Siemens KG39NHXEP black inox-antifingerprint - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG39NHXEP black inox-antifingerprint op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ralfvenlo 04-01-2022

Heel mooi werkt perfect

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Al meerdere Siemens apparaten in onze huishoud. Geen klachten de laatste 23 jaar

Nick 17-08-2021

Mooie grote en hoge koelkast

Gekozen voor een nieuwe Siemens koel- en vriescombinatie in verband met de Home Connect functionaliteit. Mooie grote en hoge koelkast met veel lades en erg stil vergeleken met de vorige koelkast. Erg tevreden.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Home connect
  • Mooie vormgeving

Minpunten

sacha 04-08-2021

strak design, ruim van binnen en mee met de tijd

erg mooie koelkast kan veel in! leuke gadget de home connect met camera's. zijn er zeer tevrede mee

Pluspunten

• home connect
  • ruim binnen
  • strak design

Minpunten

• nog niet ontdekt

Anoniem 11-01-2021

Zuinigheid en functionaliteit in een mooie jas

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelvriescombinatie is zeer zuinig in gebruik, zelfs in de standaard koel-setting van 2 graden. Groente en fruit blijft extreem lang goed. De webcams doen hun werk en af en toe krijg ik berichten van de koelkast wanneer ik bijvoorbeeld fruit niet in de daarvoor bestemde lade heb gestopt.

Het design is prachtig en de koelkast is lekker stil. Ik ben zeer tevreden met deze Siemens.

Anoniem 18-08-2020

Goeie prijs-kwaliteitsverhouding

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelvriescombinatie is ruim en mooi. Eenvoudig te installeren op het netwerk. Aan alles is gedacht, ook aan condensvrije folie voor de twee webcams. Ik ben dik tevreden!