LG GSJ461DIDV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSJ461DIDV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

bruce 20-10-2020

Am.Koelkast LG 461 mooi en ruim, wel veel geluid

Geschreven voor: LG GSJ461DIDV

Nu 2 maand in huis. ruim, mooi, goede indeling, verlichting en koeling. Helaas veel geluid (wat opvalt als die uitschakelt) Onze kleinere Liebher hoorden we echter totaal niet. Staat heel vaak en lang te draaien (gaat met twee personen echt niet konstant open) dus benieuwd wat het stroomverbruik is. Verhaal van koud water is onzin; de waterleiding komt uit het koelgedeelte en loopt zo'n 2 mtr over de achterzijde naar de tapuitgang en pakt zo de warmte van de kamer( 30 grC) op. Ik heb speciale isolatie om de leiding gedaan maar helpt niet voldoende. Het eerste glas is dus kamertemp. het tweede glas is koel en drink je dan zelf.

Pluspunten

• ruim
  • verlichting

Minpunten

• eerste glas water is lauw
  • als die uitschakelt hoor je pas hoeveel lawaai.

r.bruce27 07-02-2021

Nu 5 mnd verder, bovenstaande blijft van kracht. Door plaatsing in nieuwe woning ontdekt dat je hem niet verticaal kan zetten. Wanner het front op beide hoekwielen steunt (en niet lager kan want dan staat alles op een middenwieltje om te sturen) zijn de achterwielen niet uit te draaien om de kk verticaal/loodrecht te krijgen. Het scheelt echt zichtbaar. Met een dun plankje onder de achterwielen gaat het maar is toch wel heel merkwaardig...

Albert 16-05-2020

Super apparaat

Geschreven voor: LG GSJ461DIDV

Hebben hem nu bijna een jaar in huis nog geen min punten aan kunnen ontdekken voordeel is dat je geen wateraansluiting nodig hebt Je kan hem neerzetten waar je maar wil twee soorten ijsblokjes koud water en veel ruimte

Pluspunten

• Geen water aansluiting nodig
  • Door in door

Patricia de Jong 11-01-2018

Zo blij met deze aanschaf.

Geschreven voor: LG GSJ461DIDV

Ik wilde graag een Amerikaanse koelkast met waterdispenser en ice-crusher maar zonder wateraansluiting.
Ook het door-in-door systeem sprak mij erg aan.
De nieuwste uitvoering is ook om te zien erg mooi en de grepen om de deur open te doen zijn erg handig.
De indeling is praktisch en het vriesgedeelte met alleen laden voor vlees en vis vind ik erg handig en overzichtelijk.
Dat je de ijsmaker makkelijk uit kunt schakelen als je er geen gebruik van maakt is ook een pluspunt.
Hij staat bij ons in de bijkeuken die grenst aan de woonkeuken maar we horen de ijskast alleen als hij ijsblokjes maakt.
Groenten fruit en kruiden blijven heerlijk vers in de lades waardoor je prima een voorraad kunt inslaan.
Een prachtige ijskast met praktische indeling waar veel in kan en die je ook gerust in de keuken kunt plaatsen.

An 26-08-2018

Hallo,
Wij zijn ook op zoek naar deze koelkast,maar erg benieuwd of de zijkant rvs is. Precies zoals de voorkant.

Hoor graag of iemand mij dat kan vertellen of in welkewinkel ik deze koelkast kan bekijken om de zijkant te zien.want bijna alle zijkanten zijn een grijs staal look kleur.wat wij dus echt niet mooi vinden.

Johan 07-01-2018

Amerikaanse koelkast zonder water aansluiting

Geschreven voor: LG GSJ461DIDV

Prima koelkast ,gemakkelijk op elke plaats in de keuken tegebruiken, geen gedoe met en water aansluiting.

Pluspunten

• Ijsblokjes maken
  • Veel ruimte