Siemens iQ700 HS636GDS2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 HS636GDS2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 30-05-2022

goed

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn nog steeds aan het leren. Uw concurrenten bieden een middag aan waarin de stoomover uitgelegd wordt. Dat hebben we node gemist.

j**t@p**p.com 20-01-2022

Combie Stoom oven Siemens IQ700

Makelijk te bedienen.
Hulp van Siemens is perfect.
Goede en lekkere resultaten.
Kan iedereen aanbevelen.

Flip 08-01-2022

super stoom bakoven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

Het is een super handige stoom/bakoven en zeer handig in gebruik met erg makkelijke bediening, gewoon super

Pluspunten

• groot en erg makkelijk in gebruik

Keuken toppers 05-01-2022

Keuken toppers

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

Met deze prachtige stoomoven is het een eitje om heerlijk gestoomde gerechten op tafel te zetten. Het apparaat is degelijk en makkelijk in gebruik en ziet er samen met onze andere Siemens producten prachtig en luxe uit. Een echte aanrader!

Hherrmmann 02-01-2022

Heerlijk, gebruikersvriendelijk, gemakkelijk

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] 1) De oven is veelzijdig en er komen heerlijke gerechten uit. Vooral de stoom-mogelijkheid maakt gerechten heerlijk doordat de ingredienten zacht van smaak blijven
2) I.t.t. andere combi-ovens, is deze oven heel gemkallijk te bedienen middels een logisch opgebouwde menu(-structuur)
3) Schoonmaken is een eitje.
We gebruiken de oven meerdere malen per week; het is een plezier om ermee te werken.

Patricia 31-12-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne oven. Bediening is heel makkelijk en duidelijk. Stoomfunctie is iets anders dan ik van mijn vorige gewend was, maar dat kan aan het formaat van de oven liggen. Bij het bakken van cake en taart verwarmd hij mooi gelijkmatig, waardoor het gebak overal even veel rijst en bruin wordt. Ook het braden van vlees met de thermometer erbij werkt uitstekend. Ik ben zeer tevreden

Stoom combi oven 13-09-2021

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design en makkelijk in gebruik deze combi stoomoven. Erg blij mee metbdeze aankoop

Mayday 12-09-2021

Siemens oven met stoom

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na het lezen van de handleiding ben ik vrolijk aan de slag gegaan om de oven eigen te maken ,dat is ook prima gelukt .
Na veel broden en meerdere schotels te hebben gemaakt . het stomen heeft me aangenaam verrast hoe makkelijk dat ging en toen ik het regenereren ontdekte was ik blij dat ik hiervoor gekozen had. Dus met recht zeer tevreden.

Maarten 16-05-2021

Geweldige multifunctionele oven met mooi design

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de stoomoven nu een aantal maanden in gebruik en zijn zeer tevreden. Dit is een kwaliteitsoven die we ten zeerste aanraden vanwege de vele opties, hoge kwaliteit en gebruiksgemak. We hebben twee ovens in Siemens iQ700 serie (combi-oven, boven en stoom-oven, onder).

De oven zelf heeft veel functies die het koken erg gemakkelijk maakt. Je kunt kiezen uit verschillende combinaties van ovenstanden, hete-lucht, boven- onder verwarming, grill, stoom etc. Mocht je niet zeker weten wat hoe en wat, dan heb je een handig ingebouwd kookboek (cookcontrol plus) met voor-gedefinieerde settings die het makkelijk maakt om de perfecte maaltijd te bereiden. De oven heeft veel ruimte vanbinnen. Er zijn 5 niveaus voor ovenroosters of platen en er wordt zelfs een suggestie gegeven voor de beste bereiding. Handig! De oven is snel voorverwarmd en is makkelijk schoon te maken.

Qua design is deze oven erg modern en doordacht. Stevig materiaalgebruik, soft-close deuren en een intuïtief touchscreen om snel te navigeren door de verschillende opties. Dit is zeker een upgrade t.o.v. het vergelijkbare model met drukknoppen naast het display.

Misschien goed om te weten; de stoom-oven is erg stil in gebruik, maar kan soms wel wat extra lucht produceren als je dicht bij de oven staat of zit. Dit kan je eventueel aanpassen in het menu. Ook moet je de oven goed droogvegen na de stoomoptie, maar dat is zo gepiept. De oven komt standaard met veel verschillende toebehoren zoals een rooster, braadslede, stoombakken en een braadthermometer. Top! Deze oven is perfect voor het bakken van brood en braden van vlees.

Al met al een geweldige oven die we ten zeerste aanraden vanwege de vele opties, hoge kwaliteit en gebruiksgemak.

Kees 16-02-2021

Veel smaakvollere gerechten door de stoomoven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

Het werkt na enige inwerking fantastisch. Door de stoom die de gerechten gaart een veel vollere smaak.

Pluspunten

• mooi apparaat
  • handige programma`s erop

Minpunten

Barry 19-12-2020

Mooie goeie oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden over de oven. Alleen moet je wel goed inlezen hoe deze werkt. Het is zo uitgebreid dat je je er echt in moet verdiepen. Buiten dat is het echt een aanwinst in je koken zoveel mooie geavanceerde opties. Er gaat een nieuwe wereld qua koken voor je open.

Stoomoven 25-11-2020

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekende oven die voldoet aan alle verwachtingen

Stoomoven 25-11-2020

Alblas 23-11-2020

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 4 maanden voor de eerste moeten ontkalken. Gelijk in storing en zodanig dat er gelijk een monteur langs moet komen. Oven is nu dus onbruikbaar. Dit is een oven die wij als opvolger van onze vorige siemens stoomoven kregen aangeboden, die ging namelijk na 2 jaar kapot. Tot dusver zijn de combi stoomovens van Siemens niet goed bevallen.

Ruud 22-11-2020

Gewoonweg heerlijk!

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Er is een hele nieuwe kookwereld opengegaan met deze oven met stoom. Zo smakelijk wat er bereid wordt.

K. Landfiets 09-11-2020

Prachtig met heel veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Naast mijn andere oven heb ik deze geweldenaar! perfecte groeten gestoomd, Vlees met stoom toevoeging zodat het kipfiletje niet droog wordt briljant! 1 min puntje het vullen en terug zetten van het waterbakje daar mors ik vaak mee. (beetje onhandig)

marc 05-11-2020

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super handig, werkt perfekt, gerechten instelling prima.

Bloempje 29-10-2020

Geweldige stoombakoven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb veel plezier van mijn nieuwe stoombakoven. Dankzij de kookworkshop gebruik ik hem nog meer. Stomen van groente en regenereren gebruik ik vaak. Ook de kleine gril is heel handig.

Anoniem 02-10-2020

Siemens stoomoven voor lekker en gezond eten

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Siemens stoomoven is een kwaliteitsproduct. Gebruiksvriendelijk en het resultaat van bakken, braden en stomen is uitmuntend, De oven is makkelijk schoon te maken en een sierraad voor je keuken.

Suzanna 23-09-2020

Super oven! Zeker aan te bevelen.

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne oven met veel mogelijkheden. Bereiden met hetelucht, conventioneel, of met stoom, regenereren, alles kan. Ook de voorgeprogrammeerde recepten zijn praktisch en heel goed. Verder is deze oven ook heel stil. Dat is heel fijn als je ook in de keuken zit te eten. Kortom, ik ben erg tevreden met deze oven.