ETNA CM644Ti - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM644Ti op Kieskeurig.nl.

Eveline 22-06-2020

Mooi uiterlijk, praktisch in gebruik

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Ik heb deze combi magnetron/over gekocht vanwege de titanium uitstraling, die past perfect in mijn mat zwarte keuken. Hij is verder praktisch in gebruik: de bediening werkt simpel (hoewel ik even het boekje nodig had in het begin, maar dat was snel voorbij) en hij maakt makkelijk schoon. De magnetron is groot van binnen, er kan een flinke ovenschaal in, en het glas is groot genoeg om goed te kunnen zien wat er binnenin gebeurt. De automatische programma's vind ik ook superhandig.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Grote binnenruimte
  • Makkelijk schoonhouden

Minpunten

• Gek formaat glazen plaat voor ovengebruik

Officiele reactie van Atag 23-06-2020

Beste Eveline,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel het uiterlijk als gebruiksgemak van de combimagnetron. Bedankt voor deze mooie review.
Heel veel kook en bak plezier!
Met vriendelijke groet, Femke

René 24-05-2020

Mooie uitstraling maakt onze keuken compleet

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Met deze combi-magnetron is onze keuken weer een plaatje om te zien. De prijs kwaliteit verhouding is zeer gunstig en daarnaast is het ook nog eens een product van Nederlandse bodem. Het installeren van de oven was zo gebeurd en instellen van de oven idem. Gebruiksgemak tot heden ook top alles wijst voor zich.

Pluspunten

• prachtige uitstraling
  • eenvoudige installatie
  • goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• tot heden niet gevonden

Officiele reactie van Atag 25-05-2020

Beste René,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en duidelijke review. Goed te lezen dat deze combi-magnetron in alle opzichten goed bevalt. Veel bak en kookplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula

A Visser 14-05-2020

Veel ruimte

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Een combi met genoeg ruimte, fijn dat hij snel is opgewarmd. Met zijn zwarte uitstraling prachtig in onze zwarte keuken

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • ruimte

Officiele reactie van Atag 15-05-2020

Beste A. Visser, bedankt voor uw mooie review. Heel veel plezier met uw combi! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Maarten 26-12-2019

Hoogwaardige en gebruiksvriendelijke combi-magntron

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Hoogwaardige combi-magnetron welke een zeer goede toevoeging in de keuken is tevens zeeer gebruiksvriendelijk door het touchscreen en voorzien van een kinderslot wat erg handig is.

Pluspunten

• Hoogwaardig
  • Gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 27-12-2019

Beste Maarten,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de combi-magnetron. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel bakplezier!
Met vriendelijke groet, Femke

Edwin 09-10-2019

Etna Cm644ti combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Erg mooie combimagnetron met strakke vormgeving
Erg gebruiksvriendelijk apparaat
De vele Programma’s zijn gemakkelijk in te stellen door middel van typ toetsen.

Pluspunten

• Ruime inhoud
  • Binnenverlichting
  • Gebruiksvriendelijk
Officiele reactie van Atag 10-10-2019

Beste Edwin, bedankt voor je review. Suit up your kitchen with a black tie! De ETNA CM644Ti maakt onderdeel uit van de Black Titanium lijn van ETNA. Heel veel bakplezier. Groet Heidi van webcareteam ETNA.