De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG36N2IDF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mamanelley 24-10-2022

Erg fijne en ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KG36N2IDF

Een hele mooie koelkast. Neemt niet veel ruimte in beslag maar heeft een hele ruime binnenkant en als het moet kan je meer ruimte creëren door de indeling aan te passen.
De rvs coating die erop zit en beschermd tegen vinger afdrukken, heel erg handig met 3 kleine kinderen waarvan de oudste twee vaak zelf wat pakken uit de koelkast! Nu hoef ik niet telkens een doekje eroverheen te halen.

De no frost vriezer is ook heel erg fijn en heeft ruime lades! Nu hoeft de vriezer niet eerst te ontdooien voordat ik het kan schoonmaken. De koelkast heeft ook hele mooie verlichting en de touchscreen knopjes geven er ook een mooie en modern uiterlijk.

De hyper fresh lades voor vlees, vis en groente etc. is super handig zo kunnen producten langer bewaard worden en verdwijnt er heel veel minder de prullenbak in.

Prijs kwaliteit is perfect in balans!
Koelkast zelf maakt weinig tot bijna geen geluid en is heel makkelijk te installeren.

Kortom een hele fijne koelkast!

Pluspunten

• ruim
  • overzichtelijk
  • modern
  • maakt bijna geen geluid
  • no frost vriezer

Clenda 12-10-2022

Fijne ruime koel/vries combi die niet aanvriest

Geschreven voor: Siemens KG36N2IDF

Deze ruime koel-vries combinatie mogen testen voor een maand. fijne koelkast met veel ruimte. heel erg tevreden over de NoFrost technologie, zo blijft de koelkast die ruimte ook houden. In de HyperFresh lade blijft mijn groente en vlees ook daadwerkelijk langer goed dan in onze vorige koelkast. De verlichting is heel fijn, zo kun je ook achterin de koelkast zien waar je producten zijn gebleven. De antiFingerprint technologie werkt nog niet helemaal zoals omschreven, vette vingers zijn nogsteeds goed zichtbaar op de koelkast.

Al om al heel tevreden over de Siemens koelkast en spijtig dat deze weer moet worden ingeleverd.

Pluspunten

• ruim
  • licht
  • geen ijsvorming

Minpunten

• antifingerprint werkt nog niet naar behoren

Mike Versteeg 10-10-2022

Mike versteeg

Geschreven voor: Siemens KG36N2IDF

Erg tevreden met de indeling van de koelkast, je hebt makkelijk overal ruimte voor en als het moet kan je meer ruimte creëren door de indeling aan te passen.
De rvs coating die erop zit en beschermd tegen vinger afdrukken is goed te merken! Zo hoef je niet elke keer een doekje erover heen te halen.
De no frost vriezer is ideaal! Nooit meer de vriezer ontdooien of vervelende ijs vorming.
Verlichting in de koelkast is prima, een mooi modern tintje zodat alles goed te zien is en het voelt schoner aan.
De hyper fresh lades voor vlees vis en groente en vegetarische producten is super handig en een mooi formaat. Zo kan je bijvoorbeeld alles langer bewaren en gaat er minder verloren!
Door de hyper fresh vind ik het persoonlijk ook hygiënischer om producten wat langer te bewaren.
Lades voor de vriezer zijn ook groot zat!
Prijs kwaliteit is perfect in balans!
Koelkast zelf maakt weinig geluid en makkelijk te instaleren.

Pluspunten

• Verlichting
  • Coating die vingerafdrukken tegen houdt
  • Hyperfresh lades

m********@m***** 05-10-2022

prettige losstaande koel/vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KG36N2IDF

Ik heb dit apparaat enkele weken mogen testen. Het uiterlijk sprak mij erg aan. Zeker omdat dit een losstaand model is, vind ik dit erg belangrijk. Deuren open makkelijk, door de loting zijn er geen vingerafdrukken zichtbaar.

Geopend geeft de LED verlichting een fijn licht. De indeling van de planken is erg fijn. Een apart flessenrek ervaar ik als zeer prettig.

Ook de lades zijn prettig. Met name hyperfresh lade is mij erg goed bevallen. Naast de overig groente lades is deze zeer prettig in gebruik.

De vriezer bestaat uit 3 uitneembare lades. Dit is voor een gezin qua ruimte net genoeg. De No Frost functie bevalt zeer goed. Producten zijn goed ingevroren en we hadden geen last van ijsvorming in de vriezer en bij de producten.

Al met al zeer tevreden over dit apparaat en zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• indeling koelkast
  • no frost
  • hyper freshlade

Minpunten

• vriezer net genoeg ruimte voor gezin.

Mvdbeek 03-10-2022

Mooie functionele koelkast

Geschreven voor: Siemens KG36N2IDF

De afgelopen weken heb ik deze koelkast mogen testen.
Hieronder mijn bevindingen:

De voorkant van de koelkast is van rvs wat een zeer mooie uitstraling geeft. Er zijn geen knoppen, lampjes of iets dergelijks aan de de voorkant wat de koelkast een strak design geeft.

Als de koelkast open is, dan valt meteen de heldere led verlichting op. Hierdoor is de gehele koelkast goed verlicht.
Bovenin bevinden er een aantal toetsen waarmee de temperatuur in te stellen is.

De indeling is, naar mijn idee, zeer functioneel. Een flessenrek, 0 graden lade en een lade voor groenten.

In de 0 graden lade is de temperatuur net iets lager dan in de rest van de koelkast waardoor vlees of vis iets ‘veiliger’ bewaard kan worden.

Het vries gedeelte bevat 3 lades. Alle lades zijn voorzien van duidelijk afbeeldingen.

Het energieverbruik is laag.

De koelkast heeft een groot voordeel omdat ie voorzien is van klimaat klasse Tropisch en daarom geschikt is voor bijvoorbeeld de garage of andere plekken waar de omgevingstemperatuur hoger kan zijn dan binnenshuis.

Pluspunten

• Klimaatklasse T
  • Indeling