Bosch MUMS2ER01 rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUMS2ER01 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marijke 02-03-2022

Praktisch

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Praktisch en compacte keukenmachine.
Verschillende deegsoorten uitgeprobeerd, geen enkel probleem. Prei gesneden, komt er netjes uit,appels raspen nog nooit zo snel klaar mee geweest en mijn vingers zijn heel gebleven!

Sphinx 22-02-2022

Mumsser01

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi compacte keukenmachine.
Makkelijk in gebruik.
De parkeertijd vind ik erg makkelijk.
Ruim assortiment aan accessoires.
Heb een cake en taart gebakken mooi luchtig beslag echt lekker ook.

Esther W 21-02-2022

Niet te groots keukenapparaat

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Getest met het bakken van glutenvrije taart en het snijden van snijbonen.
Voor beslag Ed vind ik het een gebruiksvriendelijk apparaat. Makkelijk in gebruik en schoonmaken is easy. Voor bijvoorbeeld snijbonen snijden heb ik een tijd uit moeten zoeken hoe ik de snijschijven moest monteren om te kunnen gebruiken. Gebruiksaanwijzing is zeer summier. Voor snijbonen is het wat mij betreft geen aanrader.
Wil je de blender? Dan moet je die er apart bij aanschaffen.

Pluspunten

• Compact
  • Mix gemak

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing
  • Snijfunctie

h**2@h**l.com 21-02-2022

Bevalt goed en gebruik hem regelmatig

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Mooi design en makkelijk te gebruiken . De kinderen kunnen zit apparaat zelfstandig en veilig gebruiken en er zitten veel mogelijkheden bij om voedsel te bereiden . Roomcreme maken in een handomdraai en een cake . Ook makkelijk schoon te maken

DeLinda 19-02-2022

KRachtig en mooi

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Fijn, krachtige apparaat met de mogelijkheid om uit te breiden. Gebruiksvriendelijk en goed te reinigen.

Pluspunten

• mooi
  • krachtig

Minpunten

• groot

Parfe 15-02-2022

Fijne apparaat

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Deze mixer is mooi van eenvoud, en daardoor ook compact. De mixer is eenvoudig en handig zonder extra (voor mij onnodige) features en dat maakt het voor mij een prima aankoop. Er zit geen turbo stand op maar dat mis ik niet echt nu ik niet langer met de hand hoef te mixen of kneden.

Pluspunten

• Vorm
  • Kleur

Hollyholy 13-02-2022

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Mooi design, compacte keukenmachine kan gewoon op aanrecht blijven staan.
Deeg bereid voor appeltaart, ook pannenkoekenmeel gemixt ,ging uitstekend
Prei gesneden, ging prima en snel,mooi gesneden.
Enige min punt vind ik ,als je de arm omhoog wil
zetten,dit moeilijk gaat,omdat het hulpstuk tegen de kom aan komt,dus je moet wat manoeuvreren .waarschijnlijk is dit ook weer even een handigheidje.

Anoniem 12-02-2022

Heerlijke compacte machine

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vandaag eindelijk kans gehad om deze machine uit te pakken en te testen. Gelijk via een live op facebook uitgepakt en daarna gebruikt om een cake en een dessert te maken. De eerste indruk is supet! Hij slaat de eitjes stijf en klopt slagroom mooi op. Ook het mengen gaat subliem. En niet teveel lawaai. Het fijne is dat de machine compacter is dan verwacht, en ook nog eens in te klappen is. I love it. Het opzettenvan de hulpstukken om te raspen en snijden gaat vrij eenvoudig. Echter moet ik wel steeds goed kijken hoe het moet. Het wijst niet helemaal vanzelf. Vervolgens werkt dit echt super. Het snijd goed en is supermakkelijk schoon te maken. Minpuntje vind ik het opbergen van de accessoires, maar dat heeft niet met deze machine te maken, dat is altijd een probleem bij keukenmachines met accessoires. Ik vindt dit echt een super goede en compacte machine die boven verwachting functioneert .

y**r@g**l.com 11-02-2022

Mooi compact apparaat

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Mooi compact apparaat staat stevig ,ook met zwaarder deeg
2 in 1 kloppen en snijden
Wat beknopte gebruiksaanwijzing maar in gebruik leer je dat razendsnel
Alles mag in vaatwasser dus ideaal
Ook fijn snoer kun je helemaal in apparaat opbergen
Dus geen losse snoeren
Kortom aanrader

Pluspunten

• 2 in 1
  • Vastwasser

Minpunten

• Beknopte gebruiksaanwijzing

Tuppie1138 11-02-2022

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat
2 in 1
Veel mogelijkheden
Kloppen en snijden in 1
Wel wat losse onderdelen Die weer opgeruimd moeten maar als
Beetje beknopte gebruiksaanwijzing
Maar in gebruik snel duidelijk
Voelt wat plastikig aan maar is robuust
Staat stevig op aanrecht
Dat alles in vaatwasser mag is ideaal natuurlijk
Fijn dat kloppers scheef staan
Alles wordt goed meegenomen met kloppen
Klein minpuntje bobbeltje op bodem kom
Leegspatelen is even wennen

Marpfer 09-02-2022

Super fijn

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Het is een fijne en compacte keukenmachine.
De hulpstukken zijn makkelijk te plaatsen en de mix wordt moeiteloos gemixt.
De RVS kom is mooi en handig. Je producten blijven lekker koel of warm als dat nodig is. Fijn dat er een afdekplaat bij zit, dit voorkomt dat de hele keuken onder de mix zit.

Met de zuignappen aan de onderkant van de keukenmachine, blijft ie prima op z'n plaats staan.

Marper 09-02-2022

Fijn

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Afgelopen weekend heb ik mijn nieuwe keukenmachine ontvangen, het zat verpakt in een grote doos. Helaas was de om doos en de binnen doos gescheurd (waarschijnlijk omdat die zo groot is). Bij het uitpakken was de machine veel compacter. Het is een mooi klein formaat wat goed op een aanrecht past, en wat je ook makkelijk kunt laten staan. Bij het laten staan gebruik je hem ook veel sneller. Zaterdag de eerste cake mix er in gedaan dat ging super snel en goed. S avonds pannenkoeken mix er mee gemaakt (was zelf te lui om de garde te gebruiken) dit werkte ook super zelfs m’n zoontje van 3 vind het leuk om te helpen. Vandaag hebben we er broodmix mee gemaakt met deze haak maakte die wel wat meer geluid dan met de gewone mixer. Al met al een handige mixer met een goed formaat en leuke uitstraling!

Pluspunten

• Vorm
  • Kleur

AJJ! 02-02-2022

Wow

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een mooie compacte machine. Hij kan echt alles. Mixen, hakken, raspen etc.
Het enige wat ik miste was een duidelijke handleiding hoe ik de messen moest plaatsen. Maar een beetje puzzelen en het lukt prima.
Ik ben er zeer tevreden mee.

Leo Jong 28-07-2021

Perfecte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt perfect voor een goede prijs, wij zijn er blij mee

Bosch keukenmachine 28-03-2021

Fraaie compacte veelzijdige machine

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vanaf het moment dat we de keukenmachine in gebruik hebben genomen zijn we er enthousiast over.
Het is een compact veelzijdig apparaat met verschillende accessoires die na gebruik eenvoudig te reinigen zijn.
En niet onbelangrijk het ziet er mooi uit waardoor het bij ons een vast plaatsje op het aanrecht gekregen heeft.
Uien snijden is normaal een karweitje waarbij je ogen tranen, maar nu was het zo gedaan zonder tranen en het resultaat was een heerlijke uiensoep.
Het gebruik van het apparaat spreekt voor zich, wat wel bleek, toen we in het weekend werden verrast door onze dochter met een zelfgebakken taart.
Met het thuis werken geen boterham uit een trommeltje, maar een heerlijke verse salade die in een handomdraai gemaakt is.
We hebben er pizzadeeg mee gekneed, wat normaal een zwaar karwei is maar nu geen moeite.
Het apparaat stond bij dit zware werk wel wat te schudden, maar heeft door de antislip pootjes stevige grip op het aanrecht en bleef mooi op zijn plaats.
Wat ook heel prettig is het opbergen van het snoer, deze rolt eenvoudig in de onderkant van de machine, geen loshangend snoer.
Een tip de deeghaak en klopper draaien schuin in de mengkom, waardoor de gehele inhoud meegenomen wordt.
Hierdoor lukt het plaatsen van het accessoire alleen als het gedeelte waar je deze insteekt in de positie staat waarbij deze naar de machines toegericht staat.
Geen probleem even de machine zachtjes laten draaien tot de juiste positie.
Kortom het is fijn werken met deze fraaie, compacte veelzijdige machine.

Aion 24-03-2021

Fijne keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Het apparaat wordt nu enkele weken gebruikt. Ik heb er nu verschillende recepten mee gemaakt, ook de accessoires getest. Dit is de eerste keer dat ik een dergelijke mixer gebruik.

Mijn eerste indruk van het apparaat was dat het er wat “raar” uitziet, maar wel mooi en stevig oogt. Ik ben alleen persoonlijk geen fan van de rode kleur. Over het algemeen vind ik de vormgeving van deze mixer wel makkelijk, aangezien hij makkelijk weg te zetten is. Ik persoonlijk vond het apparaat ook makkelijk schoon te maken.

Over het algemeen ben ik tevreden over de resultaten met natte recepten. Ik ben hier van mening dat het apparaat goed werk levert. De deksel was ook een fijne toevoeging met de nattere ingrediënten. Ik heb ook geprobeerd met wat vastere ingrediënten (boter) te werken, maar dit ging bij mij niet als gehoopt. De boter (en andere ingrediënten zaten na verloop van tijd enkel op de zijkant van de schaal.

In het apparaat heb ik ook brooddeeg gemengd. Dit laat mij twijfelen over de stevigheid van het apparaat. Het beweegbare deel aan de bovenkant en de schaal bewogen veel meer dan ik fijn vond.

Deze versie van de mixer komt ook met enkele snij-accessoires. Het aankoppelen van het snij gedeelte was wat onwennig in het begin. Het gebruik ervan was echter erg makkelijk en werkt goed. Helaas bleven de laatste stukjes wel altijd meedraaien op de schijven. Het was ook fijn dat het meeste direct in de kom eronder werd gedeponeerd, alhoewel er wel een klein beetje in het snijgedeelte blijft liggen.

Over het algemeen zou ik moeten zeggen dat ik nog niet met alle functies overdonderd ben. Ik vind het een fijn apparaat om te gebruiken, maar weet nog niet zeker of het in alle situaties beter werkt dan simpelweg “handen” of een handmixer.

Pluspunten

• Meerdere functies in één apparaat
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Sommige ingrediënten blijven aan de kom plakken

VeroniqueR 19-03-2021

Zeer tevreden van, krachtig maar compact.

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Ik ben zeer tevreden van deze keukenmachine, hij is compact waardoor hij op mijn aanrecht kan blijven staan, maar toch ook zeer krachtig en goede snelheden.
Deze machine heeft ook veel verschillende accessoires dus je kunt hier zoveel mee, kneden, roeren, kloppen, maar ook groenten, fruit, noten snijden met de verschillende snijbladen.
Ik ben heel enthousiast over, ik heb in de laatste paar weken al meer gebakken, dan in heel mijn leven. Ik vind het een echt musthave in de keuken, ik ga hem zeker nog heel veel gebruiken.

Pluspunten

• Krachtig en vele snelheden
  • Compact
  • veel accessoires

Minpunten

• Geen opbergvak voor het snoer

AnnekeK 16-03-2021

Compacte machine, solide in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uit de grote doos kwam een prachtige en compacte keukenmachine. Alhoewel er veel kunststof is gebruikt, is het apparaat in het gebruik heel solide. Het design is top, dus deze machine mag in de keuken worden gezien. De snij hulpmiddelen zijn ideaal.

Sans2510 14-03-2021

Super keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een mooi design keukenmachine... ik ben onder de indruk.. niet alleen mooi maar zeer praktisch.. bediening van het apparaat is zeer makkelijk...deeg maken voor brood is nu een eitje... de rasp is zeer handig, alles gaat super snel.. het reinigen van de accessoires gaat zeer gemakkelijk.. al met al ' geweldig apparaat '

Suzanne 13-03-2021

Mooi en handig!

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fraai design, handige combi van raspen en snijden met de schijven en ook kneden en kloppen.