Tefal DT2020 Pure POP DT2020 Kledingstomer - Reviews

• Best Reviewed 2 keer jul 2023
Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal DT2020 Pure POP DT2020 Kledingstomer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bri 28-07-2023

Kreukvrij op vakantie

Ik was al overtuigd van het gemak van de grotere kledingstomer van Tefal, nu ook van deze kleine! Qua formaat is deze toch iets groter/zwaarder dan verwacht, toch past de met gemak in een (handbagage) koffer of in je bagage. Hij is met mij meegeweest op vakantie. Ideaal je hebt geen strijkijzer en plank van het hotel nodig of dat je met gekreukte kleding rondloopt. s ochtend alleen even stomen. Hij word geleverd met een handig draaibaar opzetstuk. De stomer is duidelijk minder krachtig dan de grote met een kleinere watertank. Maar voor op reis is dit ideel. Als je een sterkere krachtige stomer gewend bent duurt het stomen misschien iets langer maar doet hetzelfde. Hij gaat bij mij weer mee op de volgende vakantie.

Pluspunten

• Snel kreukvrij
  • makkelijk mee op reis
  • Geen strijkplank en ijzer meer nodig

Minpunten

• Minder krachtig dan de grotere
  • mag nog wat compacter

Mike 27-07-2023

Handig en snel

Product besteld en werd zeer snel geleverd. Apparaat is zeer licht en heeft een redelijk groot reservoir en wordt geleverd in een handige opbergtas. Denk dat met een vol reservoir je zeker 2 T-shirts snel en goed kreukvrij kunt maken. Gebruiken is gewoon kinderlijk eenvoudig; vul het reservoir, steek de stekker in en zet het apparaat aan. Apparaat is binnen enkele seconden warm en kan direct gebruikt worden. De stoom die het apparaat genereerd is daadwerkelijk ongelooflijk, 1x over de stof is al genoeg om de kreuken eruit te krijgen. Je hangt je T-shirt op een kleerhanger aan de deur bijvoorbeeld en je bent binnen enkele minuten klaar. Geen strijkplank of lange opwarmtijd, of zoals in mijn geval eerst de strijkplank eens zoeken en het oude stoffige strijkijzer afstoffen. Nee gewoon vullen en stomen, zelfs al heb je weinig tijd is dit zo gedaan!! Enige minpuntje dat ik dan toch heb, het reservoir zit in mijn optiek vrij los en had wat steviger erin mogen zitten. Is mij al gebeurd dat ik deze per ongeluk los schoof tijdens het gebruik., of dat het waterreservoir los in de opbergtas zat.

Pluspunten

• Snel en handig
  • Makkelijk te hanteren
  • Eenvoudig voor iemand die niet strijken kan

Minpunten

• Reservoir zit los
  • Wellicht klein reservoir

m********@h********** 26-07-2023

handige hulp

Ik heb de pop nu een week in gebruik. Meestal strijk ik 1x in de week alles weg. Maar dit apparaat heb ik nu al 3x gepakt om een kledingstuk even snel op te frissen en om een scherpe vouw uit de kleren te halen. Het is een snelle oplossing voor een snelle taak. Zo kun je naast je strijk, wat bij mij altijd een project is, toch snel even kledingstukken gebruiken die je anders ver vooruit moet plannen. Makkelijk in gebruik en handig.

Pluspunten

• snel

Minpunten

• snel leeg

Vera 26-07-2023

Kleine, krachtige kledingstomer

Ik wist niet zo goed wat ik kon verwachten omdat het een kleine, handzame kledingstomer is. Size doesn't matter want mijn shirt werd zonder moeite kreukvrij. Je pakt het er eenvoudig 'even' bij, dit tot in tegenstelling van een echt strijkapparaat. Er wordt gezegd dat het geen vervanger is van een strijkapparaat maar voor mij misschien toch wel. Ik moet enkele kledingstukken kreukvrij maken en dat gaat - tot dusver - prima met deze kledingstomer.

Pluspunten

• Klein
  • Krachtig

Britt 24-07-2023

Gebruiksgemak

Snel opgewarmd en daardoor ook makkelijk in gebruik. Was ophangen, stomen en vooral niet meer naar omkijken, dat noem ik nog eens gebruiksgemak!

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Handzaam

Minpunten

• Klein waterreservoir

z*********@h********** 23-07-2023

Snel en klein

Grote hekel aan strijken maar dit is wel heel prettig en handig! Dit apparaat is makkelijk in gebruik en heel snel klaar. Geen ingewikkelde uitleg nodig, gewoon aan & binnen 15 tellen klaar voor gebruik. Ziet er ook nog eens flitsend uit en is heel handzaam dus makkelijk op te bergen of mee te nemen. Enige is dat het water reservoir erg klein is dus moet vaak hervullen. Ik ben er erg tevreden mee!

t*************@h********** 21-07-2023

Best tevreden!

In het begin was ik niet erg tevreden, ik wilde als eerst 2 lange jurken stomen en daar is de stomer niet voor bedoeld naar mij idee. Het duurde te lang, ik moest het reservoir vaak bijvullen en hij lag na verloop van tijd zwaar in de hand! Voor kleine kreukels of even opfrissen is het handig maar voor hele jurken toch handiger om de strijkbout te pakken. De kleur is gaaf, zakje erbij is handig, snoer vind ik dan weer onnodig dik, maar het opzetstuk is weer handig. Al met al tevreden, maar niet voor grote ontkreukelprojecten!

Pluspunten

• Gave kleur
  • Handig opzetstuk

Minpunten

• Zwaar in de. Hand
  • Reservoir snel leeg

Daisy 19-07-2023

De stomer is groter en zwaarder dan ik in eerste instantie had verwacht maar het voelt nu ook meer luxer.
Opbergzakje erbij zodat je het in principe overal mee kan nemen.
Product doet zeker wat het beloofd dus deze aankoop is zeker de moeite waard.
Handig dat er ook een omkeerbaar opzetstuk inzit waardoor je ook meteen van die vervelende pluisjes af bent.
Ik zou deze zeker mee op reis nemen zeer handig en neemt niet veel plaats in je koffer.
De knalkleuren zoals de gele is een echte eyecatcher ik ben dus zeer tevreden en beveel dit product aan.

s**************@h********** 19-07-2023

Fijne stomer

Handig en compact stoomapparaat, even wennen in gebruik maar ne een aantal keren testen echt ideaal!

Pluspunten

• Compact
  • Snel opgewarmd

Minpunten

• Kleding kan wat klam worden bij flinke kreukels

amber 19-07-2023

top product, zeker een aanrader!

Super product!
Warmt heel snel op waardoor je hem snel kunt gebruiken, met een speciaal 'kopstuk' om haren te verwijderen. Tevens erg compact, dus past perfect in je reiskoffer.

Pluspunten

• compact
  • opzetstuk om haren te verwijderen
  • wordt snel warm

glowstar 17-07-2023

Handig handig!

Ik ben er blij mee. Ook eindelijk eens iets handigs voor mijn suede laarsjes gevonden hiermee.
Ik gebruik hem ook voor als ik online kleding verkoop op Vinted, je frist alles even op, pluisjes eraf en dat vind ik een prettig idee.
En die kleur! Knalgeel, ik hou ervan! Handig tasje eromheen.

Pluspunten

• lekker snel warm
  • kleur geweldig

Minpunten

• welk opzetstuk moet boven?

TinaVerbeek 17-07-2023

Superstomer

Superstoom apparaat in een hippe gele kleur.
Het apparaat haal snel kreukels uit je kleding.
Snel op temperatuur.
Je krijgt er een tasje bij zodat het makkelijk mee te nemen is op vakantie of weekendje weg.

Jammer alleen dat het apparaat lang warm blijft.

m*************@g******** 17-07-2023

Heel blij mee!

Ik heb dit apparaat mogen testen en ben enthousiast!
Ik ben geen fan van strijken maar soms moet het echt. Met dit apparaat is het zo gedaan.
Zeker weten dat deze mee gaat op vakantie!
Handzaam formaat, handig dat je er ook pluisjes mee weg kan halen.
Waterreservoir is klein maar dat is ook niet zo raar.

Pluspunten

• Handzaam
  • kan er ook pluisjes mee weg halen

Fabienne1995 17-07-2023

Ideaal apparaat en effectief!

Ik ben om! Wat is een stoomapparaat fijn en ideaal in gebruik. Op een makkelijke manier verwijder je snel en effectief kreukels uit kleding met (kwetsbare) stoffen. Het bied mij een uitkomst, waarvan ik alleen had durven dromen. Krachtig en praktisch. Daarnaast neem je appraatje bijvoorbeeld ook makkelijk mee wanneer je op vakantie gaat of een nachtje weg. Erg blij met deze aankoop. Aanrader!

Pluspunten

• Praktisch
  • Doeltreffend

s*****@t********* 20-06-2023

Prima stomertje!

Fijn product! De stomer is super snel opgewarmd, 15 seconden heeft-ie maar nodig. En daarna kun je van start. Tussendoor neemt hij af en toe even de tijd om weer op stoom te komen, maar dat weerhoudt hem er niet van om zelfs de diepste kreukels uit je stof te krijgen. Ik testte hem wel even op de binnenkant van m'n jurk, maar hij laat geen vlekken of strepen achter en dus ook geen kreukels. Het snoer is lang genoeg. Enige nadeel: je moet hem rechtop houden. Hij heeft een verticale stomer, dus je moet van links naar rechts stomen in plaats van boven naar beneden. Dat vergt even wat handigheid, maar is geen onoverkomelijk probleem.

Pluspunten

• Snel warm
  • Lang snoer
  • Keuken kleurtjes

Minpunten

• Verticale kop

t*************@g******** 13-06-2023

Fijne kledingstomer

Fijne stomer. Werkt snel en effectief op kleding met kreukels.
Let op dat je het waterreservoir niet te vol doet, want dan werkt de stomer niet!

Pluspunten

• Snel op temperatuur