Philips HR 7605 wit - Reviews

Inhoud kom
2 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

PaulusdBK 09-10-2011

Het product (philips led TV) voldoet aan de kwaliteit

Het gemak en de bediening is logisch van opbouw, ook de kwaliteit van het beeld is na ruim één jaar nog zeer goed vooral de Blu Ray is bij het afspelen met een door mijn gebruikte philips (2500) speler van zeer hoge kwaliteit.
Ook de zelfmade Blu Ray disk's sluiten hiergij goed aan op de tv en speelt met gemak ook de gekochte disk's en geeft een mooi beeld.
Een aanrader ook voor de internet klanten en hoge kwaliteit via de glasvezel en (HD TV), ik kan het een ieder aanbevelen.
Oorspronkelijk gepost op Philips

Hakar 13-08-2009 Product jaar of meer in bezit

1,7
Slechtste keukenmachine ooit in mijn bezit.
Kaas raspen gaat nog als de kaas voldoende oud is, zo niet plakt het aan het mes vast en stopt de machine er gewoon mee.
Komkommer, peen, rode biet, het wordt één brij.
Aardappelen in plakjes snijden, resulteert in stoppen of in een vormeloze bende aardappel.
Gehakt mixen met kruiden ei, en paneermeel, geeft een mooie worst die zich boven door het aanfrijfgat naar buiten wurmt.

Inwendig in de aandrijving is het ook een puinhoop.
Als electromonteur trek ik wel eens vaker iets uit elkaar, maar de beperkte lengte van de inwendige kabeltjes, en het aantal palletjes en veertjes maken dit apparaat tot de meest onvriendelijke die ik ooit heb gezien.

Verder zeer vloeistofgevoelig door niet gesealde openingen.

Voorheen jaren met een merkloos apparaat van een goedkope winkelketen war een ieder zijn boodschappen kan doen, gewerkt.
Daarbij verbleekt dit product van de eens zo vooraanstaande fabrikant van huishoudelijke machines

jv2351 27-10-2011

helemaal mee eens!!heb dit apparaat speciaal om kaas te raspen aangeschaft, maar dit lukt niet!

food 25-05-2009 Product kwartaal in bezit

4,3
Gekocht omdat ik een apparaat zocht wat babyvoeding kon pureren, maar niet veel plaats zou innemen. Dus, de verkoper heeft deze aanbevolen. Nog E 56 voor betaald, niet goedkoop dus.

Wel, babyvoeding pureren, gaat niet. De hoeveelheid voeding is daar te weinig voor, slaat direct tegen de wand. Waarschijnlijk is dit met alle keukenapparaten zo.

Nu de rest. Het mengen van deeg, heeft hij veel moeite mee. Het mengt niet goed en al snel begint het te stinken naar plastic en olie. De motor kan het niet aan dus.

Dan maar iets anders geprobeerd. Het maken van een tonijnsalade. Niet alle ingredienten passen in het vulstuk aan de bovenzijde. Dus, moet je steeds het apparaat openmaken, door eerst het motorgedeelte te verwijderen, dan de plastic bovenkant van de kom, en dan weer terug.

De ruimtebesparing van dit apparaat, zit hem namelijk in het feit, dat de motor bovenaan wordt geplaatst. Lijkt handig, maar is het absoluut niet.

Dit is voor mij tot nu toe de miskoop van het jaar.