Bosch MUM5XW20 wit - Reviews

3,9 liter
Rotatiesnelheid
14000 rpm
IJs-crusher

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM5XW20 wit op Kieskeurig.nl.

Annie35 26-09-2020

Veelzijdig en makkelijk

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Mooi design, om mee te beginnen.
Het apparaat wordt geleverd met een blender, een mengkom met haken en een groenterasp met meerdere schijven. Elke functie wordt bediend met de zeven standen knop en elke accessoire is makkelijk en snel vast te klikken.
De stekker zit opgerold in het apparaat en kan je uittrekken. Na gebruik kan je hem weer helemaal terug laten rollen, net zoals bij een stofzuiger. Super handig! Geen gedoe meer met losse snoeren.
Er zijn vele opties om het apparaat uit te breiden, zoals een citruspers en een pastamaker.
De geïntegreerde weegschaal werkt bij elke functie en is zeer praktisch. Extra schalen zijn niet meer nodig.
Al met al een zeer fijn apparaat wat goed en simpel werkt.

Pluspunten

• geïntegreerde weegschaal
  • stekker die oprolt in apparaat
  • vele uitbreidingen mogelijk

Minpunten

• trilt redelijk hard op hoogste stand

Anke 25-09-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Ik ben als beginner in de keuken helemaal enthousiat. De keukenmachine staat mooi in mijn keuken, maar is ook eenvoudig in gebruik. Ideaal dat ik kan zien hoe lang ik bezig ben (timer) maar helemaal handig vind ik de weegschaalfunctie. Wat een uitkomst! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ankjes 21-09-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Ik ben een beginner in de keuken maar dit apparaat is echt een uitkomst! Ideaal dat je alles goed kan timen en ook kan afwegen in de kom. Het biedt veel opties voor vele bereidingen. Maar daarbij vind ik ook dat het mooi staat op het aanrecht. Het is een strak design wat geen doorn in het oog is.

Pluspunten

• Weegschaal
  • Timer
  • Snoer die oprolt

Minpunten

• Niet heel groot

Linda 21-09-2020

De ideale mixer

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Ik ben erg tevreden met deze keukenmachine. Het is enorm veelzijdig en het doet perfect wat ie moet doen. De mixer beweegt dusdanig goed, dat zelfs kleine beetjes kloppen of mixen geen probleem is. De blender is makkelijk te bevestigen, het is binnen no-time gemixt en makkelijk schoon te maken. Het enige minpuntje vind ik dat de blender van plastic is, wat vrij snel kapot kan gaan. De schijven zijn ook ideaal, een appel of kaas is zo geraspt. De geïntegreerde weegschaal en timer is een uitkomst, dat scheelt echt! En het snoer rolt zich perfect op na gebruik. Het design vind ik zeer mooi, de machine heeft dan ook een blijvend plekje in de keuken gekregen. Kortom: een aanrader!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Mixt luchtig en snel
  • Geïntegreerde weegschaal en timer
  • Oprolbaar snoer

Minpunten

• Blender van plastic

alfawoman 21-09-2020

Wat een mooie, veelzijdige en handige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Het is een plaatje op mijn aanrecht door de mooie ronde vormen, en daarbij is ie ook nog eens heel prettig in het gebruik. Je moet het wel even leren hoor, want het is een veelzijdige alleskunner. Want hij kan een smoothie maken, hij kan broodmix kneden, is perfect in het maken van een cakemix en dan ook nog eens groenten snijden.

Er is goed nagedacht over het design, want vooral de omhoog beweegbare bovenkant waar ik dan de blender op kan zetten vind ik perfect. Nog beter is het oprolbare snoer, dat ben ik nog niet eerder tegengekomen behalve bij een stofzuiger.

Het meten kunnen wegen van je ingrediënten in de kom vind ik erg prettig en handig. De blender is van kunststof en dat vind ik een voordeel ten opzichte van andere zwaardere glazen blenders.

Wat ik minder handig vond was de CD, veel laptops hebben geen CD speler meer, dus daar kon ik helaas niets mee doen.

Maar voor mij is het een aankoop die ik zeker niet zal betreuren.

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • hoeveelheid hulpstukken
  • ingebouwde weegschaal

Minpunten

• prijs

Ria. 21-09-2020

Krachtig en mooi design

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Ik zocht een keukenmachine die zowel kan mixen en kneden als snijden en hakken van producten. Bij deze zit zelfs nog een blender. Deze doet goedkoop aan aangezien hij van plastic is maar het formaat past wel fijn in de koelkastdeur. De machine werkt prima en kan zelfs het zwaarste deeg aan. Dit heb ik niet op volle snelheid gedaan want dan schud en tilt hij mij teveel. Dunner beslag schraapt de mixer goed van de kom af en ook snijden en hakken is geen probleem met de bij geleverde schijven. Nog vele accessoires zijn verkrijgbaar. Echt een aanwinst voor de keuken en ik heb meer plek op mijn aanrecht omdat ik andere apparaten niet meer nodig heb. Handig zijn de automatische oproller van het snoer en de weegschaal/timer.

Pluspunten

• Snoer oproller
  • krachtig
  • design
  • weegschaal

Minpunten

• goedkope blender
  • bewegelijk bij hoge snelheid en zwaar product

JenCdR 21-09-2020

Mijn ervaringen met deze prachtige en complete keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Prachtige keukenmachine met veel accessoires, handig dat het snoer in het apparaat oprolt, gemakkelijk in gebruik door weegfunctie en timer, voldoende vermogen met 1000 Watt, eerste ervaringen met mixen, mengen en snijden zijn prima.

Pluspunten

• design
  • veel hulpstukken
  • snoer rolt op in apparaat
  • timer en weegfunctie

Minpunten

• raspen en messen mogen niet in vaatwasser

Betty 20-09-2020

Zeer complete keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Het is een mooie en compacte keukenmachine. De meegeleverde accessoires zijn erg handzaam en makkelijk in gebruik, alleen het plaatsen van de afsluitdeksel is even puzzelen ivm met de meenemer welke je er goed in moet schuiven. De resultaten van zowel het mengen als kloppen en snijden zijn uitstekend. Wat ook fijn is, is een opbergtasje voor de schijven. Schoonmaken is geen probleem omdat er geen gekke of ongemakkelijke randen aan zitten.
De geïntegreerde weegschaal en timer maakt de keukenmachine echt compleet.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel accessoires
  • Opberg tasje voor de schijven

Minpunten

• Opzetstukken erin klikken is even puzzelen

Annie35 19-09-2020

Fantastisch en mooi

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Met dit apparaat haal je de basis in huis, en krijg je een mooi design erbij cadeau. De kom is makkelijk in- en uit te klikken. De werkarm is makkelijk te verstellen zodat je de verschillende opzetstukken kunt gebruiken. De stekker werkt net als bij een stofzuiger: uittrekken wanneer je hem nodig hebt, en bij het opbergen verdwijnt deze weer in het apparaat.

De accessoires worden geleverd in een opbergtas, zodat je deze stofvrij kan opbergen en altijd bij het apparaat in de mengkom hebt.

En misschien het allermooiste, is dat je naar eigen inzicht het apparaat kan uitbreiden met losse opzetstukken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

susa 18-09-2020
  • Product gekregen

handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Handig dat alle mogelijkheden op hetzelfde apparaat kan, terwijl er tegelijkertijd een zo compact mogelijk apparaat is. Fijn dat het snoer in het apparaat verdwijnt (net zoals bij een stofzuiger). De onderdelen zijn makkelijk aan te brengen en te reinigen. Tijdens het gebruik van de deeghaak ook het apparaat wel instabiel, deze beweegt dan behoorlijk heen en weer. Ik heb pitabroodjesdeeg gemaakt wat er luchtig was. Erg handig is dat je de weegschaal telkens weer opnieuw aan kan zetten . Ook is het fijn dat het apparaat bijhoud hoe lang je al aan het mixen bent. Het apparaat reageerd vertraagd als hem aanzet. Ik had het al ontdekt, echter toen mijn partner hem ging gebruiken had hij dit niet door en dacht dat het apparaat stuk was. Toen het apparaat vervolgens ging mixen vloog het beslag door de keuken. Ook heeft de deeghaak een witte plastic beschermdop erbij die eraf valt als je de deeghaak wil instaleren. Onduidelijk waarom deze er los opzit.

Pluspunten

• oprolbaar snoer
  • alles in 1 apparaat
  • luchtig deeg

Minpunten

• apparaat beweegt behoorlijk tijdens het mixen

Ria. 18-09-2020

Prachtige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Het is een mooi complete keukenmachine en doet wat het beloofd. De blender werkt uitstekend en er loopt een timer mee zodat je weet hoelang je de blender aan hebt. Deze werkt ook voor de gehele keukenmachine. De kan voelt wel goedkoop aan maar door zijn ranke vorm past hij mooi in het frisdrank vak van de koelkast. Met het mixen van brooddeeg vind ik de keukemachine erg hard trillen en bewegen. Bijna alsof de kom van de machine af wil lopen. Ik hoop dat deze bewegingen de levensduur niet verkort. Het snijden van harde en zachte groentes met de schijven gaat super goed en makkelijk. Kloppen van zachte creme en mixen van cake is geen enkel probleem. Het grootste nadeel vind ik wel de scherpe rand van de kom. Als je zwaar deeg uit de kom schept dan is deze erg scherp aan de handen. En ondanks de deksel had ik het aanrecht vol met cakemeel toen deze iets te hard rond draaide.
Al met al een prachtige en complete keukenmachine met veel toepassingen. Mooi design en kleur gebruik. Ik ben zeer tevreden met de machine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robert K 18-09-2020

Mooi apparaat, sterke motor en veel hulpstukken

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Deze keukenmachine een paar weken mogen testen. Prima apparaat! Ziet er goed uit, maar neemt wel wat ruimte in. Zitten veel accessoires bij, is soms even zoeken naar wat het beste werkt. Maar eenmaal gevonden is t keuken werk een stuk makkelijker :) zeker veel snij en kneed werk wordt een stuk makkelijker. Zit een ingebouwde weegschaal in dus de oude weegschaal blijft in de kast. Ook makkelijk om te zetten naar blender stand. Wil m niet meer missen!

Pluspunten

• Mooi
  • Sterk
  • Veel accessoires

Minpunten

• Veel accessoires, mee leren werken

PV91 17-09-2020

Een mooie, veelzijdige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Een keukenmachine die bijna alles kan wat je maar wilt. Zo zou je deze keukenmachine kunnen omschrijven. Er moesten dan ook meerdere recepten en bakkunsten worden geprobeerd om alles te testen.

Uiterlijk en degelijkheid
De keukenmachine ziet er strak uit qua design. De knoppen voelen stevig en werken goed. Ook het aansluiten van verschillende accessoires is eenvoudig. De enige minpunten die opvallen zijn (1) de blender is van plastic en (2) de blender en de grote kom hebben geen schenkfunctie. Kwalitatief had dit iets beter gekund.
De werking van de keukenmachine
De machine werkt volledig naar behoren. Het is te merken dat de machine krachtig is en zo'n beetje alles aan kan qua mixen, roeren, snijden en dergelijke. Het kwam slechts eenmaal voor dat de machine stopte met werken toen ik vanilleijs toevoegde aan het fruit in de blender. De oorzaak was de hoeveelheid ijs dat net uit de vriezer kwam, dus het had voorkomen kunnen worden. Met alle andere bereidingen werkte de machine perfect. Zelfs beter dan verwacht met het slicen van groente! Alleen met het werken met bloem bleek de deksel de mengkom niet volledig af te sluiten aan de achterkant. Het is een kleine opening, maar leidde wel tot viezigheid rondom de machine. Dit had beter afgewerkt kunnen zijn. De weegfunctie is een leuke toevoeging op de machine. Voor het toevoegen van bijvoorbeeld boter is het handig. Helaas is het niet mogelijk om een ander medium te selecteren, zoals ml voor melk. Hierdoor moet dat alsnog extern worden gemeten.

Al met al een mooie en veelzijdige keukenmachine. Ten opzichte van vorige machines is het zeker een verbetering en daarom beveel ik 'm zeker aan!

• Kracht motor
  • Geïntegreerde weegschaal

Minpunten

• Plastig blender
  • Geen schenkfunctie

earlyh 13-09-2020

Fijn product

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Het apparaat nu ongeveer 3 weken in gebruik. Ik snap niet dat ik niet eerde reen keukenmachine heb aangeschaft. Hiervoor steeds alles zelf snijden, mengen en kneden. Nu gelukkig niet meer nodig. Kortgezegd: TOP!

In een veel kortere tijd groenten snijden, deeg “kneden”, kruiden/sauzen mixen. Het scheelt me zodanig veel tijd dat ik elke keer weer iets nieuws verzin om ermee (voor) te bereiden. De keukenmachine misstaat niet in de keuken en heeft daarom ook een vaste plaats op het aanrecht gekregen. Het is vooral fijn dat er veel opzetstukken bij zitten met elk hun eigen functie. De mengkom is wat aan de kleine kant wanneer je wat wilt bereiden voor grotere groepen dan 6 personen, maar daar is deze keukenmachine ook niet voor bedoeld. Het is geen horeca apparaat.

Het is ook ideaal dat er een geïntegreerde weegschaal functie op zit. Scheelt weer om andere bakjes/schaaltjes vies te moeten maken om de juiste hoeveelheden toe te voegen. Het apparaat voldoet zeker aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Geintergreerde weegschaal
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Mengkom kleiner dan gewend

Whazza 04-09-2020

Super compact, ideaal

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Heel mooi design product, werkt erg fijn. Weegschaal is zeer nauwkeurig.

Beslag of snijden alles kan gemakkelijk.

Zeer tevreden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Caro 15-07-2020

Mooi ontwerp en makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

De keukenmachine is uitgerust met een weegschaal en timer wat het werken heel gemakkelijk maakt. Het deeg is zo klaar! Ik vind deze keukenmachine een aanwinst voor mijn kookkunsten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marijke 09-05-2020

Solide keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Eerder had ik een ouder type MUM5, de nieuwe keukenmachine is degelijker en staat stabiel. Heel blij mee!

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Mooi plaatje op het aanrecht
  • Stil en goede resultaten
  • Duidelijke gebruiksaanwijzing