Bosch MUMS2ER01 rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUMS2ER01 rood op Kieskeurig.nl.

Bosch keukenmachine 28-03-2021

Fraaie compacte veelzijdige machine

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vanaf het moment dat we de keukenmachine in gebruik hebben genomen zijn we er enthousiast over.
Het is een compact veelzijdig apparaat met verschillende accessoires die na gebruik eenvoudig te reinigen zijn.
En niet onbelangrijk het ziet er mooi uit waardoor het bij ons een vast plaatsje op het aanrecht gekregen heeft.
Uien snijden is normaal een karweitje waarbij je ogen tranen, maar nu was het zo gedaan zonder tranen en het resultaat was een heerlijke uiensoep.
Het gebruik van het apparaat spreekt voor zich, wat wel bleek, toen we in het weekend werden verrast door onze dochter met een zelfgebakken taart.
Met het thuis werken geen boterham uit een trommeltje, maar een heerlijke verse salade die in een handomdraai gemaakt is.
We hebben er pizzadeeg mee gekneed, wat normaal een zwaar karwei is maar nu geen moeite.
Het apparaat stond bij dit zware werk wel wat te schudden, maar heeft door de antislip pootjes stevige grip op het aanrecht en bleef mooi op zijn plaats.
Wat ook heel prettig is het opbergen van het snoer, deze rolt eenvoudig in de onderkant van de machine, geen loshangend snoer.
Een tip de deeghaak en klopper draaien schuin in de mengkom, waardoor de gehele inhoud meegenomen wordt.
Hierdoor lukt het plaatsen van het accessoire alleen als het gedeelte waar je deze insteekt in de positie staat waarbij deze naar de machines toegericht staat.
Geen probleem even de machine zachtjes laten draaien tot de juiste positie.
Kortom het is fijn werken met deze fraaie, compacte veelzijdige machine.

Aion 24-03-2021

Fijne keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Het apparaat wordt nu enkele weken gebruikt. Ik heb er nu verschillende recepten mee gemaakt, ook de accessoires getest. Dit is de eerste keer dat ik een dergelijke mixer gebruik.

Mijn eerste indruk van het apparaat was dat het er wat “raar” uitziet, maar wel mooi en stevig oogt. Ik ben alleen persoonlijk geen fan van de rode kleur. Over het algemeen vind ik de vormgeving van deze mixer wel makkelijk, aangezien hij makkelijk weg te zetten is. Ik persoonlijk vond het apparaat ook makkelijk schoon te maken.

Over het algemeen ben ik tevreden over de resultaten met natte recepten. Ik ben hier van mening dat het apparaat goed werk levert. De deksel was ook een fijne toevoeging met de nattere ingrediënten. Ik heb ook geprobeerd met wat vastere ingrediënten (boter) te werken, maar dit ging bij mij niet als gehoopt. De boter (en andere ingrediënten zaten na verloop van tijd enkel op de zijkant van de schaal.

In het apparaat heb ik ook brooddeeg gemengd. Dit laat mij twijfelen over de stevigheid van het apparaat. Het beweegbare deel aan de bovenkant en de schaal bewogen veel meer dan ik fijn vond.

Deze versie van de mixer komt ook met enkele snij-accessoires. Het aankoppelen van het snij gedeelte was wat onwennig in het begin. Het gebruik ervan was echter erg makkelijk en werkt goed. Helaas bleven de laatste stukjes wel altijd meedraaien op de schijven. Het was ook fijn dat het meeste direct in de kom eronder werd gedeponeerd, alhoewel er wel een klein beetje in het snijgedeelte blijft liggen.

Over het algemeen zou ik moeten zeggen dat ik nog niet met alle functies overdonderd ben. Ik vind het een fijn apparaat om te gebruiken, maar weet nog niet zeker of het in alle situaties beter werkt dan simpelweg “handen” of een handmixer.

Pluspunten

• Meerdere functies in één apparaat
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Sommige ingrediënten blijven aan de kom plakken

VeroniqueR 19-03-2021

Zeer tevreden van, krachtig maar compact.

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Ik ben zeer tevreden van deze keukenmachine, hij is compact waardoor hij op mijn aanrecht kan blijven staan, maar toch ook zeer krachtig en goede snelheden.
Deze machine heeft ook veel verschillende accessoires dus je kunt hier zoveel mee, kneden, roeren, kloppen, maar ook groenten, fruit, noten snijden met de verschillende snijbladen.
Ik ben heel enthousiast over, ik heb in de laatste paar weken al meer gebakken, dan in heel mijn leven. Ik vind het een echt musthave in de keuken, ik ga hem zeker nog heel veel gebruiken.

Pluspunten

• Krachtig en vele snelheden
  • Compact
  • veel accessoires

Minpunten

• Geen opbergvak voor het snoer

AnnekeK 16-03-2021

Compacte machine, solide in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uit de grote doos kwam een prachtige en compacte keukenmachine. Alhoewel er veel kunststof is gebruikt, is het apparaat in het gebruik heel solide. Het design is top, dus deze machine mag in de keuken worden gezien. De snij hulpmiddelen zijn ideaal.

Sans2510 14-03-2021

Super keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een mooi design keukenmachine... ik ben onder de indruk.. niet alleen mooi maar zeer praktisch.. bediening van het apparaat is zeer makkelijk...deeg maken voor brood is nu een eitje... de rasp is zeer handig, alles gaat super snel.. het reinigen van de accessoires gaat zeer gemakkelijk.. al met al ' geweldig apparaat '

Suzanne 13-03-2021

Mooi en handig!

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fraai design, handige combi van raspen en snijden met de schijven en ook kneden en kloppen.

Marjan de W 13-03-2021

Mooie uitstraling, veelzijdige machine

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Ik heb deze keukenmachine mogen testen via the insiders en als de mogelijkheid er is, besluit ik hem te houden.
De machine heeft een mooie compacte uitstraling, gestijld in een mooie rode kleur. Er zitten 3 verschillende haken bij, om te kloppen, mixen en kneden.
De kom heeft een goed formaat, is van RVS. Makkelijk schoon te maken en vrijwel alle onderdelen kunnen in de vaatwasser. Ook zitten er een 3 tal schijven bij om te snijden, denk aan groente voor een salade of wortels voor in je carrot cake (die laatste is succesvol gemaakt met deze machine).
De machine is uit te breiden met een serie aan accessoires, voor zover ik kon zien. Denk aan een blender, gehaktmolen etc.

Ik heb de keukenmachine nu een maand en diverse recepten klaargemaakt, wel voornamelijk in de bakhoek. Maar de machine deed goed zijn werk, enig minpunt wat ik kan benoemen is dat soms de haken niet de hele inhoud van de kom te pakken krijgen. Dus tussendoor even stoppen en de mix aan de zijkant los maken (storend vind ik het niet).

Kortom een goede deugdelijke machine met veel opties en een mooie uitstraling, een plaatje om in je keuken te hebben staan.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Mogelijkheden
  • Vaatwasser vriendelijk
  • Goed formaat kom

Minpunten

• Haken pakken niet uit mee in de kom

Henk_75 12-03-2021

Voor het geld een goede keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

De Bosch MUMS2ER01 getest.
Bij het uitpakken van de mixer viel op dat deze minder log is dan gedacht. Hij past prima in de keuken en is dan minder fors en aanwezig.
Alle onderdelen uitgepakt, bekeken en afgewassen.
Na inlezen van de handleiding, een eerste test gedaan door wortelen te snijden/hakken.
Dit ging vlot en soepel. Wel op tijd het dekseltje erop, omdat door de snelheid de groente uit de toevoer kan schieten. Waarschijnlijk is het handiger de mixer eerst uit te houden, omdat wij de wortelen toevoegden, terwijl de mixer nog draaide op volle snelheid :-)
De eerste indruk is in ieder geval prima.
Ook de deeghaak is getest. Een heerlijk kaas/ui-bood gemaakt, waarbij het deeg goed en soepel werd gekneed. Wel schud de mengkom flink heen en weer tijdens het mixen.
Na het maken van dit boord, een kruidkoek en een kwartaart een goede indruk gekregen van het apparaat. Positief punt blijft de omvang van de mixer en het gebruiksgemak.
Ook raspen van bijv een blok kaas in zomaar klaar. alleen het laatste 'kontje' wordt niet goed meegenomen, dit blijft ronddraaien op de rasp-schijf.
Verder zijn er wel een paar minpuntjes:
- De mengkom is vrij zwaar en zeker als er beslag in zit dat moet worden over gegoten in de vorm, is het erg lastig beethouden (geen goede grip). er zit geen handig 'schenktuit' op, en de kom wordt erg zwaar in de hand als je deze een tijdje omhoog moet houden (in combinatie met het 'uitschrapen' van de kom.
- het uitschrapen met een flexibele spatel gaat ook niet heel soepel, omdat de mengkom in het midden van de bodem naar een punt loopt.
- tijdens het mixen van deeg met de kneedhaak schud de mengkom aardig heen en weer. Lijkt niet stabiel te staan.
Na het maken van een boterkoek is het enthousiasme wel iets getemperd.
Het beslag werd niet allemaal meegenomen door de mixer, waardoor aan de zijkant en in het midden van de mixkom nog ongemixte ingrediënten bleven. Pas nadat we met een deegschraper dit handmatig hadden samengevoegd, pakte de mixer het verder op.
Positief is dat tijdens het mixen de inhoud goed zichtbaar blijft, je makkelijk ingrediënten kunt toevoegen en de mixer zijn werk verder prima uitvoert.
Tenslotte een tip: Denk bij het plaatsen van het spatdeksel dat je niet de mixer te ver omhoog zet, omdat je anders met het spatdeksel de garde los haalt uit de mixer.

Pluspunten

• krachtig
  • makkelijk ingrediënten toevoegen
  • mooi design

Minpunten

• zware kom
  • niet alle ingrediënten worden mee genomen
  • geen schenktuit

henk 12-03-2021

Goede keukenmachine voor deze prijs

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Bosch MUMS2ER01 getest.
Alle onderdelen uitgepakt, bekeken en afgewassen.
De eerste indruk is in ieder geval prima.
Verder zijn er wel een paar minpuntjes:
Na het maken van een boterkoek is het enthousiasme wel iets getemperd.

Maloonky 12-03-2021

Compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Fijne compacte rode keukenmachine, mooi design, een sieraad op je aanrecht. Wordt elke dag gebruikt voor het maken van rauwkostsalades, kneden van deeg en gehakt, toetjes maken, enz. Onderdelen zijn makkelijk af te wassen in de afwasmachine. Neemt zeer weinig ruimte in beslag. Ik ben erg enthousiast, een echte aanrader…

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Niet gevonden

MemkeFlx 12-03-2021

Musthave voor in de keuken

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit apparaat is een musthave voor in iedere keuken . Het maakt het koken zo veel gemakkelijker ! Met zijn compacte design kan het fijn op het aanrecht blijven staan en hoeft het niet steeds opgeborgen te worden

Dhl 12-03-2021

Mooi rood is niet lelijk. Een keukenmachine met een bite.

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

De keukenmachine is een verrijking. Mayonaise, brood, pizza en natuurlijk een taart alles kan. Het leuke is dat je bv een cake laat mengen en tot slot rasp je nog wat wortelen er in. Alles met een machine en in een bak. De oven in en je hebt een carrot cake. Geweldig.

Pluspunten

• mooi design
  • kan mixen, mengen en raspen

Aardbeiengebakje 10-03-2021

Krachtig en alles in 1

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig, gebruiksvriendelijk, compact apparaat, wat eigenlijk alles kan. Hakken, raspen en mixen. Hakken/raspen en mixen kan zelfs tegelijk zodat de ingrediënten direct samengevoegd worden.
Ideaal voor alle mogelijke baksels.
Handige kom. De vele accesoires zijn heel handig/
gemakkelijk schoon te maken.
Alleen de arm is van plastic, daardoor iets minder stevig?

klarinetje 08-03-2021

Echte aanrader!

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Een prachtige machine, waar ik na een paar weken, al heel veel plezier heb gehad. Ik bak ongeveer wekelijks, en deed het tot deze aanschaf altijd met gewoon een handmixer.
Wat een verademing om deze Bosch het werk te laten doen zeg. Datzelfde geld voor het raspen, dat deed ik altijd met een blokrasp, maar deze Bosch neemt het feilloos over. En zeker mijn favoriet, wortelcake, wordt hierdoor een fluitje van een cent.

Pluspunten

• functionaliteit
  • vormgeving
  • schoonmaken

nel28 08-03-2021

Mooi (en makkelijk) rood is niet lelijk

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een paar weken deze Bosch in huis en heb er zeker geen spijt van. Wat een fijn ding is het .
Naast mixen/mengen/kneden, ook heel fijn te gebruiken als rasp. Ideaal als je veel rauwkost eet.
Heb hem op een zichtbare plek staan, ook omdat ie een prachtige vormgeving heeft.
Een echte aanrader.

Kimn90 06-03-2021

mooie rode keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

Sinds een paar weken heb ik de super mooie rode keukenmachine in huis om te testen. Wat is het een mooie blikvanger in de keuken. De machine is mooi compact dus neemt niet zoveel ruimte in beslag op het aanrecht. Ook is de rode kleur mooi opvallend. Door de mooie kleur en vormgeving staat het ook heel erg mooi in de keuken. Na het uitpakken en afwassen van de onderdelen heb ik gelijk deeg gemixt om een brood te bakken. Dit gaat met de mixerhaak heel erg gemakkelijk. Je doet de ingredienten in de beslagkom en de keukenmachine doet zijn werk. Zo heb je zelf lekker de handen vrij om in de tussentijd het bakblik gereed te maken en de oven voor te verwarmen. Het brood smaakte heerlijk. De volgende dag heb ik rode kool gesneden met de keuken machine ook dit klusje was zo geklaart. De kool was in mooie fijne stukken gesneden. Ook het schoonmaken van de onderdelen is zelfs als je met de hand afwast zo gebeurt. Inmiddels heb ik de keukenmachine al geregeld gebruikt. Deze machine maakt het koken en bakken net iets makkelijker en sneller. Dus daar ben ik erg blij mee. De deeghaak, mixgardes en ook de snij en raspschijven werken makkelijk en snel. De resultaten zijn goed. Ook kun je nog allerlei hulpstukken bijkopen zoals een blenderkan of een gehaktmolen. Daarmee wordt deze keuken machine een echte alles kunner in de keuken.

Ik ben zeer tevreden met deze keukenmachine het enige nadeel vind ik alleen dat de rvs mixkom best zwaar is dit is wat minder handig als je je gemixte deeg over wil gieten in het bakblik.

Pluspunten

• mooi apparaat om te zien
  • Veelzijdige keukenmachine
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• rvs beslagkom is behoorlijk zwaar

kimm 05-03-2021

krachtpatser in de keuken

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een paar weken heb ik de super mooie rode keukenmachine in huis. Wat is het een mooie blikvanger in de keuken. De machine is mooi compact dus neemt niet zoveel ruimte in beslag op het aanrecht. Door de mooie kleur en vormgeving staat het ook heel erg mooi in de keuken. Na het uitpakken en afwassen van de onderdelen heb ik gelijk deeg gemixt om een brood te bakken. Dit gaat met de mixerhaak heel erg gemakkelijk. Je doet de ingredienten in de beslagkom en de keukenmachine doet zijn werk. Zo heb je zelf lekker de handen vrij om in de tussentijd het bakblik gereed te maken en de oven voor te verwarmen. Het brood smaakte heerlijk. De volgende dag heb ik rode kool gesneden met de keuken machine ook dit klusje was zo geklaart. De kool was in mooie fijne stukken gesneden. Ook het schoonmaken van de onderdelen is zelfs door met de hand af te wassen zo gebeurt.
De bijgeleverde gardes en deeghaak zijn erg makkelijk in gebruik. Ook de snij en rasp hulpstukken zijn zeer makkelijk in gebruik.
Dus tot nu toe ben ik zeer tevreden met deze keukenmachine.

Anoniem 05-03-2021

Mooie en sterke keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De doos met de keukenmachine direct uitgepakt en met behulp van de handleiding uitgezocht hoe alles werkt. De mixer haak zorgde voor een probleem. Ik kreeg de arm niet naar beneden. Gelukkig kwam ik er al snel achter dat je moet zorgen dat de mixer haak helemaal achterin de kom staat (met draaiknop P in de goede stand zetten). Vandaag de keukenmachine in gebruik genomen. Wat een handig apparaat! Je hebt zelf je handen vrij, terwijl de keukenmachine binnen no-time alles heeft gemixt. Het enige nadeel van de grote roestvrijstalen kom is dat er een soort hobbel in het midden zit waardoor hij lastig leeg te scheppen is. Als de kom glad zou zijn van binnen, zou hij makkelijker in gebruik zijn. Het design is mooi compact en glad afgewerkt. De rode kleur zorgt dat het een echte eye catcher in je keuken is. Op de roestvrijstalen kom zie je snel vette vingerafdrukken. De zuignapjes zijn erg handig omdat de keukenmachine hierdoor stevig en stabiel blijven staan. De keukenmachine heeft genoeg vermogen. Je kunt dit vooral merken bij bijvoorbeeld brooddeeg of koekjesdeeg. De accessoires om groentes en dergelijke mee te snijden, vind ik persoonlijk niks toevoegen. Het in elkaar zetten en later schoonmaken kost teveel tijd ten opzichte van handmatig snijden. Kortom je haalt een mooie, sterke en handige extra werkkracht in huis met deze Bosch Mum keukenmachine.

Priscilla 05-03-2021

Erg fijn apparaat voor thuisbakkers

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb zowel het meng als snij opzetstuk gebruikt en ben erg tevreden over de prestatie van het apparaat. Het is ook eenvoudig in gebruik en het ontwerp mag er ook wezen.

Michael 04-03-2021

Bosch klaar, kneden maar.

Geschreven voor: Bosch MUMS2ER01 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Bosch keukenmixer met snijschijven maakt het mixen en kneden van deeg, of cake heel eenvoudig. Het product spreekt voor zich. Het is makkelijk om de verschillende haken te installeren en de 4 standen zijn meer dan voldoende.

Er zijn tal van accessoires verkrijgbaar, wat het ook weer interessant maakt voor toekomstige oplossingen. Voor nu voldoen de snijschijven meer dan genoeg. Alles is vaatwasser bestendig. Ook super fijn!!!