AEG BSK792220M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG BSK792220M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Joop 28-02-2023

Stoom oven zonder toetsverlichting

Geschreven voor: AEG BSK792220M

We hebben dit apparaat nu 5 jaar. Maaltijden opwarmen met de regenereerfunctie duurt minimaal een half uur voordat het 60 graden is dus daarnaast toch maar een magnetron erbij gekocht waarbij opwarmen 10x zo snel gaat. Verder zijn de bedienings toetsen van het display op de voorkant niet verlicht. Deze zijn heel slecht leesbaar op het zwarte en glanzende oppervlak. Dat AEG daar niet aan gedacht heeft. Een led display met verlichting had op zijn minst ingebouwd kunnen worden AEG of is de bedoeling dat je met een zaklampje bij moet schijnen. Daarom voor ons volgende keer ander merk dat wel verlichte displaytoetsen heeft.

Pluspunten

• Veelzijdigheid koken

Minpunten

• geen verlichte symbool toetsen front
  • geen magnetronfunctie

Peter Berkel 08-11-2017

Multifunctionele combi stoomoven

Geschreven voor: AEG BSK792220M

Hele maaltijden kan het ding aan. Je hebt er geen omkijken naar. En je kunt er niet alleen mee stomen, maar ook ontdooien, opwarmen, pocheren, blancheren en zelfs wecken. De smaak van de groenten verdwijnt niet in het water, maar blijft behouden. Hetzelfde geldt voor vitamines, mineralen, zouten en suikers. het eten ziet er ook nog mooier uit, omdat het netjes stil blijft liggen.
Een menu van aardappels, worteltjes en vis kan in een half uurtje op tafel staan. Al met al ideaal voor de drukke en hardwerkende mens

Pluspunten

• Energiezuiniger
  • Snelle bereiding
  • Diversiteit aan mogelijkheden
  • gezonder eten

Minpunten

• prijs
  • extra smaak toevoegen