Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1 op Kieskeurig.nl.

willeke 29-03-2021

Toppertje voor een mooie prijs

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Deze koel vriescombinatie heeft een mooie uitstraling, in het zwart met iets lichtere zijkanten.
Hij werkt perfect in het boekje staat duidelijk wat hij doet, de zijkanten worden warm, geen nood daar lopen de buizen. Diepe kast, je kan alles erin kwijt. Het licht is prachtig, de lade van de vriezer zijn ook diep, een hele pizza gaat erin, hahahah. Snel op temperatuur, en eenmaal gereed, muis stil. In het begin denk je ojee, maar het boekje is zoals ze zeggen, hoe hij werkt.
Nou top echt een aanrader.

Jasin 08-03-2021

Gewelidig koelkast

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Vorige week gekocht. Top product, veel ruimte, Prima apparaat, Temperatuur makkelijk in te stellen via display. ik ben zeer tevreden

Anoniem 04-03-2021

Kwaliteit ten top

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Na de aankoop van zowel 65inch tv als telefoon van Samsung was de keuze niet moeilijk toen ook onze koelkast aan vernieuwing toe was. Wat een mooi design. Werkt prima, geluidloos en zeker een aanwinst voor ons. Wat onze volgende aankoop ook zal zijn.... het zal zeker weer iets van Samsung zijn.

Gwenda 27-02-2021

Supermooi en veel ruimte.

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

De voorkant is gemeleerd zwart, grijs, bruin. Lijkt geborsteld. Het staat gelukkig mooi bij mijn keuken. Zijkanten rvs kleur.
Binnenkant ziet er ook heel mooi uit. Leuke piepjes bij het instellen van de temperatuur. Iedereen die de koelvriescombinatie ziet is enthousiast. Hij doet het ook goed en hij is heel stil!

Anoniem 25-02-2021

Prachtig product.

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

De matte finish, het geluid van stilte zodra je een meter afstand neemt, ruimte, energy zuinig, garantie op kwaliteit en zekerheid dat als er iets mis gaat Samsung klaar staat om te helpen, wat een geweldig product.

Tracey 22-02-2021

Ziet er prachtig uit, en goede specificaties

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Wij hebben het nog niet in gebruik omdat de keuken nog niet klaar is, aar de uitstraling alleen als is prachtig.

Wael30Nl 16-02-2021

The best brand

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

most of my electronic devices are from the Samsung brand (mobile phones, TV, microwave, fridge, washing machine, power bank ...), and the rest of the electronic devices I use are from other brands, those I still want to exchange them with others from Samsung brand, so that I enjoy my own electronic world, that belongs only to (Samsung) where I am always fully satisfied ..

Protjuh 15-02-2021

Top producten

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Heb verschillende producten van Samsung.
Eigenlijk nooit problemen mee.
Werkt zoals je mag verwachten en mocht er onverhoopt toch een mankement tevoorschijn komen word dit netjes opgelost!
Gebruik al jaren producten van Samsung en zal niet snel iets anders willen omdat alles makkelijk in gebruik is en de meeste procuten gebruik ik ook in combinatie met de Smart things app die op mn telefoon staat.

Nutro 09-02-2021

Tijd voor een nieuwe koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Na 15 jaar weer eens toe aan een nieuwe koelkast, maar nu wel eentje met no frost want met dat ontdooien van de vriesvakken waren we nu wel klaar:(. Inhoud is groot genoeg voor gezin met 2 studerende kids. Design is modern, maakt weinig geluid en koel- en vriesgedeelte zijn afzonderlijk in te stellen.
Helaas zijn de schappen niet verstelbaar en is het stroomsnoer wel 2 meter, maar als hij vanaf het dak van de koelkast naar het stopcontact moet is dat aan de krappe kant.

Sjaak 5 07-02-2021

Een sieraad qua ruimte en kleurstelling

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Kleurstelling zijkant en deur is prachtig.
De ruimte is enorm zeker in vergelijking met mijn voormalige inbouwkoelkast met veel ijsvorming in vriezer.
Hij koelt formidabel in koel- en vriesgedeelte waarvan de temperatuur heel makkelijk afzonderlijk zijn in te stellen.
We hebben ervoor gekozen om de keuken inbouwkast koelkast te laten vervallen en in die vrijgekomen ruimte de vrijstaande koelkast te plaatsen.

Willem011 03-02-2021

Koelkast

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Hetzelfde als op de webshop, hele mooie koelkast. veel ruimte erin en de vriezer is ook heel praktisch.

Karin1963 28-01-2021

Prachtige Uitstraling

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Het is een mooie en ruime koelvriescombi (iets groter dan ik verwacht had) fijne LED verlichting dus alles goed te overzien. Hij maakt soms iets meer herrie- tot nu toe- dan er gepromoot is. 35DB zou stil moeten zijn, maar als jij gaat pruttelen is dat best vervelend gehoor. Maar koelt en vriest top

Brenda1974 28-01-2021

geweldige ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Mooie grote koelkast met een prachtige uitstraling. Echt een aanwinst voor onze nieuwe keuken. Groot vriesgedeelte . Bijna geluidloos

Anoniem 24-01-2021

prachtige koelvriescombi met veel ruimte

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

mooie koelkast met heel veel ruimte geruisloos en mooi design... minpuntje ... kruimels die in de handgreep van het vriesgedeelte gaan er niet uit.. de richel/ handgreep is te diep... ik zou hem iedereen aanraden!!!

Anoniem 22-01-2021

Prachtige koelkast

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Niet verwacht dat hij zo mooi zou zijn. Snoer is kort maar wel aan de bovenkant zitten dat veel beter is. Werkt heel goed en heel stil! Super blij!

Levinia 19-01-2021

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Heerlijke koelkast! lekker ruim, fraai design en eigenlijk precies wat je verwacht van een Samsung koelkast. Min punt is dat je de leg plankjes niet kan verstellen, helaas kunnen mijn snack sausjes hierdoor niet op een legplankje staan

MaartenD 15-01-2021

Prachtig apparaat, maar....

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Ruim en prachtig apparaat, zowel van buiten als van binnen. Handig ingedeeld met opvallend fijn licht. Zeer simpel te bedienen. En nu de "maar...": het apparaat laat een lichte zoem horen op sommige momenten, waarschijnlijk als het even extra moet koelen. Het is niet storend, en je hoort het nauwelijks, maar het is wel iets om te weten.

Wess1 11-01-2021

Zeer stille koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Zeer strak design van de koelkast. Koelkast staat in een open keuken maar deze koelkast is echt mega stil. Na 18 jaar dienst van een Samsung Amerikaanse koelkast is deze een stuk zuiniger in gebruik. Heb bijna alles van Samsung thuis, tv, telefoon, magnetron. TOP merk

DennisAmf 11-01-2021

Stijlvol, veel ruimte en heerlijk stil!

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

We waren op zoek naar een ruime, hoge koelkast met groot vriesgedeelte. Omdat de koelkast vrijstaand in een open keuken moest komen, was het voor ons belangrijk dat het apparaat een mooie uitstraling heeft en niet teveel geluid maakt. Met deze koel-vriescombinatie hebben we het allebei gevonden. En er past waanzinnig veel in!

Harm66 31-12-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung koelvriescombinatie RB36T602DB1

Kwa prijs-kwaliteit verhouding een geweldig apparaat. Ruim van binnen. Mooie zwart-grijze afwerking van buiten. Staat top in de keuken.