De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN39VLEB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

e*******@h********** 09-10-2022

Koelvries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN39VLEB

Ik vind het een geweldige koelvries combinatie hij is heel stil .ben er heel blij mee

Pluspunten

• Heel stil
  • Mooie grote koelvast

s******@h********** 21-07-2022

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGN39VLEB

Een prima koelvriecombinatie voor weinig geld. Makkelijk in gebruik nemen, heel veel ruimte voor het koel- en vriesdeel, de temperatuur is makkelijk in te stellen voor zowel koel- en vriesdeel van de combinatie, de verlichting werkt goed en is goed verlicht in het bovenste deel van de koelkast, makkelijk waterpas te stellen, maakt heel weinig geluid, heeft een goede indeling voor de grote flessen etc.Kortom het is een geweldige koelvriescombinatie waar je hopelijk nog jaren gebruik van kan blijven maken.

Pluspunten

• Ziet er geweldig en strak uit

Minpunten

• Heb ik niet

r*******@o********** 11-07-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch KGN39VLEB

Vind waanzinnig groot en ruim. Door de vita fresh ziet mijn producten heel fris en vers uit. Ben heel te vreden. Mensen die een bosh kgn39vleb aanschaffen. Zullen geen spijt hebben.