Siemens CT836LEB6

Joyce 22-04-2018

eenvoudig in gebruik, overzichtelijk en duidelijk

compleet koffiemachine, veel instellingen mogelijk waardoor altijd het perfecte kopje koffie. Design is ook heel mooi. makkelijk in onderhoud.

gertjan 19-04-2018

Heerlijke koffie en makkelijke bediening

apparaat geeft aan wat je moet doen moet alleen de sterkte van je koffie zelf regelen alle koffie die ik tot nu toe gezet hebt smaken uitstekend

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • heerlijke koffie

Minpunten

• nog geen min punten kunnen vinden

Mike104 05-04-2018

Elke dag weer een feestje,

Deze koffiemachine nu twee weken in gebruik en wil nu al niet meer zonder. Heerlijke koffie in vele varianten, perfect gezet. Zeer smaakvol en (volgens mijn vrouw) heerlijk melkschuim. Voor ieder wat wils, je eigen persoonlijke bakje koffie. De machine ziet er ook gweldig uit, echt een luxe uitstraling en een verrijking van onze keuken.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

ctimmerman 12-03-2018

Voor de koffiefanaat

Handig apparaat met veel verschillende koffierecepten. Leuk is dat je via de app koffierecepten kunt downloaden.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Johan A 27-02-2018

Super apparaat met veel mogelijkheden

Na jarenlang een Neff nu in de nieuwe keuken de Siemens Topline serie ingebouwd. Super apparaat, makkelijk in de bediening met veel mogelijkheden. Koffie smaakt super lekker en bediening via App is ook heel handig alleen al om het apparaat remote op te laten warmen en te spoelen.

Pluspunten

• Eenvoud in bediening
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Installeren van HomeConnect

A 03-02-2018

Makkelijke bediening

Erg plezierig in gebruik. Je kunt he eigen koffie voorkeuren voorprogrammeren en de wifi is een leuke gadged. Niet dat het een verbetering is op gebruik ( machine spoelt vaak) maar bij storingen (nog niet gehad) kan er op afstand gekeken eorden naar get probleem.

Pluspunten

• Bediening

Minpunten

• Spoelen