Bosch CTL636ES6 - Reviews

Soort apparaat
koffiebonen
Aantal kopjes per keer
Koffiesterkte instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CTL636ES6 op Kieskeurig.nl.

agnes plak 21-03-2018

expresso volautomaat rvs

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

fantastische koffiemachine die heerlijke verschillende soorten koffie zet.
super makkelijk in gebruik. prachtig design.
1 nadeel: bij intensief gebruik veel reiniging nodig. gelukkig gaat dit erg makkelijk

Isabella Waasdorp 17-06-2019

wereld apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

een nieuwe keuken een droom van iedere vrouw na lang wachten heb ik mijn droom keuken met 4 Bosch apparaten waaronder een koffiezet apparaat een wereld apparaat oneindig veel variatie duidelijk bedieningspaneel helder super snufjes waaronder wifi en het allerbelangrijkste een heerlijk bakkie koffie dank je wel Bosch voor dit geweldig apparaat.

Pluspunten

• duidelijk paneel
  • heerlijke koffie

Robin 24-12-2018

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Na 13 jaar genoten te hebben van zijn voorganger, deze machine aangeschaft. Top apparaat en heerlijke koffie. Ook mooi compacte maar luchtige melkschuim voor capu of latte.

Mina 16-10-2019

Lekkere tjof

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Dit product maakt de lekkerste tjofseltjes, als je de juiste koffie bonen / sterkte hebt ontdekt. Dit apparaat is een in het begin een uitdaging maar doen de wijs is hij vrij duidelijk. De melkskum van de cappucino/ latte is sublime.

Pluspunten

• Lekkere tjof (koffie)
  • Gebruiksvriendelijk
  • Home connect
  • Kinderbeveiliging

Minpunten

• Veel onderhoud, maar onderhoud is behoud.
  • Traag met opstarten

beenak 09-10-2019

BETROUWBAAR APPARAAT MET HEERLIJKE KOFFIE

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Zeer betrouwbaar en degelijk apparaat. Het apparaat is eenvoudig in onderhoud met juise onderhoudsmiddelen en ook voor dagelijk gebruik makkelijk bruikbaar. lekker koffie!

Freek 15-08-2019

Heerlijke koffie en geweldig design!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Omdat wij niet veel koffie lekker vinden hebben wij voor dit apparaat gekozen. De bonen kun je zelf uitzoeken en alle opties zijn zelf te bepalen. Hoe heet, sterk, welke soort, alles is te bepalen. geweldig!
Het kleurenscherm zorgt dat je prettig navigeert door het menu.
Het schoonmaken is (net als bij elk volautomatisch koffiezetapparaat) een dingetje en de wifi heeft weinig toegevoegde waarde, maar dat doet niet onder voor de goede koffie die eruit komt.

Pluspunten

• Opties
  • Grote waterreservoir
  • De extra koffies dankzij de wifi functie

Minpunten

• Schoonmaken

Raoul 22-07-2019

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

We zijn zeer tevreden over onze nieuwe koffiezetapparaat. Mooie uitstraling, makkelijke bediening en goed schoon te houden.

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Vaak reguliere reiniging

W&C 15-06-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Een prima machine doet wat hij moet doen maar de lekbak legen functie werkt veels te snel bij een klein laagje water cq drap in de koffie prut houder geeft hij al aan dat het geleegd moet worden en dan praat ik over 5 kopjes koffie

Minpunten

• lekbak en prut bakje veels te snel ledigen

Immy56 05-05-2019

Geweldig, Gemakkelijk en Heerlijk

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Tot op heden geen problemen gehad, diverse sterktes en soorten uitgeprobeerd en capuchino op de avond is wel een favoriet .
Ook de voorgeprogameerde favorieten zij heel makkelijk als je diverse sterktes drinkt.

Jolanda55 02-03-2019

Super fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Sinds ruim een week dit inbouw koffie-apparaat in huis. Echt heel fijn apparaat. Makkelijk te bedienen en heel handig om schoon te maken omdat er nu een deur in zit die helemaal open zwaait waardoor je overal goed bij kan. In de app bij CoffeeWorld vind je heel veel soorten koffie. Ook zet het apparaat en dat is natuurlijk het belangrijkste: hele lekkere koffie. Je kunt de sterkte en hoe heet je de koffie wilt heel makkelijk met touchscreen instellen. En via de app wordt je ook op de hoogte gehouden als je bv moet ontkalken of zo.

Bastien 20-01-2019

Heel mooi apparaat, zet uitstekende koffie

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Handig schoon te maken, maakt wel wat herrie bij het malen van de koffie, maar zet uitstekend koffie, en op afstand bedienbaar. Heel handig. En de melkkan ook heel handig schoon te maken en te gebruiken. Perfect!

Ralph 15-01-2019

Hoge kwaliteit

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Het product is degelijk gebouwt, schalen legen en water vullen lopen redelijk synchroon. Constante koffiesterkte en hoeveelheid. Instelmogelijkheden vrijwel eindeloos. De waterkan, lekbak en bonen reservoir zijn vrij groot, nadeel dat het dus ook vrij zwaar is.

Kitty 04-01-2019

Mooi stel

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Naast de Oven de koffiezetter, cappuccino, thee, env.enzv. Gemakkelijk in gebruik iets meer werk met reinigen...maar overheerlijke koffie en meer

lefreak69 27-12-2018

Top product!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Mooie machine en eenvoudig in gebruik, veel mogelijkheden - van espresso tot latte macchiato, sterkte en temperatuur in te stellen, makkelijk schoon te maken. Zeer tevreden!

tjerk 27-12-2018

Handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Makkelijk te bedienen koffiemachine. Display geeft duidelijk en heldere stappen weer. Ook leuk om via de app andere koffie varianten toe te voegen.

Ton van Winden 21-12-2018

Uitstekende koffoe

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Makkelijk te installeren. De bediening van het apparaat is gebruikersvriendelijk. Zet lekkere koffie.

Karin 07-12-2018

Koffiefeest

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Een ergernis van de vorige koffieautomaat: om de haverklap water en bonen bijvullen en de afvalbak legen. De containers van de Bosch zijn gelukkig veel groter.
Andere ergernis: gezinsleden die de melkslang van het oude apparaat niet schoonmaakten. De Bosch doet het zelf!
Er is zeer veel keus in hoeveel koffie, hoe warm en hoe sterk. De stand "heet" is nog niet het maximum, maar wel veel warmer dan de oude machine.
Naast alle voorgeprogrammeerde koffies, zoals espresso, latte macchiato, koffie verkeerd of ristretto, kan je zelf je koffie samenstellen. Je bepaalt zelf de hoeveelheid, sterkte en temperatuur van de koffie en eventueel de hoeveelheid melk.
De nieuwe waterkoker kan ook de deur uit omdat de Bosch heet water levert voor elke theesoort.
En dan het feest: in de app staan recepten voor "koffie met iets meer"! Azteekse koffie, koffie Mallorca, espresso Martini of bijvoorbeeld koffie macadamia blokjes.
De huisgenoot die niet zo handig is met computergestuurde elektronica, hoeft alleen maar onze namen te kiezen en wij krijgen de door ons via de app gekozen koffie. Ideaal!

Martijn 16-11-2018

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

De Bosch CTL636ES6 doet wat hij moet doen: lekkere koffie zetten! Het gemak waarmee je de gewenste koffie kiest en naar wens in stelt is groot. De eenvoudige en logische bediening in combinatie met het strakke uiterlijk maakt dit apparaat de eyecatcher van de keuken.

freddejong 27-10-2018

Super blij wordt je van deze machine zeer gebruikv

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Het nadeel is het vele legen van de waterbak en ik sta op zeer heet en dat is het niet! koffie moet goed heet zijn dat je er van kan genieten en niet naar moet gooien omdat het lauw is!
Wij drinken wel cappicino misschien dat de melk niet heet genoeg is?

Evert78 17-10-2018

Beste inbouw koffiemachine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

In vorige keuken ook het zelfde model, is de beste op de markt. Mooi touchscreen met mooie icons. Goed in te stellen, ook met App. En ook eenvoudig schoon te maken (is verbeterd met vorige versie). Buurman heeft de Miele, zet ook goede koffie, maar is minder eenvoudig in onderhoud/schoonmaak en minder mooie display (wel 2x zo duur). Dus ook in de nieuwe keuken, weer een Bosch CTL636!