Bosch MUM9AX5S00 zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM9AX5S00 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dm 03-01-2022

mooie mixer

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

Het is geen goedkoop product maar het doet dan ook wat ie moet doen ( en goed!). Heel blij met de mixer en het is heel fijn dat de onderdelen gewoon in de vaatwasser kunnen.

Pluspunten

• mooie hoge kom
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• weegschaal is niet altijd even nauwkeurig

a**k@h**l.com 29-11-2021

Het bevalt goed, zeker aan te bevelen.

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

Een mooi, sterke en degelijke keukenmachine, die verwachtingen voldoet. Deze machine heeft een krachtige motor, een ruime deegruimte(5,5 liter), geschikt voor zware degen. Het heeft ook een mooie uitstraling, past goed bij onze interieur in de keuken.

Minpunten

• te duur.

s.m. 21-11-2021

super

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

het is een grote hulp in de keuken,neemt niet veel ruimte in beslag in de keuken.
heel bedank bosch
groetjes

Haroun 28-09-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb het aparaat nu ongeveer 1 jaar in gebruik. Als extra de PastaPassion MUz9PP1 gekocht. In één woord: fantastisch. Eenvoudig in gebruik en een fijne, krachtige motor. Ik hoef me geen zorgen te maken dat de motor te warm loopt. Zelfs het toch zware deeg voor pasta (t/m 400 g meel en 4 eieren) is geen probleem voor de machine. Ook de geintegreerde weegschaal is een enorme hulp, evenals de timer. De drie programma's om o.a. met sensor eiwitten stijf te slaan, wordt niet veel gebruikt. De machine is dagelijks in gebruik, een aanwinst.

Al met al een zeer goede koop.

Theo en Natalie 20-02-2020

Stoere keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nog maar kort in huis met veel extra's.
Het eerste brood was een succes!
's morgens makkelijk een shake maken met bevroren bessen, yogurt, havermout en banaan.
Gaan deze stoere keukenhulp veel gebruiken voor deeg, pasta, rauwkost en misschien af en toe een taart.

Wel een punt bij deze machine is dat soms best veel kracht nodig is om de hulpstukken te plaatsen of verwijderen.
De messen zijn echt vlijm scherp!!! Pas op dus en gebruik de meegeleverde beschermkapjes dus ook.

De machine is gerust stil te noemen. Het kneden, mengen en snijden doet hij met gemak. De blender(s) maken meer lawaai.

De weegfuntie is handig maar niet altijd even nauwkeurig.
Met name dat hij weegt met stapjes van 5 gram is vervelend.

Wij verwachten lang plezier te kunnen hebben met deze stoere hulp.

Haroun 19-02-2020

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

Sinds aanschaf (3 maanden geleden) dagelijks één of meerdere keren in gebruik. Vooral brood, maar ook cakebeslag en eiwitten stijf slaan (voor macarons bv.); alles moeiteloos voor de Bosch. Gebruik vaak de ingebouwde weegschaal en timer - erg handig. Automatisch eiweitten stijf slaan is ook gemakkelijk, vooral als je Zwitserse macarons wilt maken. Deze extra's vind ik het geld meer dan waard. Gelukkig heb ik voor deze optie gekozen.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • robuust en constante snelheid
  • staat erg vast op de werkplek

Minpunten

• eigenlijk geen.

Simone 14-01-2020

Krachtige mixer

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

Mooie krachtige machine, neemt al het beslag goed mee tijdens het mixen. En de ingebouwde weegschaal, timer echt top

Pluspunten

• Weegschaal
  • timer slagroom

Rudolf the red nose raindeer 04-12-2019

Duur maar het geld waard.

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

Ondanks dat die erg duur is, toch heel tevreden mee. Bewust een mooie machine willen hebben, en dat is ie! Super gaaf ding, ben er nog lang niet mee "uitgespeeld". Erg tevreden.

Haroun 10-11-2019

Pracht apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Twee weken in mijn bezit, maar dagelijks in gebruik. Kneed perfekt brooddeeg. Automatisch eiwit kloppen, als de beste. Slagroom en gistdeeg nog niet gedaan.

Eenvoudig in gebruk, hoewel nog wel enige verwarring welke 'spatels' ik zal gebruiken. Moet ik voor cake de klopper of de garde gebruiken?

Sterke en geruisloze motor. De kneedhaak kneed en slingert het brooddeeg niet door de kom. De klopper schraapt alles netjes van de binnenkant van de kom.

Ik verwacht er zeer lang (20 jaar of zo) zonder enige problemen plezier van te hebben. De tijd zal het leren.

Marek 07-11-2019

supermachine

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] werkt super, super sterk, geen minpunten

Haroun 01-11-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

Alleen al de kneedhaken en gardes zijn, tot mijn grote verbazing, zeer robust uitgevoerd. De keukenrobot online gekocht, dus niet eerst in de winkel gezien. Ondanks de kracht een zeer stille motor. Er kunnen veel hulpstukken bijgekocht worden, maar indien nodig, loont zich dat, omdat de keukenrobot vele jaren mee gaat (is mijn indruk). Hulpstukken die je niet nodig hebt, liggen zo ook niet in de weg. Aanschaf prijzig, maar mocht er na vele jaren iets aan mankeren, kan die altijd gerepareerd worden, denk ik. Dus zijn geld waard.

Pluspunten

• sterke motor
  • gemakkelijk in gebruik
  • kneedhaken en garde van zware kwaliteit
  • veel hulpstukken te koop, zoals extra kom

Minpunten

• eigenlijk geen.

Marco Flevo 01-11-2019

Mooi apparaat met handige extra functies

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

Ik heb oorspronkelijk de MUM9YT5S24, welke een keukenmachine extra heeft maar deze bleek reeds uit de verpakking geweest,had geen weegschaal (die er volgens de leverancier wel in zat) en sloot niet strak genoeg waardoor de deksel rammelde. De machine werkte op zich prima maar die rammelende deksel was erg vervelend. De machine retour gestuurd en bij een ander bedrijf de MUM9AX5S00 met los de keukenmachine opzet gekocht en ik ben er erg blij mee.

Met de weegschaal (met tarra functie) heb je veel minder rommel in de keuken omdat je alles direct in de mengkom kan wegen. Dit scheelt losse schaaltjes en een keukenweegschaal op het aanrecht. Het brood bakken was een kwestie van ingrediënten erin, even met een garde door elkaar gemengd, water erbij en de machine lekker laten mengen en kneden. Wat een genot!
Met het recept van Bosch kan je volstaan met de ingrediënten in de bak gooien en de machine zelf laten bepalen wanneer het deeg goed is. Dat nog niet getest maar de functie met slagroom getest (min 300 ml room nodig) en bij voldoende stijfheid stopte de machine vanzelf dus geen angst voor doorgeklopte room.

De bediening van de machine en het verwijderen van de meng/kneed hulpstukken is even wennen maar werkt goed. De machine "weet" ook wat er voor meng- of kneed hulpstuk in de machine zit (door de vorm van de aansluiting, welke per onderdeel iets anders is).

De machine valt me wat grootte betreft erg mee en misstaat zeker niet op het aanrecht.

Er zijn voldoende accessoires verkrijgbaar en even shoppen kan goed lonend zijn.

Slechts een week in gebruik dus ik kan nog niet over alles iets zeggen maar de machine komt (met extra onderdelen) zeer veelzijdig en robuust op me over. Staat ook zeer stabiel op het aanrecht.

Daarnaast vervangt deze machine met de accessoires meerdere machines.

Pluspunten

• Weegschaal
  • Sterke motor
  • Slim mengsysteem voor deeg, eiwit en slagroom
  • Bijna alle onderdelen kunnen in vaatwasser
  • Onderdelen ook met hand snel schoon te krijgen

Minpunten

• Min. weeggewicht 10-20 gram, dus zout wegen lastig
  • Je gaat zoeken naar redenen om hem te gebruiken

Florence Slot-Veldhuizen 27-05-2019

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

Het is een hel mooie machine. Ik heb er nu 2 keer meegewerkt. 1 keer om slagroom te kloppen met de sensor ingesteld. Geweldig resultaat. Ik was zeer verrast. Vandaag brooddeeg gemaakt. Kwam er ook perfect uit. Tot nog toe ben ik heel erg blij dat ik de beslissing genomen heb om deze machine aan te schaffen. Kost wel wat. Het kwam iets boven mijn budget uit, maar maakt het weer goed met de resultaten. Een aanrader.

Pluspunten

• Erg stil
  • Doet zijn werk uitstekend

Minpunten

• Best prijzig

Ikkewij 15-05-2019

Super machine

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

De keukenmachine doet wat hij moet doen. Ik maak wekelijks zuurdesem roggebrood, gaat perfect. Ook deeg voor pasta, gaat gewoon goed. Echt zeer tevreden met mijn optimum

J 18-01-2019

Solide in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

Gekozen voor een Bosch keukenmachine en voldoet aan de verwachtingen.
Blijft stabiel bij normaal gebruik. Gekocht icm glazen blender en doet het prima.

Pluspunten

• Visueel aantrekkelijk
  • Blijft stabiel

Karin 28-12-2018

Ontvoering van mijn MUM9AX5S00 dreigt al....

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

De ingebouwde weegschaal leek me niet meer dan een aardige toevoeging, maar ik ben nu erg blij dat hij er in zit. Dat geldt ook voor de programma's voor het maken van gistdeeg, geklopt eiwit en geklopte slagroom. Het lijken kleinigheden, maar het is zo fijn dat je intussen verder kan gaan met je recept en niet steeds hoeft te kijken. Bijna elke dag draait de machine met brooddeeg. De (op hoog niveau vanwege de opleiding) broodbakkende kinderen hebben al aangekondigd de MUM stiekem mee te nemen.... De accessoires zijn heel fijn en makkelijk schoon te maken. Dat laatste geldt ook voor de kom zelf. Vooral voor de Kerst waren de super snel gesneden perfecte plakjes aardappel en komkommer een tijdwinst en een lust voor het oog. De bediening is simpel. Nu nog sparen voor een tweede kom. Dat is in dit kokende en bakkende gezin wel nodig!

naleya 13-12-2018

Heerlijk om mee te bakken

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

Mijn taarten worden geweldig. kan lekker deeg maken en mijn brood word lekker luchtig. Erg blij met deze machine, kan hem iedereen aanraden

Anna 14-11-2018

mooie vormgeving

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

Makkelijk in het gebruik. In het begin nog wel de gebruiksaanwijzing nodig gehad.
De keukenmachine werkt goed. De ingebouwde weegschaal is erg handig. Het is een duur apparaat, maar het is ook kwaliteit. Jammer dat er niet meer hulpstukken bijzitten. Je kunt het bijkopen, maar ze zijn ook prijzig. De deeghaken enz. zijn gemakkelijk te verwisselen. De machine is zwaar, maar dat heeft ook voordelen. Veel onderdelen zijn RVS en het plastic is BPA vrij! Ik heb hem nog maar heel kort, maar toch al flink uit geprobeerd. Ik ga er veel plezier en gemak van hebben.

Pluspunten

• degelijk
  • mooie vormgeving
  • snel door hoe het werkt
  • goede resultaten.

Minpunten

• prijs

Lisa 11-11-2018

Veelzijdige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

Na lang twijfelen tussen deze Bosch en een apparaat van een concurrerend merk, toch voor de Optimum gekozen. De reden was tweeledig: ten eerste heeft dit apparaat een sterke motor die (volgens andere recensies) een goede levensduur heeft. Daarnaast kan je ook allerlei accessoires aanschaffen die deze machine zeer veelzijdig maken. In combinatie met de Veggielove set kan ik nu mijn keukenmachine de deur uit doen. Dit scheelt veel ruimte en de Optimum doet zijn werk perfect.

Pluspunten

• Veelzijdige machine
  • Veel accesoires beschikbaar

Minpunten

• Zware en grote machine

Gilles Schuilenburg 29-06-2018

Aanwinst voor elke keuken

Geschreven voor: Bosch MUM9AX5S00 zilver

Besteld bij NextDeal en de volgende dag geleverd. Goed verpakt en onbeschadigd aangekomen. Een robuust apparaat met veel mogelijkheden, je moet er echter om alle mogelijkheden te kunnen benutten wel wat accessoires bij aanschaffen. Wij maken nu gebruik van een extra (kunststof) mengkom, een blender en de Veggie love voor het nodige snijwerk. Schoonmaken van gebruikte onderdelen is geen probleem: alles in de vaatwasser.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Veel accessoires
  • Vergeleken met ons vorige apparaat lekker stil.

Minpunten

• De pasta hulpstukken zijn erg prijzig.