Bosch MUMS2EW30 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUMS2EW30 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m**k@g**l.com 02-03-2022

Super keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Een tijdje geleden de keukenmachine gekocht op aanraden van mijn dochter. In een woord geweldig. Mooi design, compact en goed schoon te maken. Veel onderdelen dus een handige hulp in de keuken.

Pluspunten

• Design compact

Minpunten

• Veel assesoiires

Saskia de Jong 27-02-2022

Compact, veelzijdig en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Het is een handige en veelzijdige keukenmachine en lekker compact waardoor het niet veel ruimte in beslag neemt. Het heeft een leuk design en door de vele accessoires kan je zoveel verschillende voorbereidingen er mee uitvoeren. De verschillende accessoires zijn ook simpel te monteren en demonteren, alles is makkelijk om schoon te maken. Het heeft een best vermogen en is stil genoeg om ook te kunnen gebruiken wanneer ons kindje slaapt. Ik beveel deze zeker aan voor de hobbybakkers en - koks onder ons, maar door het gemak ervan ook voor degenen die wta minder vaak in de keuken komen.

Pluspunten

• Compact
  • Veelzijdig door de accesoires
  • Redelijk stil in gebruik

Minpunten

• Niet voor hele grote hoeveelheden

Zo veel mogelijk! 25-02-2022

Veelzijdig

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie machine, staat mooi en is stevig op keukenblad. Alle onderdelen passen niet handig in elkaar om op te bergen. De extra messenschijf is handig. De blender is niet groot maar prima voor pesto of humus etc. Gehakt maken kan ook met deze variant als je daar van houdt. Mixen doet hij als de beste, ook droog stevig deeg doet hij goed! Aanrader.

Melie85 24-02-2022

Mooie machine, maar niet onder de indruk.

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

We hebben deze machine nu een paar weken in huis. Het apparaat is voor onze keuken aan de grote kant waardoor we hem elke keer moeten opbergen, dat is wel jammer.

In het begin is het even zoeken naar waar en hoe de onderdelen gemonteerd moeten worden, maar na 1 keer in elkaar zetten spreekt het allemaal voor zich. Schoonmaken gaat ook heel eenvoudig omdat de onderdelen in de vaatwasser kunnen. Ook de blender die je erop kan monteren is erg handig. Wel lichte onderdelen die niet per se heel stevig aanvoelen. De lichte kan heeft alleen geen schenktuit. Het mixen gaat gemakkelijk. Het is ons helaas niet gelukt om al het deeg uit de mengkom te krijgen, welk beslag we dan ook gebruikten. Er bleef altijd een restje achter waardoor we met een pannenlikker alles moesten wegschrapen en het nog eens aan moesten zetten. Voor een machine van dit bedrag, had ik dit niet verwacht. Het poeder stuiven is verleden tijd door de deksel die je er bovenop kunt doen.

Hij maakt heerlijk gehakt, die we van runderlappen hebben gemaakt maar de structuur is goed. Het kost wel tijd om dit schoon te maken en soms klontert het ook en loopt het niet goed door.

Voor het snijden en raspen kan de slicer op de bovenkant gezet worden. Met de rasp kun je heel grove stukken maken maar met een andere slicer kun je weer dunnere reepjes maken (zelf courgette pasta gemaakt).

Het geluid is acceptabel en het apparaat staat stevig. Ook het bedienen ervan is erg gebruiksvriendelijk.

Melie85 24-02-2022

Mooie machine, maar niet onder de indruk.

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Pluspunten

• Gehakt draaaien
  • Veel accessoires

Minpunten

• De kom wordt nooit helemaal leeg
  • Voelt niet per se stevig, staat wel stevig

Marjolein 24-02-2022

Geweldige keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Wat een heerlijke keukenhulp. Hakken, kneden, mixen, snijden, malen, deze compacte bijna alleskunner doet het. Veelzijdig door de vele accessoires die ook nog eens gemakkelijk zijn te wisselen. Heel eenvoudig in gebruik. Ook het schoonmaken is zo gepiept. Een echte topper

Pluspunten

• compact
  • compleet / veel accessoires

CherL 23-02-2022

Compact en krachtig

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Deze compacte keukenmachine is een aanwinst in je keuken! Door de grote hoeveelheid opzetstukken kunnen wat andere dingen de keuken uit. Fijn als je weinig ruimte hebt. Heb tot nu toe pizzadeeg en baba ganoush gemaakt. Bij deeg gaat de machine wat wiebelen, maar ik las dat het erbij hoort. Ik vind dat de machine vrij stil is en gemakkelijk in gebruik. Ook zonder de gebruiksaanwijzingen heel grondig te lezen, wijst het apparaat zich vanzelf. Wat mij betreft een blijvertje, ik kijk er naar uit om dankzij deze keukenmachine nog mooiere gerechten te gaan bereiden.

Pluspunten

• Compact
  • Krachtig

Minpunten

• Wiebelig

w**r@g**l.com 23-02-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Pluspunten

• Deeg mixen

Minpunten

• Kleine blender

Miallifl 20-02-2022

Mijn hulpje in de keuken.

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Ik heb met veel plezier van het weekend gebruik gemaakt van mijn nieuwe aanwinst. In een woord fantastisch. Mooie compacte machine met zeer veel mogelijkheden. Bananen brood gemaakt was zeer luchtig en goed gelukt. Deze machine is echt onmisbaar.

m**k@g**l.com 20-02-2022

O het is een compacte machine en zeer handig in het gebruik. Ik heb chocolade mousse gemaakt en dit was goed gelukt. Was erg luchtig.

CherL 20-02-2022

Compact en krachtig

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Pluspunten

• compact
  • krachtig

Minpunten

• wiebelig bij deeg

anneloesfranck@gmail.com 17-02-2022

Handige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Geweldige keukenhulp. Toen ik het apparaat uitpakte was ik verrast door het mooie design! Het is echt een eye catcher in je keuken. Zeer makkelijk in gebruike en onderhoudsvriendelijk.
Makkelijk schoon te maken. Ik gebruik het iedere dag om smoothies te maken. Als ik ga bakken is de kneed functie ook super makkelijk. Ik kan niet meer zonder!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Anne28 17-02-2022

Compacte keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Super fijne keukenmachine. Het design is heel mooi en neemt niet teveel plaats in in de keuken. Het is echt een eye catchter! Ik gebruik het bijna iedere dag om smoothies mee te maken. Als ik ga bakken gebruik ik de kneedfunctie. Het apparaat is heel gebruiksvriendelijk en makkelijk te bedienen. Ook is het makkelijk in onderhoud en schoon te maken. Al met al ik kan niet meer zonder !

a**k@g**l.com 17-02-2022

Super mooie keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Ik ben super blij met dit apparaat. Het neemt niet teveel ruimte in in de keuken en ziet er ook zeer stijlvol uit. Echt een eye catcher! Verder is het ook heel handig in gebruik. Ik gebruik het veel om smoothies te maken. Ook als ik ga bakken is het een fijn product. De kneed functie is ideaal. Het apparaat is snel en gemakkelijk schoon te maken. Ik verwacht binnenkort een kleintje en denk dat ik er dan ook nog heel veel aan heb. Zoveel functies zitten erop. Ik ga lekker door met testen!

• Veel functies

Minpunten

• Je kunt niet meer zonder

Lieke 16-02-2022

Compacte en veelzijdige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij met de nieuwe Bosch keukenmachine. Het is een compact maar toch veelzijdig model, hij staat te stralen in onze nieuwe keuken en staat door zijn compacte formaat niet in de weg. Het zwart witte design past goed in ons interieur en geeft onze keuken juist meer uitstraling. Ik gebruik de machine elke ochtend om verse smoothies te maken, dat werkt erg goed. Blender vullen, zet 'm op de machine tot je de veiligheidsklik hoort, even aanzetten en je hebt binnen een paar minuten een lekker ontbijt. De machine zelf blijft schoon en je spoelt de kan zo onder de kraan af. Verder bak ik ook regelmatig brood en cake thuis, en ook daar kun je de keukenmachine goed bij gebruiken. Ook hierbij zijn de accessoires eenvoudig schoon te maken. Ik zou de machine zeker aanraden!

l**n@g**l.com 15-02-2022

Mooie compacte alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Ik heb deze machine nu een paar weken in huis. Het apparaat is heerlijk compact, ideaal voor in een kleine keuken. Daarnaast makkelijk in gebruik; mixen, kneden, hakken alles doet ie perfect en, niet geheel onbelangrijk, ook schoonmaken is een eitje!
Ik ben er superblij met deze alleskunner!

Pluspunten

• Compact
  • Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Weegt niks
  • Resultaten zijn uitstekend

Anoniem 21-03-2021

Compact en veelzijdig

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de Bosch MUMS2EW30 keukenmachine nu een paar weken in huis en we zijn blij verrast met de veelzijdigheid van dit apparaat. De machine is lekker compact en staat heel stevig op het aanrecht. In eerste instantie is het even zoeken naar waar en hoe de onderdelen gemonteerd moeten worden, maar na 1 keer in elkaar zetten spreekt het allemaal voor zich.
Voor het snijden en raspen kan de slicer op de bovenkant gezet worden. De dikke en dunne plakjes zijn handig voor komkommer en wortel. Met de rasp kun je heel grove stukken maken, lekker voor in de nasi bijvoorbeeld. Ook julienne reepjes zijn mogelijk, om bijv. door de salade te doen. Het is wel lastig om een wortel tot het laatst rechtop te houden. Door de brede vulopening gaat het vrij snel scheef. De onderdelen afwassen is gemakkelijk, ze kunnen eventueel ook in de vaatwasser. Voor kleine hoeveelheden is het niet echt de moeite met het schoonmaken meegeteld, maar als je veel moet snijden is het heel handig.
De blender is simpel maar doet het goed. De lichte kan heeft alleen geen schenktuit. Het mixen gaat gemakkelijk. Deeg voor brood met de deeghaak, we hebben er zelfs peperkoek mee gemaakt. Maar ook pannenkoekenbeslag of beslag voor cake. Met de deksel erop is het poeder stuiven verleden tijd.
Voor ons het meest verrassend was de vleesmolen. We hebben kippengehakt en half om half gehakt gemaakt en de structuur is goed. Het is naderhand wel even wat schoonmaken, maar de volgende keer gaan we veel in 1 keer maken en dan invriezen. Dan is het schoonmaken niet zo erg.
Omdat het apparaat kan snijden, raspen, blenderen, mixen en gehakt maken wordt het genoeg gebruikt om op het aanrecht te laten staan. En er zijn nog veel uitbreidingen mogelijk om er nog meer uit te halen. Wij zijn er blij mee!

hallo91 16-03-2021

Heerlijke keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bakkers klaar bakken maar! Dat klinkt nu in mijn huis, een heerlijke machine die stil en compact is. Veel accesoires die erbij zit en ook handig te gebruiken is.

Ik mis de opbergmogelijkheid voor messen, nu gaan ze sneller slijten.
De kom is klein maar ook handzaam. Deeg wordt heerlijk luchtig.

wilfredn 15-03-2021

Veel waar voor je geld

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Een keukenmachine, ik dacht nee dat is niks voor me. Tot ik deze zag.
Na lang wikken en deeg wegen voor deze machine gegaan. dit is heerlijk makkelijk om even een brood te maken (nog nooit gedaan en nu wel). Ik kreeg mijn brood lekker luchtig ermee ook. het is ook geen lastige opgave om een goed glad beslag te krijgen.

Ik was niet bekend met de snelheden, ik mis eigenlijk een duidelijke omschrijving op de knoppen wat het precies is voor het beste resultaat (qua deeghaken en dergelijke).
Het opkloppen van slagroom ging super! Ging beter dan ikzelf altijd deed handmatig.

Hij is makkelijk schoon te maken en is handig op te bergen. De blender werkt heerlijk en is goed voor vrijwel alles
Ik heb ook de gehaktmolen of hoe het ook heet gebruikt en het vlees wat eruitkomt is heerlijk en goed van smaak en loopt niet vast in de messen tijdens de productie ervan.

Pluspunten

• staat stabiel

Minpunten

• Geen goede uitleg over de standen
  • messen lastig op te bergen

Monazz 14-03-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW30 wit

Heb de Bosch keukenmachine nu enkele weken in gebruik en wat een topmachine! De
MUMS2EW30 komt in een vrij grote doos en met meerdere opzetstukken. Ik heb de verschilende opzetstukken gebruikt en ben er erg tevreden mee. Het apparaat zelf lijkt best fragiel en is nog redelijk lichtgewicht, maar er zitten zuignappen onder de machine zelf. De kom is groot en zit stevig vast tijdens het gebruik.

De verschillende opzetstukken zijn makkelijk in gebruik, werken goed en zijn makkelijk schoon te maken. De blender en de snij- en raspschijven werken goed en zijnmakkelijk in gebruik. De vleesmolen is handig, maar moet wel goed schoon gemaakt worden.De opzetstukken voor de mixer (o.a. deeghaken) zijn het fijnst en gebruik ik het meest. Ik heb er meerdere bakrecepten moeiteloos mee uitgevoerd. Voor het mixen alleen al is het echt een topapparaat. De extra opzetstukken zijn mooi meegenomen en maken de keukenmachine echt compleet.

Pluspunten

• Verschillende opzetstukken
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Kan compacter