Bosch KGE368WCP wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE368WCP wit op Kieskeurig.nl.

Bosch klant, koelvriescombinatie 06-06-2021

Ruime koelkast met ergonomische lades en vakken

Geschreven voor: Bosch KGE368WCP wit

Ja de koel-vriescombinatie die is ruim, mooi wit, luxe en de LED lamp geeft genoeg. De lades zijn licht en helder, je kunt er netjes dooheen kijken wat er ook alweer zit. De koelkast maakt erg weinig geluid en de kwaliteit is wat je van Bosch verwacht, vandaar ook alle apparatuur van Bosch (stofzuiger, afzuigkap, vaatwasser, etc.)

Pluspunten

• Stevige en ergonomische handvat, simpel en mooi.

Mevr.G.van der Velden (63 jaar) 28-05-2021

Het lijkt wel of ik uit de elektronische middeleeuwen ben be

Geschreven voor: Bosch KGE368WCP wit

Ik heb deze bosch koelkast gekocht vanwege de blauwe randen om het plasticglas.Ik hou van kleur.Zodra ik de koeler opent geeft de blauwe kleur al zo frisse aanblik .Ik wordt er zo blij van!Dan kan je door de doorzichtige koelboxen precies zien waar je etenswaren liggen.Dus..je hoeft dan niet te zoeken om bijv.alle vriesladen te openen,want hoe langer de deur open blijft des te meer warmte er in komt. Dan de lengte ,zo hoog geweldig !En de ruimte waarvan ook jog de ribbels in de koelboxen er voor zorgen dan niets van zijn plaats afrolt bijv.appels zo krijgen ze geen rotte plekken om tegen elkaar aan te liggen. Wat een mooie koelkast .Ik kan het een iedereen aanbevelen.

Spanjersberg 29-07-2021

Uitstekende koel/vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE368WCP wit

Super ijskast mooi vormgegeven heerlijk stil en veel ruimte ook de lades voor groentes en vlees/vis zijn heerlijk groot en kan veel in en alles blijft veel langer vers het frisdranken rek is een fijne bijkomstigheid - raad deze koel/vries combinatie iedereen aan

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Mooi vormgegeven
  • Lekker lang vers door de speciale lades

j**a@u**l.nl 21-07-2021

Prima prijs- kwaliteitverhouding!

Geschreven voor: Bosch KGE368WCP wit

We zijn blij met deze koel-vriescombinatie, omdat hij doet wat hij moet doen en zuinig is en goede indeelruimtes heeft.

Pluspunten

• Overzichtelijke inhoud
  • Ooghoogte koelgedeelte

Minpunten

• Display temperatuurende is achter de deur

Nancy 19-07-2021

Prima koel vries combi

Geschreven voor: Bosch KGE368WCP wit

Prima apparaat. Prijs/kwaliteit. Geweldige groente en fruitlade, alsmede vis en vlees. Flessenrek bijzonder handig.

Barry 22-06-2021

Mooie ruime koelkast!

Geschreven voor: Bosch KGE368WCP wit

Een mooie Bosch koel-vries combinatie gekocht. Mooie koelkast met veel ruimte aan de binnenkant. Ook het vries gedeelte is met stevige bakken erg ruim en alles voelt erg solide aan. We zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• Ruimte en solide
  • Super cooler functie waardoor alles snel koel is