Kenwood KMX750AR rood, roestvrijstaal - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KMX750AR rood, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl.

Baba 05-12-2020

Sturdy and beautiful looking machine

Geschreven voor: Kenwood KMX750AR rood, roestvrijstaal

Strong and heavy product and has no plastic parts :) First experience has been good but it's been only couple of days. I will update the review after some use

EdK 14-01-2021

Fijne machine

Geschreven voor: Kenwood KMX750AR rood, roestvrijstaal

Mengt goed en snel. Ik heb ‘m al voor koekjes, taart, brood en pannenkoekenbeslag gebruikt. Ook zwaar deeg is geen probleem. Gaat wel ‘aan de wandel’ wanneer het erg zwaar wordt dus houdt ‘m in de gaten. Makkelijk schoon te maken aangezien alles in de vaatwasser kan.

Dave 13-01-2021

Kenwood keukenmachine KMX750AR

Geschreven voor: Kenwood KMX750AR rood, roestvrijstaal

Goed en degelijk product, doet wat er over is geschreven. Eenvoudig schoon te maken. De anti-spat deksel is ook erg handig. Scheelt extra schoonmaak. Heb hem nu 2 maanden in bezit en zeer tevreden.

Jeroen 30-12-2020

Pracht apparaat

Geschreven voor: Kenwood KMX750AR rood, roestvrijstaal

Na lang zoeken dit apparaat gekozen om kwaliteit en mooi uiterlijk, maar ook betaalbaar tov andere merken. Apparaat staat prachtig op het aanrecht, echt een mooie eyecatcher. Daarbij is de machine ook erg fijn in gebruik en makkelijk te bedienen met de draaiknop. Het apparaat voelt erg degelijk aan en staat stevig op het werkblad. Daarnaast maakt het product ook wat herrie als het op de hoogste stand staat, maar je kunt nog steeds een gesprek houden ondertussen, dus dat is ook super!

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Prachtige vormgeving

Rick Vermeer 29-12-2020

Degelijkheid en zeer mooi!

Geschreven voor: Kenwood KMX750AR rood, roestvrijstaal

We wilden een krachtige machine om ook deeg te kunnen maken. tevens wil het oog ook wat!
Bij de ingebruikname waren wij zeer verrast door de krachtige machine. tot nu toe geen spijt van deze keuze. We hopen nog veel lekker gerechten ermee te bereiden!

Pluspunten

• degelijk
  • geen, tot weinig plastic onderdelen

Minpunten

• vrij kort snoer.

Familie 27-12-2020

Mooi design

Geschreven voor: Kenwood KMX750AR rood, roestvrijstaal

Mooi apparaat, dieprode kleur. Hij blijft door zijn gewicht goed op het aanrecht staan. We zijn echt in een bakflow terecht gekomen.

Pluspunten

• goede prijs/kwalliteit verhouding
  • design

ACW 02-12-2020

Prima mixer

Geschreven voor: Kenwood KMX750AR rood, roestvrijstaal

Mooie kleur. Zwaar waardoor hij goed blijft staan tijdens mixen. Zeer degelijk apparaat met grote ballongarde en stevige vlinderhaak en deeghaak.

Pluspunten

• Degelijk
  • Werkt uitstekend
  • Goed merk

Johannes 26-11-2020

Uitstekende machine

Geschreven voor: Kenwood KMX750AR rood, roestvrijstaal

Als je hem uit de verpakking haald merk je al de zware kwaliteit werkt fantastisch een echte aanrader

Minpunten

Jan 24-11-2020

voldoet aan de verwachting

Geschreven voor: Kenwood KMX750AR rood, roestvrijstaal

omdat onze vorige keukenmachine niet voldeed zijn we op zoek gegaan naar een zwaarder model wat in staat is om brooddeeg goed te mengen, deze keukenmachine voldoet daar aan. bovendien staat deze zeer mooi in de keuken en is het een echte eyecatcher. bovendien bied deze machine de mogelijkheid voor uitbreiding door de beschikbare diverse accessoires.

Pluspunten

• voldoende zwaar om brooddeeg te mengen
  • mooi design