LG GSJ461DIDV - Reviews

A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
405 liter inhoud

Patricia de Jong 11-01-2018

Zo blij met deze aanschaf.

Ik wilde graag een Amerikaanse koelkast met waterdispenser en ice-crusher maar zonder wateraansluiting.
Ook het door-in-door systeem sprak mij erg aan.
De nieuwste uitvoering is ook om te zien erg mooi en de grepen om de deur open te doen zijn erg handig.
De indeling is praktisch en het vriesgedeelte met alleen laden voor vlees en vis vind ik erg handig en overzichtelijk.
Dat je de ijsmaker makkelijk uit kunt schakelen als je er geen gebruik van maakt is ook een pluspunt.
Hij staat bij ons in de bijkeuken die grenst aan de woonkeuken maar we horen de ijskast alleen als hij ijsblokjes maakt.
Groenten fruit en kruiden blijven heerlijk vers in de lades waardoor je prima een voorraad kunt inslaan.
Een prachtige ijskast met praktische indeling waar veel in kan en die je ook gerust in de keuken kunt plaatsen.
Geschreven voor: LG GSJ461DIDV

An 26-08-2018

Hallo,
Wij zijn ook op zoek naar deze koelkast,maar erg benieuwd of de zijkant rvs is. Precies zoals de voorkant.

Hoor graag of iemand mij dat kan vertellen of in welkewinkel ik deze koelkast kan bekijken om de zijkant te zien.want bijna alle zijkanten zijn een grijs staal look kleur.wat wij dus echt niet mooi vinden.

Johan 07-01-2018

Amerikaanse koelkast zonder water aansluiting

Prima koelkast ,gemakkelijk op elke plaats in de keuken tegebruiken, geen gedoe met en water aansluiting.

Pluspunten

• Ijsblokjes maken
  • Veel ruimte

Minpunten

Geschreven voor: LG GSJ461DIDV