Siemens CT636LES6 - Reviews

Soort apparaat
gemalen koffie
Soorten koffie
americano, caffe latte, espresso, hete melk, koffie, latte macchiato
Verlichting

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CT636LES6 op Kieskeurig.nl.

Habib 06-02-2019

Mooi uitstraling

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mooi uitstraling lekker koffie een min punt wil graag dat die verbeterd wordt en dat is de home connect als je van afstand de machine aanzet dan krijg je spoelwater in de kopje mischien kan dat intern spoeling en in de kopje alleen koffie komen anders heeft het geen waarde de home connect functie

John 02-05-2018

Mooi apparaat, goede koffie en wifi

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Prima koffie apparaat, heerlijke koffie (ligt ook aan de bonen natuurlijk). Goed via wifi te bedienen maar wel oppassen natuurlijk. Het apparaat nu een jaar in bezit en we zijn tevreden over de kwaliteit, er is nu wel één handicap en dat is dat de lekbakjes snel vol zijn volgens het apparaat. Het glaasje in de machine over de lekbak goed gereinigd maar dit lost het probleem niet op.

Pluspunten

• Mooie machine
  • Veel mogelijkheden
  • Goed te reinigen
  • Met de juiste bonen een heerlijk koffie
  • Wifi bediening

Minpunten

• Lekbakjes snel vol (sinds kort)

Fam H te Vianen 11-04-2018

SIEMENS CT636LES6

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Prima apparaat . We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de koffie. Prima smaak en veel instelmogelijkheden.
Echter de lekbak is snel vol dus ook het waterreservoir snel leeg !
Volgens mij komt er ook water niet via de vulleiding in de lekbak.

Pluspunten

• smaak
  • kwaliteit

Minpunten

• lekbak snel vol
  • waterunit snel leeg.

Emmy0501 21-01-2018

Dan heb je ook wat!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mee aangeschaft met onze nieuwe keuken. Geweldig apparaat. Krijgen alleen maar complimenten over de koffie. Veel keuzemogelijkheden. Aan te passen naar ieders wensen. En voor te programmeren op naam. Cappucino en latte machiato zijn heerlijk. Gebruik wel volle melk. Zo het pak er in zetten of met de bijgeleverde bus. Super apparaat! Maar hou hem wel goed schoon

Robin1967 05-01-2018

Veel beter dan zijn voorganger

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mijn oude siemens koffie automaat was helaas overleden dus het werd tijd voor een nieuwe. Dus op zoek naar een vervange inbouw koffie automaat en kwam toch weer bij Siemens uit. De invouw was al eenvoudiger dan de voorganger, zo ook de bereikbaarheid van water en zetgroep. Grote verbetering nu gewoon aan de voorkant. En dan het meeat belangrijke de koffie smaakt ook veel beter en wordt ook stiller gezet. Dus alleen maar positief aan het genieten van mijn bakkie leut.

Henk-Jan 28-07-2020

Mooi en degelijk

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Verschillende mogelijkheden met verschillende koffiekeuzes te maken, ook eigen smaak en hoeveelheid makkelijk instelbaar

Pluspunten

• Strak en mooi design
  • makkelijke bediening

Minpunten

• Jammer 1 koffieboon per lading

Helen 21-07-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Wij zijn heel tevreden over het koffieapparaat. Lekkere koffie en veel keuze in het menu. Makkelijke bediening.

Gertjan 02-07-2020

Veelzijdige koffiemachine

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Ik heb deze koffiemachine nu enkele maanden in gebruik en ben hier bijzonder tevreden over. De machine bied veel mogelijkheden voor het maken van verschillende koffies. Voorheen werd er niet veel koffie gedronken maar nu deze Siemens in huis is wordt er veel meer koffie gemaakt en voorals verschillende soorten. Uiteindelijke een top apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fam. Nieuwenhuis 24-06-2020

Koffie apperaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Ik vind het een geweldig produkt, en zeer lekkere koffie. makkelijke en duidelijke bediening.
wij zijn er erg blij mee. hebben eerder een oud type gehad . maar die was versleten toch voor een nieuwe gekozen.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • zet lekkere koffie

Minpunten

• geen minpunten

Patrick 20-06-2020

Groot scherm

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Ik heb voor dit apparaat gekozen omdat het uitermate goede cappuccino en latte macchiato kan zetten. Er kan simpelweg een pak melk in het apparaat gezet worden, waar het aanzuigbuisje ingezet kan worden en zo kan je meerde cappuccino's achter elkaar zetten. Zelfs 2 tegelijk. Erg handig in gebruik!

Pluspunten

• Twee koppen koffie tegelijkertijd zetten
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Lekschalen vaak legen

Doornbos 13-06-2020

Super apparaat met veel keuze

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Simpele bediening voor veel keuze dranken, duidelijke gebruiksaanwijzingen in display, ook voor schoonmaak [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Huub 11-06-2020

Zou geen ander koffieapparaat meer willen.

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Prachtige machine die zeer goede koffie zet in allerlei gewenste variaties. Met het duidelijke display is het ook simpel om te bedienen.
Vindt het makkelijk om de machine schoon te maken en doe dit standaard elke week. Min puntje is dat de lekbak vrij snel vol zit. Begrijp echter dat dit ook komt door de goede reinigingsfunctie voor -en na het koffie zetten.
Zou geen ander apparaat meer willen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Y. Oppelaar 08-06-2020

Erg fijn apparaat en lekkere koffie opties

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Dit inbouw koffiemachine bij onze nieuwe keuken laten inbouwen. Zeer fijn appaat in zowel gebruik en onderhoud. Zeer veel mogelijkheden qua type koffie dranken en per drank ook nog weer instelbaar. De meegeleverde termokan voor de melk houdt de melk goed koud en je hoeft hem dus niet na iedere drank direct weer in de koelkast te zetten, wel zo handig voor als je visite hebt.
Naast deze machine zit aan beide zijde een oven die de zelfde uiterlijk hebben, waardoor alles erg mooi en strak oogt.

Ik werk vrij veel vanuit mijn zolder kantoor thuis, doordat de machine op het wifi gekoppeld zit, zet ik de machine vanuit de app aan waarmee ik beneden direct mijn kopje voor een refill onder het apparaat zet.
Tot op heden nog geen spijt van gehad om hem aan te schaffen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

M-BOB 02-06-2020

Koffie perfect!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Het gemak, met gemak de voor ons perfecte koffie of de perfecte koffiespecialiteit . Gemakkelijke schoonmaak, praktisch om bij te vullen, eenvoudige en duidelijke bediening. Gewoon koffie perfect! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hubert 19-04-2020

Koffiesetautomaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Geavanceerd apparaat, doet wat het beloofd, en de koffie smaakt uitstekend. Installeren en het onderhoud is simpel. Wel is het een kostbare aanschaf.

Josien 15-04-2020

Geweldig, simpel, heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Dit is mijn tweede Siemens koffie machine , andere heeft 42.000 kopjes koffie gezet , hoop van deze net zolang plezier te hebben
Apparaat is mooi van design en simpel in gebruik met enorm veel mogelijkheden met alle koffiesoorten die je maar wil , echt super

Pluspunten

• Duidelijke bediening
  • Veel mogelijkheden

Marleen 06-04-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Werkt goed. Mooi design en goede afwerking [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marleen 06-04-2020

Werkt goed

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mooi apparaat. Werkt goed en heeft vele opties en mogelijkheden. Schoonmaken is wel wat werk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Franky G 27-03-2020

Geruisloos en sterk verbetert ten opzichten van eerder model

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Wij hebben ca 9 jaar veel plezier gehad van een eerdere versie van de Siemens inbouw koffie machine.
Aangezien reparatiekosten voor de vorige machine konden oplopen, hebben wij op advies van de servicemonteur deze nieuwe versie gekocht. De aanbieding incl. loyaliteitsgarantie was aantrekkelijk!
Al jaren uitstekende dienstverlening van servicedienst genoten. Het is precies zoals het hoort, correct, vriendelijk en afspraken nakomen. Je hoort wel eens anders!
Nu inmiddels iets meer dan een maand deze nieuwe koffiemachine gebruikt.
Geweldig apparaat en een aanzienlijke verbetering ten opzichten van het eerdere model.
Meer mogelijkheden en bijzonder geruisloos.
Het uiterlijk is zeer fraai en combineert gelukkig goed met het uiterlijk van de andere Siemens keuken apparaten. (drie Siemens inbouw keukenapparaten boven elkaar)
Voor ons dus een aanrader.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Meer mogelijkheden
  • Fraai uiterlijk
  • Makkelijker voor onderhoud

Minpunten

• Tot op heden geen minpunten kunnen vinden

Petra Huisman 18-03-2020

Koffiemachine

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Voor de kwaliteit van Siemens gekozen. De uitgebreide mogelijkheden zijn super. Makkelijk in gebruik en zeer duidelijk display. Alle variaties van koffie zijn goed en naar eigen smaak in te stellen en is heerlijk.

• Gebruiksvriendelijk
  • Goed schoon te maken