Tefal DT3041 Access Steam Pocket DT3041 kledingstomer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal DT3041 Access Steam Pocket DT3041 kledingstomer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Sille81 27-01-2023

Prima apparaat! Compact en snel

Sinds enkele weken heb ik deze kledingstomer. Ik vind hem heel handig om te gebruiken voor het glad stomen van kleding. Hij warmt snel op en is zo klaar voor gebruik. Ook is het een heel handig apparaat om kleding op te frissen. Ik heb hem ook gebruikt voor dikkere gordijnen. Het frist wel op en ontkreukt ook, maar niet geheel glad. Hij is makkelijk op te vouwen om mee te nemen op reis. Het lijkt me vooral een handig reisapparaat als je met de auto op vakantie gaat. Voor een vliegvakantie zou ik hem minder snel meenemen want het apparaat is niet heel licht. Al met al wel erg handig. Je stoomt zo even een blouse glad zonder dat je de strijkplank moest opzetten etc.

S.askia89@hotmail.com 24-01-2023

Heel blij met dit apparaat.

Het product komt binnen met een handig zakje om in te doen. Het snoer is lekker lang zodat je veel ruimte hebt om te bewegen. Het apparaat warmt heel snel op. Het enige wat jammer is is dat er niet heel veel water inpast. Het apparaat heeft mijn verwachtingen overtroffen ik ben heel blij met het resultaat wat je er mee behaald.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Heel goed resultaat

Minpunten

• Weinig water past erin

Lon 23-01-2023

Tevreden!

Ik ben tevreden over het product. Het snoer is lang genoeg om er mee te werken en ik gebruik het product als vervanging van het traditionele strijken bij lichte kledingstukken. Zwaardere katoenen kledingstukken krijgen ik niet volledig de vouwen eruit. Het product is handig in gebruik & snel opgewarmd. Het lijkt me ook handig om mee te nemen op vakantie!

Pluspunten

• licht van gewicht
  • makkelijk in gebruik
  • snel warm

Loes1221 20-01-2023

Stomer

Op zich is het een goed apparaat, alleen is het snoer te kort om er lekker mee te werken. Ook het waterreservoir is erg klein. Ook niet alle vouwen en plooien krijg je weg met dit apparaat. Jammer, want het zou een prima oplossing kunnen zijn voor traditioneel strijken.

Pluspunten

• comp0act

Minpunten

• snoer te kort
  • klein waterreservoir

m*********@h********** 18-01-2023

Fijne kledingstomer!

Ik heb de kledingstomer nu enkele dagen in huis en ben erg blij! De kledingstomer is gemakkelijk in gebruik en heeft een lange snoer waardoor je er alle kanten mee op kunt. Ook is de kledingstomer in te klappen waardoor je um makkelijk meeneemt bijv. op vakantie. Als ik ga stomen hang ik mijn kleding aan een kledinghanger en kan ik gemakkelijk met de kledingstomer langs mijn kleding, de kreukels verdwijnen snel en ik ben daardoor snel klaar en heb ik meer tijd voor andere dingen. Ik beveel deze kledingstomer zeker aan!

d*************@h********** 17-01-2023

Kleding weer als nieuw

Wat een fantastisch apparaat! Binnen no time is hij warm en klaar voor het gebruik. Er komt voldoende stoom uit om je kleding weer op te frissen. Na paar minuten ziet mijn kleding weer als nieuw uit. Zeker handig met zachte stoffen die je niet wilt strijken maar werkt niet als strijkijzer bij harde stoffen of katoen

Pluspunten

• Snel warm
  • Voldoende stoom

Minpunten

• Geen bekertje voor water

f**********@h********** 17-01-2023

Kledingstomer vervangt ons strijkijzer!

Ons strijkijzer staat nu al weken ongebruikt in de kast. We kunnen simpelweg alle klussen oplossen met de kledingstomer. Hij is snel gepakt en warm en dan is het object snel gestreken. Af en toe wel een waterdruppel van de stoom, maar dit droogt direct weer op!

Pluspunten

• Snel warm
  • Klein formaat
  • Lang snoer
  • Inclusief Reishoes

Ouarda 16-01-2023

Zeer tevreden, aanrader voor vakanties

Ik ben er blij mee! Deze gaat mee bij de eerstvolgende vakantie. Heb na levering meteen een katoenen blouse en een zijden broek ermee glad gestoomd als test, en dat werkte prima! Er was nog wat water over in het reservoir, dus je kan er zeker 2 kledingstukken mee doen. Hij is minder zwaar dan mijn vorige handstomer, pluspunt! Maakt ook minder lawaai en is snel opgewarmd. Helaas ontbreekt de maatbeker wel bij mijn levering, dus net geen 10!

Pluspunten

• Compact en vouwbaar
  • Licht in de hand
  • Groter waterreservoir

Minpunten

• Maatbeker ontbreekt

erp11 16-01-2023

snel en handig

Heb de kledingstomer DT3041 net binnen gekregen en natuurlijk meteen gebruikt en deze werkt geweldig, doet wat ie moet doen. Werkt snel is meteen beschikbaar, water erin en even opwarmen en klaar, wel moet je wat plek hebben om je kledingstuk aan een kleerhanger te hangen, maar als je blouse hangt dan even met de stomer erover heen en alle kreukels zijn weg, niet te geloven, moest met de kerst uit gaan eten, even de blouse langs de stomer en de blouse is weer klaar om gedragen te worden, kortom, snel handig en nuttig apparaatje .

Pluspunten

• compact
  • snel
  • gemakkelijk

Minpunten

• mis een lichtje