Bosch MCM3201B zwart, transparant - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch MCM3201B zwart, transparant op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yvonne 24-02-2022

Mooi, praktisch apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet prima wat hij moet doen en alles kan in de vaatwasser.
Daarnaast niet zo groot, dus staat makkleijk en mooi op het aanrecht.

Anoniem 30-05-2021

Goed apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De foodprocessor werkt goed en is makkelijk in gebruik. Er zitten redelijk wat onderdelen bij. Jammer is dat niet alle te gebruiken onderdelen er bij zitten en dat sommige van die onderdelen moeilijk of niet verkrijgbaar zijn.

Roy en Nathalie 19-10-2020

Bosch multitalent 3

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gekozen voor deze machine omdat deze als best werd getest.
We wilde een zwarte maar daar bleken niet alle accessoires bij te zitten. Wel jammer. We hebben nog niet alle opties gebruikt maar de bender en mengkom bevallen prima.

tevreden dame 26-03-2020

Ben er blij mee!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jarenlang geen keukenmachine meer te hebben gehad nu deze aangeschaft. Ik was blij verrast toen ik 'm had uitgepakt: mooi compact model, staat perfect op mijn aanrecht en superhandig in gebruik. Nu hopen veel jaren van dit handige apparaat gebruik te kunnen gaan maken!

Corina 09-12-2016

Sterke motor

Goede prijs kwaliteits verhouding,handig in gebruik. Mooi compact apparaat,handige zuignappen onder het apparaat zodat hij stevig staat. Erg blij mee

Pluspunten

• Compact
  • Stabiel