Bosch MUMS2EW00 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUMS2EW00 wit op Kieskeurig.nl.

Samyra 16-03-2021

lekker compact

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

Mooie vorm, heel compact en werkt uitstekend. Van pannenkoeken tot brooddeeg; alles is mogelijk.
Prima prijs / kwaliteit.

Pluspunten

• compact
  • maakt niet zoveel geluid

romana88888 29-03-2021

Handige keukenmachine voor de beginnende keukenprinses

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

Fijne keukenmachine. Handige accessoires en makkelijk in gebruik. Is wel groot en neemt veel ruimte in. Erg makkelijk schoon te maken, onderdelen kunnen in de vaatwasser. Ideaal voor de beginnende keukenprinses.

Chantal 26-03-2021

Mooi compact product

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

Het is een mooie compact keukenmachine die snel in je keuken past. Hij heeft een grote mengkom waarbij alles goed meegenomen wordt tijdens het mengen. Verder kan alles in de vaatwasser wat het erg makkelijk maakt bij het opruimen. Enig nadeel is dat de kop vrij zwaar op en neer beweegt.

Marlie 23-03-2021

Prima keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

De keukenmachine is simpel, compact en prima. Je kunt de machine goed inklappen waardoor hij minder ruimte in neemt in de kast.
Ik begrijp het systeem van de deksel niet helemaal. Het lijkt alsof je de deksel er alleen op kunt schuiven als de mixer een klein beetje om hoog is.
Verder zit bij deze machine een mixer om o.a eieren te kloppen, eentje voor beslag en een paar deeghaken. Simpel, en daardoor heb ik ook wel de neiging om toch de handmixer te pakken ipv dit apparaat uit de kast.

Marlie Engel 23-03-2021

Prima keukenmachine, niet bijzonder.

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

De keukenmachine is compact en je kunt hem behoorlijk inklappen waardoor je hem prima kunt opbergen. De functies vind ik niet bijzonder, waardoor ik heb gemerkt dat ik toch sneller even de handmixer pak. Er zitten 3 opzetstukken bij: één voor het mixen van o.a eieren, één meer voor beslag en een deeghaak. Alleen voor het kneden van deeg vind ik een keukenmachine voordelen hebben.
Ik vind ook de afwerking niet ideaal. Er zitten wel wat randjes aan waardoor het water van de vaatwasser erin blijft staan.
Kortom, prima. Geen bijzonderheden, maar ook geen grote voordelen.

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Afwerking

Amylee 16-03-2021

Fijne compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

Het is een fijne en compacte keukenmachine.
De hulpstukken zijn makkelijk te plaatsen en de mix wordt moeiteloos gemixt.
De RVS kom is mooi en handig. Je producten blijven lekker koel of warm als dat nodig is. Fijn dat er een afdekplaat bij zit, dit voorkomt dat de hele keuken onder de mix zit.

Met de zuignappen aan de onderkant van de keukenmachine, blijft ie prima op z'n plaats staan.

Pluspunten

• Stille keukenmachine

Minpunten

• Kantelen gaat wat zwaar

samyra 16-03-2021

Zeer handig

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie keukenmachine, maakt heel weinig geluid en makkelijk te gebruiken. Van zware deegwaar tot licht beslag, alles gaat heel makkelijk. Ook het schoonmaken geeft geen problemen omdat je overal goed bij kan. Zeker een aanrader.

Pris 15-03-2021

Compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

De doos is erg groot, als je de machine eruit haalt is het een mooi formaat. Hij staat mooi op het aanrecht, een eye catcher vind ik het. Hij is makkelijk in gebruik, het enige wat ik lastig vind is hoe de spatdeksel erop gelegd en ervan afgehaald moet worden. Er blijven soms restjes onderin de kom zitten. Je hebt heerlijk je handen vrij als de ingrediënten in de kom zitten. Hij maakt weinig geluid, waardoor je de televisie ook nog kan horen.

Pluspunten

• Handzaam

Minpunten

• Restjes in de kom
  • Spatdeksel

Beteriele 15-03-2021

Stil, eenvoudig in gebruik en compact

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

Een keukenmachine neemt normaal gesproken veel plaats in en dat is een reden waarom ik tot een tijdje geleden er geen eentje had. Nu ik veel thuiswerk en daarom soms mijn reistijd thuis voor de tv doorbreng zie ik regelmatig een keukenmachine in een kookitem in een programma als Binnenste Buiten verschijnen en dat wekte toch wel mijn interesse. Deze machine is lekker compact, maar heeft wel de basisfuncties van een keukenmachine. Hij is stil, de 3 opzetstukken die standaard meegeleverd zijn zijn makkelijk te monteren en ook weer te verwijderen en de aluminium kom is geweldig!

Ik heb al een aantal recepten gemaakt en daarbij deze machine veelvuldig ingezet en ik moet zeggen dat het echt top is. Het deeg wordt goed gemixt en gekneed (ook brooddeeg) en de garde werkt perfect! Ik zou deze machine dus zeker aanraden als je niet al te veel ruimte (en geld, want hij is ook nog best ok geprijsd) kwijt wilt zijn aan een machine. En Bosch heeft een topklantenservice, dus als er een probleem is, dan wordt dat meteen voor je opgelost (weet ik van een schuurmachine), dus ook dat zit goed.

Pluspunten

• stil
  • compact
  • aluminium kom
  • uit te breiden met accessoires

Minpunten

• nog niet ontdekt

Jenwies 15-03-2021

Fijne keukenmachine om o.a. cakebeslag in te maken

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

Ik vind het een fijn apparaat. Ik was op zoek naar vervanging voor mijn handmixer. Ik vind dit fijner werken, omdat het goed mengt. Ik heb idee dat mijn cakes luchtiger zijn dan eerder. Het apparaat is makkelijk schoon te maken. Je hebt er wel wat meer ruimte voor nodig om op te bergen.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Makkelijk schoon te maken
  • Mengt alle ingredienten goed

Minpunten

• Vrij duur om extra accesoires aan te schaffen
  • Groot om op te bergen

RvdZ 14-03-2021

Handige, lichte en stabiele keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

De MUMS2EW00 keukenmachine is een handig apparaat met een goed formaat, ook voor een kleine keuken. De keukenmachine is licht, maar staat zeker wel stevig en stabiel op het aanrecht. Het mengen van cakemix of kneden van deeg gaat veel sneller en beter dan als je het handmatig of met een handmixer doet. Welk hulpstuk je nodig hebt, wordt duidelijk uitgelegd in de gebruiksaanwijzing van deze keukenmachine. Tot nu toe de garde en deeghaak geprobeerd en die nemen alles mee wat er in de kom zit.

Pluspunten

• Compact formaat, ook voor een kleine keuken
  • Licht
  • Mengt de ingredienten goed
  • Staat stabiel

liet14 14-03-2021

fijne compacte machine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

Compacte keukenmachine die alles doet wat ik van deze machine verwacht.; kneden, mixen en kloppen.
Makkelijk schoon te maken. door z'n compactheid ook goed op te bergen.

Pluspunten

• compact
  • makkelijk schoon maken

Gertjan 10-03-2021

Fijne compacte en sterke mixer / keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

Apparaat gebruikt ter vervanging van de handmixer.

Wat ik goed vind aan het apparaat is dat het compact is. Dus je kan het goed plaatsen op het aanrecht en niet onbelangrijk het ziet er ook gewoon goed uit. En je kan m gewoon even loslaten wat bij een handmixer onherroepelijk tot een bende leidt in de keuken.

De RVS bak is niet alleen goed schoon te houden en is slijtvaster dan een plastic bak, maar staat ook netjes.

De accessoires zijn handig, wel even onthouden dat bij het mixen de mixer niet tot helemaal onderin de bak komt. Dus onderin wordt het beslag niet altijd even goed meegenomen.

Het kantel van de kop gaat wat te stroef vind ik, ook het plaatsen van de afdekkap (tegen het spatten) vergt enige oefening.

Mogelijkheden om uit te breiden naar keukenmachine is ook een mooi voordeel.

Pluspunten

• Sterk
  • Stijlvol
  • Compact
  • RVS bak

Minpunten

• Mixer reikt net niet de bodem van de RVS bak

Peggy 10-03-2021

Handige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

Grote doos maar na openen blijkt er een compacte keukenmachine in te zitten. Ik en mijn dochters hebben er al diverse dingen in voorbereid. Voor appeltaart, cupcakes etc. Alleen de verse slagroom lijkt ons niet te lukken. Vanavond nog een keer proberen. Al met al een super fijne machine die je een hoop tijd bespaard in de keuken. Ook niet onbelangrijk is dat hij makkelijk schoon te maken is.

Karinc 10-03-2021

Compacte basic keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Compacte keukenmachine, ook niet heel erg robuust , veel plastic in het design. Uit te breiden met accessoires maat deze zijn niet allen meer te koop. Lijkt toch wel een ouder model. Niet heel krachtige motor waardoor minder geschikt voor zwaar deeg
Staat stabiel, maakt weinig geluid. Is vaatwasbestendig.

karinc 10-03-2021

Compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

Staat stabiel, maakt weinig geluid. Is vaatwasbestendig.

Pluspunten

• Compact
  • Geluidsarm
  • Mixt homogeen

Minpunten

• Wat goedkope uitstraling
  • Niet heel krachtige motor
  • Niet alle accessoires meer verkrijgbaar

Willeke69 08-03-2021

top apparaat

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

Pluspunten

• stabiel door zuignappen
  • diverse kloppers
  • deeghaak voor brooddeeg
  • roestvrijstalen kom

Minpunten

• maakt veel geluid
  • openen gaat zwaar

willeke69 06-03-2021

prima apparaat

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een handig apparaat. Klein maar krachtig genoeg voor alles wat we er mee willen mengen. Er zitten handige zuignappen onder waardoor hij stabiel op de aanrecht blijft staan. De kloppers en haak die erbij zitten nemen netjes alles mee en het is ook handig dat alles af te wassen is in de vaatwasser.

Super gebruiksvriendelijk 05-03-2021

Super

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede keukenmachine, mooi, sterk, lichtgewicht, gemakkelijk in gebruik, doet wat hij moet doen.

Jantje05 05-03-2021

Mooi en handig

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00 wit

De keukenmachine is mooi en eenvoudig, en makkelijk in gebruik. Met 3 verschillende haken kan je alle kanten op. Maar de motor is niet krachtig genoeg om grote hoeveelheden te mengen, dit is echt een apparaat voor simpele (kleinere) baksels. De mengkom, de haken en het apparaat zelf zijn makkelijk schoon te maken.