Bosch KGV36VLEAS rvs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch KGV36VLEAS rvs op Kieskeurig.nl.

Bosh koelvriescombinatie 17-09-2021

Super koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGV36VLEAS rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime koelvriescombinatie zijn erg tevreden koelt en vriest goed

Plocadia 14-09-2021

Veel ruimte voor een fijne prijs.

Geschreven voor: Bosch KGV36VLEAS rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed apparaat. Maakt nog best veel geluid. Heel veel ruimte en koelt perfect. Geen condens. Aanrader

Guler 25-07-2021

een woord Geweldig

Geschreven voor: Bosch KGV36VLEAS rvs

Omdat het iets goedkoper zijn van de vergelijke koelkasten dat kwaliteit had ik niet verwacht. Wat je verwacht van een koelkast heeft ie en nog betaalbaar..

Joyce 21-06-2021

Prachtige ruime koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGV36VLEAS rvs

Ik was toe aan een nieuwe koelkast en na lang zoeken heb ik uiteindelijk voor deze gekozen. Mede omdat er op dat moment 75 euro cashback actie op zat. Dat maakte de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend.
Ik ben erg blij met deze koelkast. Hij is "maar" 14cm groter dan mijn oude maar de ruimte is ongekend. Hij is heerlijk ruim en de LED verlichting laat hem erg luxe ogen als je hem open doen. Ook de lades van de vriezer zijn erg ruim waardoor je alles overzichtelijk in kan richten. Ik ben zeer tevreden en zal hier jarenlang plezier van gaan hebben.

Pluspunten

• Ruim
  • Veel opbergmogelijkheden
  • Mooie RVS