Philips Viva Collection HR7510 zwart - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR7510 zwart op Kieskeurig.nl.

Ane3 30-06-2021

We zijn goed tevreden over het apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

We geven deze review omdat het apparaat goed werkt. Handig in gebruik en makkelijk schoon te maken. Wel missen we schijf voor iets dikkere plakken en grover raspen

Womble 20-06-2021

Alleskunner

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

Super hulpmiddel in de keuken. Kan alles, van deeg kneden, tot slagroom kloppen, noten malen, trappen en fijn snijden.

Nicolaas51 11-05-2021

Feest in de keuken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

Nooit meer zelf hakken ..snijden raspen mixen . Smoothies maken is supermakkelijk. Jus d'orange uit een pak is zooo verleden tijd

Kok in spe 01-02-2021

Happy met mijn philips Keukenmachine!!!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

Zovelen toebehoren, nog niet de kans gehad alles uit te proberen. Pas op de messen, die zijn echt VLIJMSCHERP (zoals ze horen te zijn!).
Van kruiden mixen/mengen, smoothies, beslag tot aan groenten snijden toe.
Dit maakt het werken in de keuken als man zelfs leuk!!!

Kok1234 11-01-2021

Een echte alleskunner

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

Ik ben heel erg tevreden over deze keukenmachine, heel veel toepassingen en erg makkelijk in gebruik. Het dopje van de blender en de stamper zijn tevens maatbeker, een kommer in plakjes snijden gaat razendsnel. Mixen, smoothies allemaal simpel en snel. Wat ik wel echt mis is een schijf die grof raspt en een wat dikkere plak snijdt, want de ene die er nu bij zit raspt erg fijn en snijdt erg dunne plakjes. Als die schijf er nog komt bestel ik hem meteen, erg is nog 1 plekje voor vrij in de opbergvak.

RC1981 05-12-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

Super apparaat met veel functies, waardoor andere apparaten overbodig worden. Veel hulpstukken, nog niet alles getest

RiSan 17-09-2020

Werkt top!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

Ik lees wat slechtere reviews over de 2-in-1 schijf, maar deze werkt zoals het hoort. Natuurlijk krijg je er geen dikke schijven groenten uit, maar dat is ook niet nodig. Dikke schijven kan je zelf wel snijden! Ik vind dat alle onderdelen goed hun werk doen en ik gebruik het apparaat bijna dagelijks! Even een snelle hummus maken bij visite, is in 2 minuten gebeurd:) Peen juliene is een kwestie van een paar seconden!

Miatje 12-08-2020

mooi design

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

bevroren producten zoals fruit kan hij niet klein hakken. vloeistoffen moet je in een keer toevoegen dus apparaat tussendoor niet uitzetten want dan gaat de schijf drijven...

Wendy 30-06-2020

Mooi product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

Mooi compact apparaat, doet wat er staat..
Schijf maakt groente iets te fijn waardoor het wat prut word.
Verder prima goed ding

Pluspunten

• Stabiel
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Plastic kan

Cock1964 29-02-2020

Te weinig snijmogelijkheden

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

Er zit 1 schijf bij die je om kan keren zodat je groenten kan snijden. De ene kant is om te raspen...de andere voor fijne schijfjes. Deze is echter zo fijn dat er van de groenten niet veel meer is terug te vinden als je het wokt. Het zou fijn zijn als Philips er een schijf bij zou maken zodat dit apparaat voor meer grovere groenten gebruikt kan worden

SMRJ 09-01-2020

Handige en mooie keukenmachine!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een erg fijne en compacte keukenmachine. We hebben een kleine keuken en door de komst van deze kleine krachtpatser is onze grote Philips keukenmachine naar zolder verhuisd. Deze kleine kan namelijk alles wat wij nodig hebben.

Nicoleklg 09-01-2020

Top keukenmachine!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met deze compacte keukenmachine snijd je eenvoudig groentes, harde kazen, noten e.d. Ook kun je hier eenvoudig smoothies en vers geperst sinaasappelsap mee maken. De machine haal je makkelijk uit elkaar om schoon te maken en hij is vaatwasbestendig. Met deze keukenmachine gaat het snijden van groentes zo makkelijk en kost het erg weinig tijd waardoor je eenvoudig meer verse groentes aan gerechten toevoegt. Voor ons is dit echt een onmisbaar apparaat geworden!

Bats1974 05-01-2020

Mooie compacte keukenmachine

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie compacte keukenmachine neemt niet zoveel ruimte in zowel in de keuken als in de vaatwasser..
Ideaal voor iedere keuken geschikt en door alle mogelijkheden onmisbaar in iedere keuken.
Staat stevig door de zuignappen
En makkelijk in en uit elkaar te halen..
Top machine

Anoniem 31-12-2019

Enorm handig apparaat!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit apparaat heeft enorm veel functies en is makkelijk in gebruik. Ontzettend krachtig apparaat, heerlijk om sapjes, sauzen in te maken of om snel en gemakkelijk kruiden of koekjes te vermalen. Zeker een aanrader.

Smit2019 27-12-2019

Krachtige en betrouwbare keukenmachine

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De keukenmachine is erg krachtig en heeft ontzettend veel mogelijkheden. Ideaal voor de thuiskoks die van experimenteren en kokkerellen houden. Materialen voelen stevig en betrouwbaar aan. Met een handomdraai had ik een bloemkool omgetoverd tot bloemkoolrijst voor heerlijke tabouleh. Maar ook een verse smoothie is in no time gemaakt. Top apparaat!

Vanheemskerken 27-12-2019

Geweldig

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideale keukenmachine, met veel functies echt geweldig, nu bijna een maand gebruikt en diverse gerechten bereid, smoothies, soep, deeg, sap, en diverse groenten geraapt en gesneden.

van der Put 27-12-2019

Fijne machine met groot gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine werkt perfect en is daarom een goede aanvulling voor je keuken. Dankzij de zuignappen aan de onderkant staat de machine overal stabiel.
Alles is heel eenvoudig in en uit elkaar te klikken waardoor alles heel eenvoudig schoon te maken is! Koken is voor mij veel eenvoudiger geworden dankzij dit apparaat

DGH22 25-12-2019

Fijne multifunctionele keukenmachine

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De keukenmachine is erg fijn als je een 'manusje van alles' in huis te hebben. Van het snijden van groenten, tot het maken van cakebeslag, smoothies/ shakes of het pureren van ingrediënten voor verse babyvoeding. Ook het malen van noten behoort tot de functies. Erg makkelijk in gebruik als je de gebruiksaanwijzing gelezen hebt (zodat je weet wat je kan met de verschillende onderdelen). Erg tevreden over dit product, wordt veel gebruikt hier in huis, voor verschillende soorten gerechten!

Lier 24-12-2019

Veelzijdige keukenmachine

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een compacte keukenmachine die erg veelzijdige is. De hulpmiddelen zijn gemakkelijk in elkaar te zetten. Daarnaast is de keukenmachine erg krachtig, maar blijft hij door de zuignappen wel stevig staan. Het hakken van noten, chocolade of harde kazen is geen enkel probleem. De rasp snijdt de groentes zeer fijn. Verse sinaasappelsap is zo geperst en smoothies zijn in een handomdraai gemaakt. Ook kun je hem gebruiken voor het mixen van sausjes.Daarnaast is hij gemakkelijk schoon te maken. Kortom een erg fijn keukenmachine met vele functies.

DaphneBakker 24-12-2019

Veelzijdige fijne keukenmachine

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat, veelzijdige machine, je het kunt de machine voor veel dingen gebruiken. Bereiden van verse maaltijden maar ook voor bakken van taarten bereiden van smoothies, echt aanrader.