Philips Viva Collection HR7510 zwart - Reviews

tile-Aantal standen
2 snelheden/standen
Functies
blender, hakken en snijden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR7510 zwart op Kieskeurig.nl.

RiSan 17-09-2020

Werkt top!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

Ik lees wat slechtere reviews over de 2-in-1 schijf, maar deze werkt zoals het hoort. Natuurlijk krijg je er geen dikke schijven groenten uit, maar dat is ook niet nodig. Dikke schijven kan je zelf wel snijden! Ik vind dat alle onderdelen goed hun werk doen en ik gebruik het apparaat bijna dagelijks! Even een snelle hummus maken bij visite, is in 2 minuten gebeurd:) Peen juliene is een kwestie van een paar seconden!
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Wendy 30-06-2020

Mooi product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

Mooi compact apparaat, doet wat er staat..
Schijf maakt groente iets te fijn waardoor het wat prut word.
Verder prima goed ding

Pluspunten

• Stabiel
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Plastic kan

Cock1964 29-02-2020

Te weinig snijmogelijkheden

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7510 zwart

Er zit 1 schijf bij die je om kan keren zodat je groenten kan snijden. De ene kant is om te raspen...de andere voor fijne schijfjes. Deze is echter zo fijn dat er van de groenten niet veel meer is terug te vinden als je het wokt. Het zou fijn zijn als Philips er een schijf bij zou maken zodat dit apparaat voor meer grovere groenten gebruikt kan worden
Oorspronkelijk gepost op philips.com