Siemens CT636LES6 - Reviews

gemalen koffie
Type
espresso machine
Soorten koffie
americano, caffe latte, espresso, hete melk, koffie, latte macchiato

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CT636LES6 op Kieskeurig.nl.

John 02-05-2018

Mooi apparaat, goede koffie en wifi

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Prima koffie apparaat, heerlijke koffie (ligt ook aan de bonen natuurlijk). Goed via wifi te bedienen maar wel oppassen natuurlijk. Het apparaat nu een jaar in bezit en we zijn tevreden over de kwaliteit, er is nu wel één handicap en dat is dat de lekbakjes snel vol zijn volgens het apparaat. Het glaasje in de machine over de lekbak goed gereinigd maar dit lost het probleem niet op.

Pluspunten

• Mooie machine
  • Veel mogelijkheden
  • Goed te reinigen
  • Met de juiste bonen een heerlijk koffie
  • Wifi bediening

Minpunten

• Lekbakjes snel vol (sinds kort)

Fam H te Vianen 11-04-2018

SIEMENS CT636LES6

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Prima apparaat . We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de koffie. Prima smaak en veel instelmogelijkheden.
Echter de lekbak is snel vol dus ook het waterreservoir snel leeg !
Volgens mij komt er ook water niet via de vulleiding in de lekbak.

Pluspunten

• smaak
  • kwaliteit

Minpunten

• lekbak snel vol
  • waterunit snel leeg.

Emmy0501 21-01-2018

Dan heb je ook wat!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mee aangeschaft met onze nieuwe keuken. Geweldig apparaat. Krijgen alleen maar complimenten over de koffie. Veel keuzemogelijkheden. Aan te passen naar ieders wensen. En voor te programmeren op naam. Cappucino en latte machiato zijn heerlijk. Gebruik wel volle melk. Zo het pak er in zetten of met de bijgeleverde bus. Super apparaat! Maar hou hem wel goed schoon

Siemens superkoffiezetter 25-05-2018

Modern koffieapparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Elke ochtend een heerlijke warme koffiegeur komt mij tegemoet wanneer ik naar beneden loop. Via de WIFI geef ik opdracht voor een kopje koffie terwijl ik mijn make-up aanbreng op de badkamer. Wij zijn zeer trots dat dit apparaat in onze nieuwe keuken de industriële en moderne look geeft.

Pluspunten

• WIFI
  • Hete koffie/anderen dranken

Minpunten

• Lekschaal moet regelmatig worden leeggemaakt

Sabina 05-03-2018

Mooi apparaat en zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mooi apparaat, zeer gebruiksvriendelijk. Je kan met koffiebonen en gemalen koffie werken. Sterkte, hoeveelheid alles is instelbaar.

Flyingdocter 19-02-2018

Perfecte coffemaker

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Sinds 2 weken in gebruik : we zijn bezig met testen van diverse koffiebonen maar nu al heerlijke koffie

deborah71 23-01-2018

topper!!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

super apparaat. ervaren het als een luxe. alle soorten koffie met melk komen er prachtig uit. (cappuchino, latte machiato ) het beste is houdbare volle melk te gebruiken, dit geeft het meest stevige schuim. Maar Halfvolle melk doet het ook prima. Apparaat heeft wel wat onderhoud nodig, wekelijks haal ik hem uit elkaar (15 min) en dagelijks lekbakken en melksysteem reinigen (5-10 min) We gebruiken hem met pubers in huis wel zeer intensief. ik heb het er graag voor over.

Hupseflupsen 09-01-2018

Je eigen koffiecorner

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Heerlijk luxe een apparaat wat behalve een gewoon lekker bakje, ook heerlijke cappuchino, espresso, latte etc etc kan verzorgen. De keuzefuncties maken het gemakkelijk om sterkte, grootte en temperatuur in te stellen. De my coffee knop maakt dit nog makkelijker. Kanttekening een melkbeker voor zestig euro bijkopen vind ik een dure grap en zou er voor de prijs van het apparaat wel bij mogen zitten.

Robin1967 05-01-2018

Veel beter dan zijn voorganger

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mijn oude siemens koffie automaat was helaas overleden dus het werd tijd voor een nieuwe. Dus op zoek naar een vervange inbouw koffie automaat en kwam toch weer bij Siemens uit. De invouw was al eenvoudiger dan de voorganger, zo ook de bereikbaarheid van water en zetgroep. Grote verbetering nu gewoon aan de voorkant. En dan het meeat belangrijke de koffie smaakt ook veel beter en wordt ook stiller gezet. Dus alleen maar positief aan het genieten van mijn bakkie leut.

dejong 10-11-2017

Lekkere koffie maar erg veel onderhoud nodig.

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Ik heb dit product nu dik een half jaar in gebruik. Ik het begin was de maler erg stil. Maar naar een tijdje is dit een van de lawaaierigste machines geworden die ik ooit heb gehad. Volgens Siemens is dit normaal en die willen er dan ook niks aan doen. De wifi is een leuke toevoeging. Maar eigenlijk alleen om even te showen aan het bezoek. Je bent altijd druk om o.a. de lekbak te legen die erg snel vol zit. Ook schakelt hij automatisch uit zonder waarschuwing dat de melkkan er nog inzit. Waardoor je makkelijk vergeet de kan te verwijderen. Zet je hem handmatig uit dan krijg je wel een waarschuwing of je de melkkan niet bent vergeten. Zou mooi zijn als ze hier een softwareupdate voor maken.
Door de lawaaierige koffiemaler en een te kleine lekbak zal ik dit product niet snel aanbevelen. De koffie en koffiespecialiteiten zijn daarnaast erg lekker!

Jarig65 01-11-2017

Makkelijk apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Eenvoudig te bedienen en veel keuze aan de soorten koffie. Wat ik wel opvallend vind is dat er toch veel koffieprut achterblijft buiten de opvangbakjes. Dus er ligt koffieprut die dan flink is aangekoekt. Jammer.

Jasmeen 24-10-2017

Perfect kopje koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Geweldig koffie!! Recepten zijn aan te passen naar eigen smaak. Kan ook geheel eigen recepten invoeren. Makkelijk schoon te maken. Duidelijke handleiding. Appeltje eitje. Elke dag genieten van koffie!! Ook thee is perfect hiermee te maken in verschillende graden.

DorisDay 08-05-2017

Heerlijke koffiemachine

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Sinds een week of drie gebruiken wij deze volautomatische koffiemachine en wij willen nu al niet meer anders! Een heerlijke kop koffie naar eigen keuze en sterkte. Apparaat is ook eenvoudig schoon te houden en geeft zelf aan wat er gedaan moet worden.

bremerdijk 29-03-2017

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Bij de aanschaf van onze nieuwe keuken, deze inbouw koffiemachine gekocht. Heerlijke koffie, die vooral ook heet is, wat bij andere machines nog wel eens een probleem is.

Margreet 21-03-2017

Heerlijk eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Ik zocht een koffiezet inbouw apparaat, welke in gebruik niet al te moeilijk is. Het display is heel duidelijk in de handelingen die je moet verrichten. Geeft goed aan wanneer je lekbakken moet legen, mocht je dit een keer zelf vergeten, bonen bij moet vullen, of het waterreservoir. Het is super eenvoudig om de te gebruiken koffiesoort naar eigen smaak aan te passen. De bereidde koffie is dan echt heerlijk van smaak. Tot nu toe ben ik echt SUPERBLIJ met deze aanschaf. Het is ook qua uiterlijk een mooi item in onze nieuwe keuken

Pluspunten

• super gebruiksvriendelijk
  • heerlijke koffie's
  • mooi strakke vormgeving

Minpunten

• geen aansluiting op waterleiding, maar dat weet je

van de rijt 18-03-2017

gebruikers gemak en top kwaliteit

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Dit apparaat overtreft onze verwachting !!
elk te bereiden kopje kun je instellen op : hoeveelheid / sterkte / temperatuur .
het apparaat geeft precies aan wat je moet doen en is heel attent in gebruik .
Het was even slikken van de investering maar achteraf gezien zou ik het direct weer doen .
Het heeft een super luxe uitstraling , groot gebruikers gemak ,maar het belangrijkste van alles is de kwaliteit van de koffie of latte macchiato en alles wat er voor of tussen valt. Een TOP kwaliteit.
Er wordt relatief veel aandacht gevraagd aan reiniging , maar we zien dit als een positief punt .
Op deze wijze zijn we verzekerd van kwaliteit en hygiëne . Let op bij de keuze van de koffie bonen en grofheid van het malen ,deze hebben invloed op de smaak van het eind product.
Kort samen gevat : als je jezelf en anderen wilt verwennen een ZEER goede aanrader.

Pluspunten

• koffie kwaliteit
  • gebruikers gemak
  • reiniging
  • uitstraling
  • indien gewenst wifi

Jorri 17-03-2017

Lekker Koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Perfect apparaat, ik had al een Siemens stand alone, maar deze is nog luxer. Echt goede koffie, veel instelmogelijkheden, en schitterende uitstraling/ontwerp.

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • Alles demontabel voor schoonmaak

Minpunten

• vrij aan de prijs

Pimmus 17-03-2017

Geweldige koffiezetter

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Wat een heerlijk apparaat. Zet in een handomdraai overheerlijke koffie. Naar ieders wil en smaak. Aanrader!

Marietta 25-01-2017

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

De Siemens inbouw koffieapparaat werkt boven verwachting goed. De ingebouwde WiFi zorgt voor extra smaken en is voor ons echt een pre. Het apparaat is makkelijk te bedienen. Een kind kan de koffie doen!!!

Pluspunten

• WiFi
  • Bediening
  • Automatische reiniging

Minpunten

• Geen signaal als de melk op is
  • Lekbak is wat klein

bart 23-01-2017

lekkere koffie / makkelijk bedienen

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Lekkere koffie, leuke gadget via app bedienen. Uiteindelijk bepaald ook de juiste koffieboon wel de smaak van het kopje, maar deze machine maakt er wat moois van!

Pluspunten

• smaak
  • app