Melitta Molino Zwart/Rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta Molino Zwart/Rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

rob 30-11-2016

Na een kleine aanpassing O.K.

Geschreven voor: Melitta Molino Zwart/Rood

Ik heb hem opengemaakt en hem op simpele wijze aangepast zodat hij nu wel goed is voor een normale portafilter,niet de pressurized filters die standaard op de goedkope modellen zitten. Hij is nu ook goed voor alle espressoapparaten ZONDER pressurized filter.Ik kon kiezen tussen deze en zelf een lipje wegbreken of een van 750.- Euro kopen,meer is er hier niet te koop in Amsterdam,schaam jullie diep winkeliers, en als die tegenvalt voel je je niet zo prettig achteraf.De tips over koffie gerelateerde apparaten lees ik op coffeegeek.Nu heb ik heel veel plezier van het molentje.

Henk 28-12-2016

Kennelijk een goede modificatie. Wat bedoel je met lipje afbreken? Graag een tip.

Haesje 08-10-2019

Welk lipje?
Ik heb nu ook een goede portafilter, ik moet alleen een kleine korrel hebben. Aub even reageren op alexhaes@gmail.com. Zal je erg dankbaar zijn.

rob 29-11-2016

ongeschikt voor espresso

Geschreven voor: Melitta Molino Zwart/Rood

Leuk voor snelfilterkoffie,dat wel.Of misschien een mocapot,Een espressoapparaat met presurized filter raakt verstopt.Grof gemalen is poeder en grof door elkaar.Niet consistent.Ik dacht 't wel en voel me niet bekocht. Voor een espresso geschikte molen moet je meer uitgeven.Het vervelende was dat ik hem moest bestellen, bij mediamarkt verkoopt men wel espressoapparaten van 2000.- maar geen koffiemolen,Blokker had hem ook niet,maar heeft 'm besteld.Niet klagen over weinig omzet als je niet kan leveren!

dekips 20-02-2016
Geschreven voor: Melitta Molino Zwart/Rood

Werkt nog steeds prima. Goed schoon te maken. Beetje voorzichtig met de plastic onderdelen is wel aan te raden denk ik.

dekips 01-11-2015
Geschreven voor: Melitta Molino Zwart/Rood

Maalt ook prima espressokoffie. Speciaal daarvoor gekocht want ik heb geen volautomatische espressomachine doch eentje met een piston. Makkelijke bediening. Maakt niet veel lawaai tijdens het malen. Geen grote sta-in-de-weg. Makkelijk schoon te maken (maar dat hoeft niet vaak). Veel plastic onderdelen die een beetje fragiel aanvoelen maar met beleid houdt-ie het wel uit lijkt me. Bakje voor gemalen koffie soms een beetje statisch geladen.