Siemens CT836LEB6

Bekijk alle Inbouw espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CT836LEB6 op Kieskeurig.nl.

8,9

A 03-02-2018

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens CT836LEB6

Erg plezierig in gebruik. Je kunt he eigen koffie voorkeuren voorprogrammeren en de wifi is een leuke gadged. Niet dat het een verbetering is op gebruik ( machine spoelt vaak) maar bij storingen (nog niet gehad) kan er op afstand gekeken eorden naar get probleem.

Pluspunten

• Bediening

Minpunten

• Spoelen

jan 20-11-2018

slecht ontwerp melk

Geschreven voor: Siemens CT836LEB6

omdat we meerdere koffiezet apparaten bezitten kunnen we goed vergelijken. het systeem wat siemens heeft ontworpen met een rubberslangetje voor de melk is belabberd. bij het loskoppelen van het slangetje is bijna onmogelijk om niet te knoeien. het slangetje zit met een magneetje aan het apparaat wat ook weer heel onhandig is. De deksel van de melk bestaat uit 2 op elkaar liggende draaischijven wat niet alleen onhygiënisch is maar ook lastig schoonmaken (moet steeds helemaal uit elkaar). als je dat een paar keer per dag moet doen is dat uitermate vervelend en dat gaat je dat echt tegen staan. Voor deze prijs een klantonvriendelijk ontwerp en er zijn veel betere. een heel duur apparaat met een slecht ontwerp voor de melktoevoer en onderhoud.

Miquel 16-11-2018

Super apperaat met heerlijke koffie bereiding

Geschreven voor: Siemens CT836LEB6

Perfecte koffiezet apperaat van siemens. koffiebereiding snel makelijk en heerlijke koffie. Goed schoon te houden en zeer mooi design. ook app mogelijkheden zodat je koffie klaar staat als je thuis komt. echt geweldig! by the way al mijn appartuurs zijn van siemens. Goed product voor een goede prijs.

• bediening
  • app mogelijkheid

JJan 27-10-2018

Waanzinnige musthave!

Geschreven voor: Siemens CT836LEB6

Design, smaaksensatie, mogelijkheden! Geen losse apparaten op het aanrecht meer. Maakt je keuken een verlengstuk van je interieur.

Nicolejans 15-10-2018

goed en mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens CT836LEB6

We hebben dit apparaat gekozen voor zijn mooie strakke vormgeving. Het apparaat is duidelijk en werkt perfect. Voldoende opties die goed uit te voeren zijn.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Uitstraling

Minpunten

• Nog geen...

R. Posthumus 11-10-2018

Duidelijk

Geschreven voor: Siemens CT836LEB6

Ik wou alles van hetzelfde lijn, bevalt ons uitstekend. Zoveel soorten koffie en super lekker is fantastisch. De schoonmaak proces is heel makkelijk en duidelijk. Wij zijn heel blij met deze koffiezet apparaat.

Fredf 25-08-2018

Super machine alleen het grluid

Geschreven voor: Siemens CT836LEB6

Een super machine. Alles top behoudens de ventilator na een koffie. Heel jammer dat Siemems hier een niet stillere in heeft geplaatst. Inmiddels navraag gedaan waar deze ventilator voor is. Is voor het drogen van de zet groep.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Het geluid van de ventilator

Monique 13-07-2018

Heerlijke koffie zelf naar smaak in te stellen

Geschreven voor: Siemens CT836LEB6

In een nieuwe complete keuken mag een fijn koffiezetapparaat niet ontbreken en dat is deze. Hij is eenvoudig (ook via de app van homeconnect) in te stellen geheel naar eigen smaak. Werkt echt ideaal. Verder zijn alle opvangschalen en reservoirs voldoende groot. Je kunt er in ons geval zeker 10 kopjes koffie mee zetten voor je het water aan moet vullen en ook je afvalbakken is van voldoende grootte waardoor legen niet na 4 kopjes al is maar zeker het dubbele. Warmte is voor ons ook belangrijk en je krijgt hier een lekker warm kopje koffie mee. Het opschuiven van de cappuccino en daarbij behorende reinigen is ook eenvoudig. Kortom een echte aanrader, geen spijt van!

Pluspunten

• Eenvoud in bedienen
  • Warmte koffie
  • grote reservoirs( water, afval en koffiebonen)
  • Mooi strak design

Joost van der Maarel 21-06-2018

Siemens CT836LEB6 inbouwkoffie automaat

Geschreven voor: Siemens CT836LEB6

Sinds 1 week zijn we in het bezit van de Siemens CT836LEB6 inbouwkoffie automaat.

De belangrijkste feature is de heerlijke koffie met de fabrieksinstellingen in combinatie met Douwe Egberts aroma rood. De komende weken ga ik wat experimenteren met instellingen en andere bonen.

Het gebruikersgemak van de machine en bedieningsinterface met de mogelijkheid tot het besturen via een app, zijn handig in gebruik.

Het design en luxe uitstraling van de koffie automaat zijn erg mooi en passen goed in onze keuken, zeker in combinatie met de overige apparatuur uit dezelfde lijn.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Gebruikersgemak
  • Bedieningsinsterface
  • Design / looks

Op en top apparaat 20-06-2018

Mooi apparaat en strak design

Geschreven voor: Siemens CT836LEB6

Bij aanschaf van onze nieuwe keuken hebben we gekozen voor deze volautomatische espresso machine. We zijn beide echte koffiegenieters en vinden het dan ook leuk om nu onze eigen naar maak te kunnen zetten. Van een lekkere sterke espresso tot een heerlijke latte. Alles kan met dit apparaat. Verder een super strak design door de blacksteel edition.

Al met al een super apparaat.

Pluspunten

• Van alle gemakken voorzien
  • Strak desing
  • Heerlijke koffiecreaties

Minpunten

• Schoonmaken neemt wat tijd in beslag

Joyce 22-04-2018

eenvoudig in gebruik, overzichtelijk en duidelijk

Geschreven voor: Siemens CT836LEB6

compleet koffiemachine, veel instellingen mogelijk waardoor altijd het perfecte kopje koffie. Design is ook heel mooi. makkelijk in onderhoud.

gertjan 19-04-2018

Heerlijke koffie en makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens CT836LEB6

apparaat geeft aan wat je moet doen moet alleen de sterkte van je koffie zelf regelen alle koffie die ik tot nu toe gezet hebt smaken uitstekend

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • heerlijke koffie

Minpunten

• nog geen min punten kunnen vinden

Johan A 27-02-2018

Super apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CT836LEB6

Na jarenlang een Neff nu in de nieuwe keuken de Siemens Topline serie ingebouwd. Super apparaat, makkelijk in de bediening met veel mogelijkheden. Koffie smaakt super lekker en bediening via App is ook heel handig alleen al om het apparaat remote op te laten warmen en te spoelen.

Pluspunten

• Eenvoud in bediening
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Installeren van HomeConnect