Siemens CT836LEB6

Bekijk alle Inbouw espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

A 03-02-2018

Makkelijke bediening

Erg plezierig in gebruik. Je kunt he eigen koffie voorkeuren voorprogrammeren en de wifi is een leuke gadged. Niet dat het een verbetering is op gebruik ( machine spoelt vaak) maar bij storingen (nog niet gehad) kan er op afstand gekeken eorden naar get probleem.

Pluspunten

• Bediening

Minpunten

• Spoelen

Fredf 25-08-2018

Super machine alleen het grluid

Een super machine. Alles top behoudens de ventilator na een koffie. Heel jammer dat Siemems hier een niet stillere in heeft geplaatst. Inmiddels navraag gedaan waar deze ventilator voor is. Is voor het drogen van de zet groep.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Het geluid van de ventilator

Monique 13-07-2018

Heerlijke koffie zelf naar smaak in te stellen

In een nieuwe complete keuken mag een fijn koffiezetapparaat niet ontbreken en dat is deze. Hij is eenvoudig (ook via de app van homeconnect) in te stellen geheel naar eigen smaak. Werkt echt ideaal. Verder zijn alle opvangschalen en reservoirs voldoende groot. Je kunt er in ons geval zeker 10 kopjes koffie mee zetten voor je het water aan moet vullen en ook je afvalbakken is van voldoende grootte waardoor legen niet na 4 kopjes al is maar zeker het dubbele. Warmte is voor ons ook belangrijk en je krijgt hier een lekker warm kopje koffie mee. Het opschuiven van de cappuccino en daarbij behorende reinigen is ook eenvoudig. Kortom een echte aanrader, geen spijt van!

Pluspunten

• Eenvoud in bedienen
  • Warmte koffie
  • grote reservoirs( water, afval en koffiebonen)
  • Mooi strak design

Joost van der Maarel 21-06-2018

Siemens CT836LEB6 inbouwkoffie automaat

Sinds 1 week zijn we in het bezit van de Siemens CT836LEB6 inbouwkoffie automaat.

De belangrijkste feature is de heerlijke koffie met de fabrieksinstellingen in combinatie met Douwe Egberts aroma rood. De komende weken ga ik wat experimenteren met instellingen en andere bonen.

Het gebruikersgemak van de machine en bedieningsinterface met de mogelijkheid tot het besturen via een app, zijn handig in gebruik.

Het design en luxe uitstraling van de koffie automaat zijn erg mooi en passen goed in onze keuken, zeker in combinatie met de overige apparatuur uit dezelfde lijn.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Gebruikersgemak
  • Bedieningsinsterface
  • Design / looks

Op en top apparaat 20-06-2018

Mooi apparaat en strak design

Bij aanschaf van onze nieuwe keuken hebben we gekozen voor deze volautomatische espresso machine. We zijn beide echte koffiegenieters en vinden het dan ook leuk om nu onze eigen naar maak te kunnen zetten. Van een lekkere sterke espresso tot een heerlijke latte. Alles kan met dit apparaat. Verder een super strak design door de blacksteel edition.

Al met al een super apparaat.

Pluspunten

• Van alle gemakken voorzien
  • Strak desing
  • Heerlijke koffiecreaties

Minpunten

• Schoonmaken neemt wat tijd in beslag

Joyce 22-04-2018

eenvoudig in gebruik, overzichtelijk en duidelijk

compleet koffiemachine, veel instellingen mogelijk waardoor altijd het perfecte kopje koffie. Design is ook heel mooi. makkelijk in onderhoud.

gertjan 19-04-2018

Heerlijke koffie en makkelijke bediening

apparaat geeft aan wat je moet doen moet alleen de sterkte van je koffie zelf regelen alle koffie die ik tot nu toe gezet hebt smaken uitstekend

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • heerlijke koffie

Minpunten

• nog geen min punten kunnen vinden

Johan A 27-02-2018

Super apparaat met veel mogelijkheden

Na jarenlang een Neff nu in de nieuwe keuken de Siemens Topline serie ingebouwd. Super apparaat, makkelijk in de bediening met veel mogelijkheden. Koffie smaakt super lekker en bediening via App is ook heel handig alleen al om het apparaat remote op te laten warmen en te spoelen.

Pluspunten

• Eenvoud in bediening
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Installeren van HomeConnect