Liebherr IRe 4020 Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRe 4020 Plus op Kieskeurig.nl.

b**s@p**t.nl 13-07-2021

Magnifiek apparaat

Geschreven voor: Liebherr IRe 4020 Plus

Een heel degelijke koelkast, Super dat de deur bij laatste stukje automatisch dichttrekt. Duidelijke temperatuursaanduiding. Goede indeling. Monteur had ook verstand van zaken en heeft hem keurig ingebouwd.

Mariette 07-06-2021

Een koelkast mag ook mooi zijn

Geschreven voor: Liebherr IRe 4020 Plus

De koelkast valt op door de elegante en degelijke accessoires. Hij sluit perfect en dat is een genot. Ook het lampje centraal in het midden is een uitvinding. Dat ze je 7 jaar garantie durven te geven schept vertrouwen. Ik ben heel blij met mijn aankoop

Pluspunten

• Centrale verlichting in bovenkant
  • Perfecte sluiting
  • Goede indeling

Minpunten

• Geen ontdekt

Marlies Gerritsen 16-05-2021

Inbouw koelkast

Geschreven voor: Liebherr IRe 4020 Plus

Mijn derde Liebhert koelkast. Deze inbouw koelkast heeft buiten de groente laden onderin tevens een tweede kleinere schuiflade in het midden. Deze gebruik ik voor mijn vleesbeleg en kaas. Superhandig! De draag plateaus zijn van degelijk glas En dus mooi schoon te houden. Verlichting vanuit midden boven schijnt mooi naar beneden. Altijd voldoende ligt in je koelkast. Een echte vooruitgang! De vorige koelkast 25 jaar plezier van gehad. Hoop hier ook weer minimaal 20 jaar mee vooruit te kunnen.
Ik zou geen andere willen. En beveel deze van harte aan.

Pluspunten

• Schuiflade midden
  • Verlichting vanuit boven

Minpunten

• Flessenhouder van kunststof in plaats van glas