Siemens iQ700 HS636GDS2 - Reviews

Inbouwhoogte
59,5 cm
Inbouwbreedte
56,8 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 HS636GDS2 op Kieskeurig.nl.

Eric 20-06-2020

Gekocht als tweede oven naast onze stoomoven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

Super fijn oven die we vooral gekocht hebben als tweede oven naast onze stoomoven. Makkelijk te bedienen, overzichtelijk en ondanks dat er geen pyrolise functie opzit makkelijk schoon te maken en houden.

Prima Oven 08-05-2020

Fijne Oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

Bedieningsgemak is gemakkelijk. Het gebruik van de stoomfunctie vergt wel wat extra handelingen, zoals het extra drogen en schoonmaken van de oven achteraf. Timer en wekfunctie zijn prima. Het resutaat van de beoogde overgerechten is uitstekend. Bij het openen kan wel eens warmte direct op je afkomen, daarom wat afstand houden, als jet het gerecht snel eruit wilt halen. Het boekje met allerlei tijden en te gebruiken opties voldoet prima. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Joyce 06-04-2020

Mooie oven. Vele tools

Geschreven voor: Siemens iQ700 HS636GDS2

Prachtig product met vele opties. Het apparaat is duidelijk. Ook de instellingen zijn oneindig Wij kunnen niet meer zonder.

Pluspunten

• Veel opties

Minpunten