Philips Daily Collection HR7310 wit - Reviews

2 snelheden/standen
Functies
blender
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HR7310 wit op Kieskeurig.nl.

Anoniem 26-12-2019

Basic keukenmachine, compact opbergen

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 wit

Simpele keukenmachine, tegen vallend design. Compact opbergen mogelijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sjefke89 23-12-2019

Goede keukenhulp

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 wit

Erg fijne complete keukenmachine. Een goed punt is ook het relatief lage geluidsniveau van de keukenmachine. Door het formaat staat het aanrecht ook niet meteen vol en is het makkelijk op te bergen. Door de zuignappen staat ie ook echt vast, het los maken is soms wel lastig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Arjan28 17-12-2019

Veel opties en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 wit

Nu een aantal weken in gebruik en erg tevreden over deze keukenmachine. Veel opties en eenvoudig in gebruik. Ideaal is dat alle onderdelen in de vaatwasser kunnen. Ook handig is dat er apart opbergvak voor het snoer is en de accessoires in de kom kunnen. Ook het design oogt modern. Door de zuignapjes blijft de machine ook goed op zijn plek staan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Broekhuis 08-12-2019

Mooie, compacte keukenmachine

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 wit

Wat een mooie, compacte keukenmachine.
Naast een mooi design is de keukenmachine ook mooi compact, zodat hij ook prima op je aanrecht kan blijven staan. Alle hulpstukken kunnen worden opgeborgen in de kom wanneer de keukenmachine niet wordt gebruikt.
Er zitten diverse hulpstukken bij waardoor je bijvoorbeeld groente in schijfjes kan snijden, kaas kan raspen of een mooie saus kan maken.
De raps had wat grovere rasp mogen maken. De gebruiksaanwijzing had wat uitgebreider gemogen met voorbeelden van gebruik bij de diverse hulpstukken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Heijkoop 06-12-2019

Een geweldige hulp voor in de keuken

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 wit

Wat opvalt is het design, robuust en modern.
Het gebruik van het apparaat is makkelijk en degelijk en maatverdeling is goed leesbaar en in de beker ipv erop geplakt.
De hulpstukken zijn makkelijk te plaatsen en niet geheel onbelangrijk ook zeer gemakkelijk eruit te halen en te reinigen.
Een goed punt is ook het relatief lage geluidsniveau van de keukenmachine die het werken ermee niet tot een grote verstoorder maakt.
Het raspen en versnipperen gaat wel heel erg gemakkelijk en vergt niet veel tijd.
Wat ik wel heel erg positief vind is de emulsieschijf die tot wat ik niet verwacht had wel heel makkelijk de ingrediënten mengt tot een egale saus.
Erg positief is de solide basis die is gecreëerd met de zuignappen aan de onderzijde waardoor de machine goed stabiel staat en je meer bewegingsvrijheid hebt bij het gebruik.
Kortom gebruiksvriendelijk en goede aanwinst in de keuken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Remonvdl 06-12-2019

Compacte machine met veel schijven

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 wit

De keukenmachine is een compacte machine, waardoor hij niet teveel ruimte i beslag neemt op je aanrecht en je hem gerust kunt laten staan. Er zitten veel schijven bij, waar je vanalles mee kunt. Met deze keukenmachine ben je zeer snel klaar.
Nadeel is echter dat de fijne rasp iets te fijn raspt en wij idealiter ook nog een grotere rasp erbij hadden gezien. Al met al is het een prima keukenmachine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Heidinga 03-12-2019

Compacte handige keukenmachine

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 wit

Omdat ik elke dag vers kook met veel verse groentes die gesneden moeten worden, ben ik overgegaan tot de aankoop van de Philips compacte keukenmachine.
De machine is zeer compact en de onderdelen kun je in de kom zelf bewaren wat erg handig is!
Door het formaat van de keukenmachine neemt het niet heel veel ruimte in op je aanrecht of keukenkastje wat erg prettig is.
De machine is erg makkelijk te bedienen, dit wijst eigenlijk vanzelf.
Daarnaast zijn alle onderdelen makkelijk na gebruik weer schoon te maken.
Kortom een zeer handige en compacte keukenmachine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 02-12-2019

het wordt een feestje in de keuken

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 wit

Compacte keukenmachine om snel wat groenten /kaas te snijden of om deeg te kneden om te bakken. Dankzij de attibuten en handleiding is duidelijk wat waarvoor te gebruiken. Ook fijn is dat de attributen demonteerbaar zijn, wat handig is voor het schoonmaken. Hij had alleen iets grote gemogen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Boom2 02-12-2019

Een super compacte maar krachtige keukenmachine

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 wit

Het relatief kleine formaat is ideaal voor mijn keuken, hij neemt niet te veel keukenblad in beslag waardoor hij permanent kan blijven staan. Door de zuignappen staat hij ook stevig vast. De inhoud van de kom is prima voor ons huishouden (en neemt door het formaat ook niet te veel ruimte in in de vaatwasser).

De keukenmachine is zeer gebruiksvriendelijk (stand 1, 2 en pulse) maar wel erg krachtig. De hulpstukken zijn makkelijk te monteren en spreken voor zich.

Daarnaast makkelijk schoon te maken in de vaatwasser. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pauline12345 02-12-2019

Het product is zeer gemakkelijk in de omgang

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 wit

Het product is compact, wat het zeer gemakkelijk maakt in het gebruik ervan. Zowel zachte als harde ingrediënten worden gemakkelijk fijngemalen zonder dat de mesjes vastlopen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bezem 02-12-2019

Onmisbaar in de keuken

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 wit

Al langere tijd wilde wij een goed keukenmachine aanschaffen. Wij kokkerellen veel maar merken met name door de weeks dat regelmatig allerlei snijwerk toch tijdrovend is. Dit keukenmachine is een uitstekende hulp om die werkzaamheden uit handen te nemen. Het raspen, snijden en hakken is in no-time gebeurd. Maar we hebben ook deeg er mee gekneed en dat ging uitstekend! Het feit dat alle onderdelen vervolgens linea recta de afwasmachine in kunnen maken het apparaat helemaal super gebruiksvriendelijk! Echt een aanrader voor diegenen die vaker in de keuken staan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Arne 02-12-2019

Veelzijdige keukenmachine

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 wit

Het product bevalt heel goed omdat het heel veelzijdig is. Je kan het voor een heel scala aan dingen gebruiken. Een nadeel is dat het vrij groot is op je aanrecht, maar je kan hem wel heel erg compact opruimen, dat is dan weer een voordeel. Al met al een mooi veelzijdig apparaat wat makkelijk in gebruik is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Derreck 22-11-2019

Duidelijke bedienknop

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Als amateur-bakker is een foodprosessor een must. Deze is klein dus ook makkelijk op te bergen. . Als eerste heb ik hiermee amandelspijs gemaakt en en met een krachtige 700W motor ging dat prima. Ik ben blij dat ik het product heb gekocht.

Pluspunten

• Prima apparaat

Minpunten

• nog niet tegengekomen