• Best Reviewed dec 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM5XW20 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jootje 02-09-2022

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooi krachtig apparaat met niet al te veel herrie (niet meer dan je kan verwachten) veel hulpstukken in een mooie tas. Ik heb wel snel vingerafdrukken(vegen) op de kom/knop zitten. Wegen gaat in 5gram per keer maar werkt heel fijn voor de grote(re) hoeveelheden. Moet wel opletten dat de mixer niet te snel gezet wordt bij het mixen, dan klotst het er snel(ler) overheen (zeker bij bijv. pannenkoekenbeslag). Kom is groot genoeg voor "doorsnee" werk maar had van mij achteraf nog iets groter gemogen. Snoer rolt weer mooi op.

Ivan 19-01-2022

Multifunctionele keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Keukenmachine mum5xw20 besteld. Inclusief weegschaal en timer.
De metalen bak is van hoogwaardige kwaliteit. De blender is van plastic voor dat bedrag was glad nog mooier geweest. Snij en mix assesoires bevallen tot nu toe goed. Brood kneden was geen probleem.
De weegschaal meet per 5 gram. Iets om rekening mee te houden.
De timer begint te lopen zodra je de mixer aan zet en werkt ideaal.
Wat handig is is dat het snoer in het apparaat oprolbaar is waardoor deze niet los over het keukenblok loopt.

H 04-01-2022

Top product

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Keukenmachine MUM5XW20, en ongeveer een week in gebruik, tot grote TEVREDENHEID!
Deeg maken voor brood, ging heel gemakkelijk en prachtig resultaat.
Heel handig met ingebouwde weegschaal, makkelijk ingrediënten toe voegen.
Groente snijden met de diverse bijgeleverde messen, ideaal. Wortels , komkommer, tomaten, witte kool enz enz .
Fruit, even schillen en bv de halve appels kunnen er makkelijk in, bananen, met mooi professioneel resultaat.
Een smootie maken is zo klaar, en grote kan waar heel veel in kan. En voorzien van maten op de kan om bv veelheid vocht toe kunnen voegen.
Ook handig dat de machine nog even door draait als je op stand 0 zet, dan gaan de laatste restjes er ook nog uit.
Schoonmaken van allerlei onderdelen is zo gedaan. De diverse messen zitten veilig verpakt in een hoes.
Kortom , ik ben er erg blij met deze keukenmachine !

Pluspunten

• Praktisch
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Nog niet gevonden, snoer misschien ietsje langer

Alard 03-01-2022

Perfect apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na meer dan 25 jaar trouwe dienst had mijn Bosch keukenmachine het begeven. Dus moest er weer een nieuwe komen.

Shikha 27-12-2021

Perfect food processor

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] The product is exactly what I want. Everything is as described.The food processor delivers what it promises.
With the power of 1000 watts, it is well prepared for anything.The machine looks very noble and the accessories look high quality!
You need to make sure that accessories are correctly placed and turned on.

It is simple to use and easy to clean. Salads of carrots, radishes, celery, etc. are super easy and very quick to grate.The dough hooks are strong and manage even a firm bread dough.

Also great idea for the integrated scale and the self-winding cable. So the cable is not just lying around when the machine is not in use.
Integrated bowl is practical too.The bowl greatly simplifies the individual work steps and also reduces the amount of bowls you need.

Many features are really well thought out and wisely integrated. Overall a satisfied cutomer! Highly recommended!!

Suzanne 23-12-2021

Multifunctionele keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Schitterende multifunctionele machine. Lang getwijfeld, maar we hebben uiteindelijk deze Mum5 gekozen boven de Artisan of goedkopere Bourgini. Reden: betere kwaliteit dan de Bourgini, is de helft goedkoper als de Artisan, en je kan er veel meer mee! Mixen, smoothies maken in de blender, groente raspen in de hakmolen, en alles is makkelijk te wegen met de ingebouwde weegschaal. En dit zijn alleen nog maar de standaard opties die geleverd worden met de machine.

De machine is mooi strak en niet te pompieus. Het idee was de mum5 na gebruik op te ruimen, maar hij is zo stylvol dat we hem nu gewoon op het aanrecht laten staan.

We zijn er heel tevreden mee.

Pluspunten

• Ontwerp - mooi maatje niet te groot
  • Veel accessoires
  • Mixer mixt de gehele kom
  • Fijne ingebouwde weegschaal

Minpunten

• Toch de prijs

Nick.vandenheuvel@icloud.com 09-12-2021

Best kitchenmachine ever!

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Product werkt perfect..! Krachtig! Makkelijk schoon te houden. Kortom dikke aanrader!

• Handige weeg tool ingebouwt
  • Krachtige mixer en deeg draaier

Minpunten

• Nog niet gevonden..

h**n@k**l.nl 02-12-2021

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Complete keukenmachine met veel accessoires.
Ziet er aantrekkelijk uit
Maakt niet al te veel lawaai
Krachtig met 1000 watt motor
Goede ervaringen met het merk.
Degelijk apparaat

• Mooi product
  • Veel accesoires
  • ingebouwde weegschaal
  • Goede ervaringen met het merk

Priscilla 10-10-2020

Veelzijdig en stijlvol apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Het uiterlijk van het apparaat vind ik mooi en stijlvol. Het is wel groot en neemt veel ruimte in, maar met alles wat het kan, heb je ook niet veel anders nodig op het aanrecht. De tekeningen in de handleiding zijn fijn en duidelijk. Het snoer zit handig opgerold in het apparaat, waardoor het snoer niet lomp eroverheen hangt of in een hoek gepropt zit. Stil in gebruik en de ingebouwde weegschaal is ook van toegevoegde waarde. Het apparaat is veelzijdig en je kan ook gemakkelijk wisselen met de onderdelen. Groente snijden ging met dit apparaat ook snel en de stukken werden niet verpulverd. Het snijvlak was scherp genoeg om de groente in fijne stukken te raspen. Het werkte ook met ui en knoflook, echter ging het wat moeilijker om kleine groenten erin te gooien.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Veelzijdig
  • Grote kom
  • Ingebouwde weegschaal

Minpunten

• Groot apparaat

Marita 05-10-2020

ideale keukenmacine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Helemaal blij met deze keukenmachine. Deze mogen testen.
Keukenmachine heeft een handige kantelarm waardoor je meerdere accessoires er op kan klikken. Daardoor is het apparaat niet te groot.
Handige stekker, die net als bij een stofzuiger verdwijnt in het apparaat, dus geen los snoer.
Ideaal is ook de geïntegreerde weegschaal. Zo hoef je niet alles los meer te wegen.
Voor de hobby koker\bakker is dit echt een ideaal apparaat.

Pluspunten

• stekker verdwijnt in het apparaat
  • veel verschillende accessoires
  • kantelarm
  • geïntegreerde weegschaal

Gerard 02-10-2020

Mooi en stijlvol apparaat dat niet misstaat in de keuken

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Het apparaat is gemakkelijk in gebruik en werkt behoorlijk intuïtief.
De meegeleverde hulpstukken en accessoires bieden al veel mogelijkheden.
Doordat een weegschaal is ingebouwd, kun je sneller ingrediënten toevoegen, tussen de stappen van de bereiding.
Ook een timer is aanwezig, wat het makkelijk maakt om de tijd in de gaten te houden.
De mixer mixt en klopt snel en luchtig. Met wat dikker brooddeeg, heeft ‘ie het weliswaar duidelijk moeilijker, maar is het resultaat nog altijd prima.
Het snoer kan automatisch inrollen, waardoor je het snel opgeruimd hebt. Het is wel wat aan de korte kant.
De blender maakt natuurlijk heerlijke smoothies, en verpulvert ook ijsblokjes.
Zonde dat de blender-kan en de afdek-deksel van plastic zijn uitgevoerd.
Bovendien sluit dat deksel niet helemaal goed af aan de achterzijde waardoor er nog inhoud kan ontsnappen.

Al met al een fijn apparaat.

Pluspunten

• mooi design
  • inrolbaar snoer
  • ingebouwde weegschaal
  • veelzijdig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• kan van blender is van plastic
  • deksel voor afdekken, dekt niet volledig af

Marita 01-10-2020

Ideale keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over deze keukenmachine.
Door de kantelarm is de keukenmachine erg multifunctioneel en het zorgt ervoor dat hij niet veel beslag neemt in je keuken.
Mooi design ook.
Ideaal is de geintergreerde weegschaal en de stekker die net zo werkt als bij een stofzuiger. geen losse onderdelen.
Het apparaat doet zijn werk. Je hebt niet meer allemaal losse apparaten meer nodig. Je kan er smoothies mee maken. mixen. raspen, snijden.
Ik raad dit product zeker aan

Jolien 29-09-2020

Veelzijdig keukenapparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

De keukenmachine is echt een blikvanger in mijn keuken. Hij is wel iets te groot voor onze kleine keuken, maar desondanks vind ik het een fantastisch apparaat. Je kan er zoveel mee. Mixen, blenden, kneden, groentes in kleine stukken snijden en nog veel meer. Ook fijn dat je er nog losse hulpstukken bij kunt kopen. Zo hoef je niet steeds een nieuw apparaat te kopen, maar kun je dit apparaat uitbreiden. Ook fijn dat er een tasje bij zit om de verschillende hulpstukken in op te bergen zodat het stofvrij blijft. Dit tasje kun je dan weer handig opbergen in de mengkom. Erg fijn is dat het snoer net als bij een stofzuiger in het apparaat verdwijnt. Normaal hangt dit er altijd maar een beetje bij of heb je moeite om het er weer netjes in te stoppen, maar je kan er licht aan trekken en dan gaat het snoer vanzelf naar binnen. Bijna alles kan ook in de vaatwasser wat natuurlijk erg fijn is. Je wil niet na het gebruik van het apparaat alles nog met de hand afwassen. Over de geintegreerd weegschaal ben ik ook erg tevreden. Handig om zo niet eerst alle ingredienten appart te moeten afwegen, maar dit kan direct in de mengkom. Scheelt ook weer afwas.

Pluspunten

• hulpstukken los bij te kopen
  • gemakkelijk uit te breiden
  • meeste kan in de vaatwasser

CvWBL 27-09-2020

Fijne keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu al een paar weken in het bezit van dit mooie apparaat.
De keukenmachine ziet er mooi uit en is heel compleet. Het fijne aan deze machine is dat er een weegschaal in geïntegreerd zit, wel een nadeel is dat deze per 5 gram weegt en dus niet heel nauwkeurig is.
Het snoer rolt op in de machine. Dus geen onhandige snoeren waarvan je niet weet hoe je ze op moet bergen.

Bij de machine zitten veel onderdelen, verschillende snijschijven/raspen. Een mengbeker en natuurlijk verschillende kloppers.
Het maken van een deeg zoals voor brood of pizza, wat langer moet kneden gaat heel goed met deze machine. Wat je dan wel ziet is dat alles beweegt, maar dit stoort niet.
Tijdens het kloppen of mixen heb je je handen vrij. Door de timer zie je precies hoe lang er al gemixt wordt.

Voor deze machine zijn nog verschillende extra opties te koop.

Ik vind het een fijne machine die zeer vaak gebruikt wordt in mijn keuken.

Annie35 26-09-2020

Veelzijdig en makkelijk

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Mooi design, om mee te beginnen.
Het apparaat wordt geleverd met een blender, een mengkom met haken en een groenterasp met meerdere schijven. Elke functie wordt bediend met de zeven standen knop en elke accessoire is makkelijk en snel vast te klikken.
De stekker zit opgerold in het apparaat en kan je uittrekken. Na gebruik kan je hem weer helemaal terug laten rollen, net zoals bij een stofzuiger. Super handig! Geen gedoe meer met losse snoeren.
Er zijn vele opties om het apparaat uit te breiden, zoals een citruspers en een pastamaker.
De geïntegreerde weegschaal werkt bij elke functie en is zeer praktisch. Extra schalen zijn niet meer nodig.
Al met al een zeer fijn apparaat wat goed en simpel werkt.

Pluspunten

• geïntegreerde weegschaal
  • stekker die oprolt in apparaat
  • vele uitbreidingen mogelijk

Minpunten

• trilt redelijk hard op hoogste stand

Anke 25-09-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben als beginner in de keuken helemaal enthousiat. De keukenmachine staat mooi in mijn keuken, maar is ook eenvoudig in gebruik. Ideaal dat ik kan zien hoe lang ik bezig ben (timer) maar helemaal handig vind ik de weegschaalfunctie. Wat een uitkomst!

Betty 23-09-2020

Heel complete keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een zeer mooie compacte keukenmachine. De accessoires zijn erg handzaam en makkelijk in gebruik, alleen het plaatsen van de afsluitdeksel is even puzzzelen. Zowel het kneden mixen als snijden geeft een uitstekend resultaat.Wat ook fijn is dat er een opergtasje voor de schijven bij zit. Het schoonmaken is geen probleem doordat er geen gekke of ongemakkelijke randen aan zitten. De geintegreerde weegschaal en timer maar deze keukenmachine comleet.

JackieChan 22-09-2020

Wat een erg fijne eerste ervaring

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een ding! Bovenal al mooi, maar ook de opties zijn erg bijzonder te noemen. Aankomend weekend maar eens iets moeilijkers er mee proberen zoals een beslag maken!

Ankjes 21-09-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Ik ben een beginner in de keuken maar dit apparaat is echt een uitkomst! Ideaal dat je alles goed kan timen en ook kan afwegen in de kom. Het biedt veel opties voor vele bereidingen. Maar daarbij vind ik ook dat het mooi staat op het aanrecht. Het is een strak design wat geen doorn in het oog is.

Pluspunten

• Weegschaal
  • Timer
  • Snoer die oprolt

Minpunten

• Niet heel groot

Linda 21-09-2020

De ideale mixer

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Ik ben erg tevreden met deze keukenmachine. Het is enorm veelzijdig en het doet perfect wat ie moet doen. De mixer beweegt dusdanig goed, dat zelfs kleine beetjes kloppen of mixen geen probleem is. De blender is makkelijk te bevestigen, het is binnen no-time gemixt en makkelijk schoon te maken. Het enige minpuntje vind ik dat de blender van plastic is, wat vrij snel kapot kan gaan. De schijven zijn ook ideaal, een appel of kaas is zo geraspt. De geïntegreerde weegschaal en timer is een uitkomst, dat scheelt echt! En het snoer rolt zich perfect op na gebruik. Het design vind ik zeer mooi, de machine heeft dan ook een blijvend plekje in de keuken gekregen. Kortom: een aanrader!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Mixt luchtig en snel
  • Geïntegreerde weegschaal en timer
  • Oprolbaar snoer

Minpunten

• Blender van plastic