Bosch CTL636ES6 - Reviews

koffiebonen
Aantal kopjes per keer
Type
espresso machine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CTL636ES6 op Kieskeurig.nl.

agnes plak 21-03-2018

expresso volautomaat rvs

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

fantastische koffiemachine die heerlijke verschillende soorten koffie zet.
super makkelijk in gebruik. prachtig design.
1 nadeel: bij intensief gebruik veel reiniging nodig. gelukkig gaat dit erg makkelijk

Martijn 16-11-2018

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

De Bosch CTL636ES6 doet wat hij moet doen: lekkere koffie zetten! Het gemak waarmee je de gewenste koffie kiest en naar wens in stelt is groot. De eenvoudige en logische bediening in combinatie met het strakke uiterlijk maakt dit apparaat de eyecatcher van de keuken.

freddejong 27-10-2018

Super blij wordt je van deze machine zeer gebruikv

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Het nadeel is het vele legen van de waterbak en ik sta op zeer heet en dat is het niet! koffie moet goed heet zijn dat je er van kan genieten en niet naar moet gooien omdat het lauw is!
Wij drinken wel cappicino misschien dat de melk niet heet genoeg is?

Evert78 17-10-2018

Beste inbouw koffiemachine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

In vorige keuken ook het zelfde model, is de beste op de markt. Mooi touchscreen met mooie icons. Goed in te stellen, ook met App. En ook eenvoudig schoon te maken (is verbeterd met vorige versie). Buurman heeft de Miele, zet ook goede koffie, maar is minder eenvoudig in onderhoud/schoonmaak en minder mooie display (wel 2x zo duur). Dus ook in de nieuwe keuken, weer een Bosch CTL636!

Erwin 10-10-2018

Dure Servies

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Bosch heeft een slechte service. Serviceskosten zijn hoog. Voorrijkosten en een “dik” servicetarief.

Minpunten

• Slechte Service

TRudy 19-09-2018

mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Het was eerst niet de bedoeling een koffie zet apparaat aan te schaffen. Wij wilden eigenlijk alleen een een ruimte voor ons senseo apparaat. (deze wilden wij nl niet op het aanrecht hebben) . Dit werd lastig en hebben ons over laten halen een koffie zet apparaat aan te schaffen. Wij zijn best verrast vwb het gemak echter wat we wel lastig vinden welke koffie je nou het beste kunt gebruiken. We houden best van een pittig kopje koffie.

Pluspunten

• gemak
  • lekkere koffie

Minpunten

• weet nog niet hoe het toevoegen van melk werkt.

Lizette 22-08-2018

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Ik wilde graag een makkelijk te bedienen koffie apparaat en dat heb ik gekregen! Heerlijke koffie, makkelijk schoon te maken en een goede beschrijving.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Er gaan wel veel koffiebonen doorheen

Patrick van Wijk 17-08-2018

Geweldig lekkere koffie

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Nu een maand dit koffiezet apparaat in gebruik en tot nu diverse heerlijke kopjes koffie gezet.
Het melkschuim is stevig en zakt niet snel in. Het persoonlijke menu heb ik nog niet gebruikt.
Schoonmaken gaat snel en eenvoudig

Pluspunten

• Koffie
  • Melkschuim
  • Schoonmaken eenvoudig
  • Menu

Minpunten

• Frequentie schoonmaken
  • Waterfilter had erbij geleverd mogen worden

Nicoline 11-07-2018

Super Koffiemachine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Makkelijk in te stellen, We zijn helemaal blij met de volautomatische koffiemachine. Zeker daar wij een lekkere koffiesoort hebben ontdekt. De favoriete koffie-instelling kun je bewaren. (Maximaal 8 soorten, had iets meer gemogen voor het bewaren van koffie-instellingen voor bezoek. Zo fijn is dat namelijk.) Koffietemperatuur en melkhoeveelheid is in te stellen. (percentage zou ook nog zelfs met 5 ml nauwkeurig mogen van mij). Kon apparaat ook uitleggen aan iemand die niet computer technisch is. Dus intuïtief in het gebruik, Visueel makkelijk en makkelijk schoon te maken. het apparaat vertelt of je een stap vergeet of niet en geeft met makkelijke aanwijzingen alles aan. Super dus.

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Melk deel makkelijk te gebruiken en perfect koel
  • Informatie via display makkelijk

Minpunten

• vaak apparaat leeg maken (wateroverloop)
  • zou de hoeveelheid espresso hoger willen instellen
  • Had graag mooi bakje onder koffieuitlaat gewild.

Maggie 11-06-2018

Mooi design, veel instellingen en heerlijke koffie

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Prima apparaat. Makkelijk in te stellen en heerlijke koffie! De voorkeur instellingen zijn ook erg handig zodat je altijd makkelijk jouw gewenste koffie terug kan vinden.

Pluspunten

• Melk gedeelte makkelijk te reinigen met programma
  • Veel instellingen
  • Koffie zetten via de Wi-Fi vanaf de bank

Ruben2238 26-04-2018

Mooi uiterlijk, handige en uitgebreide bediening

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Wat een super apparaat! De functies zijn zeer gebruiksvriendelijk. Dat het apparaat zich zelf om de zoveel tijd schoonmaakt is heel handig. De afstellingen zijn goed te bedienen. Wij zijn zeer tevreden met het apparaat en de koffie uiteraard ook!