De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CT636LES6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erik 01-08-2022

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat is geweldig, je hebt veel opties.
Vorige apparaat helaas na 8 jaar kapot, maar zeer tevreden met het nieuwe apparaat

Wim Hamelink 28-07-2022

Siemens koffiemachine.

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine twee weken in gebruik, hiervoor hadden we de tk68 en daar waren we heel tevreden over. De nieuwe machine bevalt prima. Lekkere koffie en cappuccino. Handig in gebruik. Prima machine.

Pepe789 23-07-2022

Perfect choice

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We love our our new coffee machine that gains more from beens compared to just replaced model. Especially double-shot options that gives you more intense taste. More coffee options compared to older model satisfy everyone taste. A nice to have is also WiFi that was relatively easy to setup.
Hope we stay happy with for long time.

John 29-05-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koffie zetten met dit apparaat is super simpel en met WiFi ook nog is een leuke gadget in huis

Anoniem 27-05-2022

Bevalt zeer goed, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Fijne koffiemachine, makkelijk in onderhoud en gebruik. Je kunt ook makkelijk meerdere soorten koffies maken én een bestelling plaatsen via je telefoon en het machine het lijstje laten aflopen! Ideaal bij een huis vol mensen

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk qua onderhoud
  • Veel keuze aan koffie soorten

RoLinda 25-05-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super tevreden mee. Erg stil voor een koffieapparaat. Goed van watertemp. En alles gemakkelijk in te stellen. Samen met de home-app lekkere koffie variaties te maken.

f**e@v**n.eu 18-05-2022

Fantastische koffie en eenvoudig te bereiden!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Perfecte koffie, ook espresso's, lattes en cappuccino. Dat allemaal met een bonen soort. Melkpakken makkelijk in het apparaat te plaatsen.

Pluspunten

• smaak
  • eenvoud

Minpunten

• af en toe schoonmaken

Patrick 07-05-2022

Heerlijke koffie !!!!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 13 jaar de opvolger aangeschaft, potdikkie wat een lekkere koffie. Over 13 jaar maar weer zo een!

Sanne 20-04-2022

iQ700

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat. Ruime keuze aan koffiespecialiteiten en gemakkelijke bediening met de telefoon.

A.kleine 10-04-2022

Top apparaat!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vele mogelijkheden,heerlijke koffie soorten.
Makkelijk in gebruik, weinig onderhoud .

Richard 06-04-2022

Bonen gekloot.

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Iedere keer bij het aanvullen van de bonen gaat het afdichtklepje niet dicht. Hierdoor vallen alle nog in het bakje zittende bonen eruit en moeten we alles wegzuigen en schoonmaken.

h**e@c**o.nl 13-03-2022

zeer goede Koffieapparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Duidelijke beschrijving en makkelijk in onderhoudt.
de warmwater tbv Thee is ook goed.

John 12-03-2022

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Waardeloze koffiemachine, na een half jaar al kapot. Ieder jaar weer een reparatie tot het apparaat buiten garantie viel. Alleen maar ellende met dit apparaat. En nu dus helemaal kapot, maalt niet meer, heet water werkt niet, apparaat stond vol wa,levensgevaarlijk.

Minpunten

• Ieder jaar kapot, al 6 keer gerepareerd
  • Service 0,0
  • Heeft meer dan 350 euro per jaar gekost.

Patrick 09-03-2022

Prima koffie automaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn zeer tevreden met onze koffie automaat, zeer gemakkelijk in bediening, zoals het kiezen van de verschillende soorten koffies. Ook het aanvullen van het water en de bonen gaat efficient

John 27-02-2022

Een goede opvolger voor de komende 15 jaar

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 15 jaar (35.000 koppen) heeft ons vorige Siemens koffieautomat het begeven. Maar wat is het nieuwe apparaat een geweldige verbetering. Heel veel keuze mogelijkheden. Wat minder goed met de app werkt is de koppeling met Google Assistent.

Peter 17-02-2022

SIEMENS iQ700 Inbouw koffie volautomaat CT636LES6

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden met het product. Dit model is intern makkelijker en beter te reinigen dan het het voorgaande model. Klein nadeel is dat er net geen 500 gram bonen in de bonenlade past. Bij het vullen van een lege bonen lade blijft er dan altijd een restje bonen in de een 500 gram koffienonen zak achter.

EvdP 10-02-2022

Prima koffieapparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke koffie,makkelijke bediening ruime keuze instellingen en opslaan eigen keuze op apparaat mogelijk.geeft autom.aan wanneer je moet reinigen ed.
1klein minpuntje het melkslangetje wordt toch vies bij koppelstukjes dus steeds losmaken en extra schoonmaken.wat dan wel weer heel makkelijk gaat met het speciale schoonmaakborsteltje.

WMijnsbergen 24-01-2022

Koffie genot

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn om te herkennen dat koffie klaar is door melding via Home connect.
"Geniet"

Eric 12-01-2022

prima koffiezetapparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De iQ700 is een koffiezetapparaat dat heerlijke koffie zet. Allerlei soorten maak je in een handomdraai: espresso, cappucino, latte macchiato en nog meer. Alles is naar persoonlijke smaak in te stellen.
Schoonmaken en reinigen gaat via een speciaal menu en kost niet veel moeite. Alle onderdelen zijn makkelijk te bereiken.
Ik heb het apparaat nu een half jaar in gebruik en nog steeds dik tevreden!

Mohsin 04-01-2022

Goed en mooi

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat, lekker stil en maakt heerlijke koffie! Het is wel een diva (lekschaal legen, bonenreservoir/waterreservoir vullen).