Kenwood Keukenrobot Chef XL + keukenweegschaal aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Keukenrobot Chef XL + keukenweegschaal aluminium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Joesoef 02-04-2023

Worth it!

I chose the Chef XL product because of its high power and the larger mixing bowl. In addition to pastries, it is very advantageous that it is compatible with mixer and meat grinder tools if purchased as an additional. One of the extra tools could have been added to the package content of the product. Great!

Pluspunten

• Large mixing bowl
  • High power
  • Stylish design
  • Multifunctional

Minpunten

• Not long power cable

Angie 31-12-2020

Grote kom, zacht geluid, stevige machine

Na 41 jaar gebruik te maken van een Kenwood machine, is deze net voor de kerst stuk gegaan. Kenwood is altijd ons favoriete keukenmachine merk geweest, dus zonder twijfel wederom een nieuwe Kenwood machine aangeschaft. Hoofdredenen voor dit type: zwaar deeg, grote kom (6+ liter) en mooie kleur titanium! Inmiddels in gebruik genomen t.b.v het maken van bapaos! Wat een fijn apparaat en een mooie upgrade n.a.v. de vorige van decennia terug :-)

Pluspunten

• geschikt voor zwaar deeg
  • grote mengkom en meerdere snelheden

Minpunten

• geen opmerkingen

Umut 22-12-2020

super fijn apparaat, goede kwalitiet

super fijn apparaat, goede kwalitiet. bij uitproberen zag ik dat het super fijn is. gebruik het regelmatig. Vooral nu we vaker thuis zijn is het ook heel fijn om lekker bezig te zijn in de keuken.