04-2021

verschillende koffiesterktes en mooi design

Geschreven voor: Philips CSA240 zwart

Pluspunten

• automatisch uitschakelen
  • 3 koffiesterkte instellingen
  • koffiezetten met 1 druk op de knop

Minpunten

• losse lekbak sluit niet mooi aan