De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CTL636ES6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lambert 31-12-2022

Mooi apparaat met talloze koffievariaties.

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veelzijdig volautomaische koffiemachine. Melkreservoir mooi verborgen achter deur. Lekkere koffie-specialiteiten eenvoudig te maken.

Claudia 19-11-2022

Mooi, maar melkopschuimer werkt niet

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu net nog geen 2 maand in bezit. Maar zou de machine graag weer inruilen voor ons 10 jaar oude koffiemachine. Deze machine ziet er moderner uit maar werkt echt minder goed. Ik drink voornamelijk cappuccino maar kan eigenlijk vaak het eerst gezette kopje weggooien om dat de melkopschuimer zijn werk niet. Melk wordt helemaal niet opgeschuimd. Zelfs na alles grondig reinigen en spoelen van slangetjes. En helaas wordt de koffie is niet heel warm terwijl de machine op de heetste stand staat.

Al met al ben ik totaal niet tevreden over deze machine.

Dega 11-11-2022

Geweldig fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Iedere keer weer heerlijke koffie,en veel keuze in soorten koffie en de sterkte ervan..zou niet meer zonder kunnen

Nico 08-11-2022

Top product

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne koffiemachine, heerlijke koffie en uitgebreide keuze voor verschillende heerlijke koffies

Claudia 19-10-2022

Fantastische machine

Claudia 19-10-2022

Fantastische machine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 10 jaar had onze oude Bosch koffiemachine het begeven. Dus op zoek naar iets nieuws, de monteur welke wij voor reparatie van onze oude machine op bezoek hadden. Adviseerde ons deze machine. En tot nu toe bevalt deze goed. Wel zijn we niet zo groot fan van de draai tip toets. Vooral als je de tijd in wil stellen. Hier had de designer voor ons echt iets makkelijkers mogen bedenken. De WiFi functie vinden wij een beetje overdreven. Wij moeten toch echt zelf een kopje er onder zetten 😂. Machine ziet er vooral mooi uit. En is iets stiller dan de oude machine. Spoel functie is simpeler. Dus al met al dik tevreden.

Anouk van Leeuwen 28-09-2022

Lekker een gepersonaliseerd bakkie

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat dat uitzichzelf al veel verschillende soorten koffies aanbiedt om te zetten. Daarnaast kan je je favoriete samenstellingen opslaan zodat je deze altijd snel kan zetten.

Ook handig is dat je het via de home connect app kan bedienen. Zo zet ik 's ochtends vast een kopje er onder en kan mijn man zijn koffie zetten als hij wakker wordt en kan hij als hij beneden komt direct genieten van een kopje koffie. Het kan wel zijn dat je dan even moet aanpassen hoe lang je het apparaat aan wil laten staan zodat je niet het spoelwater in je kopje treft als de machine toch uitgaat, maar ook die instellingen zijn gemakkelijk te vinden een aan te passen.

Mehrsan 26-09-2022

Mooie Design

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfect apparaat,Mooi, Handig, je krijgt een echte barista gevoel in je huis!

Rita 18-08-2022

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Fijne koffieautomaat: duidelijke display en veel snufjes, maar het allerbelangrijkste: lekkere, warme en aromavolle koffie

Kon beter 02-08-2022

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Storingsgevoelig, WiFi werkt al niet meer. Is 3e machine in 4 jaar. Geen Bosch gevoel bij deze machine.

Jan en Hetty 01-08-2022

Gebruiksvriendelijk, lekkere koffiespecialiteiten

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed product die lekkere koffie maakt. Erg practisch in gebruik en veel mogelijkheden. Zeker via de app nog meer verschillende internationale koffiespecialiteiten. Een vaste wateraansluiting zou een verbetering zijn. Gelukkig is het waterreservior ruim bemeten. Hetgeen ook geldt voor het bonnenreservior. Er kan een heel pak bonen van 500 gram in. Een verbeterpuntje is de keuzering. Deze draait bij ons alleen met een natte vinger. De playlist is een handige optie als je wat mensen op bezoek hebt. Nog handiger zou zijn als je de laatste playlist kan herhalen (nog een zelfde rondje)

Lieverst 24-07-2022

Super!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superfijne koffie automaat, lekkere koffie in alle varianten en het oogt ook heel mooi.
Heel handig is de wifi.. als je bezoek hebt kun je voor de hele groep in de app een lijstje aanmaken wie wat wil hebben en alles komt vervolgens keurig uit de automaat. Je hoeft alleen de kopjes nog te wisselen. Ook handig is dat er een thermosbeker bij zit die je voor de melk kunt gebruiken of gewoon het slangetje rechtstreeks in een pak melk hangen. Geen gedoe meer met zelf melk opschuimen.
Wij zijn erg blij met onze aankoop.

Clau 08-07-2022

Prima, heerlijke koffie

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat bevalt prima, de koffie is heerlijk en lekker warm. We gebruiken hem alleen voor koffie en thee. Klein puntjes, het apparaat had iets robuuster kunnen zijn, het plateau waar de koffie op staat maakt lawaai bij het malen van de bonen. Ik zie niet de meerwaarde van WiFi op het apparaat, aangezien het apparaat eerst spoelt, je er geen
Kopje vast onder kunt zetten.
Verder bevalt hij prima

BasG 25-05-2022

Heel fijn apparaat met makkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer gemakkelijke installatie en gebruikersvriendelijke bediening. Een kind kan de was doen, oh nee, koffie zetten.

Het menu van het apparaat is duidelijk. Ook de app is handig voor het klaarzetten van de gewenste koffie. Ook zet je het apparaat makkelijk uit met de app.

RUIT 22-05-2022

Super veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat , staat netjes in een inbouwwand ,onderhoudsgevoelig

Eric 03-05-2022

Veel trammelant en al drie reparaties in twee jaar

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Aanleiding om mijn 9 Bosch producten niet meer door Bosch producten gaan vervangen. Ook vanwege de zeer beroerde website waarop geen afspraak te maken is, steeds zelfde error. Slechte service Bosch

j**w@g**l.com 27-04-2022
Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Mooi koffiezetapparaat qua design, eenvoudig in gebruik en makkelijk te onderhouden.

Björn 05-04-2022

Heerlijke Koffie

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koffie volautomaat maakt heerlijke koffie!
Het apparaat is makkelijk in te stellen.
Zo bepaal jezelf welke soort koffie je wilt, de hoeveelheid, de sterkte, warmte van je kopje koffie en nog veel meer.
Het enige nadeel.
Het apparaat geeft vaak aan dat de lekbak vol is, terwijl die niet vol is.
Buiten dit, een super apparaat !

Marin 10-03-2022

Super slim koffie zetten

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Na 2 weken gebruik zeer tevreden over het apparaat. Alles in te stellen op je eigen smaak. Super handig met de app te bedienen op afstand . Kortom een koffiemachine waar ik geen spijt van heb

Marcel 05-03-2022

super machine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zeer gebruiksvriendelijke koffiemachine met veel mogelijkheden. Watertemperatuur kan heel hoog wat ik erg prettig vind. Super prijs kwaliteit verhouding