BOURGINI Classic Kitchen Chef Red rood - Reviews

4,5 liter
Aantal snelheden
Kleuren
rood

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

miranda 03-11-2016 Product paar weken in bezit

Toppie

Ik heb deze paar week geleden aangeschaft en ben er super tevreden mee en al heerlijke luchtige beslagen/cake van kunnen maken. Op volle stad geeft hij een kleine piep maar als dat het enige is hoor je mij niet klagen. Kom is groot genoeg en kwaliteit is uitstekend en aan het eind makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Grote kom
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Op hoogste stand beetje hard geluid

lies 28-12-2016 Product paar maanden in bezit

bourgini een hele goede koop

Was al enige tijd op zoek naar een keukenmachine, maar vind de meeste veel te duur. Deze machine was kin de aanbieding en ik vond hem ook er mooi uitzien. Uiteindelijk gekocht en ben er heel blij mee. Hij is zeer gemakkelijk in gebruik en ook makkelijk schoon te maken.

Monique 23-04-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Al een tijdje was op zoek naar een goede keukenmachine voor een redelijke prijs. Deze gevonden bij de blokker. Hij ziet er prachtig uit en doet alles tot nu toe prima. Heb er tot nu toe deeg mee gekneed en 2 keer de mengstand gebruikt. De machine draait er zijn hand niet voor om. De machine en onderdelen zijn makkelijk schoon te maken en de onderdelen zijn bijna allemaal vaatwasbestendig. De mengkom is ook mooi groot. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veiligheid, o.a. automatische uitschakeling
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel standen (6) dus veel mogelijkheden

Minpunten

• Geluid (maar dat is inherent aan zo'n apparaat)

Monique 23-02-2017 Product paar dagen in bezit

Bourgini keukenmachine

Ik deze machine voor mijn verjaardag gehad. Wilde zo graag een keukenmachine maar die zijn idd niet goedkoop. Ik heb er een mooie taart mee gemaakt en ging uitstekend. Makkelijk in schoonmaak, laat zich makkelijk bedienen, vergrendeld goed, kan niet draaien als jij omhoog staat. Enigste nadeel is aan de mengonderdeken zit een groot zwart beschermkap die het bemoeilijkt om draaiend ingrediënten toe te voegen. Maar verder prima machine😍

Minpunten

• Beschermkap mengonderdelen