Soehnle Roma Silver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Soehnle Roma Silver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

p********@h****** 16-06-2022

Van negatief naar positief

Geschreven voor: Soehnle Roma Silver

Heb het apparaat nu enkele maanden in gebruik en het werkt op alle punten uitstekend.

Pluspunten

• Werkt vlug en duidelijk

p********@h****** 25-02-2022

Geen aanrader

Geschreven voor: Soehnle Roma Silver

Batterijen snel leeg. Na ongeveer 1 jaar deed de weegschaal het helemaal niet meer.
Veel te duur voor slechts 1 jaar GEBRUIK

Minpunten

• Na 1 jaar al defect
  • Snelle batterijen leegloop

k**************@z******* 08-02-2022

Schiet spontaan op 0 gram

Geschreven voor: Soehnle Roma Silver

Helaas geen fijne weegschaal. Tijdens het afwegen, schiet het toestel te vaak ongewenst naar de 0 gram. Ook zit de glasplaat er scheef op gedraaid. Hij kan er makkelijk af om onder de kraan schoon te maken wat heel handig is. Echter hoe ik het ook probeer, hij blijft er scheef op zitten.

Pluspunten

• Glasplaat is eenvoudig en goed te reinigen
  • Weegt nauwkeurig, als hij niet op nul schiet

Minpunten

• Gram schiet vaak ongewenst terug naar nul
  • Glasplaat zit er scheef op gedraaid

Roland 31-08-2016

Soehnle keukenweegschaal retour

Geschreven voor: Soehnle Roma Silver

Alle digitale weegschalen wegen tegenwoordig tot de gram nauwkeurig. Het verschil moet dus zitten in het gebruiksgemak.

De knoppen van deze EN mijn vorige soehnle weegschaal werken maar half. Bij beide doet het probleem zich voor dat pas na een paar pogingen 'tare' de teller weer op 0 staat. Beide weegschalen hebben een 'off' knop, maar die werkt ook niet. Wat mij betreft geen aanrader.

Dit is dus de 2e soenle die retour gaat naar de Blokker.

Minpunten

• Knoppen werken slecht