De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM644Ti op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

i**5@g**l.com 11-07-2022

Bevalt zeer zeer goed, Aanrader!

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Mooi design, heel makkelijk en vriendelijk in gebruik. Oven is niet heel groot, maar je kan er echt prima gerechten in klaar maken. Zowel de magnetron, als heteluchtoven én in combinatie met elkaar is zo fijn te gebruiken. Een plaatje in mijn keuken! Is ook niet voor niets best getest door Kieskeurig. Sta volledig achter dit product. Complimenten.

Pluspunten

• Mooi Design
  • combinatie magnetron/oven/grill te gebruiken
  • Draaiplateau voor gelijke verdeling warmte

Officiele reactie van Atag 12-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de complimenten en de enthousiaste feedback. Het doet ons goed om te lezen dat je niet alleen zo tevreden bent met de werking van de combi maar ook dat het een plaatje is in jouw keuken.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

h**f@l**e.nl 30-06-2022

Kwam goed uit de test

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Mijn oude combimagnetron was binnen 3 1/2 jaar al stuk, dus moest ik een nieuwe kopen en deze komt goed uit de test vandaar dat ik deze combimagnetron heb gekocht

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • goede gebruiksaanwijzing

Officiele reactie van Atag 01-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Fijn dat je zo tevreden bent over het gebruiksgemak en de duidelijke gebruiksaanwijzing!
Hopelijk heb jij met deze combimagnetron meer geluk en kan jij lang genieten van jouw aankoop!

Ellen

p**e@g**l.com 08-06-2022

Na nog geen drie maanden defect !

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Na nog geen drie maanden gebruik, is de magnetron oven defect. Draaiplateau werkt niet meer en temperatuurinstelling evenmin. Je kunt je indenken dat ik niet enthousiast ben. Mijn vorige magnetron deed het 32 jaar zonder gebreken. Ik wacht nu reparatie of vervanging af. Kom er nog op terug maar voorlopig ben ik zeer teleurgesteld.
Officiele reactie van Atag 09-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze review. Wat vervelend te lezen dat uw Combi magnetron na 3 maanden defect is, en begrijpelijk dat u niet enthousiast bent. Graag zouden wij deze melding met u willen bespreken en ontvangen wij uw NAW- en contactgegevens. Deze gegevens en een kopie van deze review, kunt u toesturen naar webcare@atagbenelux.com.

Kim

RJVW 02-06-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Mooi compact model. Combi hetelucht/oven/magnetron.
Werkt super! Makkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Compact model
  • Digitaal
  • 3 in 1 hete lucht/oven/magnetron

Minpunten

• Zware glazen oven bak plaat.

Officiele reactie van Atag 03-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Een mooie score, een 9! Bedankt!
Wat leuk dat jij hebt gekozen voor ETNA.
Fijn dat jij zo tevreden bent over het compacte design en de vele mogelijkheden van de combimagnetron.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

Ellen

d**s@c**o.nl 10-04-2022

Super gebruiksvriendelijke combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Echt een super combi magnetron.
Zeer eenvoudig te gebruiken en makkelijk te reinigen.
Een aanrader voor de wat oudere gebruikers.

Officiele reactie van Atag 12-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je de CM644Ti zo’n super combi vindt. Bedankt voor de enthousiast feedback.

nvdhe@gmail.com 08-04-2022

Mooi uitziende magnetron die zijn werk goed doet.

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Mooi uitziende inbouw magnetron oven die goed bij alle andere apparaten past. Duidelijke gebruiksaanwijzing en zeer makkelijk in gebruik door touch systeem. 2 roosters , glazen plaat en draaischijf zaten erbij. De magnetron/oven werkt simpel en goed. Wij hopen er alvast heel lang plezier van te kunnen hebben.

Pluspunten

• uiterlijk
  • meegeleverde roosters draaischijf en glazen plaat
  • werkt makkelijk
  • doet waar die voor gekocht is.
  • touch screen

Minpunten

• Helaas blijft inbouw apparatuur prijzig

nvdh@com 30-03-2022

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Pluspunten

• uiterlijk
  • meegeleverde roosters draaischijf en glazen plaat
  • werkt makkelijk
  • doet waar die voor gekocht is.
  • touch screen

Minpunten

• inbouw blijft prijzig

Officiele reactie van Atag 31-03-2022

Beste heer / mevrouw,
Bedankt voor uw review. Mooi dat Combi magnetron zo goed past bij uw andere apparatuur en u tevreden bent over de werking. Wij wensen u veel bak- en kookplezier!
Kim Webcareteam ETNA

f**5@h**e.nl 27-03-2022
Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Goede koelkast, makkelijke indeling. Heel tevreden. Jaren geleden ook al een Etna koelkast gehad
Officiele reactie van Atag 28-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review. Fijn te lezen dat u opnieuw voor het merk ETNA hebt gekozen en u tevreden bent over deze combimagnetron. Wij wensen u veel bak- en kookplezier!

p**2@g**l.com 22-03-2022

Goed, maar niet perfect

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Kwalitatief goed en ruim, maar niet perfect. De klepdeur zorgt ervoor dat je er moeilijker bij kan, wanneer deze op hoogte is ingebouwd.
De piepjes moeten uit kunnen.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Ruimte

Minpunten

• Deur
  • Piepjes

Officiele reactie van Atag 23-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Wat fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit en ruimte van de combimagnetron. In de handleiding kunnen wij niet terugvinden dat het geluidsignaal uitgeschakeld kan worden, dit is dan ook niet mogelijk helaas. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

Bob 13-03-2022

Kapot draai plateau

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Na 2,5 jaar gebruik het draai mechanisme van het plateau kapot. (De connectie tussen aandrijfas en plateau). Verder zijn de voorgeprogrammeerde menu’s voor vis vlees ed niet logisch. Waarschijnlijk toch een andere combi magnetron kopen… jammer..

Pluspunten

• Ruim

Minpunten

• Keuze menu
  • Kwaliteit product
  • Deur zit in de weg

Officiele reactie van Atag 14-03-2022

Beste Bob,
Wat vervelend te lezen dat na 2,5 jaar de combimagnetron een defect heeft. Indien wij hierin iets voor u kunnen betekenen, ontvangen wij graag via webcare@atagbenelux.com uw volledige adres- en contactgegevens samen met een kopie van uw geplaatste review. Wij kijken dan met u mee.

PD 09-03-2022

Kwaliteit

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Mooi. Degelijk. Heel ruim. Voldoende opties. Kwalitatief goede accessoires.
Alleen jammer dat de oven tpt 230°C gaat, ipv 250°C.

Pluspunten

• Inhoud
  • Vormgeving
  • Degelijkheid
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Temperatuurbereik
  • Klepdeur ipv draaideur

Officiele reactie van Atag 10-03-2022

Beste PD,
Dank u wel voor het schrijven van deze review. Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over het design, de inhoud en het gebruiksgemak van de combimagnetron. Uw feedback nemen wij mee om het toestel te blijven verbeteren. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

d**y@g**l.com 24-02-2022

Heel sjiek apparaat

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

We hebben dit apparaat gekocht omdat deze goed werd beoordeeld en er mooi uitziet. De looks zijn echt geweldig en de bediening is gemakkelijk. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen daarvoor moeten we hem eerst een tijdje gebruiken maar tot muntje heel tevreden met de aankoop.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Bediening

Officiele reactie van Atag 25-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Fijn te lezen dat u zo enthousiast bent over de looks en de bediening van deze combimagnetron. Veel kook-en bakplezier gewenst!

w**1@g**l.com 18-02-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Tijdens het kopen van een nieuwe keuken hebben we gekozen voor erna producten en daar zijn we zeer blij mee.
Werkt zoals het moet werken.
Wij bevelen dan ook zekere dit aan aan andere mensen.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Genoeg attributen

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft en u onze producten aanbeveelt voor andere.
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken.

Marijke Webcareteam ETNA

j**g@l**e.nl 17-02-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Een functionele magnetron oven combinatie. Makkelijk in gebruik. En ben tot nu toe zeer tevreden.

Officiele reactie van Atag 18-02-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooi review. Fijn om te lezen dat de combi aan al jouw wensen voldoet.

c**t@h**l.com 04-01-2022

Gewoon goede combi oven magnetron! Geen bijzonderheden, hij doet waar hij voor dient.
Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van je mening. Het is fijn om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop.
We wensen je veel plezier met je nieuwe combi magnetron!

Met vriendelijke groet
Niki Webcareteam ETNA

p**o@h**e.nl 14-12-2021

Mooie combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Pas 2 keer gebruikt maar werkt naar behoren, wel even wennen i.v.m. de vele functies.
Mooi strak apparaat en past perfect

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Glasplaat schuurt met in en uithalen

Officiele reactie van Atag 15-12-2021

Beste gebruiker,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Een nieuw apparaat is inderdaad altijd even wennen.
Hopelijk went het snel en heb je profijt van alle mogelijkheden die deze combimagnetron biedt.

Veel plezier met je aankoop!

Groet Heidi

Arnold 24-10-2021

Etna Combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Prima combi magnetron is erg gemakkelijk in gebruik en zit al van alles bij zoals bakplaat, verschillende roosters,etc.
De bak resultaten zijn erg goed.

Officiele reactie van Atag 25-10-2021

Beste Arnold,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de combimagnetron.
We wensen je nog jaren bakplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

d**s@d**r.nl 11-10-2021

Bevalt goed, uiterst handige/logische bediening

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Tijdens het zoeken naar een combi/magnetron kwam dit product goed uit de verf. Na verschillende reviews te hebben gelezen besloten om voor deze Etna te kiezen. Ook de snelle levertijd (de volgende dag via Coolblue) gaf de doorslag.

Bevalt goed, uiterst handige/logische bediening.

Pluspunten

• handige overzichtelijke display
  • duidelijke handleiding
  • voortreffelijk design

Officiele reactie van Atag 12-10-2021

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je op basis van de positieve reviews gekozen hebt voor de CM644Ti en dat deze ook aan al je verwachtingen voldoet. Bedankt voor je feedback met mooie reviewscore!

Raam 05-10-2021

Super

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Mooi strak model en eenvoudig te bedienen. Over de kwaliteit kan ik nog niet oordelen daar ik deze nog te kort in gebruik heb.

Officiele reactie van Atag 07-10-2021

Beste heer/mevrouw Raam,
Dank u wel voor uw review. Wat fijn dat u voor ETNA hebt gekozen en tevreden bent over het strakke model en de eenvoudige bediening van deze combi magnetron. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

Ron 21-07-2021

Erg blij mee, kan ik iedereen aanbevelen!!

Geschreven voor: ETNA CM644Ti

Prachtig design en zeer gemakkelijke bediening. De oven heeft een grote inhoud, groot draairooster en grote bakplaat. Hij werkt perfect en snel. Tegenover mijn oude combimagnetron is deze oven zeer snel op temperatuur en klopt de temperatuur die hij aangeeft ook. Mijn oude oven moest ik op 220 graden zetten om hem 200 graden warm te krijgen, bij deze oven is 220 graden op het display ook 220 graden in de oven. Ook de magnetron, grill en ontdooi functies werken prima net zoals de automatische programma's. Kortom, ik ben echt super blij en zeer tevreden over deze combi magnetron/oven!

Design is echt prachtig. Magnetron is groot waardoor er ook grote stukken in passen. Bij voorverwarmen snel op temperatuur. Veel mogelijkheden en gemakkelijke bediening, voelt intuïtief. Al met al zeer blij met deze aankoop!!

• Zeer snel op temperatuur
  • Gemakkelijke bediening
  • Grote inhoud

Officiele reactie van Atag 22-07-2021

Beste Ron,

Wat fijn dat je voor ETNA hebt gekozen en dat deze combi magnetron zo goed bevalt! We willen je vriendelijk bedanken voor deze mooie en uitgebreide beoordeling en wensen je nog veel bakplezier met deze aankoop.

Claudia Webcareteam ETNA.