De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV678ZWA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

D***********@g******** 29-03-2024
Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Koelkast is vrijwel geluidloos (je hoort niet eens zachte ruis o.i.d.). Koelt zeer snel en is zijn prijs waard. Goede aankoop gedaan!!
webcare-7 02-04-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn dat jij zo tevreden bent over het geluidsniveau van de mooie side-by-side.

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

Ellen

j********@i********* 07-03-2024

Goed en mooi.

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Lekker ruime koel/vries en voor een goede prijs. Heel blij mee. Perfecte deal.

Pluspunten

• styling
  • ruimte en toegankelijkheid

webcare-7 08-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer, een 10! Wat fijn dat jij zo tevreden bent met de prijs-/kwaliteitsverhouding van deze koel-/vriescombinatie!

Prima koel/vriescombinatie 29-02-2024

Produkt is betaalbaar en geheel naar onze wens

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

We hebben voor dit produkt gekozen voor de uitstraling en de handige koel/vries combinatie. De kwaliteit en prijs waren in balans .

Pluspunten

• Overzichtelijke koel/vries combinatie
  • Betaalbare prijs

Minpunten

• geen ijsmachine
  • verder geen minpunten

webcare-7 29-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met het design en prijs- / kwaliteitsverhouding.

Fam. Rietveld 17-02-2024

Erg ruim goede prijs/kwaliteit en ziet er fantastisch uit

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Super mooie handige koelkast, erg ruim en veel zuiniger als mijn vorige. Vette vingers waar mensen over praten kan je eenvoudig met een microvezeldoek verwijderen

• Stroomverbruik

webcare-7 19-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je blij bent met deze zuinig koelkast die makkelijke schoon te houden is. Dat is waar wij het voor doen!
We wensen je veel koelplezier!

Laura D. 01-02-2024

Prachtig!

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Prachtige koelkast! Heel stil ook, wat natuurlijk erg fijn is. Mooi design en prettig ingericht met vakken en laden. Het is echt een aanwinst voor onze keuken, zwart geeft sowieso al een sjieke uitstraling dus zeker geen spijt dat wij deze koelkast gekocht hebben.

webcare-7 01-02-2024

Beste Laura,

Wow, een 10! Bedankt voor deze mooie review! Goed om te lezen dat je blij bent met het design en de inhoud. Fijn ook dat de koelkast lekker stil is.

m*************@g******** 24-01-2024

Mooie koel/vriescombinatie

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Een hele mooie zwarte koel/vriescombinatie. Ruime indeling met goede verlichting in zowel vriezer als koelkast. Hij is muisstil vergeleken met onze vorige koel/vriescombinatie.
De buitenkant is wel gevoelig voor vingerafdrukken, wat te verwachten is bij hoogglans zwart, maar met een doekje makkelijk te verwijderen.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Veel ruimte
  • Goede verlichting in diepvries en koelkast
  • Grote groentelades
  • In deur van vriesgedeelte ook vakken

Minpunten

• Gevoelig voor vingerafdrukken
webcare-7 25-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer. Wat goed om te lezen dat het de koelkast muisstil is. Fijn ook dat het design en de inhoud zo goed bevallen.

MRT 25-12-2023

Top side by side refrigerator

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Beautiful, silent, spacious with low energy consumption side by side refrigerator. The sides of refrigerator have different surface texture and they could have had better design/finish color.

Pluspunten

• Low Energy consumption
  • Silent
  • Spacious
  • No unnecessary accessories e.g. water dispenser
  • Low Energy consumption
  • Silent
  • Spacious
  • No unnecessary accessories e.g. water dispenser

Minpunten

• Side design and texture
  • Finger print
  • Side design and texture
  • Finger print

Dear Sir/Madam,

Thank you for writing this review. How good to read that the fridge is quiet and spacious, it's also nice that the fridge is economical.
We wish you lots of cooling pleasure!

Kind regards,

Joost 24-12-2023

Hele fijne ruime energie zuinige koelkast.

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Hele fijne koelkast met veel ruimte. Zeker 25% energie zuiniger dan de oude en veel kleiner koelkast. Super blij mee en staat mooi in de keuken.

Pluspunten

• Ruimte
  • energie zuinig 0,6 Kw per dag

Beste Joost,

Wat fijn dat je zo tevreden bent met de inhoud van de koelkast. Goed om te lezen ook dat hij 25% energie zuiniger is!
We willen je bedanken voor het schrijven van deze review en wensen je nog veel koelplezier!

i*************@k********* 21-12-2023

Mooi, stil en ruim!

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Perfect bezorgd door EL.. vriendelijke bezorger en koel- vriescombinatie is ruim en geruisloos!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Ruim

Beste heer / mevrouw,

Een 10, Wow! Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn dat het goed is gegaan van levering tot gebruik.

Henk 17-12-2023

Efficiënte en stijlvolle ETNA koelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Ik ben erg tevreden met mijn Etna koelvriescombinatie. De ruime indeling biedt voldoende plaats voor al mijn boodschappen, en de verstelbare planken maken het gemakkelijk om de koelkast aan te passen aan mijn behoeften. Het vriesgedeelte werkt efficiënt en houdt mijn diepvriesproducten perfect op temperatuur. Bovendien is het energieverbruik verrassend laag, wat mijn portemonnee en het milieu ten goede komt. Het strakke ontwerp past mooi in mijn keuken, en de stille werking zorgt voor een aangename keukenervaring. Kortom, een betrouwbare en stijlvolle keuze voor wie op zoek is naar een hoogwaardige koelvriescombinatie.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Indeling
  • Stil
  • Energiezuinig
  • Prijs/kwaliteit

webcare-7 18-12-2023

Beste Henk,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review met maximale score! Wat fijn dat de inhoud genoeg mogelijkheden biedt om al je boodschappen in kwijt te kunnen.
Het design en minimale geluid zijn ook zeker een pluspunt!
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

e********@o********** 14-12-2023

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Voor deze koelkast gekozen vanwege zijn lage dB waarde, koelkast is inderdaad vrij stil, genoeg ruimte,ziet er ook nog eens goed uit, wij hebben de antraciet uitvoering.
webcare-7 18-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over deze stille koelkast.

j*******@g******** 26-11-2023

Prima koel/Vries combi

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Als vervanger voor een diepvrieskast en oude koelkast deze Amerikaanse koel/Vries combinatie gekocht. Dit product heeft energie label C en verbruik heel weinig energie
Wij zijn er heel tevreden over.

webcare-7 28-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor jouw mooie beoordeling.
Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw nieuwe Amerikaanse koelkast.

We wensen je heel veel plezier toe van jouw aankoop!

Suzan

Judith 20-11-2023

Praktische en stijlvolle koelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Stil, ruim, praktische indeling, energiezuinig en heel mooi om te zien. Eén klein nadeel, je ziet er alles op, maar is wel makkelijk te reinigen met een microvezel doekje en een beetje water. We hebben hem nu een paar maanden en nog geen moment spijt gehad van onze aankoop.

Pluspunten

• Stil
  • Ruim
  • Praktische indeling

Minpunten

• Je ziet er alles op

Beste Judith,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat jullie nog geen moment spijt hebben gehad van de aankoop. Wij gaan ervan uit dat jullie nog vele jaren plezier mogen beleven aan de Amerikaanse koelkast.

Bert 18-11-2023

De beste koelkast in zijn klasse

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Deze koelkast gekocht als vervanging voor onze 4 jaar oude Siemens vanwege zijn perfecte afmetingen en de goede ervaring met ATAG koelkasten. Super blij mee. Hij is fluisterstil, koelt en vriest als een wilde en alles wat je aanraakt is super degelijk. Als hij net zo lang meegaat als onze oude ATAG, is dit in deze prijsklasse gewoon de allerbeste koelkast die je kunt kopen. Kreeg er gratis 5 jaar garantie bij dus ik denk dat ETNA zelf ook wel weet dat hij duurzaam is. Aanrader!

Pluspunten

• strak vormgegeven
  • super degelijk
  • fluisterstil

Beste Bert,

Erg leuk om te lezen dat jullie voor ETNA hebben gekozen en de Amerikaanse koelkast zo goed bevalt. Bedankt voor de enthousiaste review.

Anita 15-11-2023

Bevalt heel goed, nog elke dag blij mee!

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Wij zochten een grote zwarte energiezuinige koel-vriescombinatie die past in een moderne keuken.
We kwamen uit op deze Amerikaanse koelkast zonder ijsblokjesmachine (gelukkig, want dat is minder strak).
We hebben deze een maand geleden aangeschaft en zijn er nog elke dag blij mee.
Veel ruimte en gemak. De koelkast kan door de wieltjes aan de onderkant makkelijk worden verplaatst en heeft no frost systeem. Enige minpuntje is dat je regelmatig een doekje langs de deuren moet halen om vingerafdrukken te verwijderen.

Pluspunten

• ruimte
  • strak design
  • energielabel C
  • wieltjes onderkant

Minpunten

• vingerafdrukken op deuren

Beste Anita,

Leuk om te lezen dat jullie nog iedere dag zo blij zijn met jullie aankoop. Bedankt voor de mooie beoordeling.

Wij wensen je vele jaren van plezier toe met de aankoop.

Maartje 11-11-2023

Fantastische Amerikaanse koel/vriescombinatie

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Wat een super fijne koel/vrieskast. Echt fantastisch hoeveel ruimte je hebt in het vriesgedeelte. Heel veel plankjes, 2 lades en nog verschillende rekjes in de deur. Hij is ook echt heel erg stil en vriest en koelt heel goed. Er ontstaat ook helemaal geen ijs in de vriezer door het no frost systeem.
De koelkast is echt heel erg ruim. Bij ons doet hij dienst als 2e koelkast in de bijkeuken, maar deze is zelfs groot genoeg als hoofdkoelkast. Je zou eigenlijk geen 2e meer nodig hebben.
De buitenkant is van heel stevig metaal, dat geeft echt een premium uitstraling aan de koelkast.
De koelkast is makkelijk op zijn plek te zetten door de wieltjes die eronder zitten. We hadden extra betaald voor het plaatsen, maar achteraf was dat niet nodig geweest.
Een hele dikke aanrader!

Pluspunten

• Heel veel ruimte
  • Hoogwaardig materiaal voor een luxe uitstraling
  • Handige wieltjes voor het plaatsen
  • Stevig materiaal

Minpunten

• Het afstellen van de pootjes was wat lastig

Beste Maartje,

Bedankt voor de enthousiaste feedback met maximale score. Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ruimte, uitstraling en materiaal.

Wij wensen jou heel veel koelplezier toe.

Janne 08-11-2023

Fantastische koelkast!

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Wij hebben de koelkast nu 2 maanden en ik ben zeer tevreden! Hij ziet er stijlvol uit, is erg stil en vooral ook heel erg ruim. Hij functioneert goed. Het is handig dat je zelf de temperatuur van de vriezer en de koelkast in kan stellen. Het klopt dat er geen ijsvorming in de vriezer op de zijkanten is. De lades zijn ruim en gaan gemakkelijk open en dicht. En op de onderste plank in het koelgedeelte en in twee vakken van de deur kunnen flessen rechtop staan waardoor je er veel in kwijt kunt.
Eerder genoemde nadeel van vinger afdrukken op de deur zien wij ook. Maar dit maak je ook heel gemakkelijk schoon met een nat doekje. Verder is het zo dat wij bij plaatsing van de koelkast zonder het door te hebben twee kleine deuken in de deur hebben gekregen. Er is bij ons weten niets hard tegen aan gekomen, het lijkt dus deuk gevoelig.
Maar overall vind ik het 1 van mijn beste aankopen ooit!

Pluspunten

• Stil
  • Stijvol
  • Ruim

Minpunten

• vingerafdrukken snel zichtbaar

Beste Janne,

Een fantastische koelkast, kijk dat lezen wij natuurlijk graag! Dit betekent een tevreden klant en dat is waar wij het allemaal voor doen! Fijn dat je zo tevreden bent.

Elja 13-10-2023

Praktische koelkast met een mooi uiterlijk

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Wij hadden 2 koelkasten en 1 diepvrieskast. Deze zijn nu vervangen door deze combinatie kast. Deze diepvries/koelkast combinatie heeft theoretisch iets meer volume maar in de praktijk toch iets minder. Ik denk o.a te maken met de dikte van de deur waar wel veel in kan opgeborgen maar ten koste gaat met datgene wat je op de glasplaten legt. Bij volledig benutten van de leg glasplaten kan de deur nl niet dicht, het voorste deel moet dus vrij gelaten worden.

Het geluid wat de combinatie maakt valt tegen, het zou volgens de specificaties een heel stille moeten zijn maar 10meter verder in de woonkamer hoor je deze toch goed. Een irritante bromtoon welke daarna overgaat op een soort “kikkergeluid”.
Na dit geluid wordt het stil totdat deze weer aanslaat.
Dit geluid had ik voorheen met onze koelkasten en diepvries niet, deze hoorde je ondanks de leeftijd nagenoeg niet.

Over het energie verbruik kan ik nog weinig zeggen maar ik vermoed dat deze, kijkend naar de energiemeter, wat minder is.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geluid
  • Gevoelig voor vinger afdrukken

Beste Elja,

Bedankt voor de uitgebreidereview. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design. Jouw bevindingen betreft de indeling nemen wij mee in de verdere ontwikkeling. In de onderstaande link vindt je meer informatie betreft de geluiden die een koelkast maakt.

l**o@h**l.com 09-10-2023

Zeker een aanrader op elk vlak

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Ben zeer tevreden met mijn apparaat , is mooi en helemaal wat ik er van verwacht had door online aankoop. zeer goed ingepakt en op tijd geleverd de afleveraars waren heel vriendelijk en hebben goed geholpen. De ETNA is een zeer goede Amerikaanse koelkast/vriezer gemakkelijk en zeer energiezuinig, een C klasse dat zeer weinig verbruikt . Ben zeer tevreden
over mijn aankoop.

Pluspunten

• Mooie koelkast
  • Gruisloos
  • Energie zuinig
  • Gemakkelijk te verplaatsen op wieltjes .

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de aankoop en deze ook aan iedereen aanbeveelt. Bedankt voor de enthousiaste feedback.

Wij wensen je veel koelplezier toe.

t**6@g**l.com 07-10-2023
Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Hele fijne koelkast, lekker ruim en stil. Erg blij mee. Goede indeling en strak uiterlijk

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat de Amerikaanse koelkast aan al jouw wensen voldoet.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

a**4@g**l.com 07-10-2023

Mooie ruime koelkvriescombinatie die lekker stil is.

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Wat een mooie ruime koelkast. We zochten een koelkast die 2 oude koelvriescombinaties en een vrieskist moest gaan vervangen en tegelijkertijd energiezuiniger moest zijn, deze koelkast is al zuiniger dan 1 stuks van onze oude apparaten dus hier gaan we flink op vooruit. Daarnaast moest het natuurlijk ook de ruimte die we gewend waren vervangen en dat lukt prima. De koelkast is heerlijk ruim, ik vind de planken in de vriezer en de rekjes in de deuren van zowel het koelgedeelte als het vriesgedeelte erg fijn. Het vriesgedeelte biedt voldoende ruimte om genoeg kwijt te kunnen. En wat ook fijn is, dat zijn de dubbele laden onderin de koelkast en onderin de vriezer. Dat ruimt lekker overzichtelijk op. Hij is verder ook lekker stil en hij staat ook gewoon super mooi in de keuken. Al met al erg blij met deze koelkast.

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • ziet er mooi uit
  • dubbele laden in zowel vries als koelgedeelte
  • rekjes aan de deur in vriesgedeelte

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Kijk daar zijn wij uiteraard heel erg blij mee! Hartelijk dank voor de mooie en uitgebreide review.
Fijn om te lezen dat de AKV678ZWA zo goed bevalt.

Veel plezier met de aankoop.

j**l@h**l.nl 02-10-2023
Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Prachtige zuinige en vrij geruisloze koel vries combinatie, met heel veel ruimte en solide afgewerkt, een stevige en robuuste uitvoering!
Met onze ongelijke vloer was het even stellen met de schroef voetjes maar nu is hij in werking en wij zijn er erg blij mee!
Ook netjes afgehandeld door BCC ondanks de faillissement perikelen!
Na registratie ook nog 2 jaar volledige en 3 jaar aanvullende garantie, gratis! Mooi geregeld!

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil
  • Ruim
  • Stevig en robuust
  • Goede, simpele indeling

Minpunten

• Alleen in zwart

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het design, geluid, ruimte en garantievoorwaarden.
Bedankt voor de mooie beoordeling.

Wij wensen jullie heel veel koelplezier toe.

m**n@g**l.com 24-09-2023

Kopen!

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Onze 2e koelkast. In verband met verhuizing en uitbreiding van het gezin wilde wij nu een Amerikaanse koelkast. Enorm blij hiermee. Heel veel ruimte en bovenal de duurzaamste die wij konden vinden!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Zuinig

Beste heer / mevrouw,

Kopen!, kijk dat is leuk om te lezen. :-) Fijn dat jullie zo enthousiast zijn over de Amerikaanse koelkast.
Bedankt voor de mooie review.

o**k@g**l.com 23-09-2023

Mooie en goede koelkast voor prima prijs

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Goeie koelkast mooi zwart en zonder water en ijsblokjes dat heb ik niet nodig. Goede bezorging, goed verpakt en 5 jaar extra garantie als je op de site registreert helemaal top!

Pluspunten

• Geluid
  • Stroom verbruik

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie feedback! Fijn om te lezen je zo tevreden bent over de koelkast en onze garantievoorwaarden.

Wij wensen jou veel koelplezier toe.

r************@g******** 01-09-2023

Aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV678ZWA

Heel fijne koelkast, veel ruimte en niet te luid. Een aanrader voor wie een amerikaanse koelkast wil!

Pluspunten

• Ruimte
  • Mooi
  • No frost

webcare-7 05-09-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Het doet ons goed te lezen dat jij zo tevreden bent met de mooie AKV678ZWA.

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

Ellen