De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMA583MS0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mijn nieuwe Bosch 12-06-2022

Uitstekende magnetron

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze nieuwe magnetron bevalt zeer goed. Degelijke afwerking en zeer eenvoudig en intuïtief te bedienen. Extra vermelding waard is de krachtige verlichting in de magnetron.

Boschcombi jhstots 30-05-2022

Top combi

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hadden vroeger een bosch combi,tussentijds,1 keer ander merk gekozen,nu weer bosch combi mij vrouw weer helemaal blij

Houtwerk 19-04-2022

Fijn apparaat met intuïtieve bediening

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

Voor dit apparaat nauwelijks de handleiding hoeven lezen. Werkt in het algemeen erg intuïtief. Linkerknopje blijft soms plakken bij het uitklikken maar niet storend.

Dirk 24-12-2021

Fijne oven, degelijke kwaliteit

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne en betaalbare oven. Compleet, zowel in accessoires als functies. Ziet er modern uit maar is ook prettig rustig afgewerkt. Nadeel: geen dragers voor vierkante bakplaten of roosters!

Harry 30-09-2021

Super gemakkelijk

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat bevalt uitstekend. Is simpel te bedienen.

Peter 03-08-2021

Bijna goed

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De magnetron werd geleverd, zag er prima, bediening was duidelijk met nog meer mogelijkheden. Maar helaas hij gaf regelmatig een resonerend geluid weer. Contant opgenomen en er werd een nieuw onderdeel gemonteerd en nu helemaal tevreden met de nieuwe compacte magnetron met hete lucht. Bosch bedankt voor de goede service.

James R 21-07-2021

magnetron

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] magnifiek, voldoet totaal aan onze wensen, simpel te bedienen, mooie uitstraling en geplaatst op onze hoogte.

Doet wat het moet doen. 11-05-2021

Doet wat het moet doen.

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben al een stoom/ oven maar misten toch de magnetron. Deze voldoet aan onze eisen.

Fred 02-05-2021

Heel goed apparaat

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een heel goed apparaat en werkt uitstekend. Wij zijn er erg tevreden over

tina 07-03-2021

combi magnetron

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] werkt prima; fijne combiprogramma's; maakt alleen wat veel geluid wat in een open keuken een nadeel kan zijn

Functionele oven 03-01-2021

Functionele oven

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

Doet zijn werk. Warmt snel op, dat is fijn. Draaischijf heeft moeite met zware stenen overschaal en pannen. Siliconen pootjes zijn binnen jaar versleten en daardoor is de beschermlaag van de draaischijf beschadigd

Peter 28-11-2020

Perfect in een woord

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De combi doet precies wat er van verwacht wordt.

Okke 31-10-2019

Mooi duidelijk apparaat

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

De bediening is vrij duidelijk maar heb hem pas een dag in bezit. Ik verwacht er geen problemen mee.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Bediening
  • Makkelijk te plaatsen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Albert 23-05-2018

Super veelzijdige combi-magnetron

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

Omdat onze oven kapot ging, hebben we onze losse magnetron en oven (die gelijk waren) maar vervangen voor allemaal nieuwe Bosch producten. Het mooie was dat voor het geld van een losse magnetron we nu een combi hebben. Hij is eenvoudig in gebruik ziet er super strak uit

Wim van Amerongen 01-02-2018

Praktisch inbouwapparaat

Geschreven voor: Bosch CMA583MS0

Vorige combi was ook een Bosch. Die beviel goed. Daarom geen reden om van merk te veranderen. Na 5 weken zeer tevreden over deze nieuwe combi. Heel plezierig was de montage door twee jongemannen die het snel en goed gefikst hadden.